Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Brigita Rupar:
Razvoj refleksivnega mišljenja in supervizija pedagoških delavcev
Klavdija Čuček-Trifkovič:
Kakovost življenja, socialna vključenost in odvisnost od alkohola
Bojana Caf:
Pogled otrok s posebnimi potrebami na proces lastnega šolanja
Darja Plavčak:
Socialne spretnosti učencev v osnovni šoli s prilagojenim programom
Magistrska dela (28)
Irena Brenčič:
Vedenjske značilnosti učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Vlasta Grabeljšek:
Šolska kultura in klima v slovenskih srednjih šolah
Anka Menegalija:
Spoprijemanje osnovnošolskih učiteljev z motečim vedenjem učencev
Marinka Saksida:
Domovi za starejše in pomoč na domu v očeh uporabnikov in strokovnih delavcev
Mateja Poklukar:
Vedenje učencev v različnih šolskih kontekstih
Vesna Selan Kure:
Koučing za osebni razvoj
Tatjana Verbnik Dobnikar:
Procesi svetovalnega dela v osnovni šoli
Claudia Knoll:
Glasbena improvizacija kot metoda v superviziji
Katja Lena:
Strukturni vzorci v družinah ter analiza procesov podpor
Barbara Šantelj:
Mladi in šport v stanovanjskih skupinah
Vahida Huzejrović:
Prostovoljno delo starejših
Tina Podgoršek:
Učiteljevo soočanje s konflikti
Helena Arzenšek Krajačič:
Socialni odnosi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Ingrid Klemenčič:
Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju v osnovni šoli
Nina Kovač:
Razred kot socialna skupina in vodenje razreda
Mojca Rešek:
Koučing kot podpora pri zdravju na delovnem mestu
Živa Rigler:
Izkušnje in ocene članic o vplivu aktivnosti v mažoretni skupini na identiteto
Tina Turinek:
Izkušnje mladih, njihovih staršev in učiteljev z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Anastazija Babič:
Podpora ranljivim učencem z ustvarjalnimi pristopi
Marina Ristić:
Soustvarjanje supervizijskega procesa
Jasmina Ferček:
Vpliv ustvarjanja s tekstilom na dobrobit žensk
Nina Steklasa:
Pristop k reševanju šolskega osipa
Marja Čad:
"KLIK" kot model pomoči mladim z učnimi težavami
Lidija Šket Kamenšek:
Uporaba pravljic pri otrocih s težavami pozornosti in hiperaktivnostjo
Judita Bendelja:
Razvoj mentorskih kompetenc v supervizijskem procesu
Tatjana Skerlep:
Odraščanje ob sorojencu z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Sanja Gregorc:
Načini obvladovanja stresa v interventnih službah
Špela Kalan:
Viri opor pri pedagoškem delu
Diplomska dela (42)
Nina Brglez:
Med dvema ognjema
Tjaša Turšič:
Agresivni otrok in njegova sprejetost v vrtcu
Anja Dolenc:
Koncepti sodobnega starševstva
Urška Kadunc:
Izkušnje mladih priseljencev z osnovnošolskim izobraževanjem v Sloveniji
Anja Mihevc:
Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji
Ksenija Novak:
Moteče vedenje v šolskem prostoru
Tina Cestnik:
Dve stroki o eni motnji
Katja Peteršič:
Razvoj socialne pedagogike v Sloveniji
Damjana Damjanović:
Vpliv disfunkcionalnih predstav o ljubezni na kvaliteto partnerskega odnosa
Saraja Hribernik:
Model sodelovanja s starši - "Tagesgruppe" (nemški primer in pomen za prakso v Sloveniji)
Maja Zabukovec:
Uporaba metode video-hometraininga pri delu z družino
Maja Mervar:
Prosocialno vedenje učencev z vidika učiteljev
Andreja Lamut:
Skupine starih ljudi za samopomoč in kakovostna starost
Saša Borovnik:
Vrstniški odnosi v stanovanjskih skupinah
Lea Mikša:
Sodelovanje s starši otrok v vzgojnih ustanovah
Anja Ferlin:
Rejništvo - kratkotrajna ali dolgotrajna rešitev?
Nataša Hauzer:
Refleksija dela na doživljajskem igrišču v Mariboru
Erika Benčina:
Ne pošiljajte me v dom
Nežka Čadež:
Glasba kot sprostitveni dejavnik
Svjetlana Mišković:
Timsko delo vzgojiteljev v vzgojnih ustanovah
Tjaša Pikl:
Primerjava stališč do sebe med dijaki športniki in nešportniki I. gimnazije v Celju
Marko Kerovec:
Pomen in uporabnost nebesedne komunikacije v medosebnem stiku
Ešli Cvetko:
Avtobiografski narativni intervju
Anica Tikvič:
Partnerski odnos in ljubezen skozi življenje
Anita Gomezel:
Mladostniki s težavami v socialni integraciji v družinskem in šolskem sistemu
Vesna Jevšenak:
Preventivni učinki skupinske gibalno-plesne terapije na udeleženke tečajev orientalskega plesa
Sanja Gregorc:
Obvladovanje stresa v kriznih situacijah
Nina Steklasa:
Težave v socialni integraciji - študija primera
Tanja Kosmač Zalašček:
Umetnostne dejavnosti v otroških oddelkih slovenskih bolnišnic
Tatjana Skerlep:
Položaj sorojencev v družini z otrokom s posebnimi potrebami
Gregor Dular:
Individualno svetovanje mladostnikom
Tadeja Mašič:
Mladostnikovo doživljanje sebe in bivanja v vzgojnem zavodu
Anja Božnar:
Vpliv izkušnje specialnega jadranja na odnos do oseb s posebnimi potrebami
Žiga Bižal:
Vodene glasbene dejavnosti kot pomoč osebam z zmerno motnjo v duševnem razvoju in izraženimi vedenjskimi težavami
Lucija Mikelj:
Vrstniški odnosi mladostnikov v stanovanjskih skupinah
Ana Kmet:
Rekonstruktivna analiza življenske zgodbe
Tina Zabukovec:
Selektivni mutizem - pristopi in podpora
Živa Rigler:
Mladi o prijateljstvu
Lea Verbič:
Vzgojni stili in odnosi v družini
Mateja Zupančič:
Svetovalni delavci o vlogi družine pri agresivnem vedenju otroka
Nika Bošnjak:
Teoretični modeli obsesivno-kompulzivne motnje in praktikov pogled nanje
Jana Gamser:
Povezanost govornega in socialno-emocionalnega razvoja
Druga dela (30)
Alenka Kobolt:
Refleksija strokovnega dela in rast strokovne kompetence s pomočjo supervizije
Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel:
Slovenia
Alenka Kobolt, Antonija Žižak:
Timski rad i supervizija timova
Alenka Kobolt:
Beseda urednice
Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel:
Razumevanje in ocenjevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju
Alenka Kobolt, Uroš Metljak, Jana Rapuš-Pavel, Natalija Vovk Ornik:
Delovno srečanje socialnih pedagogov v okviru komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
Alenka Kobolt:
An evaluation of training in social pedagogy in Slovenia
Če človek dobro dela, pusti odtis
Alenka Kobolt:
Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave
Otroci s posebnimi potrebami
Supervizija in koučing
Socialna pedagogika
Metode in tehnike supervizije
Alenka Kobolt, Sonja Žorga:
Supervizija
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Alenka Kobolt:
Skupina kot prostor socialnega učenja
Alenka Kobolt:
Družinam, da bi odkrile moč za spreminjanje in rast
Alenka Kobolt, Jelena Sitar, Andreja Stare:
Gledališko ustvarjanje kot socialno integrativno delo z mladimi
Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel:
Večperspektivni diagnostični model
Alenka Kobolt, Franc Jerebic:
O timskem delu v stanovanjski skupini (ali o vsebinskem prispevku prenove k delu vzgojiteljev)
Alenka Kobolt:
Supervizija med izobraževalnim in podpornim vidikom
Alenka Kobolt:
Uvod v tematsko številko - družina
Tina Zabukovec:
Metoda komunikacijskega treninga in motnja pozornosti s hiperaktivnostjo
Alenka Kobolt, Mojca Rajniš Pinterič, France Rogelj, Lilijana Čuzić, Simona Rogelj, Biserka Andrenšek-Lep:
Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
Alenka Kobolt, Stephan Sting, Nada Turnšek:
Šola in ranljive družine
Vesna Hladnik, Alenka Kobolt:
Člani komisij o dosedanjem usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
Burkhart Müller:
O odnocu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom - ravnanje s časom kot profesionalna naloga
Maja Povoden, Alenka Kobolt:
Kljub težki preteklosti graditi pozitivno prihodnost, ali kaj se je dogajalo na mednarodnem kongresu FICE _ Sarajevo 2006
Anita Gomezel, Alenka Kobolt:
Vpliv družine na mladostnikovo identiteto
Alenka Kobolt:
Supervizija - proces in metoda poklicne refleksije