Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Katarina Grom: Razvijanje pismenosti po modelu vertikalnega opismenjevanja
  2. Kaja Lenič: Vzgojni stili in bralna pismenost učencev ob koncu tretjega razreda osnovne šole
  3. Leonida Novak: Spodbujanje razvoja bralne kompetence na literarnem področju v prvem triletju

Magistrska dela (70)

  1. Marjana Strgar: Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
  2. Špela Bavdek Udovč: Pravljični projekt v 4. razredu
  3. Anja Buh: Povezovanje književnega pouka in glasbe v osnovnih in srednjih šolah
  4. Gašper Dolenc: Memi kot didaktično sredstvo pri obravnavi nonsensne poezije
  5. Klavdija Kovačič: Bralno spremljanje učencev s pomočjo terapevtskega psa
  6. Valentina Vrhunc: Ustvarjanje gledališke predstave v tretjem razredu osnovne šole s prilagojenim programom
  7. Andrejka Štimpfel: Didaktični pristop pri pouku književnosti za učenca priseljenca v tretjem razredu osnovne šole
  8. Urška Romih: Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
  9. Ines Završnik: Bralne učne strategije pri pouku književnosti v 4. in 5. razredu devetletne osnovne šole
  10. Katarina Grom: Uvajanje Cankarjevega tekmovanja v prvi razred osnovne šole
  11. Sabina Bradeško: Vpliv družinske pismenosti na bralno pismenost in bralno motivacijo petošolcev
  12. Lea Močnik: Vpliv interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 4. razreda
  13. Tjaša Mihelič: Vpliv družinskega branja pravljic na bralno pismenost otrok
  14. Renata Himelrajh: Pravljica kot sredstvo razreševanja konfliktov identitete v osnovni šoli
  15. Martina Mauhar: Doživljanje Pavčkove pripovedne pesmi pred vstopom v prvi razred osnovne šole
  16. Maja Mivšek: Učinkovitost konstruktivističnega modela opismenjevanja
  17. Mojca Pažon: Projekt ohranjanja ljudskih pripovedi
  18. Katja Farkaš: Razvijanje ustvarjalnosti pri književnosti v 2. razredu osnovne šole
  19. Klavdija Turk Suka: Spodbujanje bralne pismenosti pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
  20. Alenka Lukaček: Klasična pravljica v prvem triletju osnovne šole in družinska pismenost
  21. Helena Ogrin: Tema otrok s posebnimi potrebami v seriji del Ljubezni je dovolj za vse pisateljice Helene Kraljič
  22. Ana Eržen: Vpliv večkratnega branja slikanice brez besedila na pripovedovanje zgodbe
  23. Katja Gašperič: Z didaktično igro razvijajmo predopismenjevalne zmožnosti
  24. Naja Savarin: Obravnava slovstvene folklore v četrtem razredu osnovne šole v Obalno-Kraški regiji
  25. Karmen Cimermančič: Nadarjeni učenci in poustvarjalne dejavnosti pri pouku književnosti v 5. razredu osnovne šole
  26. Jasmina Melavc: Bralne navade podeželskih in mestnih otrok
  27. Agnes Pajsar: Branje Harryja Potterja in bralna pismenost devetošolcev
  28. Ksenja Knez: Obravnava pripovednih besedil s prilagoditvami za slepo petošolko
  29. Maja Mesojedec: Družabna igra in govorne zmožnosti prvošolcev
  30. Katarina Črnugelj: Stališča učiteljev do bralne pismenosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  31. Vanja Vidmar: Predopismenjevanje v Sloveniji in na Majorki
  32. Katja Cegnar: Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
  33. Maja Petkovšek: Razumevanje opisne ocene v 1. razredu osnovne šole pri slovenščini z vidika staršev
