Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Jurij Mihelič: Prilagodljivost v optimizacijskih problemih

Magistrska dela (6)

  1. Matej Žniderič: Matrični algoritmi na podatkovno-pretokovnih računalnikih
  2. Anže Sodja: Evalvacija polinomov na podatkovno-pretokovnih računalnikih
  3. Nikolaj Janko: Algoritmično podprta optimizacija pospeševanja prodaje
  4. Lovro Habjan: Navidezni stroj s sledenjem pretoku informacij z označevanjem
  5. Nejc Kišek: Večkratno razpošiljanje v Javi z obdelavo anotacij
  6. Jan Šubelj: Razvoj genetskega algoritma večciljne optimizacije za načrtovanje močnostnih transformatorjev

Diplomska dela (54)

  1. Blaž Repas: Preverjenje pravilnosti programov z odvisnimi tipi v programskem jeziku Idris
  2. Anže Schwarzmann: Sinteza digitalnih mikrofluidnih biočipov
  3. ANDREJ FURLAN: Deduplikativni datotečni sistemi
  4. PETER REMEC: Integracija problema izomorfnega podgrafa v sistem ALGator
  5. ANDREJ BRATOŽ: Platforma .NET in interoperabilnost z Windows sistemom
  6. MATEJ ŠMIT: Sistemski programski jeziki
  7. PETAR MAGDEVSKI: Algoritmi za problem izomorfizma dreves
  8. GAŠPER KOLBEZEN: Izdelava zbirke omrežij slovenskega izvora
  9. SERGEJ MUNDA: Spletna aplikacija za samodejno izdelavo sedežnih redov
  10. Nina Vehovec: Hibridizacija požrešnih algoritmov in hitrega urejanja
  11. MIHA KORENJAK: Izvajalno okolje za hipotetični računalnik SIC/XE
  12. GAŠPER MERELA: Arbitraža med različnimi verigami blokov
  13. Rok Novosel: Generiranje algoritmov za štetje k-gramov
  14. Blaž Repas: Preverjanje pravilnosti programov z odvisnimi tipi v programskem jeziku Idris
  15. Anže Schwarzmann: Sinteza digitalnih mikrofluidnih biočipov
  16. Andrej Furlan: Deduplikativni datotečni sistemi
  17. MARTIN PERNE: Optimizacija algoritma za izračun internetne vsote
  18. Peter Remec: Integracija problema izomorfnega podgrafa v sistem ALGator
  19. ANEJ BUDIHNA: Algoritmi za zunanje urejanje
  20. Samo Pahor: NP-polnost miselnih iger in ugank
  21. Nejc Kišek: Povezovalnik za hipotetični računalnik SIC/XE
  22. MATEJ ZAVRTANIK: Primerjava sistemov za dodeljevanje pomnilnika v programskem jeziku C
  23. David Mohar: Sledenje programom v operacijskem sistemu Linux
  24. Samo Pahor: NP-polnost miselnih iger in ugank
  25. DAVID MOHAR: Sledenje programom v operacijskem sistemu Linux
  26. Nejc Ančimer: Uporaba okolju prijaznih tehnologij v velikih računalniških sistemih
  27. Mojca Lorber: Mere podobnosti nizov
  28. MOJCA LORBER: Mere podobnosti nizov
  29. DOMEN IGLIČ: Analiza in preoblikovanje zaprto-kodnih programov za Windows
  30. DOMEN GRZIN: Problem strnjenega polnjenja košev
  31. Jan Makovecki: Objektno-orientirano programiranje s prototipi
  32. NEJC ANČIMER: Uporaba okolju prijaznih tehnologij v velikih računalniških sistemih
  33. Kokan Malenko: Posledice kvantnega računalništva
  34. Žiga Putrle: Nadgradnja tolmača konkatenacijskega programskega jezika za spremljanje izvajanja programa
  35. Julija Petrič: Večkratno razpošiljanje v javi
  36. Matej Horvat: Emulacija računalnika Iskra Delta Partner
  37. DENIS OBLAK: Čiščenje operacijskega sistema GNU/Linux
  38. Uroš Hekić: Primerjava algoritmov porazdeljevanja pri hitrem urejanju
  39. JAN ADAMIČ: Algoritmi za štetje trikotnikov v grafu
  40. BOJAN ILIĆ: Integracija algoritmov za problem podgrafnega izomorfizma
  41. GAŠPER MOČNIK: Primerjava algoritmov za izračun Fibonaccijevih števil
  42. Marko Kočevar: Primerjava implementacij verige blokov na primeru registra vpogledov
  43. Žan Magerl: Algoritmi za igranje potezne večakcijske miselne igre Less
  44. LEON PREMK: Algoritmi za izračun razdalje med časovnimi vrstami z dinamičnim prilagajanjem časa
  45. Erik Kastelec: Ekstrakcija gradnikov PDF datotek
  46. ANŽE TANKO: Urejanje terk glede na medsebojno oddaljenost
  47. ROK SUŠNIK: Brezkonfliktno skupinsko urejanje izvorne kode v okolju IntelliJ IDEA
  48. ALJAŽ MARKOVIČ: Algoritem kot storitev
  49. UNA SEKULOVIĆ: Omrežja s človeškimi viri
  50. NIKOLAJ POPOVIČ: Integracija algoritmov za problem podgrafnega izomorfizma v okolje R
  51. LORIS ŠTROSAR GRMEK: Izvedba preproste verige blokov
  52. ANDRAŽ ROZMAN: Emulator igralne konzole Nintendo Entertainment System
  53. TOMAŽ HRIBERNIK: Pospeševanje posredovanja omrežnih paketov z uporabo tehnologije eBPF/XDP
  54. Tian Grumerec: Emulator terminala v programskem jeziku C

Druga dela (2)

  1. Matej Babič, Jurij Mihelič, Michele Calì: Complex network characterization using graph theory and fractal geometry
  2. Uroš Čibej, Luka Fürst, Jurij Mihelič: A symmetry-breaking node equivalence for pruning the search space in backtracking algorithms