Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Brigita Rupar: Razvoj refleksivnega mišljenja in supervizija pedagoških delavcev
  2. Klavdija Čuček-Trifkovič: Kakovost življenja, socialna vključenost in odvisnost od alkohola
  3. Bojana Caf: Pogled otrok s posebnimi potrebami na proces lastnega šolanja
  4. Darja Plavčak: Socialne spretnosti učencev v osnovni šoli s prilagojenim programom

Magistrska dela (28)

  1. Irena Brenčič: Vedenjske značilnosti učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Vlasta Grabeljšek: Šolska kultura in klima v slovenskih srednjih šolah
  3. Anka Menegalija: Spoprijemanje osnovnošolskih učiteljev z motečim vedenjem učencev
  4. Marinka Saksida: Domovi za starejše in pomoč na domu v očeh uporabnikov in strokovnih delavcev
  5. Mateja Poklukar: Vedenje učencev v različnih šolskih kontekstih
  6. Vesna Selan Kure: Koučing za osebni razvoj
  7. Tatjana Verbnik Dobnikar: Procesi svetovalnega dela v osnovni šoli
  8. Claudia Knoll: Glasbena improvizacija kot metoda v superviziji
  9. Katja Lena: Strukturni vzorci v družinah ter analiza procesov podpor
  10. Barbara Šantelj: Mladi in šport v stanovanjskih skupinah
  11. Vahida Huzejrović: Prostovoljno delo starejših
  12. Tina Podgoršek: Učiteljevo soočanje s konflikti
  13. Helena Arzenšek Krajačič: Socialni odnosi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  14. Ingrid Klemenčič: Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju v osnovni šoli
  15. Nina Kovač: Razred kot socialna skupina in vodenje razreda
  16. Mojca Rešek: Koučing kot podpora pri zdravju na delovnem mestu
  17. Živa Rigler: Izkušnje in ocene članic o vplivu aktivnosti v mažoretni skupini na identiteto
  18. Tina Turinek: Izkušnje mladih, njihovih staršev in učiteljev z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
  19. Anastazija Babič: Podpora ranljivim učencem z ustvarjalnimi pristopi
  20. Marina Ristić: Soustvarjanje supervizijskega procesa
  21. Jasmina Ferček: Vpliv ustvarjanja s tekstilom na dobrobit žensk
  22. Nina Steklasa: Pristop k reševanju šolskega osipa
  23. Marja Čad: "KLIK" kot model pomoči mladim z učnimi težavami
  24. Lidija Šket Kamenšek: Uporaba pravljic pri otrocih s težavami pozornosti in hiperaktivnostjo
  25. Judita Bendelja: Razvoj mentorskih kompetenc v supervizijskem procesu
  26. Tatjana Skerlep: Odraščanje ob sorojencu z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  27. Sanja Gregorc: Načini obvladovanja stresa v interventnih službah
  28. Špela Kalan: Viri opor pri pedagoškem delu

Diplomska dela (42)

  1. Nina Brglez: Med dvema ognjema
  2. Tjaša Turšič: Agresivni otrok in njegova sprejetost v vrtcu
  3. Anja Dolenc: Koncepti sodobnega starševstva
  4. Urška Kadunc: Izkušnje mladih priseljencev z osnovnošolskim izobraževanjem v Sloveniji
  5. Anja Mihevc: Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji
  6. Ksenija Novak: Moteče vedenje v šolskem prostoru
  7. Tina Cestnik: Dve stroki o eni motnji
  8. Katja Peteršič: Razvoj socialne pedagogike v Sloveniji
  9. Damjana Damjanović: Vpliv disfunkcionalnih predstav o ljubezni na kvaliteto partnerskega odnosa
  10. Saraja Hribernik: Model sodelovanja s starši - "Tagesgruppe" (nemški primer in pomen za prakso v Sloveniji)
  11. Maja Zabukovec: Uporaba metode video-hometraininga pri delu z družino
  12. Maja Mervar: Prosocialno vedenje učencev z vidika učiteljev
  13. Andreja Lamut: Skupine starih ljudi za samopomoč in kakovostna starost
  14. Saša Borovnik: Vrstniški odnosi v stanovanjskih skupinah
  15. Lea Mikša: Sodelovanje s starši otrok v vzgojnih ustanovah
  16. Anja Ferlin: Rejništvo - kratkotrajna ali dolgotrajna rešitev?
  17. Nataša Hauzer: Refleksija dela na doživljajskem igrišču v Mariboru
  18. Erika Benčina: Ne pošiljajte me v dom
  19. Nežka Čadež: Glasba kot sprostitveni dejavnik
  20. Svjetlana Mišković: Timsko delo vzgojiteljev v vzgojnih ustanovah
  21. Tjaša Pikl: Primerjava stališč do sebe med dijaki športniki in nešportniki I. gimnazije v Celju
  22. Marko Kerovec: Pomen in uporabnost nebesedne komunikacije v medosebnem stiku
  23. Ešli Cvetko: Avtobiografski narativni intervju
  24. Anica Tikvič: Partnerski odnos in ljubezen skozi življenje
  25. Anita Gomezel: Mladostniki s težavami v socialni integraciji v družinskem in šolskem sistemu
  26. Vesna Jevšenak: Preventivni učinki skupinske gibalno-plesne terapije na udeleženke tečajev orientalskega plesa
  27. Sanja Gregorc: Obvladovanje stresa v kriznih situacijah
  28. Nina Steklasa: Težave v socialni integraciji - študija primera
  29. Tanja Kosmač Zalašček: Umetnostne dejavnosti v otroških oddelkih slovenskih bolnišnic
  30. Tatjana Skerlep: Položaj sorojencev v družini z otrokom s posebnimi potrebami
  31. Gregor Dular: Individualno svetovanje mladostnikom
  32. Tadeja Mašič: Mladostnikovo doživljanje sebe in bivanja v vzgojnem zavodu
  33. Anja Božnar: Vpliv izkušnje specialnega jadranja na odnos do oseb s posebnimi potrebami
  34. Žiga Bižal: Vodene glasbene dejavnosti kot pomoč osebam z zmerno motnjo v duševnem razvoju in izraženimi vedenjskimi težavami
  35. Lucija Mikelj: Vrstniški odnosi mladostnikov v stanovanjskih skupinah
  36. Ana Kmet: Rekonstruktivna analiza življenske zgodbe
  37. Tina Zabukovec: Selektivni mutizem - pristopi in podpora
  38. Živa Rigler: Mladi o prijateljstvu
  39. Lea Verbič: Vzgojni stili in odnosi v družini
  40. Mateja Zupančič: Svetovalni delavci o vlogi družine pri agresivnem vedenju otroka
  41. Nika Bošnjak: Teoretični modeli obsesivno-kompulzivne motnje in praktikov pogled nanje
  42. Jana Gamser: Povezanost govornega in socialno-emocionalnega razvoja

Druga dela (30)

  1. Alenka Kobolt: Refleksija strokovnega dela in rast strokovne kompetence s pomočjo supervizije
  2. Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel: Slovenia
  3. Alenka Kobolt, Antonija Žižak: Timski rad i supervizija timova
  4. Alenka Kobolt: Beseda urednice
  5. Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel: Razumevanje in ocenjevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju
  6. Alenka Kobolt, Uroš Metljak, Jana Rapuš-Pavel, Natalija Vovk Ornik: Delovno srečanje socialnih pedagogov v okviru komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
  7. Alenka Kobolt: An evaluation of training in social pedagogy in Slovenia
  8. Če človek dobro dela, pusti odtis
  9. Alenka Kobolt: Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave
  10. Otroci s posebnimi potrebami
  11. Supervizija in koučing
  12. Socialna pedagogika
  13. Metode in tehnike supervizije
  14. Alenka Kobolt, Sonja Žorga: Supervizija
  15. Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič: Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
  16. Alenka Kobolt: Skupina kot prostor socialnega učenja
  17. Alenka Kobolt: Družinam, da bi odkrile moč za spreminjanje in rast
  18. Alenka Kobolt, Jelena Sitar, Andreja Stare: Gledališko ustvarjanje kot socialno integrativno delo z mladimi
  19. Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel: Večperspektivni diagnostični model
  20. Alenka Kobolt, Franc Jerebic: O timskem delu v stanovanjski skupini (ali o vsebinskem prispevku prenove k delu vzgojiteljev)
  21. Alenka Kobolt: Supervizija med izobraževalnim in podpornim vidikom
  22. Alenka Kobolt: Uvod v tematsko številko - družina
  23. Tina Zabukovec: Metoda komunikacijskega treninga in motnja pozornosti s hiperaktivnostjo
  24. Alenka Kobolt, Mojca Rajniš Pinterič, France Rogelj, Lilijana Čuzić, Simona Rogelj, Biserka Andrenšek-Lep: Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
  25. Alenka Kobolt, Stephan Sting, Nada Turnšek: Šola in ranljive družine
  26. Vesna Hladnik, Alenka Kobolt: Člani komisij o dosedanjem usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
  27. Burkhart Müller: O odnocu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom - ravnanje s časom kot profesionalna naloga
  28. Maja Povoden, Alenka Kobolt: Kljub težki preteklosti graditi pozitivno prihodnost, ali kaj se je dogajalo na mednarodnem kongresu FICE _ Sarajevo 2006
  29. Anita Gomezel, Alenka Kobolt: Vpliv družine na mladostnikovo identiteto
  30. Alenka Kobolt: Supervizija - proces in metoda poklicne refleksije