Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Katarina Zadnik: Razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri 8-letnih učencih v glasbeni šoli
  2. Tatjana Pretnar: Medkulturna analiza stališč učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  3. Urška Emeršič: Motivacijska naravnanost zaposlenih v varstveno-delovnih centrih

Magistrska dela (90)

  1. Suzana Žunko-Vogrinc: Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
  2. Ana Tomažič Cigoj: Izgorelost na delovnem mestu mobilnega učitelja za dodatno strokovno pomoč
  3. Maja Prašnikar: Potrebe staršev in vzgojiteljev po podpori specialnega in rehabilitacijskega pedagoga pri delu z otroki s posebnimi potrebami v vrtcu
  4. Anja Tkalec: Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
  5. Leonida Novak: Stališča razrednih učiteljev o verbalni komunikaciji v prvem in drugem triletju osnovne šole
  6. Tea Suhoveršnik: Anksioznost in njeni dejavniki tveganja pri osnovnošolcih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja z vidika staršev
  7. Igor Lorger: Poklicni stres pri učiteljih v osnovni šoli
  8. Nina Petrič: Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika o motnjah požiranja pri bolnikih z rakom glave in vratu
  9. Saša Širnik: Učinkovitost zapomnitve informacij z uporabo slovenskega znakovnega jezika pri slišečih učencih
  10. Daša Peganc: Ugotavljanje stresa predšolskih otrok v javnih vrtcih in programih s prilagojenim izvajanjem ter dodatno strokovno pomočjo
  11. Tina Mrhar: Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s sladkorno boleznijo tipa 2
  12. Polona Lotrič: Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s poškodbo hrbtenjače
  13. Lucija Rakovec: Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja
  14. Jana Kruh: Zgodnje odkrivanje disleksije
  15. Neža Zdešar: Stališča učiteljev in učencev do vključevanja sodobne glasbe v pouk glasbene umetnosti
  16. Anamarija Erčulj: Vpliv učnih sredstev na razumevanje likovnih pojmov pri pouku likovne umetnosti v osnovni šoli
  17. Marlene Zorjan: Vpliv organizacije vzgojno-izobraževalnega procesa likovne umetnosti na dosežke učencev
  18. Maja Purkat: Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
  19. Sara Češarek: Telesna aktivnost in kvaliteta življenja oseb s slepoto in slabovidnostjo
  20. Janja Jakša: Vizualizacija in likovna artikulacija pri srednješolcih
  21. Manca Herlec: Trajnost znanja likovnih pojmov
  22. Anita Tkalec: Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s cerebralno paralizo
  23. Valentina Gartner: Računalniška pismenost in koncept lastnega ocenjevanja znanja učencev prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
  24. Mateja Turičnik: Razvijanje bralnih in pisnih zmožnosti pri četrtošolcih
  25. Maja Godec: Stres in izgorelost pri zaposlenih v centrih za usposabljanje, delo in varstvo
  26. Maja Jakob: Obravnava deklice z avtističnimi motnjami in težjo motnjo v duševnem razvoju po metodi Floortime
  27. Eva Tomažin: Povezovanje med programi predšolske vzgoje
  28. Tamara Novak: Spolna edukacija odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v stanovanjski enoti
  29. Barbara Močnik: Pogledi staršev in strokovnih delavcev na proces zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
  30. Anja Dovečar: Samopodoba specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v primerjavi z učitelji razrednega pouka
  31. Alisa Kovačevič: Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
  32. Alja Lečnik: Ozaveščanje mladostnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju o spolnosti
  33. Nuša Merzdovnik: Izgorelost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na delovnem mestu na Koroškem in v Velenju
  34. Ana Simončič: Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  35. Polona Kreže: Odnosi in interakcije med otroki z motnjami v duševnem razvoju in tretješolci
  36. Irena Podjed: Potrebe žalujočih otrok v osnovni šoli
  37. Anja Vidmar: Številske in prostorske predstave pri učencih z gibalno oviranostjo in lažjimi motnjami v duševnem razvoju
  38. Leja Mehmedovič: Zaznamovanost učenca zaradi dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
  39. Lara Hodej: Vpliv poučevanja metakognitivnih bralnih strategij s pomočjo psa na bralno anksioznost in bralno razumevanje učencev
  40. Karin Franko: Vpliv likovnega ustvarjanja na izboljšanje samopodobe osebe s poškodbo možganov
  41. Mateja Balanč: Ugotavljanje kakovosti življenja oseb s pridobljeno možgansko poškodbo
  42. Katarina Fijavž: Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
  43. Neža Sluga: Zlorabe oseb z motnjami v duševnem razvoju
  44. Nina Pavlin: Pojmovanja motečega vedenja pri specialnih pedagogih
  45. Tamara Donaj: Poklicno izgorevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju
  46. Tjaša Mežnaršič: Medosebni odnosi mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju v primerjavi z odnosi normativnih mladostnikov
  47. Anja Kleinberger: Vpliv socialnih iger na socialno strukturo razreda v tretjem obdobju osnovne šole prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
  48. Nika Kikelj: Subjektivna ocena kvalitete življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  49. Katja Širca: Motivacija in učinki prostovoljstva pri osnovnošolskih učencih prostovoljcih
  50. Neja Janet: Omogočanje soudeležbe otrok v razvojnih oddelkih slovenskih vrtcev pri prehranjevanju in počitku
