Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (4)
Brigita Rupar:
Razvoj refleksivnega mišljenja in supervizija pedagoških delavcev
Klavdija Čuček-Trifkovič:
Kakovost življenja, socialna vključenost in odvisnost od alkohola
Bojana Caf:
Pogled otrok s posebnimi potrebami na proces lastnega šolanja
Darja Plavčak:
Socialne spretnosti učencev v osnovni šoli s prilagojenim programom
MSc theses (28)
Irena Brenčič:
Vedenjske značilnosti učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Vlasta Grabeljšek:
Šolska kultura in klima v slovenskih srednjih šolah
Anka Menegalija:
Spoprijemanje osnovnošolskih učiteljev z motečim vedenjem učencev
Marinka Saksida:
Domovi za starejše in pomoč na domu v očeh uporabnikov in strokovnih delavcev
Mateja Poklukar:
Vedenje učencev v različnih šolskih kontekstih
Vesna Selan Kure:
Koučing za osebni razvoj
Tatjana Verbnik Dobnikar:
Procesi svetovalnega dela v osnovni šoli
Claudia Knoll:
Glasbena improvizacija kot metoda v superviziji
Katja Lena:
Strukturni vzorci v družinah ter analiza procesov podpor
Barbara Šantelj:
Mladi in šport v stanovanjskih skupinah
Vahida Huzejrović:
Prostovoljno delo starejših
Tina Podgoršek:
Učiteljevo soočanje s konflikti
Helena Arzenšek Krajačič:
Socialni odnosi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Ingrid Klemenčič:
Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju v osnovni šoli
Nina Kovač:
Razred kot socialna skupina in vodenje razreda
Mojca Rešek:
Koučing kot podpora pri zdravju na delovnem mestu
Živa Rigler:
Izkušnje in ocene članic o vplivu aktivnosti v mažoretni skupini na identiteto
Tina Turinek:
Izkušnje mladih, njihovih staršev in učiteljev z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Anastazija Babič:
Podpora ranljivim učencem z ustvarjalnimi pristopi
Marina Ristić:
Soustvarjanje supervizijskega procesa
Jasmina Ferček:
Vpliv ustvarjanja s tekstilom na dobrobit žensk
Nina Steklasa:
Pristop k reševanju šolskega osipa
Marja Čad:
"KLIK" kot model pomoči mladim z učnimi težavami
Lidija Šket Kamenšek:
Uporaba pravljic pri otrocih s težavami pozornosti in hiperaktivnostjo
Judita Bendelja:
Razvoj mentorskih kompetenc v supervizijskem procesu
Tatjana Skerlep:
Odraščanje ob sorojencu z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Sanja Gregorc:
Načini obvladovanja stresa v interventnih službah
Špela Kalan:
Viri opor pri pedagoškem delu
BSc theses (42)
Nina Brglez:
Med dvema ognjema
Tjaša Turšič:
Agresivni otrok in njegova sprejetost v vrtcu
Anja Dolenc:
Koncepti sodobnega starševstva
Urška Kadunc:
Izkušnje mladih priseljencev z osnovnošolskim izobraževanjem v Sloveniji
Anja Mihevc:
Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji
Ksenija Novak:
Moteče vedenje v šolskem prostoru
Tina Cestnik:
Dve stroki o eni motnji
Katja Peteršič:
Razvoj socialne pedagogike v Sloveniji
Damjana Damjanović:
Vpliv disfunkcionalnih predstav o ljubezni na kvaliteto partnerskega odnosa
Saraja Hribernik:
Model sodelovanja s starši - "Tagesgruppe" (nemški primer in pomen za prakso v Sloveniji)
Maja Zabukovec:
Uporaba metode video-hometraininga pri delu z družino
Maja Mervar:
Prosocialno vedenje učencev z vidika učiteljev
Andreja Lamut:
Skupine starih ljudi za samopomoč in kakovostna starost
Saša Borovnik:
Vrstniški odnosi v stanovanjskih skupinah
Lea Mikša:
Sodelovanje s starši otrok v vzgojnih ustanovah
Anja Ferlin:
Rejništvo - kratkotrajna ali dolgotrajna rešitev?
