Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Valerij Dermol: Usposabljanja zaposlenih ter njihov vpliv na organizacijsko učenje in uspešnost v slovenskih storitvenih podjetjih
  2. Kaja Primc: Environmental management and organizational life cycle theory
  3. Ivan Župič: The growth of high-tech companies

Magistrska dela (91)

  1. Nika Motore: Analiza strategij slovenskih podjetij na ruskem trgu in njihov odziv na gospodarske sankcije
  2. Anja Rek: Presoja investicijskega projekta izgradnje stanovanjskega naselja Zbilje
  3. Simon Banič: Strateški vidiki spojitve podjetij Jata Reja in Emona Krmila
  4. Sašo Ignjatovič: Ocena prevzema podjetja Aventis s strani Sanofi-Sythelaba
  5. Uroš Grmek: Poprevzemna oziroma pozdružitvena integracija kot kritičen moment uspešnosti prevzemov in združitev
  6. Irena Čoha: Projektni management pri razvoju novih izdelkov
  7. Maja Delić: Analiza organizacijske kulture
  8. Damir Mesarić: The impact of information technology on business strategy development in construction companies
  9. Tamara Kožar Jeruc: Zmožnosti zaposlenih kot osnova zagotavljanja konkurenčnih prednosti v turizmu
  10. Martina Cestnik: Razvijanje poslovne strategije enote varovanja v podjetju Gorenje
  11. Simona Fajdiga: Ocena uspešnosti priključitve podjetja ITS Intertrade Sistemi k podjetju S&T Slovenija
  12. Jasmin Furlan: Operativna tveganja skrbniške banke po ZISDU-1
  13. Peter Kocen: Vloga organizacijske kulture v procesu poprevzemne integracije
  14. Irena Karner Škulj: Uveljavljenost managementa znanja v slovenski praksi
  15. Tina Žokalj: Strateško načrtovanje v gradbenem podjetju Re-Forma
  16. Barbara Tavčar: Razlogi za neuspeh managementa sprememb
  17. Dragan Milutinović: Analiza in predlogi za spremembo organizacijske kulture v podjetju Birotehna
  18. Jana Brožič: Strateška analiza in razvijanje strategij podjetja Papirnica Vevče
  19. Simon Jurca: Razvijanje strategije v nedobičkovni združbi
  20. Sedin Kumalić: Vpliv organizacijske kulture na uspešnost združitev in prevzemov
  21. Matic Švab: Planiranje športne prireditve
  22. Kristijan Zeilman: Reorganizacija nabavne službe javnega zavoda
  23. Dejan Jalovec: Analiza in oblikovanje organizacije
  24. Maja Vidmar: Razvijanje strategije podjetja Mobitel
  25. Tomaž Bakšič: Strateška analiza in razvijanje strategij podjetja Istenič
  26. Mateja Štebe: Pomen strateške nabave za uresničevanje strategij in uspešnost podjetja
  27. Tomaž Matelič: Strategija razvoja športa v Mestni občini Nova Gorica v obdobju od 2011 do 2020
  28. Katja Iskra: Razvijanje strategije podjetja Alpina
  29. Petra Jaksetič: Analiza organizacije športne prireditve Sloka 2010
  30. Petra Godec: Strategija franšizinga kot dejavnik poslovne uspešnosti
  31. Edvard Kolar: Razvijanje strategije Gimnastične zveze Slovenije
