Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Miha Slapničar:
Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
MSc theses (2)
Luka Ribič:
Poznavanje zgradbe litosfere in pedosfere med slovenskimi učenci 9. razredov osnovnih šol in njihove napačne predstave
Lovrenc Fortuna:
Zanimanje petošolcev za naravoslovne vsebine izven okvirov šole
BSc theses (15)
Jure Repovž:
Prostovoljno gasilstvo in znanje otrok o gorenju in gašenju
Miha Slapničar:
Delphi kurikularna študija in poučevanje kemije
Urška Oder:
Analiza elementov zgodovine kemije v slovenskih osnovnošolskih učbenikih
Tadeja Klenar:
Možnosti uporabe elektroforeze DNA pri pouku v osnovni šoli
Valerija Tompa:
Razumevanje izbranih kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
Maša Kenda:
Kemiluminiscenca v svetlečih palčkah
Barbara Zaman:
Pogled študentov Pedagoške fakultete na srednješolsko kemijo
Martina Bahor:
Razumevanje agregatnih stanj snovi pri učencih v sedmem razredu osnovne šole
Anja Bregar:
Razumevanje fizikalnih in kemijskih sprememb na treh ravneh predstavitve kemijskih pojmov pri študentih razrednega pouka
Tamara Trpin:
Razvoj preizkusa znanja za ugotavljanje napačnih razumevanj izbranih kemijskih pojmov pri predmetu Naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Staša Jerman Zagorc:
Razvoj učenja z raziskovanjem na primeru kromatografije v osnovni šoli
Vesna Hribar:
Razvoj kriterijev analize pisnih preizkusov znanja iz kemije
Jani Lavrenčič:
Razumevanje atmosferskih okoljskih problemov pri učencih devetega razreda osnovne šole
Gašper Teran:
Asociacije in odnos učencev osnovne šole do predmeta kemija
Natalija Gruden:
Acetilsalicilna kislina v kontekstu življenjskih situacij pri eksperimentalnem delu kemije v osnovni šoli
Other documents (19)
Miha Slapničar:
Khine Swe, M. (Ed.)(2013) Critical Analzsis of Science Textbooks: Evaluating instructional effectiveness [Kritična analiza naravoslovnih učbenikov: ocenjevanje učinkovitosti poučevanja]. Dordrecht [etc.]: Springer. ISBN 978-94-007-4167-6
Miha Slapničar:
Laurinda Leite, Luis Dourado, Ana S. Afonso and Sofia Morgado (Eds.), Contextualizing Teaching to Improve Learning: The Case of Science and Geography , Nova Science Publishers: New York, NY, 2017; 303 pp.: ISBN: 978-1-53611-845-2
Miha Slapničar, Špela Hrast, Gregor Torkar, Iztok Devetak, Saša A. Glažar:
Spremljanje reševanja avtentičnih naravoslovnih problemov
Miha Slapničar, Iztok Devetak, Saša Glažar, Jerneja Pavlin:
Razumevanje plinastega agregatnega stanja snovi na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja
Maša Kenda, Miha Slapničar, Bojan Golli:
Uporaba svetlečih palčk pri pouku kemije in fizike
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša Glažar:
Razumevanje kemijskih pojmov na submikroskopski ravni pri učencih devetega razreda osnovne šole
Miha Slapničar, Barbara Zaman, Iztok Devetak:
Mnenje bodočih učiteljev o srednješolski kemiji
Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec:
Poskusi iz organske kemije za bodoče učitelje kemije
Miha Slapničar, Vesna Ferk Savec, Iztok Devetak:
Naravoslovje v forenziki in športu: teoretične osnove in navodila za laboratorijske vaje
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Manja Veldin, Saša Glažar:
Ugotavljanje razumevanja agregatnih stanj vode in procesa zmrzovanja vode na submikroskopski ravni po vertikali izobraževanja z uporabo očesnega sledilca
Miha Slapničar, Valerija Tompa, Saša A. Glažar, Iztok Devetak:
Fourteen-year-old students' misconceptions regarding the sub-micro and symbolic levels of specific chemical concepts
Miha Slapničar:
Zakaj eterična olja dišijo?
Mira Metljak, Saša A. Glažar, Mojca Juriševič, Jerneja Pavlin, Miha Slapničar, Janez Vogrinc, Iztok Devetak:
Three years of PROFILES experience in Slovenia
Miha Slapničar, Iztok Devetak:
Naravoslovje - kemijske vsebine: za študente razrednega pouka: teoretične osnove in navodila za terenske vaje
Miha Slapničar:
Je kri kraljev res modra?
Luka Ribič, Iztok Devetak, Miha Slapničar:
Assessing 15-year-olds’ understanding of chemical concepts in the context of the lithosphere and pedosphere
Miha Slapničar:
Bele sledi letal
Miha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko:
Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
Miha Slapničar:
Zakaj se nam spahuje?