Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Katarina Grom:
Razvijanje pismenosti po modelu vertikalnega opismenjevanja
Kaja Lenič:
Vzgojni stili in bralna pismenost učencev ob koncu tretjega razreda osnovne šole
Leonida Novak:
Spodbujanje razvoja bralne kompetence na literarnem področju v prvem triletju
MSc theses (75)
Marjana Strgar:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
Špela Bavdek Udovč:
Pravljični projekt v 4. razredu
Anja Buh:
Povezovanje književnega pouka in glasbe v osnovnih in srednjih šolah
Gašper Dolenc:
Memi kot didaktično sredstvo pri obravnavi nonsensne poezije
Klavdija Kovačič:
Bralno spremljanje učencev s pomočjo terapevtskega psa
Valentina Vrhunc:
Ustvarjanje gledališke predstave v tretjem razredu osnovne šole s prilagojenim programom
Andrejka Štimpfel:
Didaktični pristop pri pouku književnosti za učenca priseljenca v tretjem razredu osnovne šole
Urška Romih:
Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
Ines Završnik:
Bralne učne strategije pri pouku književnosti v 4. in 5. razredu devetletne osnovne šole
Katarina Grom:
Uvajanje Cankarjevega tekmovanja v prvi razred osnovne šole
Sabina Bradeško:
Vpliv družinske pismenosti na bralno pismenost in bralno motivacijo petošolcev
Lea Močnik:
Vpliv interpretativnega branja na bralno motivacijo učencev 4. razreda
Tjaša Mihelič:
Vpliv družinskega branja pravljic na bralno pismenost otrok
Renata Himelrajh:
Pravljica kot sredstvo razreševanja konfliktov identitete v osnovni šoli
Martina Mauhar:
Doživljanje Pavčkove pripovedne pesmi pred vstopom v prvi razred osnovne šole
Maja Mivšek:
Učinkovitost konstruktivističnega modela opismenjevanja
Mojca Pažon:
Projekt ohranjanja ljudskih pripovedi
Katja Farkaš:
Razvijanje ustvarjalnosti pri književnosti v 2. razredu osnovne šole
Klavdija Turk Suka:
Spodbujanje bralne pismenosti pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
Alenka Lukaček:
Klasična pravljica v prvem triletju osnovne šole in družinska pismenost
Helena Ogrin:
Tema otrok s posebnimi potrebami v seriji del Ljubezni je dovolj za vse pisateljice Helene Kraljič
Ana Eržen:
Vpliv večkratnega branja slikanice brez besedila na pripovedovanje zgodbe
Katja Gašperič:
Z didaktično igro razvijajmo predopismenjevalne zmožnosti
Naja Savarin:
Obravnava slovstvene folklore v četrtem razredu osnovne šole v Obalno-Kraški regiji
Karmen Cimermančič:
Nadarjeni učenci in poustvarjalne dejavnosti pri pouku književnosti v 5. razredu osnovne šole
Jasmina Melavc:
Bralne navade podeželskih in mestnih otrok
Agnes Pajsar:
Branje Harryja Potterja in bralna pismenost devetošolcev
Ksenja Knez:
Obravnava pripovednih besedil s prilagoditvami za slepo petošolko
Maja Mesojedec:
Družabna igra in govorne zmožnosti prvošolcev
Katarina Črnugelj:
Stališča učiteljev do bralne pismenosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Vanja Vidmar:
Predopismenjevanje v Sloveniji in na Majorki
Katja Cegnar:
Bralna pismenost in bralna samopodoba učencev šestega razreda osnovne šole
Maja Petkovšek:
Razumevanje opisne ocene v 1. razredu osnovne šole pri slovenščini z vidika staršev
Ana Kočevar:
Odzivi bralcev na sporočilnost slikanice brez besedila
Rosana Šenk:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Barbara Hribar:
Razvijanje bralne zmožnosti pri domačem branju in bralni znački v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Sabina Bahorič:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Mia Nardin Žagar:
Tri generacije šolskih beril in tematik v prvem triletju osnovne šole
Manja Gradišar:
Stališča razrednih učiteljev prvega triletja osnovnih šol do vključevanje medkulturne vzgoje v pouk književnosti