  32. Sara Mali: Trajnostna naravnanost slovenskih hitro rastočih podjetij
  33. Andrej Janko: Strateška analiza in razvijanje strategij podjetja BTC
  34. Klemen Čaleta: Analiza prodajnega kontrolinga in poročilnega sistema kot pomembnega dejavnika podpore managementu
  35. Uroš Drobnič: Odnos rokometnih trenerjev do sprememb na področju usposabljanja v Združenju rokometnih trenerjev Slovenije
  36. Manca Rakovec: Organizacija svetovnega prvenstva v hokeju na ledu 2020 in vpliv izrednih razmer na njegovo izvedbo
  37. Hristijan Georgievski: Strategic performance management in small and medium sized enterprises in highly competitive industries
  38. Tina Berdajs, Rok Berdajs: Analiza managementa znanja v podjetju RRC računalniške storitve
  39. Petra Prošt Šilc: Vloga managerja v športu s poudarkom na rokometu
  40. Jože Klavs, Marjeta Novak Klavs: Strateška analiza ter razvijanje celovite in poslovne strategije podjetja za izdelavo energetske opreme
  41. Andrej Kastelic: Razvijanje strategije Javnega zavoda Šport Ljubljana
  42. Dejan Plavše: Ustvarjanje vrednosti s prevzemi in združitvami majhnih in srednje velikih podjetij
  43. Manca Jereb: Razvijanje strategije Ženskega nogometnega kluba Radomlje
  44. Andreja Koželj: Organiziranost vrhunskega športa invalidov v Republiki Sloveniji
  45. Sandra Duratović: Analiza strateške kontrole v podjetju Avto
  46. Matjaž Grošelj: Strategija razvijanja tržnih poti v okviru strategije podjetja Vilanova
  47. Ana Oblak: Analiza managerskih funkcij v Odbojkarskem klubu Vital in predlogi za izboljšave
  48. Andrej Trojer: Analiza sprememb organizacijske strukture in kulture v javnem zavodu RTV Slovenija
  49. Zala Zaletel: Razvoj modela ravnanja z nacionalnim gimnastičnim centrom Cerar - Pegan - Petkovšek
  50. Ermin Golubović: Korporativno upravljanje
  51. Goran Lubej: Presojanje uspešnosti poslovanja s sistemom uravnoteženih kazalcev
  52. Sani Bašič: Sinergijsko delovanje strateškega in projektnega managementa za ohranjanje konkurenčne prednosti podjetja
  53. Andrej Kaligarič: Analiza pomena znamčenja, certifikacije in sledljivosti za povečevanje konkurenčnosti v slovenski ribiški panogi
  54. Peter Kastelic: Pomen promocije zdravega življenja za učinkovitost zaposlenih
  55. Robert Keber: Analiza črpanja EU-sredstev pri izgradnji športne in rekreacijske infrastrukture v finančni perspektivi 2007-2013
  56. Maja Vimpolšek: Analiza osnov konkurenčnih prednosti z namenom optimizacije procesov v izbranem farmacevtskem podjetju
  57. Maja Voglar: Analiza managementa športne infrastrukture
  58. Helena Šlebir Lekan: Razvoj strategije s poudarkom na strategiji trženja v podjetju Hervis
  59. Martina Valenčič: Vpliv spremembe plačnega sistema na zaposlene v izbranem podjetju
