Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Danjel Bratina:
Analiza učinkovitosti cenovnih akcij v trgovini na drobno
Selma Kadić-Maglajlić:
The role of moral judgement and emotional intelligence in salesperson behavior and performance
Helena Povše:
Menjave na podlagi odnosov
Nuša Petek:
Impact of new marketing communication tools on brand equity
MSc theses (117)
Veronika Logar:
Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.
Mojca Maher:
Etnocentrizem porabnikov in nakupno vedenje v Sloveniji
Danjel Bratina:
Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacije
Boštjan Račič:
Oblikovanje modela vrednotenja uspešnosti projektov v medorganizacijskem trženju
Mateja Kos Koklič:
Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"
Katarina Drobnič:
Vpliv kulture na sloge vodenja v multinacionalnih podjetjih, delujočih v Egiptu
Peter Jakopič:
Analiza vedenja tujih turistov ob nakupovanju spominkov v Sloveniji
Darko Dujič:
Vpliv izvora blaga na vrednotenje izbranih blagovnih skupin in nakupne odločitve slovenskih porabnikov
Irena Bohte:
Tržno komuniciranje na področju izobraževanja odraslih v Sloveniji
Nada Žagar:
Zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih kot kazalnik vrednotenja kakovosti v organizaciji za izobraževanje odraslih
Aleksandar Andželevski:
Vpliv prodajnega okolja na vedenje porabnikov
Jelena Jokanović:
Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in Slovenia
Klemen Kolenc:
Trženjski model visokotehnološkega podjetja
Alenka Gornik Krstič:
Analiza vedenja mladostnikov in protikadilska tržno-komunikacijska sporočila
Tadeja Krašna:
Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvu
Tomaž Vidonja:
Problematika trženja novih izdelkov v visokotehnološkem podjetju
Lidija Weis:
Analiza vlog moža in žene v procesu nakupnega odločanja
Polonca Gašperič:
Nakupne navade otrok in dejavniki njihovega nakupnega vedenja
Jana Cizelj:
E-izobraževanje kot metoda učenja
Vesna Brelih:
Porabnik na trgu sonaravno pridelane hrane
Anja Vadnal:
Analiza impulzivnega nakupnega vedenja porabnikov na bencinskih servisih
Stjepan Udovičić:
An analysis of consumers' needs and attitudes toward mobile commerce services
Helena Povše:
Analiza odnosa svetovalec - svetovanec v procesu poslovnega svetovanja v Sloveniji
Jure Vrhovec:
Primerjava značilnosti in nakupnih navad spletnih porabnikov in neporabnikov
Nataša Celec:
Pomen premoženja blagovne znamke zdravil brez recepta na podlagi modela vzročne verige
Vesna Avguštinčič:
Povezanost lastnosti managerjev in psihične razdalje z izvozno uspešnostjo
Matevž Cerar:
Odnos dobavitelj - trgovec v trgovini na drobno na medorganizacijskem trgu
Tamara Kaše:
Analiza razlik v medkulturnem komuniciranju v Evropi - implicitne dimenzije kulture
Damijana Vale:
Vedenje zdravnikov pri predpisovanju zdravil na recept
Jožica Komac:
Vloga trgovinskega formata v procesu širitve trgovca na trge v razvoju
Mateja Magajna:
Dejavniki uspešnosti odnosa s partnerjem uvoznikom v tujini
Tatjana Kokalj:
Pristop k ravnanju s ključnimi kupci
Gordana Lalović:
Model nakupnega odločanja porabnikov pri kraji intelektualne lastnine
Urška Miklavič:
Otrok v vlogi porabnika - pogled staršev
Melita Jurca:
Vpliv kulture na trženjske odnose
Vanja Kastelic:
Vpliv programov zvestobe na vedenje porabnikov
Irena Smrkolj:
Analiza kulturnih razlik med japonskimi in ameriškimi turisti
Irena Matko Štamfelj:
Trženje inovativnih onkoloških zdravil v Sloveniji in izbranih državah EU
Darja Saksida Bogataj:
Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
Nada Uratarič:
Nakupni proces kot okvir za raziskovanje različnih segmentov kupcev na medorganizacijskem trgu otroških igral
