Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (19)

  1. Dunja Kolenko: Doživljanje dela in soočanje s poklicnim stresom pri svetovalkah, ki delajo z žrtvami nasilja v družini
  2. Kristina Kolle: Metastarševstvo kot napovednik učinkovitega starševstva
  3. Sara Seršen: Značilnosti in pomen kakovostne otroške oddaje: Pogled staršev
  4. Hana Weis: Soočanje s posvojitvijo pri odraslih posvojenih osebah
  5. Žiža Komac: Spolna stereotipnost otrok v zgodnjem otroštvu pri pripisovanju spola živalskim likom na ilustracijah
  6. Anja Krajnc: Prožnost družin z otroki z motnjami v razvoju
  7. Staša Lesjak: Samopodoba in odvisniško vedenje na družbenih omrežjih pri mladostnikih
  8. Sabina Čepon: Odnos do pornografskih vsebin pri mladostnikih in njihovih starših
  9. Ana Munda: Depresivnost in anksioznost pri nosečnicah z nosečnostno sladkorno boleznijo
  10. Sabina Zidanšek: Prepoznavanje in izbiranje spolno stereotipnih igrač otrok v zgodnjem otroštvu
  11. Ana Aškerc: Razveza staršev kot dejavnik mladostnikovega subjektivnega blagostanja in samospoštovanja
  12. Daša Jehart: Naučena nemoč in depresivnost pri mladostnikih
  13. Kaja Turk: Povezanost med prostočasnimi dejavnostmi starša z otrokom in otrokovim prilagoditvenim vedenjem
  14. Ana Jurglič: Raba digitalnih tehnologij pri starših med interakcijo z otroki in njena povezanost z navezanostjo otrok na starše
  15. Barbara Novak: Razumevanje in doživljanje dolgčasa otrok in mladostnikov v povezavi z uporabo tehnologije
  16. Saša Bajc: Aktivno očetovstvo v otrokovem prvem letu življenja: Povezanost z mamino spodbudo in očetovim občutkom kompetentnosti
  17. Živa Manja Petrovec: Potrebe staršev novorojenčkov, ki potrebujejo bolnišnično zdravljenje na neonatalnem oddelku
  18. Vanja Vidmajer: Medvrstniško nasilje v vrtcu: razširjenost in razumevanje s strani otrok
  19. Neža Kučer: Spolni razvoj in vzgoja predšolskih otrok

Other documents (1)

  1. Sara Seršen, Martina Peštaj, Urška Fekonja: Parents’ views on quality programmes for children and the risks and benefits they bring to preschool children’s development and learning