Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (42)

  1. Jana Penca: Ekokritiško branje del Ruth L. Ozeki
  2. Klara Katarina Rupert: Prikazala se mi je ženska: tematizacija samomora na primerih Sapfo in Renée Vivien
  3. Sanja Nikolić: Moški liki in pripovedovalec v delih Gabriela Garcíe Márqueza
  4. Lucija Mandić: »Provociram, ker je politika pojedla literaturo.« Teorija in literatura v slovenski in češkoslovaški študentski periodiki leta 1968 na primeru Tribune in Studenta
  5. Barbara Burger Mansutti: Motiv družine v sodobni slovenski ženstveni kratki prozi
  6. Urška Kobe: Primerjava Pančatantre z izbranim basnopisjem iz svetovne in slovenske književne tradicije
  7. Aljaž Koprivnikar: Češka avantgarda in njena primerjava s slovensko avantgardo znotraj območja poezije v prvi polovici 20. stoletja
  8. Larisa Javernik: Raziskovanje fenomena "crossover" slikanic na podlagi izbranih slovenskih in čeških slikanic
  9. Anja Radaljac: Spremembe v procesu literarnega pisanja in medbesedilnost ob pojavu digitalnih medijev
  10. Aljaž Krivec: Novi pristopi v sodobni poeziji
  11. Katarina Venta: Perraultova Trnuljčica nekoč in danes
  12. Nika Mušič: Pripoved v literaturi in filmu
  13. Ajda Lovec: Reprezentacija kruha v literarnih in polliterarnih delih o I. svetovni vojni
  14. Tomaž Kozamernik: Ponovno rojstvo v svetu Malazana
  15. Ema Karo: Representation of the Holocaust in Morris Gleitzman's novels: Once, Then and After
  16. Ela Brglez: Nezanesljivi pripovedovalec v literaturi holokavsta
  17. Katja Zver: Indijska književnost v angleščini
  18. Janž Snoj: Solaris Stanisława Lema kot poskus odgovora na antropološko, epistemološko in teološko vprašanje
  19. Lara Paukovič: Podoba New Yorka v ameriškem romanu po enajstem septembru
  20. Danijela Jejčič: Langston Hughes: preko meja Harlema
  21. Tadeja Čigon: Postapokalipsa in antiutopija v romanu Dmitrija Gluhovskega Metro 2033
  22. Katarina Ferk: Primerjalna analiza klasičnega in digitalnega branja
  23. Valentina Rajaković: Potreba po pripovedovanju in pripoved o travmatičnih dogodkih v avtobiografskem pisanju Kiševega romana Vrt, pepel
  24. Vesna Liponik: Antropomorfizacija: kritična analiza (ne)tropa
  25. Zala Vidic: Ekokritiško branje sodobne slovenske alpinistične literature
  26. Vid Skrbinšek: Podoba je meso postala: zajedavstvo in sožitje likovnega performativa in konstativa
  27. Alex Devetak: Prilastitev njenega telesa: nadzor in upor v sodobnem angloameriškem distopičnem romanu
  28. Julija Ovsec: Vojno deklištvo in ideologije: primerjalna analiza mladinskih romanov Zaupno in Hotel Zagorje
  29. Anamarija Zorč: Medkulturnost v mladinski književnosti
  30. Anja Silovšek: Jezik na meji molka v Malini Ingeborg Bachmann
  31. Anja Rabzelj, Vanesa Matajc: Analiza bralnih skupin za odrasle v splošnih knjižnicah in bralčev odziv na izbrano literarno delo
  32. Anja Štuhec: Popotništvo in notranje potovanje v Célinovem romanu Potovanje na konec noči / Voyage et voyage intérieur dans le roman de Céline Voyage au bout de la nuit
  33. Laura Bačnik: Literarna besedila Iris Murdoch z vidika eksistencializma in feminizma
  34. Zala Furlan: Slovenska književnost in slovenščina v šolskem izobraževanju in življenju mladih na avstrijskem Koroškem
  35. Marija Sirk: Kulturnomaterialistična primerjava eseja Ivana Cankarja »Kako sem postal socialist in eseja Amirija Barake »Black Solidarity«
  36. Tina Toličič: Krasni novi androgini svet: reprezentacija androginosti v znanstvenofantastičnih delih ameriških avtoric
  37. Sašo Puljarević: Spomin in travma v postjugoslovanskem romanu
  38. Maruška Slavec: Metafikcijskost v romanih Frankissstein J. Wintersson, The Book of Form and Emptiness R. Ozeki in Mesto v oblakih A. Doerrja
  39. Rebeka Lebinger: (Samo)refleksija družbenosti v kratkih zgodbah Urške Sterle, Nataše Sukič in Suzane Tratnik
  40. Alja Primožič: Začetki in konci pripovedi v romanih, ki tematizirajo razpad SFRJ
  41. Danijela Sitar: Spodbujanje branja literarnih besedil kot vloga sodobne literarne kritike
  42. Liu Zakrajšek: Avtobiografski spomin med zgodovino in travmo: Georges Perec in Deborah Levy

