Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (30)
Ema Meden:
Poslušaj in se uči: Podkast kot oblika priložnostnega učenja odraslih
Iva Pilko:
Pomen sodelovanja med znanostjo in industrijo za razvoj in menedžment talentov: Študija primera izbranega podjetja
Sonja Mihelj:
Stališča staršev do uporabe eAsistenta na Osnovni šoli Dornberk
Nina Petrovič:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri poučevanju nemške književnosti po modelu TPACK
Sanja Novaković:
Izkušnje osnovnošolskih učiteljev z uporabo IKT v času epidemije Covid-19
Kaja Cizelj:
Izobraževanje v zaporih in skotopični sindrom
Špela Jerala:
Vključevanje migrantov in beguncev družbo: Primerjava med Slovenijo in Francijo
Mateja Klinc:
Jezikovna in ekonomska integracija odraslih priseljencev na območju Dolenjske, Bele krajine in Posavja
Katja Štravs:
Izvajanje izobraževanja na Ljudski univerzi Radovljica v času pandemije – izkušnje starejših odraslih
Mateja Lapuh:
Sprejemanje in učenje uporabe pametnih telefonov pri starejših odraslih
Saša Kočar:
Poučevanje francoščine starejših odraslih
Anita Rus:
Skupnostno izobraževanje in delovanje društev v lokalnem okolju (študija primera delovanja društva Eko krog)
Tina Dragovan:
Digitalne kompetence učiteljev in profesorjev izbranih osnovnih in srednjih šol v Novem mestu in okolici
Liza Vesić Zagoričnik:
Zaposlovanje diplomantov Oddelka za pedagogiko in andragogiko
Vesna Gorenc:
Opredelitev poklica sociokulturnega animatorja in poskus njegove umestitve v slovenski prostor
Talija Kaličanin:
Svetovanje v postopku preverjanja in potrjevanja nacionalnih poklicnih kvalifikacij
Lea Lenart:
Učne težave in strategije študentov z disleksijo
Ana Dobnikar:
Neformalno izobraževanje starejših moških na Ljudski univerzi Radovljica
Neja Fakin:
Značilnosti udeležbe v programih neformalnega izobraževanja na Ljudski univerzi Ajdovščina
Urška Lupšina:
Dejavniki motivacije in ovire odraslih pri pripravi na maturo na zasavski ljudski univerzi
Neža Strmole:
Evalvacija načrtovanja temeljnega programa usposabljanja prostovoljnih gasilcev
Nuša Zankolič:
Dejavniki zasvojenosti s spletnimi socialnimi omrežji med študenti
Eva Škraba:
Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
Anja Germovšek:
Digitalni razkorak in starejši odrasli: Razlike med mestnim in podeželskim prebivalstvom
Nina Oblak:
Usposobljenost gimnazijskih učiteljev slovenščine za delo z dijaki, ki imajo disleksijo
Nina Nia Šribar:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri načrtovanju izobraževanja odraslih v podjetju
Katja Gramc:
Uporaba spletnih družbenih omrežij za razvoj mikroučenja: Primer omrežja Instagram
Laura Kmetič Jurečič:
Priložnostno učenje med starejšimi odraslimi iz ruralnega okolja
Patricija Gril:
Izkušnje udeležencev tečajev slovenščine kot drugega jezika
Lea Jan:
Organiziranost e-izobraževanja zaposlenih v izbranem podjetju
Diplomska dela (26)
Jasmina Zeme:
Oblike in metode izobraževanja gasilcev
Mirjam Resman:
Priprava strokovne geografske ekskurzije na Univerzi za tretje življenjsko obdobje
Mojca Perdih:
Analiza e-gradiv z vidika oseb z disleksijo
Sabina Ivančič:
Uporaba diskusijske metode pri izobraževanju odraslih
Urška Vajda:
Motivacija za izobraževanje vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v vrtcu
Nika Torej:
Izkušnje študentov na Oddelku za pedagogiko in andragogiko z e-izobraževanjem
Tina Bezek:
Računalniško opismenjevanje na Univerzi za tretje življenjsko obdobje
Barbara Popit:
Izobraževanje staršev za razvijanje medijske pismenosti predšolskih otrok
Eva Jerič:
Priznavanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja v srednješolskem izobraževanju za odrasle
Nina Kristl:
Sprejemanje informacijsko-komunikacijske tehnologije pri visokošolskih profesorjih na Univerzi v Ljubljani
Marko Mencinger:
Uspešnost udeležencev programa osnovne šole za odrasle
Jana Rančigaj:
Primerjava metod poučevanja pri usposabljanju vzgojiteljev v vrtcu Šmarje pri Jelšah
Ana Vilić:
Oblike izobraževanja zaposlenih v podjetju Revoz
Romina Godnič:
Pomen skupnostnih centrov za razvoj lokalne skupnosti
Klara Zavrl:
Učenje španščine kot tujega jezika v pozni odraslosti
Tina Černilogar:
Analiza izobraževanj, ki jih organizira Območna izpostava javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Tolmin
Bojana Jukič:
Zadovoljstvo strokovnih delavk v vrtcu z vpeljavo e-Asistenta
Naja Jurišaga:
Zdravstveno izobraževanje sladkornih bolnikov
Tina Maffi:
Značilnosti izobraževanja in učenja zaposlenih mladih
Maja Pavšič:
Preverjanje kakovosti izobraževanja za tutorje na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani
Jerneja Pevec:
Oblikovanost izbranih e-gradiv na spletu za pouk pravopisa pri predmetu slovenščina
Elvira Raković:
Vpliv programa PUM na izobraževalno pot udeležencev
Urška Razingar:
Ugotavljanje in analiza potreb zaposlenih po dodatnih znanjih v izbranem podjetju
Tjaša Schindler:
Motivi za izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju na Bledu
Jasmina Slapar:
Izobraževanje zaposlenih v podjetju Savatech, d.o.o.
Maša Smonig:
Potrebe slovenskih podjetij po poslovnem izobraževanju
Druga dela (8)
Intergenerational solidarity and older adults education in community
Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan:
Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
Danijela Makovec Radovan, Marko Radovan:
Teacher, think twice
Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan:
Harmonizing pedagogy and technology
Marko Radovan:
Workplace flexibility and participation in adult learning
Tadej Košmerl, Marko Radovan, Danijela Makovec Radovan:
The funding puzzle in adult education for sustainable development
Ema Meden, Marko Radovan, Damijan Štefanc:
Podcasts and informal learning
Marko Radovan:
Prilagodljiva delovna okolja in njihova vloga v izobraževanju odraslih