Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Veronika Šuligoj:
Primerjava učenja z odkrivanjem s klasičnim poučevanjem pri pouku tehnike in tehnologije
Diplomska dela (31)
Anuša Kobal:
Razvijanje fine motorike pri otrocih, starih 3-5 let, s pomočjo različnih tehniških kompletov
Patricija Končar:
Tehnične dejavnosti v okviru gozdne pedagogike pri otrocih starih 3-6 let
Anja Čarman:
Vključevanje nestrukturiranega materiala v starostno skupino 1-2 leti
Anja Jurčič:
Šivanje kot projekt participacije v predšolskem obdobju
Maja Škrlep:
Tehnološko opismenjevanje otrok, starih 5-6 let, v okviru dejavnosti tehniškega kotička
Petra Pintar:
Učna pot kot koncept tehnične vzgoje na primeru Zlatorogove pravljične dežele
Matic Mavri:
Uporaba igrač za razvoj fine motorike pri otrocih, starih 5 in 6 let
Veronika Šuligoj:
Poučevanje tehnike in tehnologije z učenjem z odkrivanjem
Vita Hrovat:
Zgodnje tehnološko opismenjevanje 3-4 leta starih otrok s pomočjo namiznega gledališča
Tina Uštar Logar:
Od drevesa do papirja
Petra Zajc:
Razvijanje tehnološke pismenosti otrok starih 4-6 let s pomočjo večfunkcijske igrače
Sandra Šunkar:
Ustvarjalne tehnične dejavnosti z uporabo lesenih profilov z otroki starimi 5-6 let
Špela Kadunc:
Razvijanje fine motorike ob dejavnostih z lesom, v predšolskem obdobju
Nina Šuštar:
Razvijanje tehnološke pismenosti pri otrocih, starih od 4 do 6 let ob projektih iz odpadne embalaže
Barbara Radelj:
Razvijanje fine motorike pri otrocih s posebnimi potrebami s pomočjo različnega materiala, starih 3-4 let
ALENKA DOLANC:
Ustvarjalno delo otrok, starih 4-5 let, pri konstruiranju s pomočjo lesnih polizdelkov
Mateja Koželj:
Problematika uvajanja digitalne tehnologije v vrtec
Anja Žerovnik:
Gozdna tehnična vzgoja za razvijanje tehnološke pismenosti 5-6 let starih otrok
Lara Zupan:
Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih s pomočjo tehničnih dejavnosti
Sara Lazar:
Spoznavanje 3D-tiska pri predšolskih otrocih
Maja Šuštaršič:
Projektno učno delo v vrtcu ob izdelavi preprostih glasbenih instrumentov
Maša Govednik:
Primerjava slovenskega kurikuluma za vrtce in kurikuluma javnih vrtcev v Kaliforniji s poudarkom na tehnični vzgoji
Tanja Berkopec:
Spoznavanje materialov v prvem in drugem starostnem obdobju preko tolkal
Ana Zajec:
Spodbujanje ustvarjalnosti 5-6 let starih otrok s pomočjo igralnega materiala
Ema Jensterle:
Izkustveno učenje predšolskih otrok s pomočjo svetlobne table
Petra Janežič:
Didaktične igrače v povezavi z gozdno pedagogiko pri otrocih, starih 2-4 leta
Urša Vrankar:
Konstruiranje z odpadno embalažo pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
Martin Kunavar:
Od ideje do izdelka v tehniškem kotičku z otroki, starimi 5 do 6 let
Sara Štebe:
Tehnični kotiček za razvijanje motoričnih spretnosti otrok starih 4-6 let
Alenka Kvartuh:
Razvijanje tehničnih veščin in odnosa do tehnike kot tehnološko opismenjevanje otrok, starih 1-2 leti
Bernarda Potočnik Nučič:
Spoznavanje materialov preko konstruiranja z otroki starimi od 3 do 5 let
Druga dela (3)
Veronika Šuligoj, Stanislav Avsec:
Dejavniki zadovoljstva učencev s poizvedovalnim učenjem vsebin naravoslovja in tehnike
Veronika Šuligoj, Stanislav Avsec:
Environmental education and training using inquiry-based learning
Veronika Šuligoj, Roman Žavbi, Stanislav Avsec:
Interdisciplinary critical and design thinking