  60. Matjaž Plesec: Razvijanje strategije v nedobičkovnem javnem zavodu
  61. Dejan Ljubenović: Razvijanje poslovne strategije podjetja "Golfiraj z nami"
  62. Bianca Žitnik: Umetna inteligenca kot pomoč srednjemu managementu v hotelirstvu
  63. Yuliia Kononenko: The implementation of environmental sustainability strategies in the pharmaceutical industry
  64. Urša Prislan: Sistem ravnanja z okoljem "EMAS" v organizacijah javne uprave
  65. Nataša Malić, Urša Pratneker: Odnos zaposlenih v strokovnih službah do sprememb pri delu zaradi pandemije COVID-19 : primer Ekonomske fakultete in Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani
  66. Denis Hofman: Razvijanje strategije športnega društva Val
  67. Vojko Vučković: Razvoj poslovne ideje izbranega fitnes centra na temelju inovativnega poslovnega modela
  68. Jasmina Keber: Načrtovanje velikega športnega tekmovanja
  69. Mihael Ivanuša: Razvijanje poslovne ideje za vadbeni center Fit vadba
  70. Tara Antunićević: Razvijanje strategije Športnega društva Tatami
  71. Barbara Gorenc: Analiza uporabe kontrolinga v podjetjih jugovzhodne Slovenije
  72. Jerneja Kmetič: Management sprememb v javnem sektorju Republike Slovenije
  73. Špela Kern: Zastopništvo kolesark v profesionalnem ženskem cestnem kolesarstvu
  74. Maria Lucia Lavaroni: Corporate social responsibility in sports organizations
  75. Brina Mljač: Možnosti za razvoj športnih priprav in športnega turizma v ljubljanski regiji
  76. Darko Stojnić: Vpliv interneta stvari na strateško odločanje v podjetjih
  77. Kristijan Tasevski: Change management in Hella Saturnus Slovenia
  78. Lea Železnik: Razvijanje strategije Atletske zveze Slovenije s poudarkom na zmanjšanju osipa atletov
  79. Nina Plank: Razvijanje strategije Nogometnega kluba Rudar Velenje
  80. Klemen Bauer: Razvijanje strategije smučarskega kluba Ihan
  81. Đorđe Petrović: Privatization of sport organizations in (post)transition economies
  82. Tomaž Grobovšek: Razvijanje strategije oddelka za dezinfekcijo, dezinsekcijo in deratizacijo pri nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano
  83. Maja Mohar: Organizacijski in finančni vidik tekmovanj mlajših selekcij alpskih smučarjev v času pandemije
  84. Urban Žohar: Razvijanje strategije nogometnega kluba Brinje Grosuplje
  85. Tina More: Motivacija posameznikov v košarkarskih klubih pred in po pandemiji COVID-19
  86. Jan Božič: Management trajnostnih virov energije za prihodnost mobilnosti
  87. Ana Podržaj: Oblikovanje strategije v podjetju CSA
  88. Kristina Mihelčič: Analiza trajnostnega razvoja slovenskih farmacevtskih podjetij
  89. Janja Vovk: Razvijanje strategije podjetja Megos
  90. Nika Kovač: Analysis of agent-player relationships in Slovenian football
  91. Andrej Pišl: Analiza financiranja športa iz evropskih javnih sredstev

Diplomska dela (57)

