Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (4)

  1. Danjel Bratina: Analiza učinkovitosti cenovnih akcij v trgovini na drobno
  2. Selma Kadić-Maglajlić: The role of moral judgement and emotional intelligence in salesperson behavior and performance
  3. Helena Povše: Menjave na podlagi odnosov
  4. Nuša Petek: Impact of new marketing communication tools on brand equity

MSc theses (115)

  1. Veronika Logar: Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.
  2. Mojca Maher: Etnocentrizem porabnikov in nakupno vedenje v Sloveniji
  3. Danjel Bratina: Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacije
  4. Boštjan Račič: Oblikovanje modela vrednotenja uspešnosti projektov v medorganizacijskem trženju
  5. Mateja Kos Koklič: Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"
  6. Katarina Drobnič: Vpliv kulture na sloge vodenja v multinacionalnih podjetjih, delujočih v Egiptu
  7. Peter Jakopič: Analiza vedenja tujih turistov ob nakupovanju spominkov v Sloveniji
  8. Darko Dujič: Vpliv izvora blaga na vrednotenje izbranih blagovnih skupin in nakupne odločitve slovenskih porabnikov
  9. Irena Bohte: Tržno komuniciranje na področju izobraževanja odraslih v Sloveniji
  10. Nada Žagar: Zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih kot kazalnik vrednotenja kakovosti v organizaciji za izobraževanje odraslih
  11. Aleksandar Andželevski: Vpliv prodajnega okolja na vedenje porabnikov
  12. Jelena Jokanović: Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in Slovenia
  13. Klemen Kolenc: Trženjski model visokotehnološkega podjetja
  14. Alenka Gornik Krstič: Analiza vedenja mladostnikov in protikadilska tržno-komunikacijska sporočila
  15. Tadeja Krašna: Zvestoba do blagovne znamke v hotelirstvu
  16. Tomaž Vidonja: Problematika trženja novih izdelkov v visokotehnološkem podjetju
  17. Lidija Weis: Analiza vlog moža in žene v procesu nakupnega odločanja
  18. Polonca Gašperič: Nakupne navade otrok in dejavniki njihovega nakupnega vedenja
  19. Jana Cizelj: E-izobraževanje kot metoda učenja
  20. Vesna Brelih: Porabnik na trgu sonaravno pridelane hrane
  21. Anja Vadnal: Analiza impulzivnega nakupnega vedenja porabnikov na bencinskih servisih
  22. Stjepan Udovičić: An analysis of consumers' needs and attitudes toward mobile commerce services
  23. Helena Povše: Analiza odnosa svetovalec - svetovanec v procesu poslovnega svetovanja v Sloveniji
  24. Jure Vrhovec: Primerjava značilnosti in nakupnih navad spletnih porabnikov in neporabnikov
  25. Nataša Celec: Pomen premoženja blagovne znamke zdravil brez recepta na podlagi modela vzročne verige
  26. Vesna Avguštinčič: Povezanost lastnosti managerjev in psihične razdalje z izvozno uspešnostjo
  27. Matevž Cerar: Odnos dobavitelj - trgovec v trgovini na drobno na medorganizacijskem trgu
  28. Tamara Kaše: Analiza razlik v medkulturnem komuniciranju v Evropi - implicitne dimenzije kulture
  29. Damijana Vale: Vedenje zdravnikov pri predpisovanju zdravil na recept
  30. Jožica Komac: Vloga trgovinskega formata v procesu širitve trgovca na trge v razvoju
  31. Mateja Magajna: Dejavniki uspešnosti odnosa s partnerjem uvoznikom v tujini
  32. Tatjana Kokalj: Pristop k ravnanju s ključnimi kupci
  33. Gordana Lalović: Model nakupnega odločanja porabnikov pri kraji intelektualne lastnine
  34. Urška Miklavič: Otrok v vlogi porabnika - pogled staršev
  35. Melita Jurca: Vpliv kulture na trženjske odnose
  36. Vanja Kastelic: Vpliv programov zvestobe na vedenje porabnikov
  37. Irena Smrkolj: Analiza kulturnih razlik med japonskimi in ameriškimi turisti
  38. Irena Matko Štamfelj: Trženje inovativnih onkoloških zdravil v Sloveniji in izbranih državah EU
  39. Darja Saksida Bogataj: Ključna znanja za poslovanje slovenskih podjetij na kitajskem trgu
  40. Nada Uratarič: Nakupni proces kot okvir za raziskovanje različnih segmentov kupcev na medorganizacijskem trgu otroških igral
