Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (28)
Eva Moškon:
Predopismenjevalne spretnosti deklice z zmerno govorno-jezikovno motnjo
Lidija Jovanov:
Samoocena logopedov o kompetenci sodelovanja s starši: primerjalna študija Slovenije in Severne Makedonije
Sanja Premović:
Uporaba integriranega joga programa pri odraslem, ki jeclja
Tjaša Kerin:
Pripovedovanje zgodbe kot vir informacij za oceno govorno-jezikovne produkcije slišečega otroka gluhih staršev
Tatjana Glavan:
Jezikovno razumevanje in jezikovno izražanje glagolskih oblik med 2. in 4. letom starosti
Maša Budič:
Terapevtska zgodba in izbrani elementi umetnostne terapije v terapiji z otroki, ki jecljajo, in njihov odnos do lastnega govora
Anja Lukman:
Telerehabilitacija na področju logopedije in surdopedagogike
Mojca Lapanja:
Razvijanje in spodbujanje pripovedovalne zmožnosti pri otroku s KBG sindromom
Tjaša Čamernik:
Javna ozaveščenost o jezikovnih motnjah v Sloveniji
Maruša Poklič:
Program spodbujanja fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih (4-6 let)
Meta Bernik:
Povprečna dolžina izjave enako starih otrok s težavami v govorno-jezikovnem razvoju in brez težav
Nina Kozamernik:
Fonološko zavedanje prezgodaj rojenih otrok ob vstopu v šolo
Tina Rus:
Kvaliteta življenja otrok in mladostnikov s polževim vsadkom
Urška Šmid:
Mobilni surdopedagog kot izvajalec dodatne strokovne pomoči
Glorija Jugović:
Javna ozaveščenost o logopediji in surdopedagogiki in delu logopeda-surdopedagoga
Karina Lana Černohorski:
Analiza britanskega jezikovnega programa nadomestne in dopolnilne komunikacije: Makaton
Martina Zubalic:
Pripovedovalne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in otrok s tipičnim razvojem
Ana Bovhan:
Uporaba ultrazvoka v logopedski obravnavi z dečkom s sumom na otroško govorno apraksijo
Mojca Hrovat:
Ocenjevanje sposobnosti poslušanja slišečih otrok in otrok s polževim vsadkom pred vstopom oz. ob vstopu v šolo
Nika Puc:
Prepoznavanje in ocenjevanje specifičnih jezikovnih motenj pri predšolskih otrocih
Eva Polančec:
Ocenjevanje znakov jecljanja pri predšolskih otrocih
Blaž Mišica:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Katja Vezonik:
Aktivacija jezikovnih modalitet pri pacientu z afazijo po možganski kapi
Ula Dremel:
Govorno jezikovne sposobnosti deklice s Sotos sindromom
Katja Traven:
Razumevanje in izražanje besed pri otrocih od 24. do 47. meseca
Mangala Serčič:
Komunikacijske značilnosti otroka z delecijo 19. kromosoma (19p13.13)
Tanita Pražen:
Vloga logopeda in surdopedagoga ter kvaliteta življenja oseb v domovih za starejše
Maja Raduha:
Telerehabilitacija v logopediji in surdopedagogiki
BSc theses (6)
Tanja Maček:
Predopismenjevalne veščine pri predšolskih otrocih
Manca Lojk:
Stališča predšolskih otrok do gluhih in naglušnih vrstnikov
Teja Srpan:
Analiza napisovalnih napak v 3. razredu devetletne osnovne šole v primerjavi z osemletno osnovno šolo
Karin Gogala:
Prilagajanje vzgojnega dela otroku s sladkorno boleznijo tipa 1
Ksenja Berlec:
Stališča staršev in strokovnih delavcev o pomenu enodnevnega sprejema otrok v bolnišnico
Mojca Simerl:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju govorno-jezikovnega razvoja predšolskih otrok
Other documents (11)
Mirjam Blumenthal, Manuela Julien, Nikol Krizmancic, Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce:
Vprašalnik o večjezičnosti otrok: intervizijska skupina za delo z večjezičnimi otroki
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Martina Ozbič, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, May Barbara Bernhardt, Joseph Paul Stemberger, Mojca Muznik:
Variabilnost izgovora kot ovira pri avtomatskem prepoznavanju govora: primer epenteze, epiteze in proteze v govoru slovenskih predšolskih otrok
Damjana Kogovšek, Blaž Mišica, Jerneja Novšak Brce:
Sociopragmatične spretnosti in govorna razumljivost otrok s polževim vsadkom
Jerneja Novšak Brce, Nika Ribarič, Damjana Kogovšek:
Komunikacijska matrika pri predšolskih otrocih v starosti od 1. do 3. leta
Jerneja Novšak Brce:
Jecljanje in temperament
Jerneja Novšak Brce:
Stališče do lastnega govora pri predšolskih otrocih pri katerih jecljanje izzveni
Jerneja Novšak Brce, Martine Vanryckeghem:
Communication attitude of Slovenian preschool children who do and do not stutter
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek:
Gluhota in nadarjenost
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Jelena Kuvač Kraljević, Damjana Kogovšek, Jerneja Novšak Brce, Maja Roch, Ana Matić:
Developmental language disorder and associated misconceptions: a multi-country perspective