Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Vesna Geršak:
Ustvarjalni gib kot celostni učni pristop v osnovni šoli
Katja Bucik:
Učinki plesno-gibalnega programa na posamezne vidike komunikacije, socialne interakcije in gibanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvoju
MSc theses (22)
Karmen Gregorič:
Odzivi petošolcev na ustvarjalni gib pri pouku
Emanuela La Cognata:
Poučevanje o dinarskokraški pokrajini z ustvarjalnim gibom v 5. razredu osnovne šole
Špela Fras:
Stališča in izkušnje pedagoških delavcev o ustvarjalnem gibu pri delu z otroki z motnjo v duševnem razvoju
Teja Sulejmanovič:
Prednosti, slabosti, priložnosti in ovire pri učenju in poučevanju z ustvarjalnim gibom na daljavo
Tjaša Janežič:
Značilnosti gibanja pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Ana Jurca:
Vrednotenje modela medpredmetnega povezovanja spoznavanja okolja in umetnosti z vidika razvoja mišljenja pri prvošolcih
Romana Šarec:
Izražanje čustev pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Urška Jerovšek:
Značilnosti mišljenja pri učencih ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Anja Čibej:
Poučevanje in učenje vsebin predmeta naravoslovje in tehnika v 5. razredu osnovne šole z ustvarjalnim gibom
Maja Lenarčič:
Ustvarjalni gib in razvoj socialnih veščin v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
Tina Giber:
Primerjava tradicionalnega učenja, kinestetičnega učenja in učenja na daljavo z uporabo psihofiziologije
Sara Tomažin:
Gibalna ustvarjalnost pri učencih drugega razreda ob integraciji ustvarjalnega giba v učne ure
Nuša Jurjevič:
Integracija plesne in likovne umetnosti v učni proces
Tanja Kovjenić, Ana Kveder:
Poučevanje slovenščine četrtošolcev z ustvarjalnim gibom
Brina Zoran:
Spletna platforma Zlata paličica kot vzorčno spletno okolje za področja kulturno-umetnostne vzgoje
Maja Tušar:
Razumevanje različnosti med ljudmi z ustvarjalnim gibom v 2. in 5. razredu
Nina Šutić:
Primerjava poznavanja in uporabe ustvarjalnega giba med učitelji razrednega pouka v Sloveniji in Švici
Ula Svetina:
Učenje vsebin spoznavanja okolja preko ustvarjalnega giba v 1. razredu osnovne šole
Kleo Marinič-Žunič:
Balet kot vsebina interesne dejavnosti ples na razredni stopnji v osnovni šoli
Katjuša Krupenko:
Ustvarjalni gib v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Tinkara Zaletel:
Vključevanje elementov ustvarjalnega giba pri poučevanju svetlobe pri predmetu Spoznavanje okolja v 3. razredu osnovne šole
Nelli Hrovat:
Spodbujanje socialne povezanosti učencev z uporabo ustvarjalnega giba pri pouku
BSc theses (62)
Nika Buček:
Vključevanje ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalni proces podaljšanega bivanja
Damjana Lončar:
Poučevanje skozi ustvarjalni gib v 2. razredu osnovne šole
Katja Pirnat:
Ustvarjalni gib pri poučevanju izbranih matematičnih vsebin
Anja Ržišnik:
Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
Nina Štor:
Ples pri športni vzgoji v 2. razredu
Tamara Božič:
Poučevanje skozi ustvarjalni gib v tretjem razredu osnovne šole
Maja Jagodic:
Ustvarjalni gib pri pouku geometrije
Kristina Živic:
Ustvarjalni gib kot interesna dejavnost v prvem in drugem razredu osnovne šole
Martina Prosenik:
Reševanje konfliktov s plesno dramatizacijo v 5. razredu osnovne šole
Manca Bokal:
Usvajanje učne vsebine pri urah likovne vzgoje z ustvarjalnim gibom
Saša Trontelj:
Stres in sprostitvene tehnike v prvem triletju osnovne šole
Tjaša Pajek:
Vpliv plesnega izražanja na medosebne odnose
Anja Valerija Jalšovec:
Ustvarjalni gib v 5. razredu
Apolonija Papler:
Spoznavanje naravoslovne teme s pomočjo plesa
Staša Berkopec:
Učenje športnega plesa preko ustvarjalnega giba
Branka Podraščić:
Odzivnost predšolskih otrok na ustvarjalni gib in družabni ples
Urška Vahtarič:
Raziskovanje čutil skozi ples v prvem starostnem obdobju
Tinkara Šmid:
Medpodročno povezovanje plesne umetnosti v vrtcu
Mojca Klopčič:
Ples v prvem starostnem obdobju
Natalija Pek:
Vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence
Marijana Jerković:
Uporaba Tibetančkov za otroke v osnovni šoli
Katarina Preksavec:
Ples v predšolskem obdobju
Leja Goručan:
Pravljična joga
Eva Pleško:
Gibalno-plesne zgodbe v povezavi z naravo in družbo
Monika Perhoč:
Zgodnje seznanjanje z drugo kulturo s pomočjo plesa
Žana Benedičič:
Doživljanje vodene vizualizacije in priprava na plesno izražanje
Teja Vodušek:
Stališča učiteljev do ustvarjalnega giba na osnovnih šolah v Zgornji Savinjski dolini
Lea Kosmač:
Ustvarjanje plesne predstave s predšolskimi otroki po modelu vmesne poti
Karin van Bakel:
Otroško ljudsko izročilo skozi ustvarjalni gib pri najmlajših otrocih v vrtcu
Anita Peklaj:
Načrtovanje plesnih dejavnosti predšolskih otrok v osrednjeslovenski regiji
Urška Sedevčič:
Doživljanje plesno-gibalnih delavnic mlajših odraslih v okviru Sončka - Zveze društev za cerebralno paralizo
Petja Kolegar:
Gibalno-rajalne igre nekoč in njihova uporaba danes v vrtcu
Maja Zabukovec:
Joga in njen vpliv na vedenje otrok
Sanda Kandrič:
Povezovanje kurikularnih vsebin skozi umetnost v prvem starostnem obdobju
Mateja Tratnik:
Plesne spodbude z nestrukturiranim materialom pri otrocih, starih 3-4 let
Katja Janežič:
Plesna dramatizacija pravljice Rumeno čudo
Pina Kavka:
Kako vpeljati elemente akrojoge v predšolsko obdobje?