Nives Malovrh:
Projekt radijska igra
Lea Zupančič:
Slikaniški projekt s Kozlovsko sodbo v Višnji Gori
Tonja Umnik:
Razvijanje večkulturnosti s pomočjo mladinske književnosti
Saša Čermelj:
Razumevanje metaforike pri učencih 1., 3. in 5. razreda osnovne šole
Kaja Bratina:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo - primerjava pravljice in risanke
Ana-Marija Kolednik:
Primerjava novega slovenskega in hrvaškega učnega načrta za pouk književnosti
Anja Križaj:
Ljudsko izročilo in predopismenjevanje pri predšolskih otrocih
Nika Cotič:
Primerjava pouka slovenske književnosti v četrtem razredu slovenske osnovne šole in osnovne šole s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Nika Bedek:
Stališča študentov razrednega pouka do obravnave problemskih tem pri pouku književnosti
Katja Truden:
Interpretativno branje učencev
Mirjam Gazvoda:
Smrt v sodobni madinski književnosti
Ana Palovšnik:
Diferenciacija bralne značke v tretjem razredu osnovne šole
Maša Prelogar:
Primerjava doživljanja knjige in filma Matilda pri učencih 5. razreda
Petra Kožuh:
Interpretativno branje poezije pri angleščini
Andrej Bajželj:
Stališča učencev drugega razreda do problemskih tem ob izbranih besedilih Babette Cole
Laura Ambrožič:
Vloga živali v izbranih delih Frančka Rudolfa
Jana Golob:
Metoda dolgega branja književnih besedil v podaljšanem bivanju
Jasmina Tirović:
Mladi bralci pri tabornikih
Sara Kurbus:
Domače naloge pri pouku književnosti od prvega do petega razreda
Teja Cimperman:
Projektno učno delo z mladinsko pripovedjo Kekec
Tina Lesar:
Razvijanje družinskega branja s personaliziranimi knjigami iz zbirke Mali junaki
Vanja Grišin Šertelj:
Razredno gledališče in pravljica Sneguljčica
Vanja Novak:
Pregled sodobne in klasične slovenske slikanice
Neža Strenčan:
Mladinska dramatika v Slovenskem narodnem gledališču Drama Ljubljana nekdaj in danes
Tjaša Bajc:
Sprejemanje drugačnosti z branjem odlomkov mladinske povesti Čudo
Monika Derenčin:
Operi Madame Butterfly in Čarobna piščal v slikanicah Helene Kraljič
Lucija Šturm:
Bovško narečje pri pouku književnosti v petem razredu Osnovne šole Bovec
Mateja Lukič:
Ozaveščanje o posebnih potrebah s pomočjo mladinske literature v predšolskem obdobju
Žan Filipovič:
Vpliv učitelja moškega spola na bralno motivacijo učenca
Sara Cvetko:
Geografska bralna značka
Zala Flerin:
Stališča učiteljev in učencev 4. in 5. razreda osnovne šole o obravnavi teme samomora pri pouku književnosti
Petra Kaltnekar Gaberc:
Nasilje v družini v izbranih mladinskih slikanicah
Ana Ocvirk:
Tehnike pripovedi in književne osebe v problemskih romanih Janje Vidmar
Ana Žajdela:
Medpredmetno povezovanje pouka umetnostne zgodovine in slovenščine ob poeziji Srečka Kosovela
Jerica Golob Peterka:
Spodbujanje ustvarjalnega pisanja s stripom
Mirela Porić:
Stališča učiteljev razrednega pouka do poučevanja književnosti v oddelkih z učenci priseljenci
BSc theses (43)
Karmen Hudi:
Mladinska pripoved Maje Novak in branje v nadaljevanjih v tretjem razredu osnovne šole
Lina Zupančič:
Župančičevi Mehurčki v prvem triletju osnovne šole
Milena Ristić:
Opismenjevanje z elementi pedagogike M. Montessori
Andreja Šuštar:
Analiza in vrednotenje likovne ustvarjalnosti Jelke Reichman
Eva Budna:
Ljudsko slovstvo v Zgornji Savinjski dolini
Barbara Hrovat:
Različnost deškega in dekliškega v izbranih osnovnošolskih berilih
Tina Jazbec:
Otroška književnost v reviji Ciciban po letu 2000
Katja Terčič:
Analiza besedil iz serije Blazno resno pisateljice Dese Muck
Katarina Gorše:
Obravnavanje literarnih del Majde Koren pri pouku na razredni stopnji
Jana Habjanič:
