Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Gregor Franken: Čitljivost upodobitev na LCD zaslonih ob različnih osvetlitvenih pogojih
  2. Nace Pušnik: Vpliv barve in tipografije na hitrost zaznavanja napisov na konvencionalni in mobilni televiziji
  3. Tanja Medved: Vpliv oblike črk na prijetnost pisave in tekočnost branja pri različnih starostnih skupinah

Magistrska dela (14)

  1. Maja Račič: Digitalizacija vzorcev tipografskih ornamentov in izdelava tiskovin s tehniko knjigotiska
  2. Gaja Hanzel: Tekstilna zavesa in tipografija
  3. Petra Culjkar: Čitljivost 3D tiskane tipografije pri manjših velikostih
  4. Tevž Zrinski: Izdelava interaktivne table namenjene učenju tipografije
  5. Neli Silan: Implementacija tehnologije obogatene resničnosti na primeru interaktivne brošure s tematiko varovanja okolja
  6. Sabina Martinčič: Vsebinska, likovna in tipografska analiza slovenskih slikanic ter oblikovanje lastne slikanice
  7. Nataša Kolak: Knjiga tipografskega umetnika
  8. Tjaša Jevnikar: Piktogrami za tematiko in literarne zvrsti v šolskih knjižnicah
  9. Danijela Purgar: Primerjava klasičnega in elektronskega učbenika
  10. Maruša Pangerc: Vpliv barvne kombinacije na čitljivost na LCD zaslonih
  11. Mihael Aleksander Mahkovic: Računalniško generirana simulacija rokopisa z alternacijo znakov
  12. Manca Zorec: Celostna grafična podoba blagovne znamke BoxSpring
  13. Daša Hrvacki: Načrtovanje in vizualna zasnova aplikacije za vodenje ter upravljanje projektov
  14. Melani Medved: Celostno oblikovanje slikanice o odraščanju za otroke in odrasle

Diplomska dela (52)

  1. Melani Medved: Analiza in preoblikovanje plakatov za razstave Zavoda Kersnikova
  2. Mare Černuta: Oblikovanje revije o vasi Log pod Mangartom
  3. Nina Semolič: Razvoj grafične podobe otroškega portala RTV Slovenija
  4. Lucija Filipič: Tipografija v mangah za najstnike
  5. Blaž Boršič: Učinkovitost prepoznave izbranih črkovnih vrst s pomočjo OCR programskih orodij
  6. Snežana Frelih: Oblikovanje kuharske knjige
  7. Luka Gigović: Oblikovanje linearne črkovne družine za dopolnjevanje caecilie
  8. Andraž Šturm: Označevalni sistem mesta Bovec
  9. Kaja Breskvar: Zlati rez v tipografiji
  10. Anja Švajger: Čitljivost tipografije za dislektike
  11. Patricija Rauh: Preverjanje čitljivosti lastne pisave
  12. Anja Eržen: Oblikovanje pesniške zbirke
  13. Lara Zupančič: Oblikovanje in izdelava pesniške zbirke Zlato klasje
  14. Kristijan Kirac: Izdelava črkovne družine Kiro za splet
  15. Krista Likar: Čitljivost eko pisav
  16. Maša Manca Florjanič: Oblikovanje načrta interaktivne e-knjige
  17. Lea Lavrenčič: Oblikovanje knjige Ivana Cankarja Moje Življenje
  18. Mihela Medved: Izdelava pisave pettau serif po navdihu Statuta mesta Ptuj iz leta 1376
  19. Darja Čirič: Digitalizacija rokopisa z baročne oljne slike sv. Jožef Leoniški
  20. Klarisa Veselič: Analiza in oblikovanje spletne strani za oblikovalski studio
  21. David Černelč: Nova pisava kristalinija za graviranje v steklo
  22. Vesna Karlo: Grafično oblikovanje rumenega tiska
  23. Nejc Bočaj: Oblikovanje embalaže za oljčno olje
  24. Katja Galjot: Oblikovanje tipografskega koledarja
  25. Sašo Novak: Vizualna prenova revije Zootic
  26. Mojca Marič: Poročne tiskovine in aplikacije
  27. Katarina Tihole: Analiza tabloidnih revij z napravo za sledenje očesnim premikom
  28. Gea Pleničar: Oglasi za knjige
  29. Ivan Klarić: Tipografija v umetniških delih
  30. Eva Ožbot: Uporaba ročnega risanja in vektorske grafike za ilustracijo otroške knjige
  31. Sara Stevanovič: Oblikovanje sistema signalizacije
  32. Neža Jereb: Ključni trenutki v reportažni fotografiji pasjih razstav
  33. Pia Chersicola: Ilustracija in prelom slikanice za otroke z disleksijo
  34. Nuša Javornik: Oblikovanje in analiza pisav z osebnostnimi lastnostmi filmskih junakov
  35. Irena Iljaž: Povezava med japonskim in danskim grafičnim oblikovanjem
  36. Domen Ermenc: Celostna prenova lokalnega časopisa
  37. Maja Šuklje: Izboljšanje internega in eksternega komuniciranja z digitalizacijo v podjetju Revoz
  38. Nika Perovnik: Oblikovanje pisave in serije tipografskih plakatov
  39. Urban Šelj: Načrtovanje in oblikovanje pesniške zbirke
  40. Maja Mitrović: Oblikovanje dramskega besedila
  41. Ivana Hreščak: Oblikovanje novele Matkova Tina
  42. Nik Leban: Načrtovanje in izdelava eksperimentalne spremenljive pisave s črkovnimi znaki cirilice in latinice
  43. Lara Drimel: Preoblikovanje lokalnega časopisa Rogaške novice
  44. Špela Banko: Pisave namiznih družabnih iger
  45. Ivana Radić: Izdelava celostne grafične podobe in promocijskega materiala za vizažistko
  46. Lea Gregorič: Prenova celostne grafične podobe podjetja For Trans
  47. Anja Kozjan: Izdelava celostne grafične podobe za Abecedne urice
  48. Neža Cerkovnik: Izdelava otroške slikanice o umiranju in smrti
  49. Lenart Marovt: Vpliv tipografije in grafičnega oblikovanja na zaznavo in prepoznavo informacij
  50. Lea Kočevar: Izdelava označevalnih tabel za ekološko kmetijo
  51. Klara Pirnat: Izdelava pisave za ovoj čokoladnih ploščic
  52. Nuša Gabrijel: Prilagajanje oblikovanja in preloma knjig glede na ciljno skupino

Druga dela (2)

  1. Helena Gabrijelčič Tomc, Petra Culjkar, Živa Zupin, Klementina Možina: Legibility of 3D printed typography at smaller sizes
  2. Tanja Medved, Anja Podlesek, Klementina Možina: Influence of letter shape on readers’ emotional experience, reading fluency, and text comprehension and memorisation