  41. Varja Podlipnik: Vpliv barv na vedenje porabnikov
  42. Biserka Šepec: Analiza dejavnikov nakupnega odločanja porabnikov za trajno potrošno dobrino
  43. Miha Soršak: Priložnosti slovenskih podjetij pri poslovanju z Bližnjim vzhodom
  44. Klavdij Skrt: Dejavniki izbire nakupnega mesta in vloga managementa mesta pri trajnostnem razvoju mestnih središč
  45. Petra Hlebec: Analiza vedenja porabnikov pri spletnem nakupovanju
  46. Mihaela Hočevar: Odnos porabnikov do pospeševanja prodaje in skupinskega nakupovanja kuponov na spletu
  47. Alja Skok: Odzivanje potrošnikov na pospeševanje prodaje pri nakupovanju oblačil po spletu
  48. Urška Drnovšek Bavčar: Odziv porabnikov na aktivnosti trgovcev v povezavi s trajnostnim razvojem
  49. Artyom Aleksandrov: Attitudes towards healthy diet among Slovenian university students
  50. Anja Hribar: Strategija razvijanja portfelja trgovskih blagovnih znamk v kozmetiki
  51. Valerija Volaj: Analiza vzrokov za menjavo banke na primeru malih podjetij v Sloveniji
  52. Borut Cetina: Odnos porabnikov do živil lokalnega izvora
  53. Barbara Dular Kosmač: Trženjske priložnosti malih lekarn v primerjavi z lekarniškimi verigami
  54. Alma Elezović: Analiza zadovoljstva tujih študentov na izmenjavi na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani
  55. Janja Čretnik: Analiza dejavnikov nakupa ekološko pridelane hrane preko spleta
  56. Sara Lango: Vloga vplivnic pri odločanju porabnikov kozmetičnih izdelkov
  57. Urška Hribar Andrić: Povezava tržne naravnanosti in uspešnosti poslovanja v izbranem podjetju
  58. Špela Kržič: Analiza kreativnih trženjsko raziskovalnih metod pri proučevanju otrok kot porabnikov
  59. Nataša Kozlevčar: Vedenje slovenskih vlagateljev v času rasti vzajemnih skladov
  60. Katja Vlachy: Vpliv etnocentrizma na nakupno odločanje mladih porabnikov
  61. Vanja Erjavec: Organic products in the grocery retail assortment
  62. Aleš Senegačnik: Managing the effects of a perceived psychic distance between Slovenia and Brazil
  63. Manca Zaletelj, Špela Vidmar: Primerjava stališč do oglaševanja zdravil brez recepta med različnimi starostnimi skupinami
  64. Minca Ilar: Strategija vstopa podjetja Sitik d. o. o. na izbrane tuje trge
  65. Petra Goričan: Varovanje zasebnosti potrošnikov pri preučevanju njihovega vedenja s sodobnimi raziskovalnimi metodami
  66. Darina Vorobyeva: An analysis of the role of culture in ethical consumer behaviour in Russia and Slovenia
  67. Urša Švegl: Odnos do nakupovanja v diskontnih prodajalnah
  68. Senka Halebić: Ekonomski in sociološki vidiki izbire prestižnih blagovnih znamk
  69. Tina Češnovar: Analiza akcij promoviranja živil lokalnega porekla
  70. Borut Sečko: Analiza nakupnega vedenja medorganizacijskih kupcev na primeru podjetja SIM Radenci
  71. Tanja Horvat: Vzpostavljanje odnosov s privrženci blagovne znamke na družbenem omrežju Facebook
  72. Barbara Papež Lavrič: Analiza kazalcev kakovosti medsebojnih odnosov zaposlenih v storitvenem podjetju
  73. Adela Požežnik: Cultural values and consumer ethnocentrism in Slovenia
  74. Tanja Ševerkar: Dejavniki predpisovanja antihipertenzivnih zdravil med zdravniki v Sloveniji
  75. Tjaša Sivec: Stališča slovenskih porabnikov do nakupa elektronskih letalskih vozovnic
  76. Eva Frančič: Consumer ethnocentrism and its effects on the French buying behaviour
  77. Lea Kralj: Ekonomski vidiki nakupa luksuznih dobrin
  78. Milena Pagovska: An analysis of consumer ethnocentrism and its sources and effects in Macedonia
  79. Nina Babnik: The role of business networking in the success of B2B companies in the Slovenian market
  80. Helena Felc: Analiza kulturne inteligentnosti managerjev v Sloveniji
  81. Maja Jerančič: Analiza slogov nakupnega odločanja
  82. Jasna Kajtazovič: Odnos porabnikov do označevanja živil
