Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Helena Korošec: Lutka in socialni odnosi v vrtcu

Magistrska dela (3)

  1. Brina Zoran: Spletna platforma Zlata paličica kot vzorčno spletno okolje za področja kulturno-umetnostne vzgoje
  2. Ana Pirnat: Uporaba lutk ob posredovanju zgodb pri poučevanju angleščine v 1. razredu osnovne šole
  3. Urša Rožmanc: Poučevanje z lutko na razredni stopnji

Diplomska dela (53)

  1. Suzana Martinjak: Prepoznavanje in izražanje čustev ob igri z lutko
  2. Simona Koren: Vloga lutke pri razvijanju socialne prilagojenosti otrok prvega starostnega obdobja
  3. Melinda Žvan: Otroci v sobivanju z lutkami
  4. Nuša Pajk: Spodbujanje glasbene in gledališke ustvarjalnosti predšolskega otroka s pomočjo lutke
  5. Saša Dular: Vpliv interakcije z lutko na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
  6. Matija Kunstelj: Lutka - pomočnica pri vzgoji
  7. Renata Pavlovič: Izboljšanje kakovosti dela v vrtcu z uporabo lutk
  8. Andreja Primožič: Z lutkami spoznavamo zdrav način prehranjevanja
  9. Tatjana Imperl: Projekt konstrukcijskega tipa - senčne lutke v pravljicah in otroškem gledališču
  10. Mateja Novak: Animirani film v vrtcu
  11. Špela Bešter: Vloga lutkovnih dejavnosti pri medsebojnih odnosih v skupini
  12. Lidija Nograšek: Lutke in medpodročno povezovanje
  13. Maruša Bavdek: Z lutko spodbujamo učenje in igro otrok s posebnimi potrebami
  14. Johana Abakumov: Skozi oči otroka: od lutke do predstave
  15. Liza Cebe Podržaj: O preživljanju časa v sodobni družbi skozi animirani film
  16. Branka Zavržen: Uporaba lutke pri vsakodnevnem delu v vrtcu
  17. Tina Brate: Vloga in pomen lutke za dnevno rutino in medsebojne odnose v vrtcu in doma
  18. Jana Višnovar: Vloga lutke pri ustvarjanju spodbudnega okolja otrok prvega starostnega obdobja
  19. Janja Plečnik: Vloga lutke pri motivaciji otrok
  20. Ajda Lalić: Obravnava literarnih del s pomočjo lutke pri otrocih z motnjo v duševnem razvoju
  21. Tonja Krek: Moč gledališke igre
  22. Karmen Sikošek: Kamišibaj predstava v vrtcu
  23. Manca Marinko: Uporaba lutke v vrtcu in pomen lutkovnega gledališča za otroke v predšolskem obdobju
  24. Nika Roglič: Razvoj socialnih odnosov s pomočjo lutke
  25. Špela Granda: Nastajanje lutkovne predstave
  26. Adrijana Jordan: Pomoč lutke pri oblikovanju socialnih odnosov v skupini
  27. Urša Dubravica: Igrajmo se gledališče: ustvarjanje spodbudnega okolja za kreativne gledališke dejavnosti v vrtcu
  28. Jurka Podobnik: Igre s prstnimi lutkami za spodbujanje komunikacije v prvem starostnem obdobju
  29. Helena Penko: Vloga lutke pri oblikovanju socialnih odnosov
  30. Maruša Pintač: Spoznavanje in sprejemanje drugačnosti v vrtcu z lutko
  31. Anja Mohar: Lutka v prvem starostnem obdobju
  32. Ljiljana Ferko: Lutka kot metoda dela pri pouku
  33. Karin Ropotar: Lutka, ljubljenec skupine
  34. Špela Mirtič: Uporaba lutke v različnih starostnih skupinah otrok v vrtcu
  35. Polona Oblak: Vloga lutke v socialnih interakcijah med otroki
  36. Ana Papež: Participacija otrok pri lutkovnih dejavnostih
  37. Helena Mohorič Kejžar: Vloga lutke v socialnih odnosih v skupini in krepitev sodelovalnega učenja z lutko
  38. Tamara Medja: Participacija otrok pri nastajanju lutkovne predstave
  39. Mirjana Šutej: Vloga lutke pri porajajoči se pismenosti
  40. Lidija Pugelj: Improvizacije z lutkami in predmeti v pedagoškem procesu
  41. Ajda Šimnic: Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj gledaliških dejavnosti v vrtcu
  42. Renata Osolnik: Z lutko do spoznavanja medkulturnosti v skupini
  43. Špela Homan: Lutka v Waldorfskem vrtcu
  44. Irena Vadeevaloo: Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju s pomočjo lutke
  45. Irena Malovrh: Kamišibaj preko izobraževanja, festivala in nastopov v različnih okoljih do igralnice
  46. Melita Poglajen: Vloga lutke pri razvoju socialnih veščin v skupini
  47. Gloria Kovač: Vloga lutke pri spodbujanju prosocialnega vedenja predšolskih otrok
  48. Monika Štros: Vloga lutke pri spodbujanju govora v vrtcu
  49. Nina Oražem: Telesna lutka v otrokovi komunikaciji
  50. Andreja Hočevar: Posredovanje pravljic z lutko v prvem starostnem obdobju
  51. Nina Božič: Ustvarjanje stop motion animiranega filma
  52. Vanesa Tončič, Pia Borštnik: Vpliv izvedbe kulturno-umetnostnega projekta Plečnikova Ljubljana: mesto kot oder na stališča sodelujočih študentk
  53. Klara Vodnik: Participacija otrok pri nastajanju lutkovne predstave

Druga dela (11)

  1. Helena Korošec: Gledališče - medij za učenje in poučevanje ter otrokov celostni razvoj
  2. Helena Korošec, Jože Zajec, Urška Jeraj: Razstava ob svetovnem dnevu lutkarstva : Galerija PEF, Ljubljana, 21. 3. 2019
  3. Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
  4. Ingrid Car, Helena Korošec: Gledališko-lutkovno ustvarjanje: izmenjave idej med vzgojiteljem in otrokom
  5. Nejc Štukl, Helena Korošec: Lutkovna in dramska igra v otrokovih "sto jezikih"
  6. Edi Majaron, Helena Korošec, Jože Zajec: Lutka v vsak dom, vrtec, šolo …
  7. Edi Majaron, Agata Frayer, Jože Zajec, Helena Korošec: Lutke na Pedagoški fakulteti
  8. Helena Korošec: Creative drama: between the process and the project
  9. Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron: Music, dancing and puppets in child's play
  10. Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova: Kurikularna področja
  11. Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron: Otrok v svetu glasbe, plesa in lutk