Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Luka Vidmar: AVTOMATSKO DOLOČANJE KONTEKSTA MOBILNEGA UPORABNIKA
  2. JERNEJ ROŽAC: STORITVENI OKVIR ZA PODPORO INTEGRACIJI PROCESOV DRUŽBENIH OMREŽIJ IN PROCESOV E-IZOBRAŽEVANJA
  3. MIKHAIL SYSOEV: OCENA SLOGA VOŽNJE NA PODLAGI KONTEKSTUALNIH PODATKOV

Magistrska dela (15)

  1. JAN VIDIC: SISTEM ZA REHABILITACIJO PRECIZNIH GIBOV ZGORNJIH OKONČIN V OKOLJU NAVIDEZNE RESNIČNOSTI
  2. Vid Ribič: Uporaba principov prostorskega zaznavanja pri izvedbi oprijemljivih uporabniških vmesnikov v izobraževanju
  3. Nejc Povšič: Dinamična izdelava scenarijev za aplikacije obogatene resničnosti
  4. DEJAN HROVATIN: TEHNOLOGIJA RDS-TMC KOT VIR PROMETNIH INFORMACIJ
  5. UROŠ KOSTELAC: PRIMERJAVA ARHITEKTUR, ELEMENTOV IN MEHANIZMOV DELOVANJA IPTV SISTEMOV Z ENOSTAVNIMI IN PAMETNIMI TV KOMUNIKATORJI
  6. GREGOR CERAR: Avtomatizacija meritev v čebeljem panju z uporabo tehnologij interneta stvari
  7. ALBERT GYURICA: ZAGOTAVLJANJE DOSTOPNOSTI DO PRILAGOJENIH VSEBIN NA TELEVIZIJSKIH SPREJEMNIKIH ZA UPORABNIKE S SENZORNO OVIRANOSTJO
  8. Gregor Burger: Študija uporabniške izkušnje interaktivne mobilne aplikacije
  9. Luka Bezovšek: Podpora servisnim posegom z uporabo obogatene resničnosti
  10. Tim Jeršič: Grafični urejevalnik znanj pogovornega pametnega pomočnika
  11. ŽANA JUVAN: Animirani kretalec slovenskega znakovnega jezika za omejeno besedišče
  12. Klemen Babuder: Uporaba hapticnega vmesnika pri sorocni manipulaciji z objekti v navideznem okolju
  13. Aljaž Gobec: Rekonstrukcija pokrajine za navidezno resničnost na spletu
  14. ANŽE ZADRAVEC: Optimizacija multimedijske podpore pri izvajanju pedagoškega procesa
  15. Jan Pelicon: Primerjava pristopov za učenje novih pojmov slovenskega znakovnega jezika

Diplomska dela (33)

  1. ROSVITA CVIKL ČERNELIČ: Interaktivna igra za odpravljanje hiperkinetične motnje pri otrocih
  2. URBAN PODGRAJŠEK: Merjenje in analiza glasnosti pri FM in DAB+ načinu oddajanja radijskih programov
  3. Lea Erzar: Interaktivna risanka za spodbujanje razvoja govorno jezikovnih sposobnosti
  4. MATEJ CELARC: Razvoj programskega vmesnika za učinkovit dostop do virov in podatkov Interneta stvari
  5. ANDRAŽ BRODNIK: Avtomatizacija doma s pomočjo govora in komercialnimi brezžično vodenimi stikali
  6. MARKO MIHELIČ: Sistem za zajem avdiovizualnih gradiv in sinhronizacijo z drugimi vsebinami
  7. RENE BENASSI: RAZŠIRITEV PLATFORME CIM S PODATKI ZA KOMUNIKACIJO MED CENTRI VODENJA ELEKTRODISTRIBUCIJSKIH OMREŽIJ
  8. Luka Bezovšek: Interaktivna naloga za haptičnega rehabilitacijskega robota
  9. ANA BERKOPEC: Tehnologije sinhronizacije svetlobnih učinkov z glasbeno podlago
  10. LAURA JUVANČIČ: Odpravljanje barvnih napak na video posnetkih na podlagi meritev TLCI
  11. KLEMEN MODERC: Sistem za množično izdelavo in predvajanje grafike v videoprodukciji
  12. Matej Koplan: Sistem za navigacijo znotraj stavb
  13. Vid Ribič: Razvoj rešitve za avtomatiziran prenos digitalnih posnetkov radijskih oddaj
  14. Nejc Povšič: Tehnologije navidezne resničnosti za prikaz športnih dogodkov
  15. ŽANA JUVAN: Izdelava 3D modela animiranega tolmača znakovnega jezika
  16. ŽAN IVANČIČ: Vpliv oblačnih storitev na storilnost zaposlenih
  17. KLAVDIJ STARMAN: Primerjava tehnologij za prototipiranje mobilnih aplikacij
  18. ROK PETROVČIČ VIŽINTIN: Prikazovanje časovno usklajenih športnih statistik v obogateni resničnosti
  19. MAŠA EGART: Izdelava interaktivnih virtualnih izletov z uredniškimi orodji
  20. LUČKA ŠNOFL: Prikazovanje in sledenje animiranega modela v mobilni aplikaciji obogatene resničnosti
  21. MATIC LULIK: Predstavitev turističnih znamenitosti z uporabo aplikacije navidezne resničnosti
  22. Matjaž Rupnik: Analiza televizijskih in radijskih signalov z uporabo nizkocenovnih sprejemnikov
  23. LUKA PASINOVIĆ: Produkcija poročnega videa
  24. Klemen Babuder: Prikazovanje in upravljanje digitalnega informacijsko modeliranega objekta s tehnologijami obogatene resničnosti
  25. Aljaž Gobec: Obogatena resničnost na spletu
  26. SARA BERTONCELJ ČADEŽ: Izdelava animiranega modela za uporabo v spletnih aplikacijah z obogateno resničnostjo
  27. ERICA ZAGO: Animacija modela realnega objekta za mobilno aplikacijo obogatene resničnosti
  28. ANŽE ZADRAVEC: Razvoj sistema za multimedijsko podporo na tekmovanjih v cheerleadingu
  29. NIKA ČRNE: Izdelava elektronske knjige z uporabo različnih digitalnih orodij
  30. TEODORA MITREVSKA: Evalvacija metod učenja tujega jezika pri odklepanju zaslona na mobilnih napravah
  31. SIMON KLAVŽAR: Vrednotenje uporabniške izkušnje rešitev virtualne resničnosti
  32. VERONIKA BURGER: Razvoj in ovrednotenje interaktivne otroške slikanice v navidezni resničnosti
  33. KRIŠTOF ZUPAN: Sistem za pomoč slepim in slabovidnim z uporabo video kamere