Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Danjel Bratina:
Analiza učinkovitosti cenovnih akcij v trgovini na drobno
Selma Kadić-Maglajlić:
The role of moral judgement and emotional intelligence in salesperson behavior and performance
Helena Povše:
Menjave na podlagi odnosov
Nuša Petek:
Impact of new marketing communication tools on brand equity
Magistrska dela (117)
Veronika Logar:
Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.
Mojca Maher:
Etnocentrizem porabnikov in nakupno vedenje v Sloveniji
Danjel Bratina:
Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacije
Boštjan Račič:
Oblikovanje modela vrednotenja uspešnosti projektov v medorganizacijskem trženju
Mateja Kos Koklič:
Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"
Katarina Drobnič:
Vpliv kulture na sloge vodenja v multinacionalnih podjetjih, delujočih v Egiptu
Peter Jakopič:
Analiza vedenja tujih turistov ob nakupovanju spominkov v Sloveniji
Darko Dujič:
Vpliv izvora blaga na vrednotenje izbranih blagovnih skupin in nakupne odločitve slovenskih porabnikov
Irena Bohte:
Tržno komuniciranje na področju izobraževanja odraslih v Sloveniji
Nada Žagar:
Zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih kot kazalnik vrednotenja kakovosti v organizaciji za izobraževanje odraslih
Aleksandar Andželevski:
Vpliv prodajnega okolja na vedenje porabnikov
Jelena Jokanović:
Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in Slovenia
Klemen Kolenc:
Trženjski model visokotehnološkega podjetja
Alenka Gornik Krstič:
Analiza vedenja mladostnikov in protikadilska tržno-komunikacijska sporočila
Tadeja Krašna:
Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvu
Tomaž Vidonja:
Problematika trženja novih izdelkov v visokotehnološkem podjetju
Lidija Weis:
Analiza vlog moža in žene v procesu nakupnega odločanja
Polonca Gašperič:
Nakupne navade otrok in dejavniki njihovega nakupnega vedenja
Jana Cizelj:
E-izobraževanje kot metoda učenja
Vesna Brelih:
Porabnik na trgu sonaravno pridelane hrane
Anja Vadnal:
Analiza impulzivnega nakupnega vedenja porabnikov na bencinskih servisih
Stjepan Udovičić:
An analysis of consumers' needs and attitudes toward mobile commerce services
Helena Povše:
Analiza odnosa svetovalec - svetovanec v procesu poslovnega svetovanja v Sloveniji
Jure Vrhovec:
Primerjava značilnosti in nakupnih navad spletnih porabnikov in neporabnikov
Nataša Celec:
Pomen premoženja blagovne znamke zdravil brez recepta na podlagi modela vzročne verige
Vesna Avguštinčič:
Povezanost lastnosti managerjev in psihične razdalje z izvozno uspešnostjo
Matevž Cerar:
Odnos dobavitelj - trgovec v trgovini na drobno na medorganizacijskem trgu
Tamara Kaše:
Analiza razlik v medkulturnem komuniciranju v Evropi - implicitne dimenzije kulture
Damijana Vale:
Vedenje zdravnikov pri predpisovanju zdravil na recept
Jožica Komac:
Vloga trgovinskega formata v procesu širitve trgovca na trge v razvoju
Mateja Magajna:
Dejavniki uspešnosti odnosa s partnerjem uvoznikom v tujini
Tatjana Kokalj:
Pristop k ravnanju s ključnimi kupci
Gordana Lalović:
Model nakupnega odločanja porabnikov pri kraji intelektualne lastnine
Urška Miklavič:
Otrok v vlogi porabnika - pogled staršev
Melita Jurca:
Vpliv kulture na trženjske odnose
Vanja Kastelic:
Vpliv programov zvestobe na vedenje porabnikov
Irena Smrkolj:
Analiza kulturnih razlik med japonskimi in ameriškimi turisti
Irena Matko Štamfelj:
Trženje inovativnih onkoloških zdravil v Sloveniji in izbranih državah EU
Darja Saksida Bogataj:
Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
Nada Uratarič:
Nakupni proces kot okvir za raziskovanje različnih segmentov kupcev na medorganizacijskem trgu otroških igral
