Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (32)

  1. Sandra Zoppe: Poslovodenje podjetja v okviru integracije sistemov za upravljanje s kakovostjo, okoljem ter zdravjem in varnostjo
  2. Biljana Prinčič: Ugotavljanje zadovoljstva strank, ki poslujejo prek interneta
  3. Igor Deržek: Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitev
  4. Alenka Terpin: Povezava med informacijsko tehnologijo in organizacijsko kulturo
  5. Urška Čepulič: Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kulture
  6. Valerija Šajtegel: Analiza uspešnosti organiziranja za projektni management v podjetju Hermes Softlab
  7. Mojca Nidorfer: Komuniciranje Univerze v Ljubljani z javnostmi
  8. Mateja Verhovec Kajtner: Dejavniki, ki vplivajo na odločitve porabnikov pri nakupu prehrambenih izdelkov
  9. Eva Golob: Zvestoba in zadovoljstvo kupca ob uporabi Kolinskih blagovnih znamk
  10. Martina Nidorfer: Raziskava zadovoljstva s poslovno revijo Gospodarski vestnik
  11. Marja Černelič: Učeča se organizacija in ravnanje z znanjem v organizaciji
  12. Vida Kožar: Analiza zadovoljstva razstavljavcev na Ljubljanskem pohištvenem sejmu
  13. Suhong Hu: Design and effective model for training the trainers
  14. Polona Renko: The transfer of new knowledge from research institutes to enterprises
  15. Jure Soklič: Changing agenda for trade unions
  16. Jana Pavlin: Proučevanje organizacijske klime v podjetju Pritisk
  17. Robert Vrhovšek: Analiza vodenja projektov v razvojnem procesu Iskre Transmission
  18. Andrej Potočnik: Pomen subjektivnih in objektivnih dejavnikov v poslovnem odločanju
  19. Simona Šraj: Merjenje organizacijske klime kot podlaga za izboljšanje uspešnosti poslovanja podjetja
  20. Aleša Kavčič: Odnos potrošnikov do nakupa modnih oblačilnih znamk
  21. Vesna Petričevič: Slogi komuniciranja podjetnikov
  22. Aleš Semeja: Dejavniki motivacije in pripadnosti zaposlenih na področju informacijskih tehnologij v Sloveniji
  23. Janja Razgoršek: Pomembnost in uporabnost izobraževanja predmeta Informacijske in komunikacijske tehnologije na višji strokovni šoli z vidika delodajalcev in diplomantov
  24. Alenka Čurin Kavre: Analiza zadovoljstva občanov Mestne občine Koper z izvajanjem storitev občinske uprave Mestne občine Koper
  25. Samo Mohorčič: Preučevanje organizacijske klime v Kmetijsko gozdarski zadrugi
  26. Rakesh Sehgal: The role of training and knowledge management in the organizational development of Prasar Bharati
  27. Katjuša Konečnik Kotnik: Uspešnost rednih letnih razgovorov z zaposlenimi v javni upravi
  28. Aleksander Salkič: Pomen in vloga odnosov z javnostmi med uporabniki
  29. Danko Bašič: Analiza neetičnega ravnanja v trženju v slovenski praksi in zaščita potrošnikov
  30. Katja Pečar: Kajenje pri mladostnikih
  31. Robert Kovač: Vodenje, motivacija in zadovoljstvo prodajnega osebja v založniškem podjetju
  32. Igor Kotnik: Analiza letnih razgovorov v podjetju

Diplomska dela (12)

  1. Damijan Skrt: Zadovoljstvo zavarovancev Zavarovalnice Triglav, Območna enota Nova Gorica
  2. Dajana Strgar: Analiza organizacijske kulture v podjetju ABC
  3. Metka Nežič: Analiza nakupnega vedenja in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev zdraviliškega turizma
  4. Mitja Aš: Organizacijska klima in delo z zaposlenimi v franšizni prodajalni podjetja Bofex
  5. Evridika Juvan Žorž: Možnosti za preprečevanje zdravstvenih izostankov z dela
  6. Anita Troha: Poslovne predstavitve kot pomembna sestavina dela menedžerjev
  7. Irena Krapež: Analiza vodenja: usmerjenost k nalogam ali k zaposlenim v organizaciji
  8. Klara Golja: Pomen neverbalnega komuniciranja v izobraževanju odraslih
  9. Vasja Košuta: Analiza uspešnosti in zadovoljstva prodajalcev v Intereuropi
  10. Martina Vrbič: Načini pogajanj in pogajalske taktike slovenskih podjetnikov
  11. Robert Kovač: Motiviranost in zadovoljstvo prodajnega osebja v maloprodajnih enotah slovenskega podjetja
  12. Simona Stegne Ceraj: Interno komuniciranje v podjetju Livarna Gorica