Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Gregor Franken: Čitljivost upodobitev na LCD zaslonih ob različnih osvetlitvenih pogojih
  2. Nace Pušnik: Vpliv barve in tipografije na hitrost zaznavanja napisov na konvencionalni in mobilni televiziji
  3. Miha Slapničar: Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
  4. Dejan Ulcej: Vizualizacija informacij končnih izdelkov strateške obveščevalne dejavnosti

Magistrska dela (27)

  1. Alja Šuster: Samozaznave učinkovitosti kognitivnih funkcij pri pacientih po nevroloških okvarah
  2. Urša Leban: Predlog programa krepitve duševnega zdravja študentov v kontekstu visokošolskega izobraževanja
  3. Maja Klančič: Vpliv distraktorjev na posodabljanje delovnega spomina
  4. Tatjana Levstek: Očesni gibi med aritmetičnim procesiranjem pri zdravih mladostnikih in mladostnikih z neonatalno encefalopatijo kot posledico hipoksije-ishemije
  5. Alja Kopinič: Stališča pedagoških delavk_cev do obravnavanja vsebin duševnega zdravja pri pouku v srednjih šolah
  6. Gregor Bohnec: Ocenjevanje sposobnosti vzdrževanja pozornosti s kognitivnim orodjem Neurobeans
  7. Blaž Uršič: Medgeneracijska transmisija travme druge svetovne vojne v slovenskih družinah
  8. Aneja Kodrič: Razvoj vprašalnika za ocenjevanje psiholoških konstruktov pri športnikih
  9. Petra Mikolič: Razvoj in preverjanje veljavnosti računalniške naloge za merjenje sposobnosti načrtovanja
  10. Špela Medvešek: Kognitivni vidiki modeliranja glasbenih lastnosti z eksplicitnimi globokimi arhitekturami
  11. Nina Malec: Stališča do psihologije in psihologov - vidika javnosti in stroke
  12. Neža Podlogar: Primerjava kognitivnih sposobnosti pri igralcih akcijskih videoiger in posameznikih, ki videoiger ne igrajo
  13. Maja Krebl: Študij stanja sproščenosti v psihofizioloških poskusih
  14. Jan Markočič: Razvoj in evalvacija sistema za avtomatsko klasifikacijo čustev iz obraznih izrazov
  15. Nuša Klepec: Vloga psiholoških dejavnikov in psihološka priprava pri e-športu
  16. Ana Gregorec: Priredba in validacija Vprašalnika o kognitivnem upadu pri starostnikih in Vprašalnika o vsakdanji kompetentnosti
  17. Zala Koder: Kompetenci stalnega strokovnega razvoja in profesionalne strategije pri kariernih začetnikih glede na motivacijske in organizacijske faktorje
  18. Amadeja Lah: Preverjanje veljavnosti pripomočka za merjenje kognitivnega nadzora
  19. Zala Strojnik: Vpliv rednega reševanja nalog iz zbirke Misleca na kognitivne sposobnosti v obdobju srednjega otroštva
  20. Rebeka Šinkovec: Stres pri delu babic v porodnišnici
  21. Iza Košir: Vpliv osebnostnih in motivacijskih dejavnikov na učinke treninga kognitivnega nadzora
  22. Nika Pogorelc: Validacija Testa asociativnega spomina
  23. Tjaša Gantar: Vloga kognitivne fleksibilnosti v ustvarjalnosti
  24. Benyamin Yuu Logar: Doživljanje spolne identitete in spolne disforije ter evforije
  25. Anamarija Plaznik Šporin: Depresija in nekateri drugi dejavniki tveganja v populaciji ogroženih za srčno-žilne bolezni
  26. Pika Ranc: Subjektivna zaznavanja kognitivnih sprememb pri osebah z dolgotrajnim covidom
  27. Maja Vidačić: Nevroanatomska povezanost pridobljenih možganskih poškodb z izvršilno disfunkcijo: Validacija resne igre CCRacer

Druga dela (16)

  1. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj: Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
  2. Maja Maša Šömen, Staša Lesjak, Teja Majaron, Luca Lavopa, Luciano Giromini, Donald Viglione, Anja Podlesek: Using the Inventory of Problems-29 (IOP-29) with the Inventory of Problems Memory (IOP-M) in malingering-related assessments
  3. Anja Podlesek, Voyko Kavcic: Generalised anxiety in Slovenian university students during the Covid-19 pandemic
  4. Maja Maša Šömen, Staša Lesjak, Teja Majaron, Luca Lavopa, Luciano Giromini, Donald Viglione, Anja Podlesek: Using the Inventory of Problems-29 (IOP-29) with the Inventory of Problems Memory (IOP-M) in malingering-related assessments
  5. Anja Podlesek, Luka Komidar, Voyko Kavcic: The Relationship between perceived stress and subjective cognitive decline during the COVID-19 epidemic
  6. Zala Strojnik, Anja Podlesek: Učinkovitost kognitivnega treninga z zbirko Misleca pri otrocih v srednjem otroštvu
  7. Gregor Torkar, Manja Veldin, Saša Glažar, Anja Podlesek: Why do plants wilt? Investigating studentsʼ understanding of water balance in plants with external representations at the macroscopic and submicroscopic levels
  8. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  9. Neža Podlogar, Anja Podlesek: Comparison of mental rotation ability, attentional capacity and cognitive flexibility in action video gamers and non-gamers
  10. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  11. Anja Podlesek, Marina Martinčević, Andreja Vranič: Can inhibition or shifting training enhance cognitive abilities in emerging adults?
  12. Lea Alič, Anja Podlesek: Razvoj računalniškega treninga vidne pozornosti in preverjanje njegove učinkovitosti pri zdravih mladostnikih
  13. Anja Podlesek, Luka Komidar, Gregor Sočan, Boštjan Bajec, Valentin Bucik, Jagoda Vatovec, Klas Matija Brenk, Miha Žargi: Razvoj preizkusov procesiranja govornih dražljajev
  14. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  15. Tanja Medved, Anja Podlesek, Klementina Možina: Influence of letter shape on readers’ emotional experience, reading fluency, and text comprehension and memorisation
  16. Tina Pirc, Sonja Pečjak, Anja Podlesek, Mateja Štirn: Perceived parenting styles and emotional control as predictors of peer bullying involvement