Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Alenka Rot Vrhovec: Sporazumevalna zmožnost v slovenskem jeziku pri otrocih, katerih prvi jezik ni slovenski

Magistrska dela (25)

  1. Patricija Hostar: Individualizacija pri začetnem opismenjevanju učencev v 1. razredu
  2. Mojca Resnik: Razvijanje jezikovne zmožnosti z didaktično igro pri slovenščini v 4. razredu
  3. Lucija Trček: Opismenjevanje v prvem triletju javne osnovne šole v Sloveniji
  4. Neža Rudolf: Preverjanje in ocenjevanje poslušanja z razumevanjem pri slovenščini na razredni stopnji
  5. Špela Vegelj: Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
  6. Rebeka Pintar: Spletišče Videoslovenščina pri jezikovnem pouku v 4. razredu osnovne šole
  7. Barbara Štefula: Razvitost zmožnosti slušnega razčlenjevanja učencev v prvem razredu osnovne šole
  8. Neža Čerin: Razvijanje besedišča z didaktičnimi igrami v 3. razredu podaljšanega bivanja
  9. Nina Perme: Uporaba aktivizirajoče knjige pri razvoju predopismenjevalnih zmožnosti
  10. Nina Mrzel: Slovenščina v dvojezičnih ljudskih šolah na avstrijskem Koroškem
  11. Ana Erzar: Predopismenjevanje v javnem vrtcu in vrtcu montessori
  12. Jasmina Delić: Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih v dvojezični šoli na avstrijskem Koroškem
  13. Tamara Sunarić: Začetno opismenjevanje učenca priseljenca v prvem razredu
  14. Mateja Verbanec: Izvedba nareka pri slovenščini v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  15. Janja Štrbenk: Pouk slovenščine v računalniški učilnici
  16. Mojca Novak: Pisanje pripovedi ob slikah v 3. razredu osnovne šole
  17. Jerneja Žgavc: Dopolnilni in dodatni pouk slovenščine
  18. Tanja Kovjenić, Ana Kveder: Poučevanje slovenščine četrtošolcev z ustvarjalnim gibom
  19. Špela Krek: Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih 4. razreda dvojezične ljudske šole na avstrijskem Koroškem
  20. Klara Omovšek: Branje šestošolca s hiperkinetično motnjo
  21. Živa Doberšek: Branje ob terapevtskem psu
  22. Ana Kimovec: Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  23. Anja Strle: Obravnava ravninskih geometrijskih elementov in vidika neskončnosti v četrtem razredu s pomočjo statičnih in dinamičnih didaktičnih pripomočkov
  24. Katarina Čibej Novak: Sodelovanje vzgojiteljev in učiteljev pri prehodu otrok iz vrtca v šolo na področju opismenjevanja
  25. Anja Sotenšek: Stališča učiteljev razrednega pouka o poučevanju pisanja z roko in o uporabi pisanih črk pri pouku

Diplomska dela (3)

  1. Maja Doljak: Individualizirano in diferencirano opismenjevanje v 1. razredu osnovne šole
  2. Renata Mežič: Težave romskih učencev pri začetnem opismenjevanju v prvem razredu osnovne šole
  3. Klavdija Janež: Analiza pisnih preizkusov znanja pri slovenščini od 1. do 5. razreda osnovne šole

Druga dela (9)

  1. Alenka Rot Vrhovec, Vanja Potočar: I-stavnica (Interaktivna stavnica)
  2. Alenka Rot Vrhovec: Letna priprava za slovenščino v 1. razredu po posodobljenem UN
  3. Alenka Rot Vrhovec: Preparation for writing from a biomechanical and ergonomic point of view
  4. Alenka Rot Vrhovec: Sodelovalne učne oblike pri jezikovnem delu pouka slovenščine v osnovni šoli
  5. Alenka Rot Vrhovec: Forms of cooperative learning in language teaching in Slovenian language classes at the primary school level
  6. Sonja Osterman, Simona Gomboc, Alenka Rot Vrhovec: Slovenščina 2
  7. Zala Mehonić, Alenka Rot Vrhovec, Franc Krpač: Zbornik prispevkov: Konferenca Učitelj učitelju učitelj (2019 ; Ljubljana)
  8. Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak: Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
  9. Alenka Rot Vrhovec, Lara Godec Soršak: Students’ vocabulary and reading comprehension