Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Rajka Bračun Sova:
Pedagoška vrednost interpretativne sheme umetnostnega muzeja
Magistrska dela (12)
Andreja Naveršnik:
Psihološki avtoportret kot likovna naloga
Daniela Zupan:
Analiza in vrednotenje likovnih del pri predmetu likovna umetnost ter uporaba pristopa "Ways in"
Katja Kozjek Varl:
Sodobna umetnost in medpredmetno povezovanje pri pouku likovne umetnosti
Nina Sladič:
Razvijanje empatije z umetnostjo pri medpredmetnem povezovanju
Jernej Pustoslemšek:
Odnos dijakov do sodobne umetnosti pri likovni umetnosti v gimnaziji
Anamarija Tušar:
Spolne razlike pri likovni nalogi avtoportret
Monika Pešič:
Odnos učencev likovnega tečaja do sodobne umetnosti
Renata Čeh:
Družinsko učenje v muzeju
Eva Čampelj:
Skozi umetnost do celovitejšega razumevanja zahtevnih vsebin
Tajda Blazinšek:
Pojmovanja edukacijske vloge muzeja pri kustosih in kustosih pedagogih
Anja Rakovec:
Pedagoška vrednost obiska muzeja v prilagojenem programu osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Anja Najvirt:
Umetnost in menstruacija
Diplomska dela (25)
Saša Žust:
Interdisciplinarni pristop k interpretaciji likovnega dela v muzeju
Lučka Berlot:
Spoznavanje in razumevanje arhitekture
Nina Gaber:
Umetniška grafika na Slovenskem med obema svetovnima vojnama
Tanja Pečenko:
Fotografija na Slovenskem
Maja Zbašnik:
Kulturna dediščina Ribnice v slikah Janka Trošta
Katja Žugič:
Spoznavanje arhitekture v predšolskem obdobju
Zorana Živić:
Sodobne likovne prakse v osnovni šoli
Nina Sladič:
Vladimir Leben in odnos do živali
Irena Štebe:
Vključevanje spoznavanja likovne umetnosti v vrtce
Tamara Bregar:
Forma morskih lupin v kiparstvu
Petra Županič:
Interpretacija rekonstrukcije Tržaškega konstruktivističnega ambienta v Moderni galeriji Ljubljana
Eva Čampelj:
"Sejalec" – muzejska interpretacija
Hana Kropivšek:
France Kralj in Benetke
Pija Oman:
Marij Pregelj: Neznani heroj
Jure Plavec:
Kregarjev vrhunec v sakralnem slikarstvu: Triptih: Stvarjenje – Odrešenje – Poveličanje
Eva Rak:
"Križanke v jeseni"
Marina Matančić Šendula:
Zamaknjenje svetega Frančiška. Eno prvih sakralnih del Michelangela Merisia da Caravaggia
Teja Kete:
Sakralna dela Lojzeta Čemažarja
Erika Razpet:
Zlati oltarji na Gorenjskem
Daniela Zupan:
Tone Kralj in Benetke
Anamarija Tušar:
Dekle reši Aristomena iz ujetništva, slikarsko delo Franca Kavčiča
Andreja Naveršnik:
Beg pred Turki. Ekspresionistična risba Frana Tratnika
Leya Repovš:
Skrinjica za dragocenosti v Egipčanski sobi na gradu Snežnik
Anja Najvirt:
Tina Dobrajc: SHE(EP)
Lea Koren:
Lakota, grafično delo Vena Pilona
Druga dela (22)
Samo vključevanje v sodobno umetnost lahko vzgoji aktivnega državljana
Metoda Kemperl, Rajka Bračun Sova, Ines Unetič, Anja Bervar, Eva Čampelj, Sara Danilovska, Klementina Pečar, Anja Rakovec, Nina Sladič, Damjana Urbar, Mateja Velušček:
Izobraževalni turizem: priprava učitelja na obisk umetnostnega muzeja v okviru šolske ekskurzije
Dobrih tem ne bo zmanjkalo
Metoda Kemperl:
Dokumenti bankalne uprave za Kranjsko kot umetnostnozgodovinski vir
Metoda Kemperl:
Contemporary art and citizenship education: the possibilities of cross-curricular links on the level of content
Metoda Kemperl:
Vizija razvoja predmeta umetnostna zgodovina na splošni maturi in zunanjega ocenjevanja znanja pri tem predmetu
Metoda Kemperl:
Nekaj drobcev o gradbeni zgodovini cerkve sv. Barbare v Idriji
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
Kurikularna prenova slovenske likovne vzgoje v osnovni šoli z vidika nekaterih sestavin evropske kompetence kulturne zavesti in izražanja
Metoda Kemperl:
Sodobna umetnost in državljanska vzgoja - vprašanje mogočih medpredmetnih povezav na vsebinski ravni
Metoda Kemperl:
Tone Kralj: Invalid v Benetkah, 1940
Metoda Kemperl:
Contemporary art and citizenship education: the cross-curricular studies
Metoda Kemperl, Daniela Zupan:
Tone Kralj (1900 – 1975)
Metoda Kemperl:
Mirko Bratuša: U-krepa-ta
Irena Cestnik:
Secesijska arhitektura v Ljubljani
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
Museum interpretation as a didactic concept: case study of the Strossmayer Gallery of Old Masters
Sandra Krkoč, Borut Rovšnik, Kristina Preininger, Metoda Kemperl:
Da umetnost ni za otroke? To je snobovsko!
Fran Tratnik, Metoda Kemperl, Andreja Naveršnik:
Razstava v Knjižnici UL PEF: Fran Tratnik, Beg pred Turki, 1936, risba (oglje na lepenko), 54 x 163 cm
Gašper Cerkovnik, Metoda Kemperl:
Jasna Horvat, Mateja Kos, Zbirka slik Narodnega muzeja Slovenije = The collection of paintings of the National Museum of Slovenia, Ljubljana : Narodni muzej Slovenije, 2011, 284 str., ilustr., ISBN: 978-961-6169-75-2, 30 EUR
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
Študij muzejske pedagogike na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani
Rajka Bračun Sova, Metoda Kemperl:
The curricular reform of art education in primary school in Slovenia in terms of certain components of the European competence of cultural awareness and expression
U-KREPA-TA
Metoda Kemperl:
Značilnosti romanj v 17. in 18. stoletju na Slovenskem