Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Helena Korošec:
Lutka in socialni odnosi v vrtcu
MSc theses (3)
Brina Zoran:
Spletna platforma Zlata paličica kot vzorčno spletno okolje za področja kulturno-umetnostne vzgoje
Ana Pirnat:
Uporaba lutk ob posredovanju zgodb pri poučevanju angleščine v 1. razredu osnovne šole
Urša Rožmanc:
Poučevanje z lutko na razredni stopnji
BSc theses (53)
Suzana Martinjak:
Prepoznavanje in izražanje čustev ob igri z lutko
Simona Koren:
Vloga lutke pri razvijanju socialne prilagojenosti otrok prvega starostnega obdobja
Melinda Žvan:
Otroci v sobivanju z lutkami
Nuša Pajk:
Spodbujanje glasbene in gledališke ustvarjalnosti predšolskega otroka s pomočjo lutke
Saša Dular:
Vpliv interakcije z lutko na čustveno-socialni razvoj predšolskih otrok
Matija Kunstelj:
Lutka - pomočnica pri vzgoji
Renata Pavlovič:
Izboljšanje kakovosti dela v vrtcu z uporabo lutk
Andreja Primožič:
Z lutkami spoznavamo zdrav način prehranjevanja
Tatjana Imperl:
Projekt konstrukcijskega tipa - senčne lutke v pravljicah in otroškem gledališču
Mateja Novak:
Animirani film v vrtcu
Špela Bešter:
Vloga lutkovnih dejavnosti pri medsebojnih odnosih v skupini
Lidija Nograšek:
Lutke in medpodročno povezovanje
Maruša Bavdek:
Z lutko spodbujamo učenje in igro otrok s posebnimi potrebami
Johana Abakumov:
Skozi oči otroka: od lutke do predstave
Liza Cebe Podržaj:
O preživljanju časa v sodobni družbi skozi animirani film
Branka Zavržen:
Uporaba lutke pri vsakodnevnem delu v vrtcu
Tina Brate:
Vloga in pomen lutke za dnevno rutino in medsebojne odnose v vrtcu in doma
Jana Višnovar:
Vloga lutke pri ustvarjanju spodbudnega okolja otrok prvega starostnega obdobja
Janja Plečnik:
Vloga lutke pri motivaciji otrok
Ajda Lalić:
Obravnava literarnih del s pomočjo lutke pri otrocih z motnjo v duševnem razvoju
Tonja Krek:
Moč gledališke igre
Karmen Sikošek:
Kamišibaj predstava v vrtcu
Manca Marinko:
Uporaba lutke v vrtcu in pomen lutkovnega gledališča za otroke v predšolskem obdobju
Nika Roglič:
Razvoj socialnih odnosov s pomočjo lutke
Špela Granda:
Nastajanje lutkovne predstave
Adrijana Jordan:
Pomoč lutke pri oblikovanju socialnih odnosov v skupini
Urša Dubravica:
Igrajmo se gledališče: ustvarjanje spodbudnega okolja za kreativne gledališke dejavnosti v vrtcu
Jurka Podobnik:
Igre s prstnimi lutkami za spodbujanje komunikacije v prvem starostnem obdobju
Helena Penko:
Vloga lutke pri oblikovanju socialnih odnosov
Maruša Pintač:
Spoznavanje in sprejemanje drugačnosti v vrtcu z lutko
Anja Mohar:
Lutka v prvem starostnem obdobju
Ljiljana Ferko:
Lutka kot metoda dela pri pouku
Karin Ropotar:
Lutka, ljubljenec skupine
Špela Mirtič:
Uporaba lutke v različnih starostnih skupinah otrok v vrtcu
Polona Oblak:
Vloga lutke v socialnih interakcijah med otroki
Ana Papež:
Participacija otrok pri lutkovnih dejavnostih
Helena Mohorič Kejžar:
Vloga lutke v socialnih odnosih v skupini in krepitev sodelovalnega učenja z lutko
Tamara Medja:
Participacija otrok pri nastajanju lutkovne predstave
Mirjana Šutej:
Vloga lutke pri porajajoči se pismenosti
Lidija Pugelj:
Improvizacije z lutkami in predmeti v pedagoškem procesu
Ajda Šimnic:
Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj gledaliških dejavnosti v vrtcu
Renata Osolnik:
Z lutko do spoznavanja medkulturnosti v skupini
Špela Homan:
Lutka v Waldorfskem vrtcu
Irena Vadeevaloo:
Učenje angleškega jezika v predšolskem obdobju s pomočjo lutke
Irena Malovrh:
Kamišibaj preko izobraževanja, festivala in nastopov v različnih okoljih do igralnice
Melita Poglajen:
Vloga lutke pri razvoju socialnih veščin v skupini
Gloria Kovač:
Vloga lutke pri spodbujanju prosocialnega vedenja predšolskih otrok
Monika Štros:
Vloga lutke pri spodbujanju govora v vrtcu
Nina Oražem:
Telesna lutka v otrokovi komunikaciji
Andreja Hočevar:
Posredovanje pravljic z lutko v prvem starostnem obdobju
Nina Božič:
Ustvarjanje stop motion animiranega filma
Vanesa Tončič, Pia Borštnik:
Vpliv izvedbe kulturno-umetnostnega projekta Plečnikova Ljubljana: mesto kot oder na stališča sodelujočih študentk
Klara Vodnik:
Participacija otrok pri nastajanju lutkovne predstave
Other documents (11)
Helena Korošec:
Gledališče - medij za učenje in poučevanje ter otrokov celostni razvoj
Helena Korošec, Jože Zajec, Urška Jeraj:
Razstava ob svetovnem dnevu lutkarstva : Galerija PEF, Ljubljana, 21. 3. 2019
Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013
Ingrid Car, Helena Korošec:
Gledališko-lutkovno ustvarjanje: izmenjave idej med vzgojiteljem in otrokom
Nejc Štukl, Helena Korošec:
Lutkovna in dramska igra v otrokovih "sto jezikih"
Edi Majaron, Helena Korošec, Jože Zajec:
Lutka v vsak dom, vrtec, šolo …
Edi Majaron, Agata Frayer, Jože Zajec, Helena Korošec:
Lutke na Pedagoški fakulteti
Helena Korošec:
Creative drama: between the process and the project
Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron:
Music, dancing and puppets in child's play
Tatjana Devjak, Anita Jug Došler, Tatjana Hodnik, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Gregorc, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova:
Kurikularna področja
Bogdana Borota, Vesna Geršak, Helena Korošec, Edi Majaron:
Otrok v svetu glasbe, plesa in lutk