Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Adrijana Mastnak: Model razvijanja učenčevega samoocenjevanja matematičnega znanja

MSc theses (18)

  1. Adrijana Mastnak: Predstave bodočih učiteljev predmeta matematika v OŠ o neformalnem formativnem preverjanju znanja
  2. Manca Zaviršek: Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika
  3. Ines Medved: Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo
  4. Manca Cerar: Razumevanje matematičnih dokazov in veljavnosti dokazov v osnovni šoli
  5. Sanja Jedrinović: Bralno razumevanje različnih načinov zapisovanja geometrijskih dokazov
  6. Manca Roblek: Učinkovitost učenja prostorske geometrije s 3D računalniškimi programi
  7. Katja Skubic: Teoretični in didaktični vidiki verižnih ulomkov
  8. Doris Brne: Načini izvajanja dodatne pomoči pri matematiki
  9. Sara Arko: Učinkovitost direktnega pristopa pri poučevanju matematike
  10. Urša Žitko: Povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah za učno šibkejše učence
  11. Janja Pogačar: Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
  12. Anja Tisovec: Stališča staršev in učiteljev do finančnega opismenjevanja otrok v osnovni šoli
  13. Natalija Lokar: Bralno razumevanje in reševanje matematičnih besedilnih nalog
  14. Tadeja Nemanič: Stili spoznavanja in učenje matematike s fizičnimi ter virtualnimi pripomočki
  15. Ana Mrdavšič: Točnost ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog
  16. Miha Žarn: Vpliv vrstniškega učenja na kakovost skript pri matematiki
  17. Ana Vrečar: Analiza prostorov primerov matematičnih pojmov
  18. Petra Kavaš: Reifikacija pojma funkcije

BSc theses (29)

  1. Mateja Strnad: Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
  2. Danijela Sanja Berložnik: Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev
  3. Petra Svetlin: Matematično preiskovanje poliedrov v osnovni šoli
  4. Ksenija Božak: Učenci, starši in učitelji o individualni učni pomoči iz matematike
  5. Nina Gros: Izvajanje geometrijskih konstrukcij v osnovni šoli
  6. Sonja Lahajner: Primerjava izbranih programov dinamične geometrije
  7. Neli Markočič: Vzorci kot učno okolje za učenje matematike
  8. Dunja Blaznik: Učiteljevi pristopi pri poučevanju matematike in njihov vpliv na učno motivacijo
  9. Kristina Erznožnik: Računalniške simulacije in učenje matematike
  10. Sara Arko: Direktni pristop pri pouku matematike
  11. Maruška Rovtar: Matematična preiskovanja zanimivih naravnih števil
  12. Urša Žitko: Povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah
  13. Maša Černe: Pomen in poznavanje definicije v osnovnošolski geometriji
  14. Doris Brne: Individualna pomoč pri učenju algebre
  15. Janja Pogačar: Virtualni pripomočki pri učenju algebre
  16. Sanja Jedrinović: Model vodenega dokazovanja v geometriji
  17. Špela Jazbar: Šolsko matematično znanje in tekmovanje matematični Kenguru
  18. Natalija Lokar: Bralna pismenost in učenje matematike
  19. Anja Pantar: Utemeljevanje v osnovnošolski geometriji
  20. Petra Uranič: Analiza napak učencev pri računanju z ulomki
  21. Tadeja Nemanič: Aktivnosti na okrogli geoplošči
  22. Ana Mrdavšič: Percepcija zahtevnosti algebrskih nalog med osnovnošolci
  23. Mihaela Kosmač: Bloomova in SOLO taksonomija v poučevanju matematike
  24. Miha Žarn: Formativno spremljanje s skriptami
  25. Julija Petek: Formativno samopreverjanje z rubrikami pri matematiki
  26. Katja Mohar: Definicija koncepta in slika koncepta pri premem sorazmerju
  27. Blanka Rončelj: Odnos učencev do žepnih računal
  28. Karmen Zupan: Opazovanje v šolski geometriji
  29. Tajda Ribič: Analiza geometrijskih nalog v učbenikih matematike

Other documents (9)

  1. Zlatan Magajna: An observation tool as an aid for building proofs
  2. Zlatan Magajna, Amalija Žakelj: Primerjalna analiza zunanjega preverjanja znanja iz matematike ob koncu devetletke v Sloveniji med obdobjema 2002-2005 in 2006-2010
  3. Zlatan Magajna, Mojca Suban Ambrož: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Matematika
  4. Zlatan Magajna: Premagovanje ovire šibkega znanja pri geometrijskih dokazovalnih nalogah
  5. Zlatan Magajna: Overcoming the obstacle of poor knowledge in proving geometry tasks
  6. Katja Mohar: Pomen grafičnih organizatorjev pri oblikovanju slike pojma
  7. Amalija Žakelj, Zlatan Magajna: Zunanja diferenciacija in dosežki učencev pri notranjem in zunanjem preverjanju znanja
  8. Researching the teaching and learning of mathematics II
  9. Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna: Self-assessment by self-questioning in the instructional and practical phases of mathematics learning