Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Katarina Zadnik:
Razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri 8-letnih učencih v glasbeni šoli
Tatjana Pretnar:
Medkulturna analiza stališč učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Urška Emeršič:
Motivacijska naravnanost zaposlenih v varstveno-delovnih centrih
Magistrska dela (90)
Suzana Žunko-Vogrinc:
Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Ana Tomažič Cigoj:
Izgorelost na delovnem mestu mobilnega učitelja za dodatno strokovno pomoč
Maja Prašnikar:
Potrebe staršev in vzgojiteljev po podpori specialnega in rehabilitacijskega pedagoga pri delu z otroki s posebnimi potrebami v vrtcu
Anja Tkalec:
Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
Leonida Novak:
Stališča razrednih učiteljev o verbalni komunikaciji v prvem in drugem triletju osnovne šole
Tea Suhoveršnik:
Anksioznost in njeni dejavniki tveganja pri osnovnošolcih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja z vidika staršev
Igor Lorger:
Poklicni stres pri učiteljih v osnovni šoli
Nina Petrič:
Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika o motnjah požiranja pri bolnikih z rakom glave in vratu
Saša Širnik:
Učinkovitost zapomnitve informacij z uporabo slovenskega znakovnega jezika pri slišečih učencih
Daša Peganc:
Ugotavljanje stresa predšolskih otrok v javnih vrtcih in programih s prilagojenim izvajanjem ter dodatno strokovno pomočjo
Tina Mrhar:
Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s sladkorno boleznijo tipa 2
Polona Lotrič:
Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s poškodbo hrbtenjače
Lucija Rakovec:
Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja
Jana Kruh:
Zgodnje odkrivanje disleksije
Neža Zdešar:
Stališča učiteljev in učencev do vključevanja sodobne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Anamarija Erčulj:
Vpliv učnih sredstev na razumevanje likovnih pojmov pri pouku likovne umetnosti v osnovni šoli
Marlene Zorjan:
Vpliv organizacije vzgojno-izobraževalnega procesa likovne umetnosti na dosežke učencev
Maja Purkat:
Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
Sara Češarek:
Telesna aktivnost in kvaliteta življenja oseb s slepoto in slabovidnostjo
Janja Jakša:
Vizualizacija in likovna artikulacija pri srednješolcih
Manca Herlec:
Trajnost znanja likovnih pojmov
Anita Tkalec:
Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s cerebralno paralizo
Valentina Gartner:
Računalniška pismenost in koncept lastnega ocenjevanja znanja učencev prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Mateja Turičnik:
Razvijanje bralnih in pisnih zmožnosti pri četrtošolcih
Maja Godec:
Stres in izgorelost pri zaposlenih v centrih za usposabljanje, delo in varstvo
Maja Jakob:
Obravnava deklice z avtističnimi motnjami in težjo motnjo v duševnem razvoju po metodi Floortime
Eva Tomažin:
Povezovanje med programi predšolske vzgoje
Tamara Novak:
Spolna edukacija odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v stanovanjski enoti
Barbara Močnik:
Pogledi staršev in strokovnih delavcev na proces zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
Anja Dovečar:
Samopodoba specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v primerjavi z učitelji razrednega pouka
Alisa Kovačevič:
Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
Alja Lečnik:
Ozaveščanje mladostnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju o spolnosti
Nuša Merzdovnik:
Izgorelost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na delovnem mestu na Koroškem in v Velenju
Ana Simončič:
Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Polona Kreže:
Odnosi in interakcije med otroki z motnjami v duševnem razvoju in tretješolci
Irena Podjed:
Potrebe žalujočih otrok v osnovni šoli
Anja Vidmar:
Številske in prostorske predstave pri učencih z gibalno oviranostjo in lažjimi motnjami v duševnem razvoju
Leja Mehmedovič:
Zaznamovanost učenca zaradi dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
Lara Hodej:
Vpliv poučevanja metakognitivnih bralnih strategij s pomočjo psa na bralno anksioznost in bralno razumevanje učencev
Karin Franko:
Vpliv likovnega ustvarjanja na izboljšanje samopodobe osebe s poškodbo možganov