Diplomska dela (71)

  1. Anja Črepinšek: Ljubezen in literatura v romanih Carlosa Ruiza Zafóna Senca vetra in Draga Jančarja To noč sem jo videl
  2. Rasto Pahor: Protagonisti in antagonisti v Larssonovi trilogiji Dekle z zmajskim tatujem
  3. Meta Lenarčič: Nemška manjšina v Romuniji in Herta Müller
  4. Katarina Venta: Spominska proza in resničnost v Dnevniku Hélène Berr, Bolečini Marguerite Duras in Pismu nekemu talcu Antoina de Saint-Exupéryja
  5. Martin Justin: Spol in nacija kot diskurzivna aspekta romanov Peščena gora Joanne Bator in Očiščenje Sofi Oksanen
  6. Tjaša Gajšek: Pripovedne strukture v romanu Cigan, ampak najlepši Kristiana Novaka
  7. Petruša Golja: Socialno obrobje in empatija v Cankarjevem romanu Hiša Marije Pomočnice in Hauptmannovi drami Hannele gre v nebesa
  8. Matic Erdani: Menejeva pot: interpretativna obravnava Saro-Wiwovega romana Soldatko
  9. Liu Zakrajšek: Rana kot portal sočutja: soočanje s travmo koncentracijskih taborišč v romanu Čudovite zelene oči Arnošta Lustiga in noveli Bolečina Marguerite Duras
  10. Urša Praprotnik: Spomin in spominjanje v romanih Jurija Trifonova Starec ter Danila Kiša Vrt, pepel
  11. Nika Lampret: Zaporniški roman
  12. Ivana Zajc: Dramsko besedilo Milene Marković Barčica za punčke
  13. Neja Berlič: Fan fikcija in medbesedilnost
  14. Monika Pestotnik: Modernizem v Faulknerjevem romanu V smrtni uri
  15. Martin Nedoh: Dnevnika Antona Kufola, poskus primerjalne analize
  16. Katja Zver: Subjektivna izkušnja časa in prostora v Udarcih usode Amarja Samba in V visoki travi Gabriele Babnik
  17. Iztok Jereb: Dramatika Samuela Becketta
  18. Sergej Harlamov: Michel Houellebecq in arheologija sedanjosti
  19. Julija Ovsec: Razpad Jugoslavije s perspektive pripovedovalcev
  20. Žiga Kovač: Novi ateizem
  21. Špela Medvešek: Slovenska mitologija v slovenskih ljudskih pravljicah v povezavi z umetnimi pravljicami Marjana Tomšiča Uroki polni lune
  22. Nika Štrus: Vojni obrazi
  23. Sara Primožič: Turški roman v luči turške jezikovne politike
  24. Laura Bačnik: Haruki Murakami in feministična kritika
  25. Tanja Božić: Premeščene identitete v romanu Canzone di guerra Daše Drndić
  26. Saša Svet: Postmodernizem v kratki zgodbi in filmu Varuška
  27. Andrej Meglič: Ljubezen nam je vsem v pogubo
  28. Karolina Zgaga: Podoba ženske v južnoafriški družbi in režimu pri Doris Lessing
  29. Hana Kovač: Motiv vizionarstva v poeziji Arthurja Rimbauda in Dina Campane
  30. Ana Lorger: Izolacija v romanih Stena in Mansarda Marlen Haushofer
  31. Andreja Udovč: Poezija usojenosti
  32. Anja Škafar: Odsevi politike, revolucije in diktature v romanih Roberta Bolaña Oddaljena zvezda in Vladimirja Kavčiča Zapisnik
  33. Vid Skrbinšek: Likovni performativ in njegove možnosti v teatralnem
  34. Špela Zupančič: Identiteta in eksil v romanih Bonavia, Canzone di guerra in Nowhere Man
  35. Vesna Dragar: Pripovedovalca ter njun odnos do vojne in režima v romanih Jaroslava Haška Dobri vojak Švejk in Bohumila Hrabala Stregel sem angleškemu kralju
  36. Tomas Pleško: Viktorijanska družba v delih Charlesa Dickensa
  37. Kristina Prašnikar: Tematizacija homoseksualnosti v izbranih Forsterjevih romanih v kontekstu viktorijanske dobe
  38. Iztok Mrak: Nezanesljivi pripovedovalec v spekulativni fikciji
  39. Liana Jeseničnik: Eksistencializem in modernizem v Smoletovem romanu Črni dnevi in beli dan ter njegov primerjalni kontekst z vidika upodobitve ženske
  40. Meta Erženičnik: Zgodovinski kontekst lezbične literature in lezbični diskurz
  41. Urška Borovnica: Distopija v mladinskem romanu Iskanje modre ter trilogiji Igre lakote
  42. Aleš Zobec: Jadran Krt in socialno-politična podoba Anglije v osemdesetih