Varja Podlipnik:
Vpliv barv na vedenje porabnikov
Biserka Šepec:
Analiza dejavnikov nakupnega odločanja porabnikov za trajno potrošno dobrino
Miha Soršak:
Priložnosti slovenskih podjetij pri poslovanju z Bližnjim vzhodom
Klavdij Skrt:
Dejavniki izbire nakupnega mesta in vloga managementa mesta pri trajnostnem razvoju mestnih središč
Petra Hlebec:
Analiza vedenja porabnikov pri spletnem nakupovanju
Mihaela Hočevar:
Odnos porabnikov do pospeševanja prodaje in skupinskega nakupovanja kuponov na spletu
Alja Skok:
Odzivanje potrošnikov na pospeševanje prodaje pri nakupovanju oblačil po spletu
Urška Drnovšek Bavčar:
Odziv porabnikov na aktivnosti trgovcev v povezavi s trajnostnim razvojem
Artyom Aleksandrov:
Attitudes towards healthy diet among Slovenian university students
Anja Hribar:
Strategija razvijanja portfelja trgovskih blagovnih znamk v kozmetiki
Valerija Volaj:
Analiza vzrokov za menjavo banke na primeru malih podjetij v Sloveniji
Borut Cetina:
Odnos porabnikov do živil lokalnega izvora
Barbara Dular Kosmač:
Trženjske priložnosti malih lekarn v primerjavi z lekarniškimi verigami
Alma Elezović:
Analiza zadovoljstva tujih študentov na izmenjavi na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani
Janja Čretnik:
Analiza dejavnikov nakupa ekološko pridelane hrane preko spleta
Sara Lango:
Vloga vplivnic pri odločanju porabnikov kozmetičnih izdelkov
Urška Hribar Andrić:
Povezava tržne naravnanosti in uspešnosti poslovanja v izbranem podjetju
Špela Kržič:
Analiza kreativnih trženjsko raziskovalnih metod pri proučevanju otrok kot porabnikov
Nataša Kozlevčar:
Vedenje slovenskih vlagateljev v času rasti vzajemnih skladov
Katja Vlachy:
Vpliv etnocentrizma na nakupno odločanje mladih porabnikov
Vanja Erjavec:
Organic products in the grocery retail assortment
Aleš Senegačnik:
Managing the effects of a perceived psychic distance between Slovenia and Brazil
Manca Zaletelj, Špela Vidmar:
Primerjava stališč do oglaševanja zdravil brez recepta med različnimi starostnimi skupinami
Minca Ilar:
Strategija vstopa podjetja Sitik d. o. o. na izbrane tuje trge
Petra Goričan:
Varovanje zasebnosti potrošnikov pri preučevanju njihovega vedenja s sodobnimi raziskovalnimi metodami
Darina Vorobyeva:
An analysis of the role of culture in ethical consumer behaviour in Russia and Slovenia
Urša Švegl:
Odnos do nakupovanja v diskontnih prodajalnah
Senka Halebić:
Ekonomski in sociološki vidiki izbire prestižnih blagovnih znamk
Tina Češnovar:
Analiza akcij promoviranja živil lokalnega porekla
Borut Sečko:
Analiza nakupnega vedenja medorganizacijskih kupcev na primeru podjetja SIM Radenci
Tanja Horvat:
Vzpostavljanje odnosov s privrženci blagovne znamke na družbenem omrežju Facebook
Barbara Papež Lavrič:
Analiza kazalcev kakovosti medsebojnih odnosov zaposlenih v storitvenem podjetju
Adela Požežnik:
Cultural values and consumer ethnocentrism in Slovenia
Tanja Ševerkar:
Dejavniki predpisovanja antihipertenzivnih zdravil med zdravniki v Sloveniji
Tjaša Sivec:
Stališča slovenskih porabnikov do nakupa elektronskih letalskih vozovnic
Eva Frančič:
Consumer ethnocentrism and its effects on the French buying behaviour
Lea Kralj:
Ekonomski vidiki nakupa luksuznih dobrin
Milena Pagovska:
An analysis of consumer ethnocentrism and its sources and effects in Macedonia
Nina Babnik:
The role of business networking in the success of B2B companies in the Slovenian market
Helena Felc:
Analiza kulturne inteligentnosti managerjev v Sloveniji
Maja Jerančič:
Analiza slogov nakupnega odločanja
Jasna Kajtazovič:
Odnos porabnikov do označevanja živil
Polona Čepon:
Analiza nakupnega odločanja porabnikov pri nakupu novega avtomobila