  83. Polona Čepon: Analiza nakupnega odločanja porabnikov pri nakupu novega avtomobila
  84. Suzana Karlič: Analiza prilagajanja trženjskih pristopov v avtomobilski industriji
  85. Žiga Šubic: Odnos porabnikov do ekoloških živil lokalnega izvora
  86. Vesna Vižin: Analiza stališč porabnikov o certificiranih živilih
  87. Anja Premrn: Vpliv identifikacije s skupnostjo blagovne znamke na ustno izročilo
  88. Irena Vojvoda Keranović: Dejavniki izbire banke kot prodajnega mesta za sklenitev zavarovalne police
  89. Zala Cempre: Analiza posameznikovih vrednot in ekološka ozaveščenost porabnikov
  90. Boris Gorišek: Dejavniki menjalnega vedenja odvetniških pisarn na trgu ponudnikov elektronskih pravnih informacij
  91. Alja Sosič Hribar: Marketing beauty
  92. Tina Zajc: An analysis of cell phone brand origin recognition accuracy in Slovenia
  93. Saša Muzga: Razvoj trženjske strategije za lansiranje novega izdelka
  94. Elina Komlanc: The role of socio-psychological factors in consumer ethnocentrism in Ukraine
  95. Boža Sotenšek: Analiza dejavnikov odločanja pri spletnem nakupu novega avtomobila
  96. Eva Debelec, Mariia Parokonna: An analysis of compulsive buying
  97. Tina Geč, Lejla Perviz: Consumer animosity and foreign product purchase
  98. Elma Šakonjić: Medgeneracijski pogledi na uporabo virtualne resničnosti v trženju
  99. Andreja Saša Osterc: Factors underlying wine purchases of Taiwanese millennials
  100. Peter Kecelj: Analiza spletnega nakupovanja v Sloveniji med epidemijo COVID-19
  101. Luka Kotnik: Primerjava sistemov korporativnega upravljanja podjetji v državni lasti med Republiko Slovenijo in Republiko Avstrijo
  102. Maruša Lekše: Ethnocentrism in Slovenia : a study of beer consumers
  103. Brent LaRue, Marko Nikolovski: An assessment of business opportunities for a software development in the m-Health field
  104. Neža Sever: Analiza motivacijskih dejavnikov porabnikov storitev Airbnb
  105. Mimoza Galabovska: National stereotypes as drivers of the country-of-origin effects
  106. Tjaša Klančič: Dejavniki izbire trgovca z oblačili
  107. Lara Lovše: Analiza umeščanja blagovnih znamk v medije množične komunikacije v filme in televizijske serije
  108. Nika Maras: Analiza vplivnostnega trženja na družbenem omrežju Instagram
  109. Andrej Repše: Analiza priložnosti za vstop na avstrijski trg za podjetje Armat
  110. Tomaž Podobnik: Partnersko trženje prek spleta : vidiki potrošnikov in vpliv ponudnikov spletnih vsebin
  111. Katarina Jeromelj: Dejavniki odločanja pri nakupu družabnih iger v Sloveniji
  112. Goran Pronj: Consumer animosity and willingness to buy Russian products in the United States
  113. Urška Tomašević: Vpliv trženjske vsebine na družbenih medijih na porabnikovo vključevanje : primer Facebook strani blagovne znamke Deichmann
  114. Maruša Gostiša: Consumer attitudes regarding meat consumption
  115. Trajche Angelov: Analiza zadovoljstva, zaupanja in zvestobe generacije Y pri spletnem nakupovanju

BSc theses (96)

  1. Andreja Gros: Pospeševanje prodaje v podjetju Merkur Kranj, d.d. z analizo sejemske dejavnosti
  2. Anja Vadnal: Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanju
  3. Nives Rudolf: Strategija poslovanja Mercatorjevih drogerij
  4. Andreja Bezjak: Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženja
  5. Bojana Vojska: Vpliv nenaslovljene pošte v zvezi s prehrambenimi izdelki na nakupno vedenje porabnikov
  6. Nataša Požarnik: Dejavniki preprečevanja piratstva in ponarejanja
  7. Andreja Jovan: Raziskava nakupa športnih oblačil in vrednotenje blagovnih znamk
  8. Davor Devčič: Analiza sodobne trgovine v Sloveniji in Evropi
  9. Mihaela Jost: Priporočila za trženjsko strategijo unikatnega programa studijske delavnice "GRY" Kozje
  10. Neža Kopač: Zaposleni kot vir konkurenčne prednosti v trgovini na drobno
  11. Mojca Šušteršič: Nakupovalne navade porabnikov kruha
