Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Barbara Hvalič Erzetič: Vpliv izobraževanja in usposabljanja na podjetnikovo uspešnost

Diplomska dela (26)

  1. Laura Antončič: Medosebni odnosi v družinskem podjetju Lestrans
  2. Barbara Mandelj: Zaposlovanje delavcev tujcev v Sloveniji
  3. Maja Jazbec: Sistem nagrajevanja zaposlenih v majhnih podjetjih
  4. Maj Mladovan: Analiza pogojev vstopa medicinskih mask iz industrijske konoplje na slovenski trg
  5. Aljaž Puc: Športni management na primeru študenta športnika
  6. Miha Ferkulj: Primerjava študentskega dela v Sloveniji in Avstriji
  7. Monika Marković: Oblikovanje poslovnega modela za novo slaščičarno
  8. Matej Nedanovski: Vpliv pandemije COVID-19 na motivacijo zaposlenih pri delu od doma
  9. Nejka Panić: Vpeljava nove blagovne znamke Alive na trg
  10. Niko Tori: Oblikovanje poslovnega modela za nov računalniški program
  11. Aleksander Tolimir: Razvoj izdelka za čiščenje telovadnih copat
  12. Laura Ternik: Analiza poslovnega okolja podjetja Očesna optika Likeb Ternik d.o.o.
  13. Urša Furlan: Poslovni model prodaje izdelka na Amazonu
  14. Aleksandra Ivanova: Kupčevo zaznavanje termina trajnosti na primeru podjetja Relove
  15. Nika Osmić: Etični kodeks na primeru malega podjetja Severles, d.o.o.
  16. Jaka Taler: Vpliv epidemije COVID-19 na poslovanje turističnih nastanitev v Bohinju
  17. Matija Kompara: Analiza funkcije vodenja v podjetju A.B.C center, d.o.o.
  18. Lea Markočič: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov vina
  19. Katarina Matuš: Vpliv stresa na delovnem mestu na izgorelost v malih podjetjih
  20. Leila Atanasova: Primerjava zadovoljstva študentov z delom v malih in velikih podjetjih
  21. Teja Rosec: Organizacijska klima v malih podjetjih
  22. Kristijan Černe: Analiza poslovnega modela za novo nepremičninsko podjetje
  23. Anja Pirš: Hišni ljubljenčki v poslovnem svetu
  24. Jana Grlica: Analiza razlogov za prvo zaposlitev v majhnem ali velikem podjetju
  25. Ajden Mehanović: Vpliv pandemije COVID-19 na potrošnikovo vedenje
  26. Tjaša Mazej: Vpliv Facebooka in Instagrama na prepoznavnost podjetja GP Solutions