Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Alenka Rot Vrhovec:
Sporazumevalna zmožnost v slovenskem jeziku pri otrocih, katerih prvi jezik ni slovenski
Magistrska dela (25)
Patricija Hostar:
Individualizacija pri začetnem opismenjevanju učencev v 1. razredu
Mojca Resnik:
Razvijanje jezikovne zmožnosti z didaktično igro pri slovenščini v 4. razredu
Lucija Trček:
Opismenjevanje v prvem triletju javne osnovne šole v Sloveniji
Neža Rudolf:
Preverjanje in ocenjevanje poslušanja z razumevanjem pri slovenščini na razredni stopnji
Špela Vegelj:
Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Rebeka Pintar:
Spletišče Videoslovenščina pri jezikovnem pouku v 4. razredu osnovne šole
Barbara Štefula:
Razvitost zmožnosti slušnega razčlenjevanja učencev v prvem razredu osnovne šole
Neža Čerin:
Razvijanje besedišča z didaktičnimi igrami v 3. razredu podaljšanega bivanja
Nina Perme:
Uporaba aktivizirajoče knjige pri razvoju predopismenjevalnih zmožnosti
Nina Mrzel:
Slovenščina v dvojezičnih ljudskih šolah na avstrijskem Koroškem
Ana Erzar:
Predopismenjevanje v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Jasmina Delić:
Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih v dvojezični šoli na avstrijskem Koroškem
Tamara Sunarić:
Začetno opismenjevanje učenca priseljenca v prvem razredu
Mateja Verbanec:
Izvedba nareka pri slovenščini v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Janja Štrbenk:
Pouk slovenščine v računalniški učilnici
Mojca Novak:
Pisanje pripovedi ob slikah v 3. razredu osnovne šole
Jerneja Žgavc:
Dopolnilni in dodatni pouk slovenščine
Tanja Kovjenić, Ana Kveder:
Poučevanje slovenščine četrtošolcev z ustvarjalnim gibom
Špela Krek:
Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih 4. razreda dvojezične ljudske šole na avstrijskem Koroškem
Klara Omovšek:
Branje šestošolca s hiperkinetično motnjo
Živa Doberšek:
Branje ob terapevtskem psu
Ana Kimovec:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Strle:
Obravnava ravninskih geometrijskih elementov in vidika neskončnosti v četrtem razredu s pomočjo statičnih in dinamičnih didaktičnih pripomočkov
Katarina Čibej Novak:
Sodelovanje vzgojiteljev in učiteljev pri prehodu otrok iz vrtca v šolo na področju opismenjevanja
Anja Sotenšek:
Stališča učiteljev razrednega pouka o poučevanju pisanja z roko in o uporabi pisanih črk pri pouku
Diplomska dela (3)
Maja Doljak:
Individualizirano in diferencirano opismenjevanje v 1. razredu osnovne šole
Renata Mežič:
Težave romskih učencev pri začetnem opismenjevanju v prvem razredu osnovne šole
Klavdija Janež:
Analiza pisnih preizkusov znanja pri slovenščini od 1. do 5. razreda osnovne šole
Druga dela (9)
Alenka Rot Vrhovec, Vanja Potočar:
I-stavnica (Interaktivna stavnica)
Alenka Rot Vrhovec:
Letna priprava za slovenščino v 1. razredu po posodobljenem UN
Alenka Rot Vrhovec:
Preparation for writing from a biomechanical and ergonomic point of view
Alenka Rot Vrhovec:
Sodelovalne učne oblike pri jezikovnem delu pouka slovenščine v osnovni šoli
Alenka Rot Vrhovec:
Forms of cooperative learning in language teaching in Slovenian language classes at the primary school level
Sonja Osterman, Simona Gomboc, Alenka Rot Vrhovec:
Slovenščina 2
Zala Mehonić, Alenka Rot Vrhovec, Franc Krpač:
Zbornik prispevkov: Konferenca Učitelj učitelju učitelj (2019 ; Ljubljana)
Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak:
Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
Alenka Rot Vrhovec, Lara Godec Soršak:
Students’ vocabulary and reading comprehension