Nataša Hauzer:
Refleksija dela na doživljajskem igrišču v Mariboru
Erika Benčina:
Ne pošiljajte me v dom
Nežka Čadež:
Glasba kot sprostitveni dejavnik
Svjetlana Mišković:
Timsko delo vzgojiteljev v vzgojnih ustanovah
Tjaša Pikl:
Primerjava stališč do sebe med dijaki športniki in nešportniki I. gimnazije v Celju
Marko Kerovec:
Pomen in uporabnost nebesedne komunikacije v medosebnem stiku
Ešli Cvetko:
Avtobiografski narativni intervju
Anica Tikvič:
Partnerski odnos in ljubezen skozi življenje
Anita Gomezel:
Mladostniki s težavami v socialni integraciji v družinskem in šolskem sistemu
Vesna Jevšenak:
Preventivni učinki skupinske gibalno-plesne terapije na udeleženke tečajev orientalskega plesa
Sanja Gregorc:
Obvladovanje stresa v kriznih situacijah
Nina Steklasa:
Težave v socialni integraciji - študija primera
Tanja Kosmač Zalašček:
Umetnostne dejavnosti v otroških oddelkih slovenskih bolnišnic
Tatjana Skerlep:
Položaj sorojencev v družini z otrokom s posebnimi potrebami
Gregor Dular:
Individualno svetovanje mladostnikom
Tadeja Mašič:
Mladostnikovo doživljanje sebe in bivanja v vzgojnem zavodu
Anja Božnar:
Vpliv izkušnje specialnega jadranja na odnos do oseb s posebnimi potrebami
Žiga Bižal:
Vodene glasbene dejavnosti kot pomoč osebam z zmerno motnjo v duševnem razvoju in izraženimi vedenjskimi težavami
Lucija Mikelj:
Vrstniški odnosi mladostnikov v stanovanjskih skupinah
Ana Kmet:
Rekonstruktivna analiza življenske zgodbe
Tina Zabukovec:
Selektivni mutizem - pristopi in podpora
Živa Rigler:
Mladi o prijateljstvu
Lea Verbič:
Vzgojni stili in odnosi v družini
Mateja Zupančič:
Svetovalni delavci o vlogi družine pri agresivnem vedenju otroka
Nika Bošnjak:
Teoretični modeli obsesivno-kompulzivne motnje in praktikov pogled nanje
Jana Gamser:
Povezanost govornega in socialno-emocionalnega razvoja
Other documents (30)
Alenka Kobolt:
Refleksija strokovnega dela in rast strokovne kompetence s pomočjo supervizije
Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel:
Slovenia
Alenka Kobolt, Antonija Žižak:
Timski rad i supervizija timova
Alenka Kobolt:
Beseda urednice
Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel:
Razumevanje in ocenjevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju
Alenka Kobolt, Uroš Metljak, Jana Rapuš-Pavel, Natalija Vovk Ornik:
Delovno srečanje socialnih pedagogov v okviru komisij za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
Alenka Kobolt:
An evaluation of training in social pedagogy in Slovenia
Če človek dobro dela, pusti odtis
Alenka Kobolt:
Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave
Otroci s posebnimi potrebami
Supervizija in koučing
Socialna pedagogika
Metode in tehnike supervizije
Alenka Kobolt, Sonja Žorga:
Supervizija
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Alenka Kobolt:
Skupina kot prostor socialnega učenja
Alenka Kobolt:
Družinam, da bi odkrile moč za spreminjanje in rast
Alenka Kobolt, Jelena Sitar, Andreja Stare:
Gledališko ustvarjanje kot socialno integrativno delo z mladimi
Alenka Kobolt, Jana Rapuš-Pavel:
Večperspektivni diagnostični model
Alenka Kobolt, Franc Jerebic:
O timskem delu v stanovanjski skupini (ali o vsebinskem prispevku prenove k delu vzgojiteljev)
Alenka Kobolt:
Supervizija med izobraževalnim in podpornim vidikom
Alenka Kobolt:
Uvod v tematsko številko - družina
Tina Zabukovec:
Metoda komunikacijskega treninga in motnja pozornosti s hiperaktivnostjo
Alenka Kobolt, Mojca Rajniš Pinterič, France Rogelj, Lilijana Čuzić, Simona Rogelj, Biserka Andrenšek-Lep:
Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
Alenka Kobolt, Stephan Sting, Nada Turnšek:
Šola in ranljive družine
Vesna Hladnik, Alenka Kobolt:
Člani komisij o dosedanjem usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
Burkhart Müller:
O odnocu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom - ravnanje s časom kot profesionalna naloga
Maja Povoden, Alenka Kobolt:
Kljub težki preteklosti graditi pozitivno prihodnost, ali kaj se je dogajalo na mednarodnem kongresu FICE _ Sarajevo 2006
Anita Gomezel, Alenka Kobolt:
Vpliv družine na mladostnikovo identiteto
Alenka Kobolt:
Supervizija - proces in metoda poklicne refleksije