Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Adrijana Mastnak:
Model razvijanja učenčevega samoocenjevanja matematičnega znanja
MSc theses (18)
Adrijana Mastnak:
Predstave bodočih učiteljev predmeta matematika v OŠ o neformalnem formativnem preverjanju znanja
Manca Zaviršek:
Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika
Ines Medved:
Vpeljava načela vključitev in izključitev z razlago na daljavo
Manca Cerar:
Razumevanje matematičnih dokazov in veljavnosti dokazov v osnovni šoli
Sanja Jedrinović:
Bralno razumevanje različnih načinov zapisovanja geometrijskih dokazov
Manca Roblek:
Učinkovitost učenja prostorske geometrije s 3D računalniškimi programi
Katja Skubic:
Teoretični in didaktični vidiki verižnih ulomkov
Doris Brne:
Načini izvajanja dodatne pomoči pri matematiki
Sara Arko:
Učinkovitost direktnega pristopa pri poučevanju matematike
Urša Žitko:
Povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah za učno šibkejše učence
Janja Pogačar:
Kriteriji primernosti virtualnih pripomočkov za učenje začetne algebre
Anja Tisovec:
Stališča staršev in učiteljev do finančnega opismenjevanja otrok v osnovni šoli
Natalija Lokar:
Bralno razumevanje in reševanje matematičnih besedilnih nalog
Tadeja Nemanič:
Stili spoznavanja in učenje matematike s fizičnimi ter virtualnimi pripomočki
Ana Mrdavšič:
Točnost ocenjevanja zahtevnosti geometrijskih nalog
Miha Žarn:
Vpliv vrstniškega učenja na kakovost skript pri matematiki
Ana Vrečar:
Analiza prostorov primerov matematičnih pojmov
Petra Kavaš:
Reifikacija pojma funkcije
BSc theses (29)
Mateja Strnad:
Paradigmatični in narativni pristop pri poučevanju matematike
Danijela Sanja Berložnik:
Sodelovanje med učitelji matematike in starši z vidika zagotavljanja boljše učne uspešnosti učencev
Petra Svetlin:
Matematično preiskovanje poliedrov v osnovni šoli
Ksenija Božak:
Učenci, starši in učitelji o individualni učni pomoči iz matematike
Nina Gros:
Izvajanje geometrijskih konstrukcij v osnovni šoli
Sonja Lahajner:
Primerjava izbranih programov dinamične geometrije
Neli Markočič:
Vzorci kot učno okolje za učenje matematike
Dunja Blaznik:
Učiteljevi pristopi pri poučevanju matematike in njihov vpliv na učno motivacijo
Kristina Erznožnik:
Računalniške simulacije in učenje matematike
Sara Arko:
Direktni pristop pri pouku matematike
Maruška Rovtar:
Matematična preiskovanja zanimivih naravnih števil
Urša Žitko:
Povratna informacija pri matematičnih domačih nalogah
Maša Černe:
Pomen in poznavanje definicije v osnovnošolski geometriji
Doris Brne:
Individualna pomoč pri učenju algebre
Janja Pogačar:
Virtualni pripomočki pri učenju algebre
Sanja Jedrinović:
Model vodenega dokazovanja v geometriji
Špela Jazbar:
Šolsko matematično znanje in tekmovanje matematični Kenguru
Natalija Lokar:
Bralna pismenost in učenje matematike
Anja Pantar:
Utemeljevanje v osnovnošolski geometriji
Petra Uranič:
Analiza napak učencev pri računanju z ulomki
Tadeja Nemanič:
Aktivnosti na okrogli geoplošči
Ana Mrdavšič:
Percepcija zahtevnosti algebrskih nalog med osnovnošolci
Mihaela Kosmač:
Bloomova in SOLO taksonomija v poučevanju matematike
Miha Žarn:
Formativno spremljanje s skriptami
Julija Petek:
Formativno samopreverjanje z rubrikami pri matematiki
Katja Mohar:
Definicija koncepta in slika koncepta pri premem sorazmerju
Blanka Rončelj:
Odnos učencev do žepnih računal
Karmen Zupan:
Opazovanje v šolski geometriji
Tajda Ribič:
Analiza geometrijskih nalog v učbenikih matematike
Other documents (9)
Zlatan Magajna:
An observation tool as an aid for building proofs
Zlatan Magajna, Amalija Žakelj:
Primerjalna analiza zunanjega preverjanja znanja iz matematike ob koncu devetletke v Sloveniji med obdobjema 2002-2005 in 2006-2010
Zlatan Magajna, Mojca Suban Ambrož:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Matematika
Zlatan Magajna:
Premagovanje ovire šibkega znanja pri geometrijskih dokazovalnih nalogah
Zlatan Magajna:
Overcoming the obstacle of poor knowledge in proving geometry tasks
Katja Mohar:
Pomen grafičnih organizatorjev pri oblikovanju slike pojma
Amalija Žakelj, Zlatan Magajna:
Zunanja diferenciacija in dosežki učencev pri notranjem in zunanjem preverjanju znanja
Researching the teaching and learning of mathematics II
Adrijana Mastnak, Milena Valenčič Zuljan, Zlatan Magajna:
Self-assessment by self-questioning in the instructional and practical phases of mathematics learning