  34. Ana Kočevar: Odzivi bralcev na sporočilnost slikanice brez besedila
  35. Rosana Šenk: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
  36. Barbara Hribar: Razvijanje bralne zmožnosti pri domačem branju in bralni znački v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  37. Sabina Bahorič: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
  38. Mia Nardin Žagar: Tri generacije šolskih beril in tematik v prvem triletju osnovne šole
  39. Manja Gradišar: Stališča razrednih učiteljev prvega triletja osnovnih šol do vključevanje medkulturne vzgoje v pouk književnosti
  40. Nives Malovrh: Projekt radijska igra
  41. Lea Zupančič: Slikaniški projekt s Kozlovsko sodbo v Višnji Gori
  42. Tonja Umnik: Razvijanje večkulturnosti s pomočjo mladinske književnosti
  43. Saša Čermelj: Razumevanje metaforike pri učencih 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
  44. Kaja Bratina: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo - primerjava pravljice in risanke
  45. Ana-Marija Kolednik: Primerjava novega slovenskega in hrvaškega učnega načrta za pouk književnosti
  46. Anja Križaj: Ljudsko izročilo in predopismenjevanje pri predšolskih otrocih
  47. Nika Cotič: Primerjava pouka slovenske književnosti v četrtem razredu slovenske osnovne šole in osnovne šole s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  48. Nika Bedek: Stališča študentov razrednega pouka do obravnave problemskih tem pri pouku književnosti
  49. Katja Truden: Interpretativno branje učencev
  50. Mirjam Gazvoda: Smrt v sodobni madinski književnosti
  51. Ana Palovšnik: Diferenciacija bralne značke v tretjem razredu osnovne šole
  52. Maša Prelogar: Primerjava doživljanja knjige in filma Matilda pri učencih 5. razreda
  53. Petra Kožuh: Interpretativno branje poezije pri angleščini
  54. Andrej Bajželj: Stališča učencev drugega razreda do problemskih tem ob izbranih besedilih Babette Cole
  55. Laura Ambrožič: Vloga živali v izbranih delih Frančka Rudolfa
  56. Jana Golob: Metoda dolgega branja književnih besedil v podaljšanem bivanju
  57. Jasmina Tirović: Mladi bralci pri tabornikih
  58. Sara Kurbus: Domače naloge pri pouku književnosti od prvega do petega razreda
  59. Teja Cimperman: Projektno učno delo z mladinsko pripovedjo Kekec
  60. Tina Lesar: Razvijanje družinskega branja s personaliziranimi knjigami iz zbirke Mali junaki
  61. Vanja Grišin Šertelj: Razredno gledališče in pravljica Sneguljčica
  62. Vanja Novak: Pregled sodobne in klasične slovenske slikanice
  63. Neža Strenčan: Mladinska dramatika v Slovenskem narodnem gledališču Drama Ljubljana nekdaj in danes
  64. Tjaša Bajc: Sprejemanje drugačnosti z branjem odlomkov mladinske povesti Čudo
  65. Monika Derenčin: Operi Madame Butterfly in Čarobna piščal v slikanicah Helene Kraljič
  66. Lucija Šturm: Bovško narečje pri pouku književnosti v petem razredu Osnovne šole Bovec
  67. Mateja Lukič: Ozaveščanje o posebnih potrebah s pomočjo mladinske literature v predšolskem obdobju
  68. Žan Filipovič: Vpliv učitelja moškega spola na bralno motivacijo učenca
  69. Sara Cvetko: Geografska bralna značka
  70. Zala Flerin: Stališča učiteljev in učencev 4. in 5. razreda osnovne šole o obravnavi teme samomora pri pouku književnosti

