Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (30)

  1. Ema Meden: Poslušaj in se uči: Podkast kot oblika priložnostnega učenja odraslih
  2. Iva Pilko: Pomen sodelovanja med znanostjo in industrijo za razvoj in menedžment talentov: Študija primera izbranega podjetja
  3. Sonja Mihelj: Stališča staršev do uporabe eAsistenta na Osnovni šoli Dornberk
  4. Nina Petrovič: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri poučevanju nemške književnosti po modelu TPACK
  5. Sanja Novaković: Izkušnje osnovnošolskih učiteljev z uporabo IKT v času epidemije Covid-19
  6. Kaja Cizelj: Izobraževanje v zaporih in skotopični sindrom
  7. Špela Jerala: Vključevanje migrantov in beguncev družbo: Primerjava med Slovenijo in Francijo
  8. Mateja Klinc: Jezikovna in ekonomska integracija odraslih priseljencev na območju Dolenjske, Bele krajine in Posavja
  9. Katja Štravs: Izvajanje izobraževanja na Ljudski univerzi Radovljica v času pandemije – izkušnje starejših odraslih
  10. Mateja Lapuh: Sprejemanje in učenje uporabe pametnih telefonov pri starejših odraslih
  11. Saša Kočar: Poučevanje francoščine starejših odraslih
  12. Anita Rus: Skupnostno izobraževanje in delovanje društev v lokalnem okolju (študija primera delovanja društva Eko krog)
  13. Tina Dragovan: Digitalne kompetence učiteljev in profesorjev izbranih osnovnih in srednjih šol v Novem mestu in okolici
  14. Liza Vesić Zagoričnik: Zaposlovanje diplomantov Oddelka za pedagogiko in andragogiko
  15. Vesna Gorenc: Opredelitev poklica sociokulturnega animatorja in poskus njegove umestitve v slovenski prostor
  16. Talija Kaličanin: Svetovanje v postopku preverjanja in potrjevanja nacionalnih poklicnih kvalifikacij
  17. Lea Lenart: Učne težave in strategije študentov z disleksijo
  18. Ana Dobnikar: Neformalno izobraževanje starejših moških na Ljudski univerzi Radovljica
  19. Neja Fakin: Značilnosti udeležbe v programih neformalnega izobraževanja na Ljudski univerzi Ajdovščina
  20. Urška Lupšina: Dejavniki motivacije in ovire odraslih pri pripravi na maturo na zasavski ljudski univerzi
  21. Neža Strmole: Evalvacija načrtovanja temeljnega programa usposabljanja prostovoljnih gasilcev
  22. Nuša Zankolič: Dejavniki zasvojenosti s spletnimi socialnimi omrežji med študenti
  23. Eva Škraba: Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  24. Anja Germovšek: Digitalni razkorak in starejši odrasli: Razlike med mestnim in podeželskim prebivalstvom
  25. Nina Oblak: Usposobljenost gimnazijskih učiteljev slovenščine za delo z dijaki, ki imajo disleksijo
  26. Nina Nia Šribar: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri načrtovanju izobraževanja odraslih v podjetju
  27. Katja Gramc: Uporaba spletnih družbenih omrežij za razvoj mikroučenja: Primer omrežja Instagram
  28. Laura Kmetič Jurečič: Priložnostno učenje med starejšimi odraslimi iz ruralnega okolja
  29. Patricija Gril: Izkušnje udeležencev tečajev slovenščine kot drugega jezika
  30. Lea Jan: Organiziranost e-izobraževanja zaposlenih v izbranem podjetju

Diplomska dela (26)

  1. Jasmina Zeme: Oblike in metode izobraževanja gasilcev
  2. Mirjam Resman: Priprava strokovne geografske ekskurzije na Univerzi za tretje življenjsko obdobje
  3. Mojca Perdih: Analiza e-gradiv z vidika oseb z disleksijo
  4. Sabina Ivančič: Uporaba diskusijske metode pri izobraževanju odraslih
  5. Urška Vajda: Motivacija za izobraževanje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v vrtcu
  6. Nika Torej: Izkušnje študentov na Oddelku za pedagogiko in andragogiko z e-izobraževanjem
  7. Tina Bezek: Računalniško opismenjevanje na Univerzi za tretje življenjsko obdobje
  8. Barbara Popit: Izobraževanje staršev za razvijanje medijske pismenosti predšolskih otrok
  9. Eva Jerič: Priznavanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja v srednješolskem izobraževanju za odrasle
  10. Nina Kristl: Sprejemanje informacijsko-komunikacijske tehnologije pri visokošolskih profesorjih na Univerzi v Ljubljani
  11. Marko Mencinger: Uspešnost udeležencev programa osnovne šole za odrasle
  12. Jana Rančigaj: Primerjava metod poučevanja pri usposabljanju vzgojiteljev v vrtcu Šmarje pri Jelšah
  13. Ana Vilić: Oblike izobraževanja zaposlenih v podjetju Revoz
  14. Romina Godnič: Pomen skupnostnih centrov za razvoj lokalne skupnosti
  15. Klara Zavrl: Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
  16. Tina Černilogar: Analiza izobraževanj, ki jih organizira Območna izpostava javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Tolmin
  17. Bojana Jukič: Zadovoljstvo strokovnih delavk v vrtcu z vpeljavo e-Asistenta
  18. Naja Jurišaga: Zdravstveno izobraževanje sladkornih bolnikov
  19. Tina Maffi: Značilnosti izobraževanja in učenja zaposlenih mladih
  20. Maja Pavšič: Preverjanje kakovosti izobraževanja za tutorje na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani
  21. Jerneja Pevec: Oblikovanost izbranih e-gradiv na spletu za pouk pravopisa pri predmetu slovenščina
  22. Elvira Raković: Vpliv programa PUM na izobraževalno pot udeležencev
  23. Urška Razingar: Ugotavljanje in analiza potreb zaposlenih po dodatnih znanjih v izbranem podjetju
  24. Tjaša Schindler: Motivi za izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju na Bledu
  25. Jasmina Slapar: Izobraževanje zaposlenih v podjetju Savatech, d.o.o.
  26. Maša Smonig: Potrebe slovenskih podjetij po poslovnem izobraževanju

Druga dela (8)

  1. Intergenerational solidarity and older adults education in community
  2. Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan: Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
  3. Danijela Makovec Radovan, Marko Radovan: Teacher, think twice
  4. Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan: Harmonizing pedagogy and technology
  5. Marko Radovan: Workplace flexibility and participation in adult learning
  6. Tadej Košmerl, Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan: The funding puzzle in adult education for sustainable development
  7. Ema Meden, Marko Radovan, Damijan Štefanc: Podcasts and informal learning
  8. Marko Radovan: Prilagodljiva delovna okolja in njihova vloga v izobraževanju odraslih