  12. Matjaž Hoyer: Primer razvoja internacionalizacije podjetja v industriji premaznih sredstev
  13. Matija Novak: Proces razvoja novih izdelkov v Steklarni Rogaška
  14. Marko Senegačnik: Vpliv glasbe v prodajalnah na drobno na nakupno vedenje porabnikov
  15. Črt Eferl: Lokalno prilagajanje trženja priložnostnih trgovin na bencinskih servisih OMV Istrabenz
  16. Vesna Zadravec: Analiza standarda in nadstandarda bančne ponudbe in obravnave večjih gospodarskih družb
  17. Štefan Žibert: Celovit sistem za podporo upravljanja odnosov s strankami v banki
  18. Petra Bricelj: Vrednotenje vzdušja na Ekonomski fakulteti med študenti Ekonomske fakultete
  19. Simon Starič: Vloga vrednosti blagovne znamke pri vplivu ustnega izročila v trženju
  20. Saša Lebar: Zadovoljstvo kupcev s pekovskimi izdelki v Pomurju
  21. Irena Seliškar: Analiza otrok kot porabnikov
  22. Jasmina Lesjak: Nov izdelek - od zamisli do uvedbe na trg
  23. Jana Potočnik: Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trgu
  24. Maja Slatenšek: Sezonske razprodaje oblačil in obutve ter njihov vpliv na porabnike
  25. Maja Terzić: Analiza sprejemanja novosti z vidika porabnikov - aplikacija na uvedbo multikina
  26. Maja Škrinjar: Stališča porabnikov do zdrave hrane in trgovske blagovne znamke Zdravo življenje
  27. Damijan Janković: Vrednotenje oglasnega prostora na športni prireditvi
  28. Tomaž Glažar: Trženje računovodskih storitev v Sloveniji
  29. Tomaž Jontes: Analiza tržno komunikacijskih dejavnosti v Košarkarski šoli Union Olimpija
  30. Matej Klepec: Stališča mladih do kajenja in proti-kadilska medijska sporočila
  31. Miha Grilj: Značilnosti ruskega porabnika
  32. Urška Jereb: Analiza zadovoljstva kupcev z izbranimi živilskimi prodajalnami v Žireh
  33. Anže Juvan: Nabava kot vir prihrankov v trgovskem podjetju Merkur, d.d.
  34. Petra Wagner: Analiza zadovoljstva in nakupnih navad porabnikov v podjetju Zu-Ja d.o.o.
  35. Andrej Sosič: Analiza samouresničevanja med študenti
  36. Janez Jaki: Analiza kupcev za oblikovanje strategije tehničnih maloprodajnih verig
  37. Aleš Resnik: Trženjska raziskava o zanimanju uporabnikov za GPS Runner
  38. Jernej Kastelic: Vpliv interneta na trženje v glasbeni industriji
  39. Blaž Zupan: Analiza industrijskih trgovin in središč industrijskih trgovin v Evropi in Sloveniji
  40. Karmen Jakob: Analiza odziva udeleženvev dogodka na primeru SOF-a
  41. Maja Burgar: Internacionalizacija v trgovini na drobno
  42. Andrej Breznik: Analiza rumenih strani Telefonskega imenika Slovenije kot oglaševalskega sredstva
  43. Vanja Kastelic: Pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk podjetja Mercator
  44. Andreja Smodiš: Vpliv življenjskega sloga na izbiro zvrsti motocikla
  45. Lana Škrbić: Analiza dejavnikov nakupa parfuma
  46. Matija Savnik: Trženjska strategija za prodajo avtomobilskih nadomestnih delov blagovne znamke Motrio
  47. Klemen Jaklitsch: Analiza spletnega nakupovanja pri Slovencih
  48. Maja Veithauser: Profil kupcev najvišjega cenovnega razreda za pralni stroj Gorenja
  49. Andrej Mejak: Trženje zemeljskega plina za široko potrošnjo v Sloveniji
  50. Janez Bajt: Odnos moških in žensk do spletnega nakupovanja v Sloveniji
  51. Maja Žemva: Vpliv kulturnih razlik med Francijo in Slovenijo na uspešnost poslovnega sodelovanja
  52. Sebastijan Sečkar: Odnos študentov do kulturnih prireditev v okviru visoke kulture
  53. Petra Hlebec: Nove oblike diskontnih trgovin v modni industriji
  54. Tamara Buhin: Nadležne trženjske metode v odnosu do končnega porabnika pri neposrednem trženju
  55. Maja Račič: Analiza značilnosti porabnikov in izbira barve pri nakupu avtomobilov
  56. Mihaela Hočevar: Vpliv pospeševanja prodaje živilskih izdelkov na končne potrošnike
  57. Sara Peklar: Izbira lokacije za nov vrtni center
  58. Špela Eržen: Analiza trgovinskih formatov podjetja Centromerkur d.d.
