Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (46)

  1. Grega Verk: Analiza procesa izvajanja projektov v novo ustanovljenem podjetju
  2. Igor Gabrenja: Podjetniški pristop pri prilagajanju regionalne in strukturne politike Evropske unije v Sloveniji
  3. Aleš Zupan: Pripravljenost slovenskega malega gospodarstva na črpanje sredstev iz evropskih strukturnih skladov
  4. Maja Pak: Uporaba uravnoteženega sistema kazalnikov v okviru sistema strateškega managementa slovenske turistične organizacije
  5. Borut Winterleitner: Vloga lastniškega kapitala pri financiranju rasti hitro rastočih podjetij v Sloveniji
  6. Matej Intihar: Vpliv izbranih dejavnikov človeškega kapitala na uspeh majhnega podjetja
  7. Damjan Rotar: Analiza romunskega trga zdravil s stališča Krkinih proizvodov
  8. Katja Jug: Analiza uvajanja in učinkov metode 20 ključev na poslovanje izbranih slovenskih podjetij
  9. Robert Pistotnik: Uravnoteženi sistem kazalnikov
  10. Robert Agnič: Uporaba "benchmarkinga" v globalni korporaciji za odločitev o investiciji za zagotavljanje trajnostnega ekološkega razvoja
  11. Marija Toplak: Uspehi in težave slovenskih malih podjetij
  12. Blaž Pogačnik: Prva javna izdaja delnic slovenskih malih in srednje velikih podjetij
  13. Žiga Metelko: Inovacijski potencial Slovenije
  14. Suzana Sečko: Črpanje sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj z namenom zniževanja deficitarnosti, socialne marginalizacije in osipništva poklica natakar
  15. Mojca Skalar Komljanc: Inovacija na področju poučevanja podjetništva: "d.school"
  16. Jožica Kos: Vpliv učinkovite strukture financiranja na uspešnost malih in srednje velikih podjetij v Spodnjeposavski regiji
  17. Bojan Bratkovič: Vrednotenje za potrebe nakupa izbranega podjetja
  18. Martin Jeram: Spodbujanje in uvajanje celovitega sistema stalnih izboljšav v podjetju Acroni po metodi 20 ključev
  19. Boštjan Kosmač: Ustanovitev biotehnološkega podjetja v Sloveniji
  20. Gordana Radanovič: Financiranje razvoja malih in srednje velikih podjetij s poudarkom na bančnem financiranju in primerom dobre prakse
  21. Andreja Vister: Optimizacija poslovnega modela podjetja Pipistrel d.o.o. s pomočjo metodologije d.school
  22. Monika Triller: Slog trženja v majhnih družinskih podjetjih
  23. Sergeja Oman: Prestrukturiranje slovenskih šol zaradi zmanjševanja vpisa
  24. Miha Muhič: Razvoj storitve upravljanje zgradb
  25. Stanislav Bajuk: Različni vidiki spodbujanja brezposelnih oseb za samozaposlitev
  26. Andrej Trdin: Preverjanje priložnosti izgradnje sončnih elektrarn v Sloveniji za mala podjetja
  27. Nataša Meglič: Pomen sprememb pri razvoju podjetja
  28. Miha Lenič: Moving away from conventional electricity generators to renewable resources
  29. Vlasta Matko: Preverjanje poslovne priložnosti za ustanovitev agencije za zastopanje športnikov
  30. Mirt Lavrenčič: Analiza poslovnega modela v izbranem novonastalem podjetju s področja informacijske tehnologije
  31. Teja Marn: Uvajanje programa D.school v predšolski vzgoji
  32. Marko Cedilnik: Podjetništvo in gospodarski razvoj Slovenije v obdobju 1989-2006
  33. Žiga Iljaš: Razvoj podjetja za tiskarske storitve na ukrajinskem trgu
  34. Jernej Markič: Vpeljava naprave Printbox na avstrijski trg
  35. Tatjana Čeman: Študija izvedljivosti ustanovitve Slaščičarne Patis
  36. Igor Šturm: Analiza alternativnih oblik financiranja naložbe v obnovljive vire energije
  37. Tanja Dimitrova: Raziskava trga in poslovni načrt za ustanovitev zasebnega vrtca z dvojezičnim programom
  38. Eva Kovačič: Izzivi nasledstva v družinskem podjetju Avto Kovačič
  39. Tomaž Pirjevec: Ponovni zagon slovenske lesnopredelovalne industrije
  40. David Danev: Merjenje kapitalske ustreznosti v podjetjih v skladu z Baselskimi standardi
  41. Tomaž Kaučič: Posledice uvedbe prisilne poravnave [v]! izbranem podjetju
  42. Uroš Turk: Finančna pismenost Slovencev, starih od 20 do 45 let
  43. Barbara Pelhan: Vedenje slovenskih porabnikov pri nakupu luksuznih avtomobilov v času recesije
  44. Tina Djinovski: Monetizacija nišnega bloga na primeru izdelkov za aktivno preživljanje prostega časa
  45. Armin Agić: Analiza uspešnosti osebne prodaje v SaaS podjetjih na primeru TrekkSoft
  46. Marko Florjanič, Urška Šeruga: Analiza prenosa nasledstva v družinskih podjetjih

BSc theses (59)