Varja Podlipnik:
Vpliv barv na vedenje porabnikov
Biserka Šepec:
Analiza dejavnikov nakupnega odločanja porabnikov za trajno potrošno dobrino
Miha Soršak:
Priložnosti slovenskih podjetij pri poslovanju z Bližnjim vzhodom
Klavdij Skrt:
Dejavniki izbire nakupnega mesta in vloga managementa mesta pri trajnostnem razvoju mestnih središč
Petra Hlebec:
Analiza vedenja porabnikov pri spletnem nakupovanju
Mihaela Hočevar:
Odnos porabnikov do pospeševanja prodaje in skupinskega nakupovanja kuponov na spletu
Alja Skok:
Odzivanje potrošnikov na pospeševanje prodaje pri nakupovanju oblačil po spletu
Urška Drnovšek Bavčar:
Odziv porabnikov na aktivnosti trgovcev v povezavi s trajnostnim razvojem
Artyom Aleksandrov:
Attitudes towards healthy diet among Slovenian university students
Anja Hribar:
Strategija razvijanja portfelja trgovskih blagovnih znamk v kozmetiki
Valerija Volaj:
Analiza vzrokov za menjavo banke na primeru malih podjetij v Sloveniji
Borut Cetina:
Odnos porabnikov do živil lokalnega izvora
Barbara Dular Kosmač:
Trženjske priložnosti malih lekarn v primerjavi z lekarniškimi verigami
Alma Elezović:
Analiza zadovoljstva tujih študentov na izmenjavi na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani
Janja Čretnik:
Analiza dejavnikov nakupa ekološko pridelane hrane preko spleta
Sara Lango:
Vloga vplivnic pri odločanju porabnikov kozmetičnih izdelkov
Urška Hribar Andrić:
Povezava tržne naravnanosti in uspešnosti poslovanja v izbranem podjetju
Špela Kržič:
Analiza kreativnih trženjsko raziskovalnih metod pri proučevanju otrok kot porabnikov
Nataša Kozlevčar:
Vedenje slovenskih vlagateljev v času rasti vzajemnih skladov
Katja Vlachy:
Vpliv etnocentrizma na nakupno odločanje mladih porabnikov
Vanja Erjavec:
Organic products in the grocery retail assortment
Aleš Senegačnik:
Managing the effects of a perceived psychic distance between Slovenia and Brazil
Manca Zaletelj, Špela Vidmar:
Primerjava stališč do oglaševanja zdravil brez recepta med različnimi starostnimi skupinami
Minca Ilar:
Strategija vstopa podjetja Sitik d. o. o. na izbrane tuje trge
Petra Goričan:
Varovanje zasebnosti potrošnikov pri preučevanju njihovega vedenja s sodobnimi raziskovalnimi metodami
Darina Vorobyeva:
An analysis of the role of culture in ethical consumer behaviour in Russia and Slovenia
Urša Švegl:
Odnos do nakupovanja v diskontnih prodajalnah
Senka Halebić:
Ekonomski in sociološki vidiki izbire prestižnih blagovnih znamk
Tina Češnovar:
Analiza akcij promoviranja živil lokalnega porekla
Borut Sečko:
Analiza nakupnega vedenja medorganizacijskih kupcev na primeru podjetja SIM Radenci
Tanja Horvat:
Vzpostavljanje odnosov s privrženci blagovne znamke na družbenem omrežju Facebook
Barbara Papež Lavrič:
Analiza kazalcev kakovosti medsebojnih odnosov zaposlenih v storitvenem podjetju
Adela Požežnik:
Cultural values and consumer ethnocentrism in Slovenia
Tanja Ševerkar:
Dejavniki predpisovanja antihipertenzivnih zdravil med zdravniki v Sloveniji
Tjaša Sivec:
Stališča slovenskih porabnikov do nakupa elektronskih letalskih vozovnic
Eva Frančič:
Consumer ethnocentrism and its effects on the French buying behaviour
Lea Kralj:
Ekonomski vidiki nakupa luksuznih dobrin
Milena Pagovska:
An analysis of consumer ethnocentrism and its sources and effects in Macedonia
Nina Babnik:
The role of business networking in the success of B2B companies in the Slovenian market
Helena Felc:
Analiza kulturne inteligentnosti managerjev v Sloveniji
Maja Jerančič:
Analiza slogov nakupnega odločanja
Jasna Kajtazovič:
Odnos porabnikov do označevanja živil
Polona Čepon:
Analiza nakupnega odločanja porabnikov pri nakupu novega avtomobila