Suzana Karlič:
Analiza prilagajanja trženjskih pristopov v avtomobilski industriji
Žiga Šubic:
Odnos porabnikov do ekoloških živil lokalnega izvora
Vesna Vižin:
Analiza stališč porabnikov o certificiranih živilih
Anja Premrn:
Vpliv identifikacije s skupnostjo blagovne znamke na ustno izročilo
Irena Vojvoda Keranović:
Dejavniki izbire banke kot prodajnega mesta za sklenitev zavarovalne police
Zala Cempre:
Analiza posameznikovih vrednot in ekološka ozaveščenost porabnikov
Boris Gorišek:
Dejavniki menjalnega vedenja odvetniških pisarn na trgu ponudnikov elektronskih pravnih informacij
Alja Sosič Hribar:
Marketing beauty
Tina Zajc:
An analysis of cell phone brand origin recognition accuracy in Slovenia
Saša Muzga:
Razvoj trženjske strategije za lansiranje novega izdelka
Elina Komlanc:
The role of socio-psychological factors in consumer ethnocentrism in Ukraine
Boža Sotenšek:
Analiza dejavnikov odločanja pri spletnem nakupu novega avtomobila
Eva Debelec, Mariia Parokonna:
An analysis of compulsive buying
Tina Geč, Lejla Perviz:
Consumer animosity and foreign product purchase
Elma Šakonjić:
Medgeneracijski pogledi na uporabo virtualne resničnosti v trženju
Andreja Saša Osterc:
Factors underlying wine purchases of Taiwanese millennials
Peter Kecelj:
Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
Luka Kotnik:
Primerjava sistemov korporativnega upravljanja podjetji v državni lasti med Republiko Slovenijo in Republiko Avstrijo
Maruša Lekše:
Ethnocentrism in Slovenia : a study of beer consumers
Brent LaRue, Marko Nikolovski:
An assessment of business opportunities for a software development in the m-Health field
Neža Sever:
Analiza motivacijskih dejavnikov porabnikov storitev Airbnb
Mimoza Galabovska:
National stereotypes as drivers of the country-of-origin effects
Tjaša Klančič:
Dejavniki izbire trgovca z oblačili
Lara Lovše:
Analiza umeščanja blagovnih znamk v medije množične komunikacije v filme in televizijske serije
Nika Maras:
Analiza vplivnostnega trženja na družbenem omrežju Instagram
Andrej Repše:
Analiza priložnosti za vstop na avstrijski trg za podjetje Armat
Tomaž Podobnik:
Partnersko trženje prek spleta : vidiki potrošnikov in vpliv ponudnikov spletnih vsebin
Katarina Jeromelj:
Dejavniki odločanja pri nakupu družabnih iger v Sloveniji
Goran Pronj:
Consumer animosity and willingness to buy Russian products in the United States
Urška Tomašević:
Vpliv trženjske vsebine na družbenih medijih na porabnikovo vključevanje : primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann
Maruša Gostiša:
Consumer attitudes regarding meat consumption
Trajche Angelov:
Analiza zadovoljstva, zaupanja in zvestobe generacije Y pri spletnem nakupovanju
Anja Bizjak:
Benefits and challenges of marketing automation supporting online sales
Renato Prtenjak:
Factors of mobile shopping in Slovenia
BSc theses (96)
Andreja Gros:
Pospeševanje prodaje v podjetju Merkur Kranj, d.d. z analizo sejemske dejavnosti
Anja Vadnal:
Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanju
Nives Rudolf:
Strategija poslovanja Mercatorjevih drogerij
Andreja Bezjak:
Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženja
Bojana Vojska:
Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikov
Nataša Požarnik:
Dejavniki preprečevanja piratstva in ponarejanja
Andreja Jovan:
Raziskava nakupa športnih oblačil in vrednotenje blagovnih znamk
Davor Devčič:
Analiza sodobne trgovine v Sloveniji in Evropi
Mihaela Jost:
Priporočila za trženjsko strategijo unikatnega programa studijske delavnice "GRY" Kozje
Neža Kopač:
Zaposleni kot vir konkurenčne prednosti v trgovini na drobno
Mojca Šušteršič:
Nakupovalne navade porabnikov kruha
Matjaž Hoyer:
Primer razvoja internacionalizacije podjetja v industriji premaznih sredstev
Matija Novak:
Proces razvoja novih izdelkov v Steklarni Rogaška
Marko Senegačnik:
Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov
Črt Eferl:
Lokalno prilagajanje trženja priložnostnih trgovin na bencinskih servisih OMV Istrabenz
Vesna Zadravec:
Analiza standarda in nadstandarda bančne ponudbe in obravnave večjih gospodarskih družb
Štefan Žibert:
Celovit sistem za podporo upravljanja odnosov s strankami v banki
Petra Bricelj:
Vrednotenje vzdušja na Ekonomski fakulteti med študenti Ekonomske fakultete
Simon Starič:
Vloga vrednosti blagovne znamke pri vplivu ustnega izročila v trženju
Saša Lebar:
Zadovoljstvo kupcev s pekovskimi izdelki v Pomurju
Irena Seliškar:
Analiza otrok kot porabnikov
Jasmina Lesjak:
Nov izdelek - od zamisli do uvedbe na trg
Jana Potočnik:
Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trgu
Maja Slatenšek:
Sezonske razprodaje oblačil in obutve ter njihov vpliv na porabnike
Maja Terzić:
Analiza sprejemanja novosti z vidika porabnikov - aplikacija na uvedbo multikina
Maja Škrinjar:
Stališča porabnikov do zdrave hrane in trgovske blagovne znamke Zdravo življenje
Damijan Janković:
Vrednotenje oglasnega prostora na športni prireditvi
Tomaž Glažar:
Trženje računovodskih storitev v Sloveniji
Tomaž Jontes:
Analiza tržno komunikacijskih dejavnosti v Košarkarski šoli Union Olimpija
Matej Klepec:
Stališča mladih do kajenja in proti-kadilska medijska sporočila
Miha Grilj:
Značilnosti ruskega porabnika
Urška Jereb:
Analiza zadovoljstva kupcev z izbranimi živilskimi prodajalnami v Žireh
Anže Juvan:
Nabava kot vir prihrankov v trgovskem podjetju Merkur, d.d.
Petra Wagner:
Analiza zadovoljstva in nakupnih navad porabnikov v podjetju Zu-Ja d.o.o.
Andrej Sosič:
Analiza samouresničevanja med študenti
Janez Jaki:
Analiza kupcev za oblikovanje strategije tehničnih maloprodajnih verig
Aleš Resnik:
Trženjska raziskava o zanimanju uporabnikov za GPS Runner
Jernej Kastelic:
Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji
Blaž Zupan:
Analiza industrijskih trgovin in središč industrijskih trgovin v Evropi in Sloveniji
Karmen Jakob:
Analiza odziva udeleženvev dogodka na primeru SOF-a
Maja Burgar:
Internacionalizacija v trgovini na drobno
Andrej Breznik:
Analiza rumenih strani Telefonskega imenika Slovenije kot oglaševalskega sredstva
Vanja Kastelic:
Pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk podjetja Mercator
Andreja Smodiš:
Vpliv življenjskega sloga na izbiro zvrsti motocikla
Lana Škrbić:
Analiza dejavnikov nakupa parfuma
Matija Savnik:
Trženjska strategija za prodajo avtomobilskih nadomestnih delov blagovne znamke Motrio
Klemen Jaklitsch:
Analiza spletnega nakupovanja pri Slovencih
Maja Veithauser:
Profil kupcev najvišjega cenovnega razreda za pralni stroj Gorenja
Andrej Mejak:
Trženje zemeljskega plina za široko potrošnjo v Sloveniji
Janez Bajt:
Odnos moških in žensk do spletnega nakupovanja v Sloveniji
Maja Žemva:
Vpliv kulturnih razlik med Francijo in Slovenijo na uspešnost poslovnega sodelovanja
Sebastijan Sečkar:
Odnos študentov do kulturnih prireditev v okviru visoke kulture
Petra Hlebec:
Nove oblike diskontnih trgovin v modni industriji
Tamara Buhin:
Nadležne trženjske metode v odnosu do končnega porabnika pri neposrednem trženju
Maja Račič:
Analiza značilnosti porabnikov in izbira barve pri nakupu avtomobilov
Mihaela Hočevar:
Vpliv pospeševanja prodaje živilskih izdelkov na končne potrošnike
Sara Peklar:
Izbira lokacije za nov vrtni center
Špela Eržen:
Analiza trgovinskih formatov podjetja Centromerkur d.d.
