Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (11)

  1. Alja Vintar: Spodbujanje razvoja vrlin in čuječnosti za izboljšanje psihičnega blagostanja učencev
  2. Saša Medved: Doživljanje poklicnega poslanstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v odnosu do motivov za izbiro poklica in delovnega zadovoljstva
  3. Laura Raspor: Dejavniki in doživljanje stresa pri učiteljih razrednega pouka
  4. Anja Knežević, Matija Čufer: Spletna aplikacija za spodbujanje druženja v živo
  5. Diana Drobnič: Stališča in strahovi učiteljev razrednega pouka glede vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovno šolo v povezavi s fazami profesionalnega razvoja
  6. Tadeja Tomlje: Anksioznost učencev pri pouku angleščine
  7. Manja Primožič: Psihološki vidiki prekomerne uporabe mobilnih telefonov pri učencih drugega triletja osnovne šole
  8. Hana Drobnič: Stališča in izkušnje učiteljev razrednega pouka s sodelovalnim učenjem učencev
  9. Ana Marija Stamač: Čustvena kompetentnost strokovnih delavcev pri timskem delu v razvojnem oddelku vrtca
  10. Manja Kačič: Vloga čustvene kompetentnosti in vrlin specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu
  11. Nina Komel: Poklicno poslanstvo in delovna zavzetost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu

Diplomska dela (1)

  1. Maja Hudolin: Vrstniško sodelovanje pri pouku na daljavo v 4. razredu osnovne šole

Druga dela (16)

  1. Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič: Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev
  2. Polona Gradišek: Rotaract in prostovoljstvo
  3. Polona Gradišek: Character strengths and life satisfaction of Slovenian in-service and pre-service teachers
  4. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
  5. Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic: Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
  6. Polona Gradišek, Sonja Pečjak: How teacher´s character strengths relate to classroom management?
  7. Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič: Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti
  8. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Portfolio pri pedagoški psihologiji
  9. Polona Gradišek: Hope and zest: important predictors of teacher satisfaction
  10. Polona Gradišek: Hope and zest
  11. Polona Gradišek: Odzivanje staršev na želje otrok po izdelkih iz oglasov
  12. Polona Gradišek: The role of teachersʼ character strengths in classroom management
  13. Karin Šket, Sara Bensa, Polona Gradišek: Character strengths in romantic relationships
  14. Mojca Juriševič, Polona Gradišek: Portfolio pri pedagoški psihologiji
  15. Sara Bensa, Karin Šket, Polona Gradišek: Vrline v partnerskem odnosu
  16. Polona Gradišek: Teachersʼ character strengths in a classroom