Suzana Karlič:
Analiza prilagajanja trženjskih pristopov v avtomobilski industriji
Žiga Šubic:
Odnos porabnikov do ekoloških živil lokalnega izvora
Vesna Vižin:
Analiza stališč porabnikov o certificiranih živilih
Anja Premrn:
Vpliv identifikacije s skupnostjo blagovne znamke na ustno izročilo
Irena Vojvoda Keranović:
Dejavniki izbire banke kot prodajnega mesta za sklenitev zavarovalne police
Zala Cempre:
Analiza posameznikovih vrednot in ekološka ozaveščenost porabnikov
Boris Gorišek:
Dejavniki menjalnega vedenja odvetniških pisarn na trgu ponudnikov elektronskih pravnih informacij
Alja Sosič Hribar:
Marketing beauty
Tina Zajc:
An analysis of cell phone brand origin recognition accuracy in Slovenia
Saša Muzga:
Razvoj trženjske strategije za lansiranje novega izdelka
Elina Komlanc:
The role of socio-psychological factors in consumer ethnocentrism in Ukraine
Boža Sotenšek:
Analiza dejavnikov odločanja pri spletnem nakupu novega avtomobila
Eva Debelec, Mariia Parokonna:
An analysis of compulsive buying
Tina Geč, Lejla Perviz:
Consumer animosity and foreign product purchase
Elma Šakonjić:
Medgeneracijski pogledi na uporabo virtualne resničnosti v trženju
Andreja Saša Osterc:
Factors underlying wine purchases of Taiwanese millennials
Peter Kecelj:
Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
Luka Kotnik:
Primerjava sistemov korporativnega upravljanja podjetji v državni lasti med Republiko Slovenijo in Republiko Avstrijo
Maruša Lekše:
Ethnocentrism in Slovenia : a study of beer consumers
Brent LaRue, Marko Nikolovski:
An assessment of business opportunities for a software development in the m-Health field
Neža Sever:
Analiza motivacijskih dejavnikov porabnikov storitev Airbnb
Mimoza Galabovska:
National stereotypes as drivers of the country-of-origin effects
Tjaša Klančič:
Dejavniki izbire trgovca z oblačili
Lara Lovše:
Analiza umeščanja blagovnih znamk v medije množične komunikacije v filme in televizijske serije
Nika Maras:
Analiza vplivnostnega trženja na družbenem omrežju Instagram
Andrej Repše:
Analiza priložnosti za vstop na avstrijski trg za podjetje Armat
Tomaž Podobnik:
Partnersko trženje prek spleta : vidiki potrošnikov in vpliv ponudnikov spletnih vsebin
Katarina Jeromelj:
Dejavniki odločanja pri nakupu družabnih iger v Sloveniji
Goran Pronj:
Consumer animosity and willingness to buy Russian products in the United States
Urška Tomašević:
Vpliv trženjske vsebine na družbenih medijih na porabnikovo vključevanje : primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann
Maruša Gostiša:
Consumer attitudes regarding meat consumption
Trajche Angelov:
Analiza zadovoljstva, zaupanja in zvestobe generacije Y pri spletnem nakupovanju
Anja Bizjak:
Benefits and challenges of marketing automation supporting online sales
Renato Prtenjak:
Factors of mobile shopping in Slovenia
Diplomska dela (96)
Andreja Gros:
Pospeševanje prodaje v podjetju Merkur Kranj, d.d. z analizo sejemske dejavnosti
Anja Vadnal:
Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanju
Nives Rudolf:
Strategija poslovanja Mercatorjevih drogerij
Andreja Bezjak:
Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženja
Bojana Vojska:
Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikov
Nataša Požarnik:
Dejavniki preprečevanja piratstva in ponarejanja
Andreja Jovan:
Raziskava nakupa športnih oblačil in vrednotenje blagovnih znamk
Davor Devčič:
Analiza sodobne trgovine v Sloveniji in Evropi
Mihaela Jost:
Priporočila za trženjsko strategijo unikatnega programa studijske delavnice "GRY" Kozje
Neža Kopač:
Zaposleni kot vir konkurenčne prednosti v trgovini na drobno
Mojca Šušteršič:
Nakupovalne navade porabnikov kruha
Matjaž Hoyer:
Primer razvoja internacionalizacije podjetja v industriji premaznih sredstev
Matija Novak:
Proces razvoja novih izdelkov v Steklarni Rogaška
Marko Senegačnik:
Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov
Črt Eferl:
Lokalno prilagajanje trženja priložnostnih trgovin na bencinskih servisih OMV Istrabenz
Vesna Zadravec:
Analiza standarda in nadstandarda bančne ponudbe in obravnave večjih gospodarskih družb
Štefan Žibert:
Celovit sistem za podporo upravljanja odnosov s strankami v banki
Petra Bricelj:
Vrednotenje vzdušja na Ekonomski fakulteti med študenti Ekonomske fakultete
Simon Starič:
Vloga vrednosti blagovne znamke pri vplivu ustnega izročila v trženju
Saša Lebar:
Zadovoljstvo kupcev s pekovskimi izdelki v Pomurju
Irena Seliškar:
Analiza otrok kot porabnikov
Jasmina Lesjak:
Nov izdelek - od zamisli do uvedbe na trg
Jana Potočnik:
Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trgu
Maja Slatenšek:
Sezonske razprodaje oblačil in obutve ter njihov vpliv na porabnike
Maja Terzić:
Analiza sprejemanja novosti z vidika porabnikov - aplikacija na uvedbo multikina
Maja Škrinjar:
Stališča porabnikov do zdrave hrane in trgovske blagovne znamke Zdravo življenje
Damijan Janković:
Vrednotenje oglasnega prostora na športni prireditvi
Tomaž Glažar:
Trženje računovodskih storitev v Sloveniji
Tomaž Jontes:
Analiza tržno komunikacijskih dejavnosti v Košarkarski šoli Union Olimpija
Matej Klepec:
Stališča mladih do kajenja in proti-kadilska medijska sporočila
Miha Grilj:
Značilnosti ruskega porabnika
Urška Jereb:
Analiza zadovoljstva kupcev z izbranimi živilskimi prodajalnami v Žireh
Anže Juvan:
Nabava kot vir prihrankov v trgovskem podjetju Merkur, d.d.
Petra Wagner:
Analiza zadovoljstva in nakupnih navad porabnikov v podjetju Zu-Ja d.o.o.
Andrej Sosič:
Analiza samouresničevanja med študenti
Janez Jaki:
Analiza kupcev za oblikovanje strategije tehničnih maloprodajnih verig
Aleš Resnik:
Trženjska raziskava o zanimanju uporabnikov za GPS Runner
Jernej Kastelic:
Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji
Blaž Zupan:
Analiza industrijskih trgovin in središč industrijskih trgovin v Evropi in Sloveniji
Karmen Jakob:
Analiza odziva udeleženvev dogodka na primeru SOF-a
Maja Burgar:
Internacionalizacija v trgovini na drobno
Andrej Breznik:
Analiza rumenih strani Telefonskega imenika Slovenije kot oglaševalskega sredstva
Vanja Kastelic:
Pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk podjetja Mercator
Andreja Smodiš:
Vpliv življenjskega sloga na izbiro zvrsti motocikla
Lana Škrbić:
Analiza dejavnikov nakupa parfuma
Matija Savnik:
Trženjska strategija za prodajo avtomobilskih nadomestnih delov blagovne znamke Motrio
Klemen Jaklitsch:
Analiza spletnega nakupovanja pri Slovencih
Maja Veithauser:
Profil kupcev najvišjega cenovnega razreda za pralni stroj Gorenja
Andrej Mejak:
Trženje zemeljskega plina za široko potrošnjo v Sloveniji
Janez Bajt:
Odnos moških in žensk do spletnega nakupovanja v Sloveniji
Maja Žemva:
Vpliv kulturnih razlik med Francijo in Slovenijo na uspešnost poslovnega sodelovanja
Sebastijan Sečkar:
Odnos študentov do kulturnih prireditev v okviru visoke kulture
Petra Hlebec:
Nove oblike diskontnih trgovin v modni industriji
Tamara Buhin:
Nadležne trženjske metode v odnosu do končnega porabnika pri neposrednem trženju
Maja Račič:
Analiza značilnosti porabnikov in izbira barve pri nakupu avtomobilov
Mihaela Hočevar:
Vpliv pospeševanja prodaje živilskih izdelkov na končne potrošnike
Sara Peklar:
Izbira lokacije za nov vrtni center
Špela Eržen:
Analiza trgovinskih formatov podjetja Centromerkur d.d.
