Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Gregor Franken:
Čitljivost upodobitev na LCD zaslonih ob različnih osvetlitvenih pogojih
Nace Pušnik:
Vpliv barve in tipografije na hitrost zaznavanja napisov na konvencionalni in mobilni televiziji
Miha Slapničar:
Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
Dejan Ulcej:
Vizualizacija informacij končnih izdelkov strateške obveščevalne dejavnosti
Janja Košir:
Proceduralno učenje začetnega desetprstnega slepega tipkanja pri učencih z disleksijo in vrstnikih brez disleksije
Magistrska dela (31)
Alja Šuster:
Samozaznave učinkovitosti kognitivnih funkcij pri pacientih po nevroloških okvarah
Urša Leban:
Predlog programa krepitve duševnega zdravja študentov v kontekstu visokošolskega izobraževanja
Maja Klančič:
Vpliv distraktorjev na posodabljanje delovnega spomina
Tatjana Levstek:
Očesni gibi med aritmetičnim procesiranjem pri zdravih mladostnikih in mladostnikih z neonatalno encefalopatijo kot posledico hipoksije-ishemije
Julijana Djordjević:
Povezava med osebnostnimi lastnostmi in vozniškim vedenjem slovenskih voznikov začetnikov
Alja Kopinič:
Stališča pedagoških delavk_cev do obravnavanja vsebin duševnega zdravja pri pouku v srednjih šolah
Gregor Bohnec:
Ocenjevanje sposobnosti vzdrževanja pozornosti s kognitivnim orodjem Neurobeans
Blaž Uršič:
Medgeneracijska transmisija travme druge svetovne vojne v slovenskih družinah
Aneja Kodrič:
Razvoj vprašalnika za ocenjevanje psiholoških konstruktov pri športnikih
Petra Mikolič:
Razvoj in preverjanje veljavnosti računalniške naloge za merjenje sposobnosti načrtovanja
Špela Medvešek:
Kognitivni vidiki modeliranja glasbenih lastnosti z eksplicitnimi globokimi arhitekturami
Nina Malec:
Stališča do psihologije in psihologov - vidika javnosti in stroke
Neža Podlogar:
Primerjava kognitivnih sposobnosti pri igralcih akcijskih videoiger in posameznikih, ki videoiger ne igrajo
Maja Krebl:
Študij stanja sproščenosti v psihofizioloških poskusih
Jan Markočič:
Razvoj in evalvacija sistema za avtomatsko klasifikacijo čustev iz obraznih izrazov
Nuša Klepec:
Vloga psiholoških dejavnikov in psihološka priprava pri e-športu
Ana Gregorec:
Priredba in validacija Vprašalnika o kognitivnem upadu pri starostnikih in Vprašalnika o vsakdanji kompetentnosti
Zala Koder:
Kompetenci stalnega strokovnega razvoja in profesionalne strategije pri kariernih začetnikih glede na motivacijske in organizacijske faktorje
Amadeja Lah:
Preverjanje veljavnosti pripomočka za merjenje kognitivnega nadzora
Zala Strojnik:
Vpliv rednega reševanja nalog iz zbirke Misleca na kognitivne sposobnosti v obdobju srednjega otroštva
Rebeka Šinkovec:
Stres pri delu babic v porodnišnici
Iza Košir:
Vpliv osebnostnih in motivacijskih dejavnikov na učinke treninga kognitivnega nadzora
Nika Pogorelc:
Validacija Testa asociativnega spomina
Tjaša Gantar:
Vloga kognitivne fleksibilnosti v ustvarjalnosti
Benyamin Yuu Logar:
Doživljanje spolne identitete in spolne disforije ter evforije
Anamarija Plaznik Šporin:
Depresija in nekateri drugi dejavniki tveganja v populaciji ogroženih za srčno-žilne bolezni
Pika Ranc:
Subjektivna zaznavanja kognitivnih sprememb pri osebah z dolgotrajnim covidom
Maja Vidačić:
Nevroanatomska povezanost pridobljenih možganskih poškodb z izvršilno disfunkcijo: Validacija resne igre CCRacer
Petra Maglica:
Osamljenost in nekateri korelati osamljenosti pri osebah s pridobljeno možgansko poškodbo
Tilen Cvetko:
Kognitivne sposobnosti slovenskih namiznoteniških igralcev
Patrik Senica:
Umetna inteligenca v vlogi svetovalca
Druga dela (18)
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj:
Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
Maja Maša Šömen, Staša Lesjak, Teja Majaron, Luca Lavopa, Luciano Giromini, Donald Viglione, Anja Podlesek:
Using the Inventory of Problems-29 (IOP-29) with the Inventory of Problems Memory (IOP-M) in malingering-related assessments
Anja Podlesek, Voyko Kavcic:
Generalised anxiety in Slovenian university students during the Covid-19 pandemic
Maja Maša Šömen, Staša Lesjak, Teja Majaron, Luca Lavopa, Luciano Giromini, Donald Viglione, Anja Podlesek:
Using the Inventory of Problems-29 (IOP-29) with the Inventory of Problems Memory (IOP-M) in malingering-related assessments
Anja Podlesek, Luka Komidar, Voyko Kavcic:
The Relationship between perceived stress and subjective cognitive decline during the COVID-19 epidemic
Zala Strojnik, Anja Podlesek:
Učinkovitost kognitivnega treninga z zbirko Misleca pri otrocih v srednjem otroštvu
Gregor Torkar, Manja Veldin, Saša Glažar, Anja Podlesek:
Why do plants wilt? Investigating studentsʼ understanding of water balance in plants with external representations at the macroscopic and submicroscopic levels
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Neža Podlogar, Anja Podlesek:
Comparison of mental rotation ability, attentional capacity and cognitive flexibility in action video gamers and non-gamers
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Anja Podlesek, Marina Martinčević, Andreja Vranič:
Can inhibition or shifting training enhance cognitive abilities in emerging adults?
Lea Alič, Anja Podlesek:
Razvoj računalniškega treninga vidne pozornosti in preverjanje njegove učinkovitosti pri zdravih mladostnikih
Anja Podlesek, Luka Komidar, Gregor Sočan, Boštjan Bajec, Valentin Bucik, Jagoda Vatovec, Klas Matija Brenk, Miha Žargi:
Razvoj preizkusov procesiranja govornih dražljajev
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Tanja Medved, Anja Podlesek, Klementina Možina:
Influence of letter shape on readers’ emotional experience, reading fluency, and text comprehension and memorisation
Tina Pirc, Sonja Pečjak, Anja Podlesek, Mateja Štirn:
Perceived parenting styles and emotional control as predictors of peer bullying involvement
Duje Kodžoman, Vanja Čok, Anja Podlesek, Alenka Pavko-Čuden:
Fabric attractiveness using four sensory evaluators
Janja Košir, Andrej Košir, Anja Podlesek, Milena Košak Babuder:
Typing fluencies of 12–13-year-old students with dyslexia and peers with typical development