Mateja Balanč:
Ugotavljanje kakovosti življenja oseb s pridobljeno možgansko poškodbo
Katarina Fijavž:
Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
Neža Sluga:
Zlorabe oseb z motnjami v duševnem razvoju
Nina Pavlin:
Pojmovanja motečega vedenja pri specialnih pedagogih
Tamara Donaj:
Poklicno izgorevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju
Tjaša Mežnaršič:
Medosebni odnosi mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju v primerjavi z odnosi normativnih mladostnikov
Anja Kleinberger:
Vpliv socialnih iger na socialno strukturo razreda v tretjem obdobju osnovne šole prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Nika Kikelj:
Subjektivna ocena kvalitete življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Katja Širca:
Motivacija in učinki prostovoljstva pri osnovnošolskih učencih prostovoljcih
Neja Janet:
Omogočanje soudeležbe otrok v razvojnih oddelkih slovenskih vrtcev pri prehranjevanju in počitku
Ana Potočnik:
Subjektivna ocena kakovosti življenja žensk z multiplo sklerozo
Danica Zec:
Pomoč z likovno umetnostjo osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi čustveno-vedenjskimi težavami
Lara Likar:
Sporočanje diagnoze Downovega sindroma otroka materam v prenatalnem in/ali postnatalnem obdobju
Špela Ravnikar:
Merske karakteristike slovenskega prevoda vprašalnika "The Swal-QOL"
Urška Golčman:
Vloga razrednika pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli in njegov profesionalni razvoj
Vesna Turičnik:
Dejavniki poklicnega stresa
Anja Šepec:
Razlike pri soočanju med očeti in materami ob rojstvu otroka z downovim sindromom
Ajda Ratković:
Preverjanje merskih lastnosti slovenske priredbe Quality of Communication Life Scale za populacijo oseb z nevrogenimi motnjami komunikacije
Ingrid Vrabl:
Model podpore na delovnem mestu pri osebi z Aspergerjevim sindromom
Vojka Vrečič:
Doživljanje stresa specialnega in rehabilitacijskega pedagoga v Pomurju
Urška Celarc:
Izzivi odraščanja pri mladostnikih z Aspergerjevim sindromom
Bernarda Rozman:
Načrtovanje prihodnosti družin oseb s težjimi motnjami v duševnem razvoju z vidika sorojencev
Maja Vatovec:
Doživljanje izzivov starševstva in sodelovanje z učitelji v kontekstu otrokove motnje pozornosti in hiperaktivnosti
Ajda Podobnik:
Mnenje vzgojiteljev o dejavnostih v naravnem okolju z otroki s posebnimi potrebami
Nikola Milošević:
Stališča učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v Sloveniji in na Češkem
Blaž Vozelj:
Vpliv duhovnega življenja na celovito kvaliteto življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Tamara Benko:
Merske karakteristike BTNS - Butt testa neverbalnega sklepanja
Ana Deutsch Sodnik:
Vključevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v športno-gibalne aktivnosti kot preventiva poklicnemu stresu
Janja Sečkar:
Samopodoba učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v primerjavi z vrstniki brez težav
Veronika Grebenc:
Osebnostne značilnosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na njihovem delovnem mestu
Blažka Gaberc:
Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
Barbara Vindiš Bratušek:
Pripadnost izvajalcev dodatne strokovne pomoč matičnim institucijam
Nena Tomelj Bobnar:
Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Ana Vidmar:
Odgovornost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov za uspeh učencev s posebnimi potrebami
Petra Povirk:
Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Maruša Loboda:
Raven razvitosti izvršilnih funkcij pri predšolskih otrocih
Mateja Juršević:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Nives Vogrinec:
Vpliv kognitivnega treninga na kognitivno funkcioniranje odrasle osebe po nezgodni poškodbi glave v postakutnem obdobju
Ines Fridrih:
Vpliv tehnik sproščanja na delo specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
Patricija Rajković:
Delovna motivacija in delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Petra Jeršin:
Stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v času epidemije Covid-19 glede na delovno mesto
Barbara Polajžer:
Poklicni stres specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v razvojnih ambulantah in mobilni specialno pedagoški službi