Kaja Ljubi:
Ustvarjalni gib v 1. starostnem obdobju
Janja Avsenik:
Ustvarjanje z gibom v predšolskem obdobju
Zvezdana Peternel Amon:
Sprostitvene dejavnosti v vrtcu
Špela Škerbec:
Prek čutil do ustvarjalnega giba v gozdu
Marija Slevc:
Plesne dejavnosti in dinamika v skupini predšolskih otrok
Julija Kozorog:
Doživljanje pomladi ob plesu
Neža Šubic:
Gibalne zgodbe kot spodbuda za gibalno-plesno ustvarjanje predšolskih otrok
Sabina Osolin:
Vpliv joge in masaž na učence pri učenju matematike
Nastasia Končina:
Osmišljanje študijske izmenjave z vključevanjem pridobljenih izkušenj v predmetnik tretjega razreda osnovne šole
Mateja Mlakar:
Povezovanje likovne umetnosti in plesa preko risanja s svetlobo
Anja Strmšnik:
Spodbujanje pozitivnih socialnih interakcij s plesno-gibalnimi dejavnostmi v predšolskem obdobju
Ana Slabe:
Integracija ustvarjalnega giba v 3. razredu osnovne šole
Eva Brajer:
Narava kot spodbuda za ples – integracija ustvarjalnega giba v prvo starostno obdobje
Nika Lakič:
Utrjevanje učne snovi s pomočjo ustvarjalnega giba v vzgojno-izobraževalnem procesu podaljšanega bivanja
Tjaša Vadnau:
Odpadni nestrukturiran material kot spodbuda za ustvarjalni gib
Natalija Špehonja:
Razlike v načrtovanju plesnih dejavnosti v urbanem in ruralnem okolju
Nika Spruk:
Razvijanje prostora kot element plesa pri otrocih, starih 1-2 let
Katja Leben:
Spoznavanje pojma hiša skozi ustvarjalni gib v starostni skupini 4-5 let
Janja Dovč:
Plesne dejavnosti v vrtcu
Sandra Pucelj:
Tehnike sproščanja kot način spoprijemanja s stresom pri vzgojiteljih predšolskih otrok
Andreja Kuhar:
Plesno-gibalne zgodbe na temo pomlad
Dominik Maričič:
Spoznavanje ožjega in širšega družbenega okolja skozi ples v 1. starostnem obdobju
Jasmina Recek:
Pomlad v plesu in vodeni vizualizaciji
Karmen Kržič:
Folklorna dejavnost v predšolskem obdobju
Ana Rotovnik:
Spodbujanje plesne ustvarjalnosti otrok v vrtcu z uporabo nestrukturiranih materialov in plesnih zgodb
Other documents (14)
Vesna Geršak:
For the first time at a daCi conference
Vesna Geršak:
Creative movement - an opportunity for affective education
Vesna Geršak, Vid Lenard:
Vmesni model za izvajanje plesne umetnosti v vrtcu
Vesna Geršak:
Pomen poučevanja in učenja s plesno-gibalnimi dejavnostmi v vrtcu in osnovni šoli
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol:
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
Adis Čović, Vesna Geršak:
Ples kot ustvarjalni proces in medpodročno povezovanje: analiza stanja v slovenskih vrtcih
Matija Dragoš, Vesna Geršak:
Plesno ustvarjanje v pedagoškem konceptu Reggio Emilia
Vesna Geršak:
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron:
Music, dancing and puppets in child's play
Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron:
Otrok v svetu glasbe, plesa in lutk
Vesna Geršak:
Utelešenost in čuječnost - kaj imata skupnega tako pri učencih kot pri učiteljih?
Nuša Jurjevič, Vesna Geršak, Uršula Podobnik, Črtomir Frelih:
Razstava projekta Gib in njegova sled
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja