Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Adrijana Mastnak:
Model razvijanja učenčevega samoocenjevanja matematičnega znanja
Magistrska dela (18)
Adrijana Mastnak:
Predstave bodočih učiteljev predmeta matematika v OŠ o neformalnem formativnem preverjanju znanja
Manca Zaviršek:
Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika
Ines Medved:
Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo
Manca Cerar:
Razumevanje matematičnih dokazov in veljavnosti dokazov v osnovni šoli
Sanja Jedrinović:
Bralno razumevanje različnih načinov zapisovanja geometrijskih dokazov
Manca Roblek:
Učinkovitost učenja prostorske geometrije s 3D računalniškimi programi
Katja Skubic:
Teoretični in didaktični vidiki verižnih ulomkov
Doris Brne:
Načini izvajanja dodatne pomoči pri matematiki
Sara Arko:
Učinkovitost direktnega pristopa pri poučevanju matematike
Urša Žitko:
Povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah za učno šibkejše učence
Janja Pogačar:
Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
Anja Tisovec:
Stališča staršev in učiteljev do finančnega opismenjevanja otrok v osnovni šoli
Natalija Lokar:
Bralno razumevanje in reševanje matematičnih besedilnih nalog
Tadeja Nemanič:
Stili spoznavanja in učenje matematike s fizičnimi ter virtualnimi pripomočki
Ana Mrdavšič:
Točnost ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog
Miha Žarn:
Vpliv vrstniškega učenja na kakovost skript pri matematiki
Ana Vrečar:
Analiza prostorov primerov matematičnih pojmov
Petra Kavaš:
Reifikacija pojma funkcije
Diplomska dela (29)
Mateja Strnad:
Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
Danijela Sanja Berložnik:
Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev
Petra Svetlin:
Matematično preiskovanje poliedrov v osnovni šoli
Ksenija Božak:
Učenci, starši in učitelji o individualni učni pomoči iz matematike
Nina Gros:
Izvajanje geometrijskih konstrukcij v osnovni šoli
Sonja Lahajner:
Primerjava izbranih programov dinamične geometrije
Neli Markočič:
Vzorci kot učno okolje za učenje matematike
Dunja Blaznik:
Učiteljevi pristopi pri poučevanju matematike in njihov vpliv na učno motivacijo
Kristina Erznožnik:
Računalniške simulacije in učenje matematike
Sara Arko:
Direktni pristop pri pouku matematike
Maruška Rovtar:
Matematična preiskovanja zanimivih naravnih števil
Urša Žitko:
Povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah
Maša Černe:
Pomen in poznavanje definicije v osnovnošolski geometriji
Doris Brne:
Individualna pomoč pri učenju algebre
Janja Pogačar:
Virtualni pripomočki pri učenju algebre
Sanja Jedrinović:
Model vodenega dokazovanja v geometriji
Špela Jazbar:
Šolsko matematično znanje in tekmovanje matematični Kenguru
Natalija Lokar:
Bralna pismenost in učenje matematike
Anja Pantar:
Utemeljevanje v osnovnošolski geometriji
Petra Uranič:
Analiza napak učencev pri računanju z ulomki
Tadeja Nemanič:
Aktivnosti na okrogli geoplošči
Ana Mrdavšič:
Percepcija zahtevnosti algebrskih nalog med osnovnošolci
Mihaela Kosmač:
Bloomova in SOLO taksonomija v poučevanju matematike
Miha Žarn:
Formativno spremljanje s skriptami
Julija Petek:
Formativno samopreverjanje z rubrikami pri matematiki
Katja Mohar:
Definicija koncepta in slika koncepta pri premem sorazmerju
Blanka Rončelj:
Odnos učencev do žepnih računal
Karmen Zupan:
Opazovanje v šolski geometriji
Tajda Ribič:
Analiza geometrijskih nalog v učbenikih matematike
Druga dela (9)
Zlatan Magajna:
An observation tool as an aid for building proofs
Zlatan Magajna, Amalija Žakelj:
Primerjalna analiza zunanjega preverjanja znanja iz matematike ob koncu devetletke v Sloveniji med obdobjema 2002-2005 in 2006-2010
Zlatan Magajna, Mojca Suban Ambrož:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Matematika
Zlatan Magajna:
Premagovanje ovire šibkega znanja pri geometrijskih dokazovalnih nalogah
Zlatan Magajna:
Overcoming the obstacle of poor knowledge in proving geometry tasks
Katja Mohar:
Pomen grafičnih organizatorjev pri oblikovanju slike pojma
Amalija Žakelj, Zlatan Magajna:
Zunanja diferenciacija in dosežki učencev pri notranjem in zunanjem preverjanju znanja
Researching the teaching and learning of mathematics II
Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna:
Self-assessment by self-questioning in the instructional and practical phases of mathematics learning