Manja Troha:
Značilnosti kupcev visokokakovostnih blagovnih znamk
Tit Višček:
Trženjski načrt blagovne znamke Evermind
Larisa Kompara:
Perspektivnost mrežnega trženja v 21. stoletju
Lidija Džanić:
The role of women in business
Žiga Dvornik:
Porabniki in ponarejeni proizvodi
Maja Benčan:
Vloga vzdušja in notranjih elementov prodajalne
Renata Penca:
Analiza akcij Kupujmo domače
Meta Koren:
Načini pridobivanja članstva potrošniških organizacij
Jasna Glažar:
Sponzorstvo v športu
Irena Matijašević:
Vpliv države izvora izdelkov na odločanje porabnikov
Luka Knol:
Izbira lokacije in idejna zasnova nakupovalnega središča
Matej Nemec:
Intercultural business communication
Damjana Lesjak:
Analiza trga in nakupne navade otroških oblačil
Žiga Bobinac:
Sponzorstvo kot element razvoja podobe blagovne znamke
Marijana Bergman:
Vloga medkulturnega komuniciranja v mednarodnih odnosih z javnostmi
Urša Švegl:
Vpliv brezplačnih vzorcev na nakupne odločitve porabnika
Peter Šinkovec:
Razvoj identitete blagovne znamke na primeru vrhunskega slikarja
Urša Govejšek:
Nova trženjsko raziskovalna orodja za razumevanje nakupnega vedenja kupcev v maloprodaji
Lidija Zorc:
Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločanje kupca
Nika Hrovat:
Dejavniki nakupa vrhnjih oblačil
Andreja Penko:
Izzivi v trženjsko raziskovalni dejavnosti
Danijela Modrej:
Odnos porabnikov do okolju prijaznih izdelkov
Klavdija Draškovič:
Dejavniki vzpodbujanja uporabe zelene energije kot oblike trajnostne potrošnje
Blanka Klopčič:
Odzivi porabnikov na finančno krizo
Tina Mencej:
Prilagajanje trženjske komunikacije na mednarodnem trgu
Sonja Erčulj:
Izhodišče za trženjski načrt na primeru pekarskega podjetja
Anja Grohar:
Notranja in zunanja kraja v trgovini na drobno
Jerneja Bukovinski:
Nakupovalne razlike med moškimi in ženskami
Tanja Derin:
Ugled kot dejavnik uspeha podjetja
Tina Kavčič:
Zaznavanje kakovosti strokovne potrošniške revije z zornega kota bralcev
Aleksander Kopač:
Socio-ekonomske posebnosti japonskega trga in vstop podjetja UCS d.o.o. na japonski trg
Tanja Tarlanović:
Pospeševanje prodaje v potniškem prometu Slovenskih železnic
Kaja Maršič:
Dejavniki kraje intelektualne lastnine - glasbena industrija
Petra Cugelj:
Pospeševanje prodaje
Senka Halebić:
Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
Miha Dvoržak:
Analiza knjigarniške prodaje podjetja Knjiga d.d.
Tina Mavrič:
Vloga trženja v vinogradništvu
Veronika Premrl:
Vzponi in padci blagovne znamke Levi's
Other documents (3)
Mateja Kos Koklič, Irena Vida:
Strateško nakupno vedenje
Selma Kadić-Maglajlić, Claude Obadia, Irena Vida, T. Matthew Robson:
Moral categorization of opportunists in cross-border interfirm relationships
Barbara Culiberg, Mateja Kos Koklič, Monika Kukar-Kinney, Irena Vida:
Vulnerability and perceived risks in the peer-to-peer sharing economy