Manca Koprivšek:
Proces sprejemanja pri starših otrok s posebnimi potrebami
Nika Kokolj:
Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
Brina Biličič Gorišek:
Stres in rezilientnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu med pandemijo covid-19
Doroteja Terihaj:
Socialna anksioznost pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Špela Kuhar:
Delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na različnih delovnih mestih
Alja Roudi:
Vpliv stresa na poklicno izgorelost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov, zaposlenih na osnovnih šolah v Murski Soboti
Urška Nabergoj:
Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika o izkušnjah s komunikacijo po laringektomiji
Neža Bernik:
Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika Voice Handicap Index-9 International (VHI-9i)
Diplomska dela (59)
Petra Pibernik:
Čustvena inteligentnost in osebnostna dimenzija ekstravertnost-introvertnost otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Anja Svetin:
Strategije in načini pomoči otroku s selektivnim mutizmom v vrtcu in šoli
Višnja Gladović:
Mnenje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vplivu družine na otroka s posebnimi potrebami
Monika Radivojević:
Pojav agresivnosti pri otrocih z lažjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Nina Lorger:
Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole
Mateja Breznar:
Uporaba socialnih iger na osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Jasna Zabrič:
Ustvarjalnost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Judita Rupnik:
Ocenjevanje branja pri odraslih po poškodbi možganov
Tjaša Strgar:
Ustreznost usmeritve v program in prešolanje učencev
Janja Lokošek:
Razumevanje, prepoznavanje in razvijanje nadarjenosti pri otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Bernarda Varžič:
Obravnava otrok z Downovim sindromom v predšolskem obdobju
Mirjam Šuštar Peterka:
Povezanost vidikov vzgoje in učnih težav otrok v osnovni šoli
Jasmina Furdi:
Uporaba funkcionalne ocene vedenja pri otroku z ADHD in znižanimi kognitivnimi potenciali
Sabrina Cirman:
Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Sara Terlević:
Pomoč z likovno umetnostjo za osebe z motnjo v duševnem razvoju
Sandra Pušar:
Socializacija otrok s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Barbara Miholič:
Prostočasne aktivnosti odraslih oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Blanka Colnerič:
Osebnostne poteze otrok z motnjo v duševnem razvoju
Tanja Klavž:
Pogledi slovenskih in španskih študentk na izobraževanje za delo specialnih in rehabilitacijskih pedagoginj
Mateja Gračner:
Medkulturna primerjava stališč učencev do sošolcev s posebnimi potrebami in sociometrični status učencev s posebnimi potrebami v razredu
Lea Komat:
Samospoštovanje pri paraolimpijcih
Anja Zlatečan:
Samopodoba učencev osnovne šole s prilagojenim programom v primerjavi z učenci redne osnovne šole
Ana Resman:
Spolnost mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Zorica Rucheton:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do težav s spominom pri učencih s posebnimi potrebami
Olga Pogačnik Janežič:
Izgorelost in dejavniki stresa pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih, ki izvajajo dodatno strokovno pomoč
Manuela Makovec:
Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskem otroku s cerebralno paralizo
Anja Jakopič:
Usposobljenost vzgojiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
Simona Kovačič:
Vidiki učiteljev do inkluzivne prakse v osnovnih šolah v Savinjski dolini
Tina Maček:
Socialna integracija v različnih šolskih programih
Alenka Korun:
Vidno zaznavanje deklice z Rettovim sindromom – študija primera
Katarina Marinko Jenko:
Neuspešni nadarjeni otroci
Tanja Jamnik:
Tesnoba pri starših otrok z dodatno strokovno pomočjo
Dijana Crnić:
Psihološke značilnosti oseb s Prader-Willijevim sindromom ter primerjava s psihološkimi značilnostmi oseb z Downovim sindromom
Tina Krivec:
Spolno nasilje med mladostniki z zmerno motnjo v duševnem razvoju v institucijah
Sara Sagadin:
Stališča ravnateljev do specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Janja Gosarič:
Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
Karmen Močnik:
Učiteljevo poznavanje in izvajanje prilagoditev pri poučevanju in preverjanju znanja učencev z disleksijo in dispraksijo
Mojca Žgajnar:
Delo specialnega in rehabilitacijskega pedagoga in vpliv na njegovo družino
Nika Wesenschegg:
Vključevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju v družbeno okolje Šaleške doline
Barbara Tuljak:
Spolnost in osebe z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Ksenija Leber:
Proces socializacije osebe s kombinacijo motenj avtističnega spektra in zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Kaja Vidic:
Vpliv nadomestne komunikacije na vedenje (študija primera)
Nina Aupič:
Čebelarjenje v Varstveno delovnem centru Črnomelj
Vanda Zorec:
Sindrom izgorevanja pri zaposlenih v zavodih za varstvo in usposabljanje
Darja Eržen:
Stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v mobilnih službah in v osnovnih šolah s prilagojenim programom
Nadja Vulić:
Etični kodeks specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in dileme v šoli
Meta Bevk Vončina:
Prosti čas učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Blažka Merkac:
Senzomotorična integracija otroka z nerazvito strukturo corpus callosum in delecijo 1q43 kromosoma
Petra Hlačar:
Matere otrok s posebnimi potrebami - aktivne članice društev
Alisa Krajnc:
Psihosocialni vidiki izgube vida
Ana Simončič:
Čustvena inteligentnost pri nadarjenih učencih
Natalija Sagadin:
Sorojenci v družini z otrokom s posebnimi potrebami
Blanka Jerman:
Spomin po nezgodni možganski poškodbi
Maja Purkat:
Učenci z levkemijo in njihovo ponovno vključevanje v šolo
Nika Škorjanc:
Poklicni stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih -kaj je in kako ga zmanjšujemo
Lara Likar:
Igra in igrače otrok z zmerno, s težjo, težko motnjo v duševnem razvoju
Petra Podlogar:
Socialna anksioznost pri učencih z govornimi motnjami
Tjaša Prelog:
Dvojna diagnoza
Aleksandra Soklič:
Psihološke značilnosti oseb po težki poškodbi glave
Druga dela (19)
Tjaša Filipčič, Vedrana Sember, Maja Pajek, Janez Jerman:
Quality of life and physical activity of persons with spinal cord injury
Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman:
Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Stojan Kostanjevec, Janez Jerman, Verena Koch:
The effects of nutrition education on 6th graders knowledge of nutrition in nine-year primary schools in Slovenia
Janez Jerman:
Stres pri strokovnih delavcih v vzgojnoizobraževalnih in prevzgojnih zavodih
Erna Žgur, Janez Jerman:
Therapists' and teachers' views on the effects of hippotherapy
Sandra Pušar, Dejan Paliska, Rudi Čop, Daša Fabjan, Samo Drobne:
Izbira lokacije za postavitev geomagnetnega observatorija v Sloveniji
Natalija Sagadin:
Položaj in potrebe sorojencev, ki imajo brata ali sestro s posebnimi potrebami
Mojca Dolar Borštnar:
Samopodoba mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju v povezavi s socialnimi dejavniki
Petra Podlogar:
Prepoznavnost nevladnih organizacij v Sloveniji med strokovnjaki v šolstvu, ki se ukvarjajo z osebami s posebnimi potrebami
Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar:
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Irena Adlešič, Janez Jerman:
Primerjava samopodobe nadarjenih učencev in njihovih vrstnikov
Stojan Kostanjevec, Verena Koch, Janez Jerman:
Formal nutrition education and nutrition knowledge of 6th graders in nine-year primary schools in Slovenia
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Preschool children learning about the origin of food, on local farms and in the preschool garden
Anja Božič, Katarina Habe, Janez Jerman:
Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih
Vesna Rakef:
Likovni motiv kot izhodišče za razvoj kritičnega vrednotenja likovnih del
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Gardening activities at school and their impact on childrenʼs knowledge and attitudes to the consumption of garden vegetables
Uršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan:
Understanding analytical drawings of preschool children