  59. Manja Troha: Značilnosti kupcev visokokakovostnih blagovnih znamk
  60. Tit Višček: Trženjski načrt blagovne znamke Evermind
  61. Larisa Kompara: Perspektivnost mrežnega trženja v 21. stoletju
  62. Lidija Džanić: The role of women in business
  63. Žiga Dvornik: Porabniki in ponarejeni proizvodi
  64. Maja Benčan: Vloga vzdušja in notranjih elementov prodajalne
  65. Renata Penca: Analiza akcij Kupujmo domače
  66. Meta Koren: Načini pridobivanja članstva potrošniških organizacij
  67. Jasna Glažar: Sponzorstvo v športu
  68. Irena Matijašević: Vpliv države izvora izdelkov na odločanje porabnikov
  69. Luka Knol: Izbira lokacije in idejna zasnova nakupovalnega središča
  70. Matej Nemec: Intercultural business communication
  71. Damjana Lesjak: Analiza trga in nakupne navade otroških oblačil
  72. Žiga Bobinac: Sponzorstvo kot element razvoja podobe blagovne znamke
  73. Marijana Bergman: Vloga medkulturnega komuniciranja v mednarodnih odnosih z javnostmi
  74. Urša Švegl: Vpliv brezplačnih vzorcev na nakupne odločitve porabnika
  75. Peter Šinkovec: Razvoj identitete blagovne znamke na primeru vrhunskega slikarja
  76. Urša Govejšek: Nova trženjsko raziskovalna orodja za razumevanje nakupnega vedenja kupcev v maloprodaji
  77. Lidija Zorc: Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločanje kupca
  78. Nika Hrovat: Dejavniki nakupa vrhnjih oblačil
  79. Andreja Penko: Izzivi v trženjsko raziskovalni dejavnosti
  80. Danijela Modrej: Odnos porabnikov do okolju prijaznih izdelkov
  81. Klavdija Draškovič: Dejavniki vzpodbujanja uporabe zelene energije kot oblike trajnostne potrošnje
  82. Blanka Klopčič: Odzivi porabnikov na finančno krizo
  83. Tina Mencej: Prilagajanje trženjske komunikacije na mednarodnem trgu
  84. Sonja Erčulj: Izhodišče za trženjski načrt na primeru pekarskega podjetja
  85. Anja Grohar: Notranja in zunanja kraja v trgovini na drobno
  86. Jerneja Bukovinski: Nakupovalne razlike med moškimi in ženskami
  87. Tanja Derin: Ugled kot dejavnik uspeha podjetja
  88. Tina Kavčič: Zaznavanje kakovosti strokovne potrošniške revije z zornega kota bralcev
  89. Aleksander Kopač: Socio-ekonomske posebnosti japonskega trga in vstop podjetja UCS d.o.o. na japonski trg
  90. Tanja Tarlanović: Pospeševanje prodaje v potniškem prometu Slovenskih železnic
  91. Kaja Maršič: Dejavniki kraje intelektualne lastnine - glasbena industrija
  92. Petra Cugelj: Pospeševanje prodaje
  93. Senka Halebić: Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
  94. Miha Dvoržak: Analiza knjigarniške prodaje podjetja Knjiga d.d.
  95. Tina Mavrič: Vloga trženja v vinogradništvu
  96. Veronika Premrl: Vzponi in padci blagovne znamke Levi's

Other documents (2)

  1. Mateja Kos Koklič, Irena Vida: Strateško nakupno vedenje
  2. Selma Kadić-Maglajlić, Claude Obadia, Irena Vida, T. Matthew Robson: Moral categorization of opportunists in cross-border interfirm relationships