  1. Julijana Povše: Politika EU do razvoja malih in srednje velikih podjetij
  2. Kostja Prihoda: Poslovni načrt podjetja Fruteks d.o.o.
  3. Sonja Logar: Poslovni načrt podjetja - Burin Yachting d.o.o.
  4. Sašo Turk: Poslovni načrt podjetja za prodajo plovil
  5. Tine Petrič: Managerski odkupi v Sloveniji
  6. Primož Simončič: Prenova poslovnih procesov v banki
  7. Renata Ucman: Poslovni načrt regionalnega časopisa Novičkar
  8. Primož Kovač: Analiza državnega proračuna Slovenije
  9. Gregor Polak: Vloga PID-ov pri spodbujanju podjetij z visokim potencialom rasti
  10. Peter Selan: Metodologija kriterijev izbire gazel
  11. Domen Bole: Ravnanje z embalažo in odpadno embalažo
  12. Aleš Ipavec: Poslovni načrt podjetja Extreme Slovenia d.o.o.
  13. Irena Sedej: Korupcija v zdravstvu
  14. Marko Bucić: Vrste korupcije v Sloveniji in možnosti za njihovo preprečevanje
  15. Miha Saje: Poslovni načrt podjetja Saje, d.o.o.
  16. Andrej Pogačnik: Razvoj poslovne ideje na osnovi poslovnega načrta podjetja Procar d.o.o.
  17. Aleksander Valenčič: Program usposabljanja vodij delovnih skupin
  18. Danilo Škoflek: Metode za uvajanje inovacij v gospodarski družbi
  19. Saša Vilfan: Poslovni načrt podjetja - Kavarna Sladki kot d.o.o.
  20. Andreja Čebular: Dumping in protidumpinški ukrepi v EU
  21. Darinka Požar: Primerjava organiziranosti dela zaprtih oseb med nekaterimi evropskimi državami in Slovenijo
  22. Miha Muhič: Ekonomska analiza prijavljanja na javna naročila s stališča malih podjetij
  23. Snežana Kobler: Nabavna funkcija v podjetju Iskra Sistemi
  24. Saša Aleksandra Koren: Osebnostna analiza podjetnikov
  25. Jasmina Gregor: Ustanavljanje zasebnih podjetij v zdravstveni panogi
  26. Primož Kovačič: Modeli kriznega managementa
  27. Tomaž Karlin: Konkurenčnost slovenskega gospodarstva
  28. Igor Koren: Uvajanje nove dekorativne kozmetike na slovenskem trgu
  29. Gorazd Furlan: Analiza napak poslovanja podjetja UTOP kot temelj poslovnega načrta konkurenčnega podjetja OCR
  30. Stanka Huč: Družinsko podjetništvo - prehod v naslednjo generacijo
  31. Renata Valentina Adlešič: Prenos nasledstva v storitvenem družinskem podjetju
  32. Matej Drev: Ustvarjanje novih delovnih mest in mikro in majhna podjetja v Sloveniji
  33. Marko Butala: Viri financiranja: strukturni skladi Evropske unije
  34. Jakob Žigante: Podjetniški proces razvoja nepremičninskih projektov
  35. Miloš Sterle: Model optimalnega načina uvedbe davka (ONUD)
  36. Milena Tomšič: Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti v okviru ukrepov aktivne politike zaposlovanja
  37. Dejan Barič: Poslovni načrt podjetja Trimo d.d.
  38. Matjaž Voglar: Poslovni načrt Bob zveze Slovenije
  39. Tine Nagy: Obdobje ustvarjalnosti
  40. Uroš Kozel: Poslovni načrt podjetja Highlife d.o.o.
  41. Jernej Hribar: Management evropskih projektov - prijava na razpis
  42. Domen Nahtigal: Delna avtomatizacija sistema naročanja in plačevanja v gostinskih obratih
  43. Klemen Janežič: Trženje sistemov naročevanja in plačevanja v gostinskih obratih na primeru Opsis d.o.o.
  44. Rok Marentič: Analiza poslovanja in razvoja malih in srednje velikih podjetij v Sloveniji
  45. Marin Ribać: Razširitev ponudbe podjetja Kongroup d.o.o. na modularne vrtce
  46. Saša Pavlenč: Poslovni načrt podjetja NIEROS Metal d.o.o.
  47. Marina Poturica: Krizni management v mikropodjetju v času globalne krize
  48. Dario Radošević: Analiza podjetja Pičuljan Marine d.o.o.
  49. Jure Jere: Poslovni načrt - fotovoltaična elektrarna vršne moči 400 kWp z moduli Inventux na področju Zasavja
  50. Aleš Ruter: Poslovni načrt: plaža v mestu
  51. Tomaž Pirjevec: Poslovni načrt podjetja Brst d.o.o.
  52. Vili Stopar: Trženje in inovacije na visokotehnološkem izdelku Bramor UAV podjetja C-Actral d.o.o.
  53. Gregor Pugelj: Application of ethnographical methods on entrepreneurship and interpretation of "entrepreneurship" course class at the Faculty of Economics, University of Ljubljana
  54. Jernej Purkart: Izzivi vodenja družinskega podjetja in odnosi med družinskimi člani
  55. Primož Cotič: Prestrukturiranje in prenos podjetja v naslednjo generacijo
  56. Peter Pogačar: Poslovni načrt podjetja EjDisplej, d.o.o.
  57. Igor Kovačič: Razvoj tekmovanj z električnimi rolkami
  58. Gregor Pintar: Analiza trga e-kolesarske opreme v USA
  59. Matej Rus: Pomen blagovne znamke pri razvoju podjetniške ideje