Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Lara Jelenc: The impact of strategic management schools and strategic thinking on the performance of Croatian entrepreneurial practice

Magistrska dela (37)

  1. Adnan Mujagić: Kritična ocena strategije preobrata in njenega uresničevanja v podjetju "Dom štampe" Zenica
  2. Matjaž Janša: Razvijanje poslovnih strategij za strateško poslovno področje Fiksni telekomunikacijski sistemi SI2000 podjetja Iskratel
  3. Mateja Jenko: Celovita ocena podjetja IBI
  4. Matjaž Lesjak: Uvedba uravnoteženega sistema kazalnikov uspešnosti v podjetju TIM Laško
  5. Franc Lenarčič: Celovita ocena podjetja Jata
  6. Franci Grahelj: Poskus oblikovanja sistema operativnega kontrolinga v podjetju Eta Cerkno
  7. Mateja Kljajič: Vloga in značilnosti strateškega planiranja v malih podjetjih v svetu in v Sloveniji
  8. Uroš Protner: Strateška analiza podjetja Droga Portorož
  9. Aleksander Varda: Management v tranzicijskih državah
  10. Sašo Pukšič: Oblikovanje priročnika za razvijanje strategije v manjših podjetjih
  11. Lara Jelenc: Škole strateškog menadžmenta koje najviše utječu na praksu srednjih i velikih poduzeća Primorsko-goranske županije
  12. Egon Stopar: Izdelava izhodišč za oblikovanje celovite strategije podjetja Fructal živilska industrija
  13. Dorjana Gregorič: Strateška analiza podjetja Intereuropa
  14. Polonca Vrhovnik: Analiza privlačnosti nevrološke panoge zdravil v srednji in vzhodni Evropi
  15. Tomaž Sajovic: Razvijanje strategije priključitve podjetja Saargummi k podjetju Savatech
  16. Evgen Jesenko: Razvijanje poslovnih in korporacijske strategije podjetja Avtohiša Real
  17. Matej Koren: Ključni dejavniki uspešnosti uvajanja sprememb v podjetje v slovenskih razmerah
  18. Branko Žerdoner: Oblikovanje strategije zasuka v Mariborski livarni
  19. Viktor Orel: Razvojna analiza podjetja Luka Koper
  20. Bojan Hajdinjak: Celovita ocena Srednje ekonomske šole Ljubljana
  21. Ambrož Bogataj: Razvijanje strategije izvajanja tržnih dejavnosti podjetja Elektro Gorenjska v samostojnem podjetju
  22. Jasna Poženel: Uravnoteženi sistem kazalnikov v projektnem okolju
  23. Aleksander Peterlin: Celovita ocena podjetja Domel
  24. Igor Katanić: Razvoj koncernov v Sloveniji po letu 1991
  25. Nina Tavčar Zajc: Družbena odgovornost podjetja v sodobnem tržnem gospodarstvu
  26. Roman Kotnik: Strateška analiza podjetja Ledinek
  27. Devid Domjo: Strateška analiza programa "motorji-kolesa" podjetja Trgoavto
  28. Boštjan Bahar: Strateška analiza Galenskega laboratorija Gorenjskih lekarn kot izhodišče za opredeljevanje njegovih prihodnjih razvojnih usmeritev
  29. Gorazd Bernik: Kritična analiza strategije pripojitve in njenega uresničevanja na primeru treh slovenskih delniških družb
  30. Maruša Radanič: Strategija internacionalizacije podjetja iTak Šport
  31. Vladimir Korošec: Strateška analiza telekomunikacijskega podjetja Iskratel
  32. Marko Matjašič: Razlike v ključnih dejavnikih med uspešno in neuspešno izpeljanimi zasuki podjetij
  33. Madhusudan Rao Manikyam: Critical analysis of turnaround strategy in Visakhapatnam Steel Plant
  34. Vesna Cvek: Oblikovanje strategije podjetja v lasti banke
  35. Marija Jeršin Kuzma: Kritična analiza letnega planiranja izbranega javnega visokošolskega zavoda
  36. Mojca Švara: Značilnosti strateškega managementa v majhnih in srednjih podjetjih primorske regije v obdobju 2008-2014
  37. Kristina Hafner Lapajne: Strategija razvoja izbranega javnega podjetja

Diplomska dela (26)

  1. Peter Verčič: Celovita ocena podjetja Verčič
  2. Nikola Grgurović: Analiza poslovanja podjetja Hill International
  3. Urška Kač: Poskus postavitve uravnoteženega izkaza kazalnikov uspešnosti za podjetje RC IRC
  4. Matej Mlakar: SWOT-analiza kot osnova za izvedbo sanacije podjetja Mehanika Trbovlje
  5. Miha Gmajnar: Analiza poslovanja podjetja GM 3
  6. Mitja Taljat: Oblikovanje strategije razvoja Nogometnega kluba Tolmin
  7. Dušan Harlander: Strateški načrt Zavoda za zdravstveno varstvo Novo mesto za obdobje 2003-2006
  8. Peter Kunej: Oblikovanje strategije raziskav in razvoja kot funkcijske strategije v generičnem podjetju farmacevtske panoge
  9. Julijan Taljat: Oblikovanje strategije Radia Ognjišče
  10. Erika Fratnik Brajdih: Swot-analiza podjetja Mitol Sežana
  11. Evgen Jesenko: Celovita ocena podjetja Avtohiša Real
  12. Katarina Petan: Oblikovanje poslovne strategije Zdravilišča Dolenjske Toplice
  13. Simon Repnik: Analiza privlačnosti panoge proizvodnje lesenega pohištva
  14. Metod Ciglar: Strateško načrtovanje informacijskega sistema kot del celotnega strateškega načrtovanja DZS
  15. Marko Cvetko: Celovita ocena Poslovne enote Kemija Mozirje
  16. Mojca Oražem: Celovita razvojna ocena podjetja B2
  17. Danko Bašič: Kritična analiza strategije pripojitve konkretnega podjetja s poudarkom na njenem uresničevanju v praksi
  18. Kristijan Lovrak: Oblikovanje strategije nedobičkonosne organizacije - primer Varuha človekovih pravic
  19. Gregor Pavlič: Celovita razvojna ocena Banke Koper
  20. Janvit Bajt: Analiza privlačnosti farmacevtske panoge na trgih Srednje Azije
  21. Eva Mlakar: SWOT analiza podjetja Šenk Trade
  22. Martina Dežman: Ocenjevanje ekonomske uspešnosti investicijskih projektov v podjetju OGA
  23. Tilen Širec: Od glavnega direktorja do strateškega managerja
  24. Sašo Jeršin: Poskus razvijanja poslovne strategije podjetja Beti Preja
  25. Lojze Zajc: SWOT analiza družbe Datalab
  26. Lucija Čulk: Načini ugotavljanja znakov nastajanja krize v podjetju L'Oreal Slovenija