Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (12)
Alja Vintar:
Spodbujanje razvoja vrlin in čuječnosti za izboljšanje psihičnega blagostanja učencev
Saša Medved:
Doživljanje poklicnega poslanstva specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v odnosu do motivov za izbiro poklica in delovnega zadovoljstva
Laura Raspor:
Dejavniki in doživljanje stresa pri učiteljih razrednega pouka
Anja Knežević, Matija Čufer:
Spletna aplikacija za spodbujanje druženja v živo
Diana Drobnič:
Stališča in strahovi učiteljev razrednega pouka glede vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovno šolo v povezavi s fazami profesionalnega razvoja
Tadeja Tomlje:
Anksioznost učencev pri pouku angleščine
Manja Primožič:
Psihološki vidiki prekomerne uporabe mobilnih telefonov pri učencih drugega triletja osnovne šole
Hana Drobnič:
Stališča in izkušnje učiteljev razrednega pouka s sodelovalnim učenjem učencev
Ana Marija Stamač:
Čustvena kompetentnost strokovnih delavcev pri timskem delu v razvojnem oddelku vrtca
Manja Kačič:
Vloga čustvene kompetentnosti in vrlin specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu
Nina Komel:
Poklicno poslanstvo in delovna zavzetost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem delu
Sara Horvat:
Vrline in timske vloge specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Diplomska dela (3)
Vandelina Baraga:
Samoprepoznavanje pozitivnih lastnosti strokovnih delavk v vrtcu in njihov pomen za pedagoško delo
Maja Hudolin:
Vrstniško sodelovanje pri pouku na daljavo v 4. razredu osnovne šole
Polona Golob:
Uporaba digitalne tehnologije pri predšolskih otrocih z vidika staršev
Druga dela (10)
Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev
Polona Gradišek:
Rotaract in prostovoljstvo
Polona Gradišek:
Character strengths and life satisfaction of Slovenian in-service and pre-service teachers
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Posvetovanje Podpora psihologa učiteljem in vzgojiteljem pri delu z nadarjenimi, 25. 1. 2013, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
Polona Gradišek, Maja Umek, Nada Turnšek, Darija Skubic:
Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
Polona Gradišek, Mira Metljak, Mojca Juriševič:
Sodelovanje med Pedagoško fakulteto UL in šolami za kakovostnejše izobraževanje nadarjenih učencev: vloga Centra za raziskovanje in spodbujanje nadarjenosti
Mojca Juriševič, Polona Gradišek:
Portfolio pri pedagoški psihologiji
Polona Gradišek:
Hope and zest: important predictors of teacher satisfaction
Polona Gradišek:
Odzivanje staršev na želje otrok po izdelkih iz oglasov
Sara Bensa, Karin Šket, Polona Gradišek:
Vrline v partnerskem odnosu