Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (28)
Eva Moškon:
Predopismenjevalne spretnosti deklice z zmerno govorno-jezikovno motnjo
Lidija Jovanov:
Samoocena logopedov o kompetenci sodelovanja s starši: primerjalna študija Slovenije in Severne Makedonije
Sanja Premović:
Uporaba integriranega joga programa pri odraslem, ki jeclja
Tjaša Kerin:
Pripovedovanje zgodbe kot vir informacij za oceno govorno-jezikovne produkcije slišečega otroka gluhih staršev
Tatjana Glavan:
Jezikovno razumevanje in jezikovno izražanje glagolskih oblik med 2. in 4. letom starosti
Maša Budič:
Terapevtska zgodba in izbrani elementi umetnostne terapije v terapiji z otroki, ki jecljajo, in njihov odnos do lastnega govora
Anja Lukman:
Telerehabilitacija na področju logopedije in surdopedagogike
Mojca Lapanja:
Razvijanje in spodbujanje pripovedovalne zmožnosti pri otroku s KBG sindromom
Tjaša Čamernik:
Javna ozaveščenost o jezikovnih motnjah v Sloveniji
Maruša Poklič:
Program spodbujanja fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih (4-6 let)
Meta Bernik:
Povprečna dolžina izjave enako starih otrok s težavami v govorno-jezikovnem razvoju in brez težav
Nina Kozamernik:
Fonološko zavedanje prezgodaj rojenih otrok ob vstopu v šolo
Tina Rus:
Kvaliteta življenja otrok in mladostnikov s polževim vsadkom
Urška Šmid:
Mobilni surdopedagog kot izvajalec dodatne strokovne pomoči
Glorija Jugović:
Javna ozaveščenost o logopediji in surdopedagogiki in delu logopeda-surdopedagoga
Karina Lana Černohorski:
Analiza britanskega jezikovnega programa nadomestne in dopolnilne komunikacije: Makaton
Martina Zubalic:
Pripovedovalne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in otrok s tipičnim razvojem
Ana Bovhan:
Uporaba ultrazvoka v logopedski obravnavi z dečkom s sumom na otroško govorno apraksijo
Mojca Hrovat:
Ocenjevanje sposobnosti poslušanja slišečih otrok in otrok s polževim vsadkom pred vstopom oz. ob vstopu v šolo
Nika Puc:
Prepoznavanje in ocenjevanje specifičnih jezikovnih motenj pri predšolskih otrocih
Eva Polančec:
Ocenjevanje znakov jecljanja pri predšolskih otrocih
Blaž Mišica:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Katja Vezonik:
Aktivacija jezikovnih modalitet pri pacientu z afazijo po možganski kapi
Ula Dremel:
Govorno jezikovne sposobnosti deklice s Sotos sindromom
Katja Traven:
Razumevanje in izražanje besed pri otrocih od 24. do 47. meseca
Mangala Serčič:
Komunikacijske značilnosti otroka z delecijo 19. kromosoma (19p13.13)
Tanita Pražen:
Vloga logopeda in surdopedagoga ter kvaliteta življenja oseb v domovih za starejše
Maja Raduha:
Telerehabilitacija v logopediji in surdopedagogiki
Diplomska dela (6)
Tanja Maček:
Predopismenjevalne veščine pri predšolskih otrocih
Manca Lojk:
Stališča predšolskih otrok do gluhih in naglušnih vrstnikov
Teja Srpan:
Analiza napisovalnih napak v 3. razredu devetletne osnovne šole v primerjavi z osemletno osnovno šolo
Karin Gogala:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku s sladkorno boleznijo tipa 1
Ksenja Berlec:
Stališča staršev in strokovnih delavcev o pomenu enodnevnega sprejema otrok v bolnišnico
Mojca Simerl:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
Druga dela (11)
Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
Damjana Kogovšek, Blaž Mišica, Jerneja Novšak Brce:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Jerneja Novšak Brce, Nika Ribarič, Damjana Kogovšek:
Komunikacijska matrika pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
Jerneja Novšak Brce:
Jecljanje in temperament
Jerneja Novšak Brce:
Stališče do lastnega govora pri predšolskih otrocih pri katerih jecljanje izzveni
Jerneja Novšak Brce, Martine Vanryckeghem:
Communication attitude of Slovenian preschool children who do and do not stutter
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek:
Gluhota in nadarjenost
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Jelena Kuvač Kraljević, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Maja Roch, Ana Matić:
Developmental language disorder and associated misconceptions: a multi-country perspective