Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Alenka Rot Vrhovec:
Sporazumevalna zmožnost v slovenskem jeziku pri otrocih, katerih prvi jezik ni slovenski
MSc theses (25)
Patricija Hostar:
Individualizacija pri začetnem opismenjevanju učencev v 1. razredu
Mojca Resnik:
Razvijanje jezikovne zmožnosti z didaktično igro pri slovenščini v 4. razredu
Lucija Trček:
Opismenjevanje v prvem triletju javne osnovne šole v Sloveniji
Neža Rudolf:
Preverjanje in ocenjevanje poslušanja z razumevanjem pri slovenščini na razredni stopnji
Špela Vegelj:
Razvijanje bralne zmožnosti na daljavo
Rebeka Pintar:
Spletišče Videoslovenščina pri jezikovnem pouku v 4. razredu osnovne šole
Barbara Štefula:
Razvitost zmožnosti slušnega razčlenjevanja učencev v prvem razredu osnovne šole
Neža Čerin:
Razvijanje besedišča z didaktičnimi igrami v 3. razredu podaljšanega bivanja
Nina Perme:
Uporaba aktivizirajoče knjige pri razvoju predopismenjevalnih zmožnosti
Nina Mrzel:
Slovenščina v dvojezičnih ljudskih šolah na avstrijskem Koroškem
Ana Erzar:
Predopismenjevanje v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Jasmina Delić:
Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih v dvojezični šoli na avstrijskem Koroškem
Tamara Sunarić:
Začetno opismenjevanje učenca priseljenca v prvem razredu
Mateja Verbanec:
Izvedba nareka pri slovenščini v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Janja Štrbenk:
Pouk slovenščine v računalniški učilnici
Mojca Novak:
Pisanje pripovedi ob slikah v 3. razredu osnovne šole
Jerneja Žgavc:
Dopolnilni in dodatni pouk slovenščine
Tanja Kovjenić, Ana Kveder:
Poučevanje slovenščine četrtošolcev z ustvarjalnim gibom
Špela Krek:
Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih 4. razreda dvojezične ljudske šole na avstrijskem Koroškem
Klara Omovšek:
Branje šestošolca s hiperkinetično motnjo
Živa Doberšek:
Branje ob terapevtskem psu
Ana Kimovec:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Anja Strle:
Obravnava ravninskih geometrijskih elementov in vidika neskončnosti v četrtem razredu s pomočjo statičnih in dinamičnih didaktičnih pripomočkov
Katarina Čibej Novak:
Sodelovanje vzgojiteljev in učiteljev pri prehodu otrok iz vrtca v šolo na področju opismenjevanja
Anja Sotenšek:
Stališča učiteljev razrednega pouka o poučevanju pisanja z roko in o uporabi pisanih črk pri pouku
BSc theses (3)
Maja Doljak:
Individualizirano in diferencirano opismenjevanje v 1. razredu osnovne šole
Renata Mežič:
Težave romskih učencev pri začetnem opismenjevanju v prvem razredu osnovne šole
Klavdija Janež:
Analiza pisnih preizkusov znanja pri slovenščini od 1. do 5. razreda osnovne šole
Other documents (9)
Alenka Rot Vrhovec, Vanja Potočar:
I-stavnica (Interaktivna stavnica)
Alenka Rot Vrhovec:
Letna priprava za slovenščino v 1. razredu po posodobljenem UN
Alenka Rot Vrhovec:
Preparation for writing from a biomechanical and ergonomic point of view
Alenka Rot Vrhovec:
Sodelovalne učne oblike pri jezikovnem delu pouka slovenščine v osnovni šoli
Alenka Rot Vrhovec:
Forms of cooperative learning in language teaching in Slovenian language classes at the primary school level
Sonja Osterman, Simona Gomboc, Alenka Rot Vrhovec:
Slovenščina 2
Zala Mehonić, Alenka Rot Vrhovec, Franc Krpač:
Zbornik prispevkov: Konferenca Učitelj učitelju učitelj (2019 ; Ljubljana)
Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak:
Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
Alenka Rot Vrhovec, Lara Godec Soršak:
Students’ vocabulary and reading comprehension