  43. Daniela Miloševič: Ženske podobe v romanih Ernesta Hemingwaya
  44. Urška Obal: Slikanice v anglofonskem literarnem sistemu 21. stoletja
  45. Nina Zorn: Postmodernistična romana Ime rože Umberta Eca in Parfum Patricka Süskinda ter njuni filmski verziji v režiji Jean-Jacques Annauda in Toma Tykwerja
  46. Lidija Goršič: Povezave med skupino Bloomsbury, Virginio Woolf in romanom K svetilniku
  47. Klara Katarina Rupert: Zaznamovanost s samomorom v pripovedovanju življenja: Stekleni zvon Sylvie Plath in Charlotte Davida Foenkinosa
  48. Karin Petko: Lik Barbare Celjske v Novačanovi zgodovinski drami in v zgodovinskem romanu Anne Wambrechtsamer
  49. Maša Mališnik: Primerjava lika psihopatske ženske v strukturi kriminalke: Gillian Flynn
  50. Gaia Sluga: Analiza neofašističnih elementov v opusu Marka Sosiča
  51. Eva Frankol: Iz kaplje vode odkrivati reko: arabeskna struktura romana Dževada Karahasana Vzhodni divan
  52. Urška Gabrič: Problem mimesis med Vzhodom in Zahodom na primeru romana Orhana Pamuka Ime mi je Rdeča
  53. Aja Čelhar: Angleški sentimentalni roman: senzibilnost in družabnost v romanu 18. stoletja
  54. Anja Markelc: Primerjava treh mladinskih problemskih romanov o motnjah hranjenja: Debeluška, Punčka v ogledalu in Zamrznjeni dekleti
  55. Rebeka Lebinger: Homoseksualnost v Družinskih parabolah Gojmirja Polajnarja in Družinskem plesu Davida Leavitta
  56. Marija Jeremić: Harlemska renesansa v Ellisonovem romanu Nevidni človek in Baldwinovem romanu Pojdi in povej na gori
  57. Eva Kryštufek: Literalizacija Manifesta infrarealizma v izbranih romanih Roberta Bolaña
  58. Sašo Puljarević: Srbski roman v tranziciji
  59. Manja Ocepek: Impersonalnost v poeziji narave Emily Dickinson in Maje Vidmar
  60. Anja Zidar: Obravnava sodobnih naratoloških pristopov ob analizi romanov Skrivna zgodovina, 4 3 2 1 in A Tale for the Time Being
  61. Ines Stamejčič: Eksistencialna ujetost zahodnjaka v sodobnih romanih Die kommenden Jahre Norberta Gstreina in Podreditev Michela Houellebecqa
  62. Katra Bergant: Primerjava motiva zajca v umetni pravljici in mladinskem fantazijskem romanu
  63. Maruša Jaklič: Vampir v romanih Drakula, Vampir z Gorjancev in Volčje noči
  64. Ema Terpin: Otroški pogled v avtobiografskih novelah Borisa Pahorja v zbirki Grmada v pristanu
  65. Sara Ribič: Ironija v romanih pisateljice Jane Austen in filmski adaptaciji Prevzetnosti in pristranosti
  66. Pia Prezelj: Avtobiografsko pisanje v prevodu na primeru kratkoprozne zbirke Lucie Berlin Priročnik za čistilke
  67. Maruša Košnik: Formalna razhajanja in motivna prepletanja klasične pravljice z avtorsko pravljico Lile Prap
  68. Gašper Stražišar: Vprašanje meje med erotičnim in pornografskim ob romanih Pétra Nádasa Vzporedne zgodbe in Vinka Möderndorferja Pokrajina št. 2
  69. Tamara Špan: Grški miti in njihove reinterpretacije v izbranih sodobnih romanih Mirta Komela, Boruta Koruna, Madeline Miller in Margaret Atwood
  70. Samanta Dervić: Položaj ženske z naratološkega in kulturološkega vidika v romanu Čast Elif Shafak
  71. Marija De Luisa: Avtobiografsko pisanje v slovenskem zamejstvu v Italiji: primerjalna analiza treh izbranih del Miroslava Košute, Bogomile Kravos in Eveline Umek

Druga dela (5)

  1. Vanesa Matajc: Travma in individuacija v romanu Florjana Lipuša Boštjanov let
  2. Vanesa Matajc: Vidiki "drugosti" v romanih Gabriele Babnik in v teoretskem kontekstu postkolonialnosti
  3. Vanesa Matajc: Dominanta časa in dominanta prostora v sodobnem slovenskem romanu
  4. Vanesa Matajc: Epizacijske strategije v sodobni slovenski prozi
  5. Vanesa Matajc: Sodobni in moderni slovenski zgodovinski roman