Različnost deškega in dekliškega v veljavnih berilih za prvo triletje devetletne osnovne šole v šolskem letu 2011/2012
Ines Pavlin:
Romska problematika v slikanicah
Tamara Udovč:
Pismenost v vrtcu
Silva Ajdovec:
Motiviranost staršev za družinsko branje književnih besedil v 1. in 2. razredu devetletke
Tanja Trček:
Motivacija staršev za skupno branje književnih besedil v 4. in 5. razredu osnovne šole
Ana Meglič:
Družinsko branje v 1. triletju osnovne šole
Sandra Železnik:
Interpretacija drugačnosti v sodobni mladinski književnosti
Barbara Tršan:
Problemske teme in odzivi bralcev na spletnih forumih
Eva Židanek:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo - primerjava pravljice in risanke
Petra Plot:
Uporaba didaktičnih iger pri začetnem opismenjevanju v prvem in drugem razredu devetletne osnovne šole
Helena Krivec:
Priprava, izvedba in vrednotenje govornih nastopov v 1. in 3. razredu osnovne šole
Tjaša Fern:
Slovenski in španski književni pouk v 1. in 2. triletju osnovne šole
Bojana Bohinc:
Bralna pismenost učencev prvega razreda na OŠ Vič
Zdenka Hosta:
Bralna pismenost učencev petega razreda na OŠ Vič
Nataša Uršič:
Pripovedovanje pri uri pravljic
Ema Hozjan:
Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih
Mateja Oberč:
Obravnavanje pravljic Anje Štefan v 1. razredu devetletne osnovne šole
Saša Martinčič:
Družinska pismenost v vrtcu
Renata Logar:
Motivacija učencev 3. razredov pri branju za domače branje in Bralno značko
Suzana Fartek:
Sodobnost slikaniške govorice ob izbranih primerih slovenske slikanice
Manca Pirc:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Jana Medvešček:
Knjižna, književna in knjižnična vzgoja v prvem triletju osnovne šole
Maja Vidmar:
Sporočilnost slikanice ob izbranem primeru slikanice brez besedila
Simona Jenko:
Poezija Simona Jenka v 4. in 5. razredu osnovne šole
Monika Gojkošek:
Zgodbe iz Narnije C. S. Lewisa in domišljija
Svetlana Stokanovič:
Motivacija staršev za branje zahtevnih besedil skupaj z otroki v prvem razredu devetletke
Anja Čemažar:
Mladinska poezija Barbare Gregorič Gorenc
Tanja Črv Kompara:
Metoda dolgega branja besedil
Tina Prešeren:
Mladinski opus Bine Štampe Žmavc
Barbara Strnad:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Karin Sirk:
Primerjava poustvarjanja ob umetnostnih besedilih v 3. razredih mestnih in podeželskih šol na Goriškem
Rebeka Škamperle:
Domače branje v osnovnih šolah na območju Krasa
Urška Kranjec:
Pravljice in pripovedovanje Anje Štefan
Petra Fabjan:
Interpretacija klasičnega besedila Janeza Trdine Bajke in povesti o Gorjancih pri pouku slovenščine
Other documents (14)
Ni danes literatura otročja, ne otroška?
Igor Saksida:
Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
Igor Saksida:
Pismenost (naj)mlajših - dileme, vprašanja, izzivi
Igor Saksida:
Prenova pouka slovenščine - in prenova prenove - pod drobnogledom specialne didaktike
Igor Saksida:
Čez rob modernizma
Igor Saksida:
"Nekaj nezaslišanega"
Igor Saksida:
Drugače o maturi
Igor Saksida:
Izhodišča in predlogi za zunanje preverjanje bralne sposobnosti
Veronika Pavlič:
O pomenu pravljic: reševanje otrokove stiske
Igor Saksida:
Kurikularni bralci, tabuji in cenzorske strategije : (primer Cankarjevo tekmovanje)
Igor Saksida:
Eleganca resnosti branja mladinske književnosti
Tatjana Devjak, Igor Saksida:
Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2016: zbornik znanstvenih in strokovnih prispevkov
Igor Saksida:
Dragica Haramija: Sedem pisav, opusi sedmih slovenskih mladinskih pisateljev. Maribor: Mariborska knjižnica (revija Otrok in knjiga), Pedagoška fakulteta UM, 2009, 190 str.
Maja Kerneža, Igor Saksida:
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primary school