Diplomska dela (43)

  1. Karmen Hudi: Mladinska pripoved Maje Novak in branje v nadaljevanjih v tretjem razredu osnovne šole
  2. Lina Zupančič: Župančičevi Mehurčki v prvem triletju osnovne šole
  3. Milena Ristić: Opismenjevanje z elementi pedagogike M. Montessori
  4. Andreja Šuštar: Analiza in vrednotenje likovne ustvarjalnosti Jelke Reichman
  5. Eva Budna: Ljudsko slovstvo v Zgornji Savinjski dolini
  6. Barbara Hrovat: Različnost deškega in dekliškega v izbranih osnovnošolskih berilih
  7. Tina Jazbec: Otroška književnost v reviji Ciciban po letu 2000
  8. Katja Terčič: Analiza besedil iz serije Blazno resno pisateljice Dese Muck
  9. Katarina Gorše: Obravnavanje literarnih del Majde Koren pri pouku na razredni stopnji
  10. Jana Habjanič: Različnost deškega in dekliškega v veljavnih berilih za prvo triletje devetletne osnovne šole v šolskem letu 2011/2012
  11. Ines Pavlin: Romska problematika v slikanicah
  12. Tamara Udovč: Pismenost v vrtcu
  13. Silva Ajdovec: Motiviranost staršev za družinsko branje književnih besedil v 1. in 2. razredu devetletke
  14. Tanja Trček: Motivacija staršev za skupno branje književnih besedil v 4. in 5. razredu osnovne šole
  15. Ana Meglič: Družinsko branje v 1. triletju osnovne šole
  16. Sandra Železnik: Interpretacija drugačnosti v sodobni mladinski književnosti
  17. Barbara Tršan: Problemske teme in odzivi bralcev na spletnih forumih
  18. Eva Židanek: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo - primerjava pravljice in risanke
  19. Petra Plot: Uporaba didaktičnih iger pri začetnem opismenjevanju v prvem in drugem razredu devetletne osnovne šole
  20. Helena Krivec: Priprava, izvedba in vrednotenje govornih nastopov v 1. in 3. razredu osnovne šole
  21. Tjaša Fern: Slovenski in španski književni pouk v 1. in 2. triletju osnovne šole
  22. Bojana Bohinc: Bralna pismenost učencev prvega razreda na OŠ Vič
  23. Zdenka Hosta: Bralna pismenost učencev petega razreda na OŠ Vič
  24. Nataša Uršič: Pripovedovanje pri uri pravljic
  25. Ema Hozjan: Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih
  26. Mateja Oberč: Obravnavanje pravljic Anje Štefan v 1. razredu devetletne osnovne šole
  27. Saša Martinčič: Družinska pismenost v vrtcu
  28. Renata Logar: Motivacija učencev 3. razredov pri branju za domače branje in Bralno značko
  29. Suzana Fartek: Sodobnost slikaniške govorice ob izbranih primerih slovenske slikanice
  30. Manca Pirc: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
  31. Jana Medvešček: Knjižna, književna in knjižnična vzgoja v prvem triletju osnovne šole
  32. Maja Vidmar: Sporočilnost slikanice ob izbranem primeru slikanice brez besedila
  33. Simona Jenko: Poezija Simona Jenka v 4. in 5. razredu osnovne šole
  34. Monika Gojkošek: Zgodbe iz Narnije C. S. Lewisa in domišljija
  35. Svetlana Stokanovič: Motivacija staršev za branje zahtevnih besedil skupaj z otroki v prvem razredu devetletke
  36. Anja Čemažar: Mladinska poezija Barbare Gregorič Gorenc
  37. Tanja Črv Kompara: Metoda dolgega branja besedil
  38. Tina Prešeren: Mladinski opus Bine Štampe Žmavc
  39. Barbara Strnad: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
  40. Karin Sirk: Primerjava poustvarjanja ob umetnostnih besedilih v 3. razredih mestnih in podeželskih šol na Goriškem
  41. Rebeka Škamperle: Domače branje v osnovnih šolah na območju Krasa
  42. Urška Kranjec: Pravljice in pripovedovanje Anje Štefan
  43. Petra Fabjan: Interpretacija klasičnega besedila Janeza Trdine Bajke in povesti o Gorjancih pri pouku slovenščine

Druga dela (17)

  1. Ni danes literatura otročja, ne otroška?
  2. Igor Saksida: Od samotnega do "provokativnega" branja poezije
  3. Igor Saksida: Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
  4. Igor Saksida: Pismenost (naj)mlajših - dileme, vprašanja, izzivi
  5. Igor Saksida: Prenova pouka slovenščine - in prenova prenove - pod drobnogledom specialne didaktike
  6. Igor Saksida: Čez rob modernizma
  7. Igor Saksida: "Nekaj nezaslišanega"
  8. Igor Saksida: Drugače o maturi
  9. Igor Saksida: Izhodišča in predlogi za zunanje preverjanje bralne sposobnosti
  10. Suzana Fartek, Bojan Dekleva: Socialna vključenost in psihosocialno zdravje mladih z izkušnjami brezposelnosti na območju Ljubljane
  11. Veronika Pavlič: O pomenu pravljic: reševanje otrokove stiske
  12. Igor Saksida: Kurikularni bralci, tabuji in cenzorske strategije : (primer Cankarjevo tekmovanje)
  13. Milena Blažič: Zgodovinski oris prostega spisja na Slovenskem
  14. Igor Saksida: Eleganca resnosti branja mladinske književnosti
  15. Tatjana Devjak, Igor Saksida: Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
  16. Igor Saksida: Dragica Haramija: Sedem pisav, opusi sedmih slovenskih mladinskih pisateljev. Maribor: Mariborska knjižnica (revija Otrok in knjiga), Pedagoška fakulteta UM, 2009, 190 str.
  17. Maja Kerneža, Igor Saksida: Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primary school