  1. Darko Butina: Analiza poslovanja podjetja s področja računalniške dejavnosti
  2. Daniela Tuševa: Razvijanje poslovne strategije podjetja Trgovina d.d.
  3. Matej Cerkvenik: Analiza poslovanja podjetja Fructal d.d.
  4. Rade Obradović: Analiza poslovanja podjetja Calcit d.d.
  5. Biljana Sladojević: Razvijanje poslovne strategije podjetja Konto d.o.o.
  6. Mojca Zupanc: Investicijski načrt za razširitev podjetja Uniplast d.o.o.
  7. Maja Bertoncelj: Viri kot osnova konkurenčnih prednosti slovenskih podjetij
  8. Marko Kavčič: Znanje kot možna osnova konkurenčne prednosti podjetja
  9. Brigita Kropušek Razinger: Analiza poslovnega okolja Andragoškega zavoda Ljudske univerze Velenje
  10. Katarina Cetinski: Analiza poslovanja podjetja Color Medvode, d.d.
  11. Gregor Kožuh: Celovita ocena podjetja Perftech d.o.o.
  12. Deborah Fabjan: Analiza poslovanja podjetja Lama d.d. Dekani
  13. Barbara Strašek: Strateška analiza za uspešne združitev [!] podjetij
  14. Janja Knapič: Strateški vidiki kapitalskega povezovanja Pivovarne Laško, d.d.
  15. Jana Skoko: Kapitalsko povezovanje podjetij
  16. Anja Hauptman: Management znanja v slovenski podjetniški praksi
  17. Nuša Zupanec: Celovita strategija
  18. Tina Mihelčič: Analiza prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti podjetja Elgo-line d.o.o.
  19. Vesna Širovnik: Analiza poslovanja podjetja SPL Ljubljana d.d.
  20. Matija Gregorčič: Strategija rasti skozi internacionalizacijo
  21. Matej Marušič: SWOT analiza podjetja PU-MA d.o.o.
  22. Lidija Petretič: Problemi vodenja družinskega podjetja
  23. Danijela Sidoroska Ćorić: Benchmarking v Adrii Airways
  24. Renata Nosan: Analiza poslovanja zavarovalne družbe Adriatic d.d. Koper
  25. Urška Nemanič: Razvijanje poslovne strategije v podjetju Kolpa d.d.
  26. Žanja Kosi: Krizni management
  27. Biljana Škarja: Pripravljenost managerjev za uvajanje sprememb v podjetjih v Šaleški dolini
  28. Adam Kavšek: S pomočjo SWOT analize do ustrezne strategije podjetja Oglaševanje, Darijan Rajer s.p.
  29. Simona Molk: Analiza managementa znanja v Novi Ljubljanski banki
  30. Nataša Koželj: Razvijanje poslovne strategije podjetja Tajfun Planina d.o.o.
  31. Marko Kobi: Vodenje v ekipnih športih, s primerom iz prakse
  32. Jernej Ogrin: Strateški izzivi Airbusa v 21. stoletju
  33. Janez Zupanc: Razvijanje strategije Mizarstva Zupanc
  34. Natalija Učakar: Razvijanje strategije podjetja POS Elektronček
  35. Špela Lesjak: Strateška analiza možnosti diverzifikacije za podjetje Lesjak d.o.o.
  36. Rok Črepinšek: Razvijanje poslovne strategije Intersporta Slovenija
  37. Uroš Gnidovec: Razvijanje strategije podjetja Siliko d.o.o. za vstop na francoski trg
  38. Aleš Vouk: Analiza poslovanja podjetja Seaway Group d.o.o.
  39. Špela Vidmar: Strategija vstopa vod z dodatki 'ZA' na madžarski trg
  40. Matej Bajželj: Analiza odprodaje podjetja Interseek (Najdi.si)
  41. Matija Kastelic: Razvijanje strategije Centra za ravnanje z odpadki Špaja dolina
  42. Zala Zaletel: Učinki velikih športnih tekmovanj v Republiki Sloveniji
  43. Tibor Šuklje: Razvijanje poslovne strategije podjetja Proslart
  44. Elvedina Ožegović: Etične dileme najemanja delovne sile
  45. Urška Sajevic: Trženje blagovne znamke Reshape
  46. Mateja Regvat: Razvijanje strategije podjetja Eurograf
  47. Jernej Hrovatič: Vpliv kontrole kakovosti na izvrševanje plana v izbranem podjetju
  48. Urška Zrnec: Planiranje in kontrola poslovanja v podjetju Europap
  49. Klemen Naglič: Analiza sistema planiranja v podjetju Iskra PRO
  50. Andrej Volčanšek: Vpeljava ERP sistemov kot specifičen izziv za podjetja v Sloveniji
  51. Uroš Stoschitzky: Razvijanje strategije podjetja Euroračunovodstvo d.o.o.
  52. Uroš Štruc: Portfeljska analiza lokalne medijske hiše v Sloveniji
  53. Anita Kaltak: Organizacija mednarodnega Taekwondo tekmovanja
  54. Maja Macuh: Idealen profil vodje v individualnem športu
  55. Nataša Knez: Zadovoljstvo zaposlenih v proizvodnji v podjetju Blueplast
  56. Gregor Matavž: Analiza in priprava letnega plana v oddelku spletne rešitve v izbranem podjetju
  57. Timotej Počivalšek: Organizacija športnega dogodka

Druga dela (5)

  1. Matej Černe, Barbara Čater, Tomaž Čater, Matjaž Koman, Tjaša Redek: Management innovation as an enabler of firm performance in the context of Industry 4.0
  2. Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar: Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
  3. Daria Maravić, Tjaša Redek, Tomaž Čater: Implementation of industry 4.0 technologies in Croatia
  4. Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman, Tjaša Redek: Industry 4.0 technologies usage
  5. Tjaša Redek, Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman: Firm agility and digitalisation less helpful than expected during the COVID-19 pandemic, but valuable in the longer run