Manja Troha:
Značilnosti kupcev visokokakovostnih blagovnih znamk
Tit Višček:
Trženjski načrt blagovne znamke Evermind
Larisa Kompara:
Perspektivnost mrežnega trženja v 21. stoletju
Lidija Džanić:
The role of women in business
Žiga Dvornik:
Porabniki in ponarejeni proizvodi
Maja Benčan:
Vloga vzdušja in notranjih elementov prodajalne
Renata Penca:
Analiza akcij Kupujmo domače
Meta Koren:
Načini pridobivanja članstva potrošniških organizacij
Jasna Glažar:
Sponzorstvo v športu
Irena Matijašević:
Vpliv države izvora izdelkov na odločanje porabnikov
Luka Knol:
Izbira lokacije in idejna zasnova nakupovalnega središča
Matej Nemec:
Intercultural business communication
Damjana Lesjak:
Analiza trga in nakupne navade otroških oblačil
Žiga Bobinac:
Sponzorstvo kot element razvoja podobe blagovne znamke
Marijana Bergman:
Vloga medkulturnega komuniciranja v mednarodnih odnosih z javnostmi
Urša Švegl:
Vpliv brezplačnih vzorcev na nakupne odločitve porabnika
Peter Šinkovec:
Razvoj identitete blagovne znamke na primeru vrhunskega slikarja
Urša Govejšek:
Nova trženjsko raziskovalna orodja za razumevanje nakupnega vedenja kupcev v maloprodaji
Lidija Zorc:
Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločanje kupca
Nika Hrovat:
Dejavniki nakupa vrhnjih oblačil
Andreja Penko:
Izzivi v trženjsko raziskovalni dejavnosti
Danijela Modrej:
Odnos porabnikov do okolju prijaznih izdelkov
Klavdija Draškovič:
Dejavniki vzpodbujanja uporabe zelene energije kot oblike trajnostne potrošnje
Blanka Klopčič:
Odzivi porabnikov na finančno krizo
Tina Mencej:
Prilagajanje trženjske komunikacije na mednarodnem trgu
Sonja Erčulj:
Izhodišče za trženjski načrt na primeru pekarskega podjetja
Anja Grohar:
Notranja in zunanja kraja v trgovini na drobno
Jerneja Bukovinski:
Nakupovalne razlike med moškimi in ženskami
Tanja Derin:
Ugled kot dejavnik uspeha podjetja
Tina Kavčič:
Zaznavanje kakovosti strokovne potrošniške revije z zornega kota bralcev
Aleksander Kopač:
Socio-ekonomske posebnosti japonskega trga in vstop podjetja UCS d.o.o. na japonski trg
Tanja Tarlanović:
Pospeševanje prodaje v potniškem prometu Slovenskih železnic
Kaja Maršič:
Dejavniki kraje intelektualne lastnine - glasbena industrija
Petra Cugelj:
Pospeševanje prodaje
Senka Halebić:
Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
Miha Dvoržak:
Analiza knjigarniške prodaje podjetja Knjiga d.d.
Tina Mavrič:
Vloga trženja v vinogradništvu
Veronika Premrl:
Vzponi in padci blagovne znamke Levi's
Druga dela (3)
Mateja Kos Koklič, Irena Vida:
Strateško nakupno vedenje
Selma Kadić-Maglajlić, Claude Obadia, Irena Vida, T. Matthew Robson:
Moral categorization of opportunists in cross-border interfirm relationships
Barbara Culiberg, Mateja Kos Koklič, Monika Kukar-Kinney, Irena Vida:
Vulnerability and perceived risks in the peer-to-peer sharing economy