  51. Ana Potočnik: Subjektivna ocena kakovosti življenja žensk z multiplo sklerozo
  52. Danica Zec: Pomoč z likovno umetnostjo osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi čustveno-vedenjskimi težavami
  53. Lara Likar: Sporočanje diagnoze Downovega sindroma otroka materam v prenatalnem in/ali postnatalnem obdobju
  54. Špela Ravnikar: Merske karakteristike slovenskega prevoda vprašalnika "The Swal-QOL"
  55. Urška Golčman: Vloga razrednika pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli in njegov profesionalni razvoj
  56. Vesna Turičnik: Dejavniki poklicnega stresa
  57. Anja Šepec: Razlike pri soočanju med očeti in materami ob rojstvu otroka z downovim sindromom
  58. Ajda Ratković: Preverjanje merskih lastnosti slovenske priredbe Quality of Communication Life Scale za populacijo oseb z nevrogenimi motnjami komunikacije
  59. Ingrid Vrabl: Model podpore na delovnem mestu pri osebi z Aspergerjevim sindromom
  60. Vojka Vrečič: Doživljanje stresa specialnega in rehabilitacijskega pedagoga v Pomurju
  61. Urška Celarc: Izzivi odraščanja pri mladostnikih z Aspergerjevim sindromom
  62. Bernarda Rozman: Načrtovanje prihodnosti družin oseb s težjimi motnjami v duševnem razvoju z vidika sorojencev
  63. Maja Vatovec: Doživljanje izzivov starševstva in sodelovanje z učitelji v kontekstu otrokove motnje pozornosti in hiperaktivnosti
  64. Ajda Podobnik: Mnenje vzgojiteljev o dejavnostih v naravnem okolju z otroki s posebnimi potrebami
  65. Nikola Milošević: Stališča učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v Sloveniji in na Češkem
  66. Blaž Vozelj: Vpliv duhovnega življenja na celovito kvaliteto življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  67. Tamara Benko: Merske karakteristike BTNS - Butt testa neverbalnega sklepanja
  68. Ana Deutsch Sodnik: Vključevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v športno-gibalne aktivnosti kot preventiva poklicnemu stresu
  69. Janja Sečkar: Samopodoba učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v primerjavi z vrstniki brez težav
  70. Veronika Grebenc: Osebnostne značilnosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na njihovem delovnem mestu
  71. Blažka Gaberc: Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
  72. Barbara Vindiš Bratušek: Pripadnost izvajalcev dodatne strokovne pomoč matičnim institucijam
  73. Nena Tomelj Bobnar: Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
  74. Ana Vidmar: Odgovornost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov za uspeh učencev s posebnimi potrebami
  75. Petra Povirk: Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  76. Maruša Loboda: Raven razvitosti izvršilnih funkcij pri predšolskih otrocih
  77. Mateja Juršević: Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  78. Nives Vogrinec: Vpliv kognitivnega treninga na kognitivno funkcioniranje odrasle osebe po nezgodni poškodbi glave v postakutnem obdobju
  79. Ines Fridrih: Vpliv tehnik sproščanja na delo specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
  80. Patricija Rajković: Delovna motivacija in delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  81. Petra Jeršin: Stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v času epidemije Covid-19 glede na delovno mesto
  82. Barbara Polajžer: Poklicni stres specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v razvojnih ambulantah in mobilni specialno pedagoški službi
  83. Manca Koprivšek: Proces sprejemanja pri starših otrok s posebnimi potrebami
  84. Nika Kokolj: Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
  85. Brina Biličič Gorišek: Stres in rezilientnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu med pandemijo covid-19
  86. Doroteja Terihaj: Socialna anksioznost pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  87. Špela Kuhar: Delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na različnih delovnih mestih
  88. Alja Roudi: Vpliv stresa na poklicno izgorelost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov, zaposlenih na osnovnih šolah v Murski Soboti
  89. Urška Nabergoj: Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika o izkušnjah s komunikacijo po laringektomiji
  90. Neža Bernik: Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika Voice Handicap Index-9 International (VHI-9i)

Diplomska dela (59)

  1. Petra Pibernik: Čustvena inteligentnost in osebnostna dimenzija ekstravertnost-introvertnost otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  2. Anja Svetin: Strategije in načini pomoči otroku s selektivnim mutizmom v vrtcu in šoli
  3. Višnja Gladović: Mnenje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vplivu družine na otroka s posebnimi potrebami
  4. Monika Radivojević: Pojav agresivnosti pri otrocih z lažjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
  5. Nina Lorger: Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole
  6. Mateja Breznar: Uporaba socialnih iger na osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
  7. Jasna Zabrič: Ustvarjalnost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  8. Judita Rupnik: Ocenjevanje branja pri odraslih po poškodbi možganov
  9. Tjaša Strgar: Ustreznost usmeritve v program in prešolanje učencev
  10. Janja Lokošek: Razumevanje, prepoznavanje in razvijanje nadarjenosti pri otrocih s slepoto in slabovidnostjo
  11. Bernarda Varžič: Obravnava otrok z Downovim sindromom v predšolskem obdobju
  12. Mirjam Šuštar Peterka: Povezanost vidikov vzgoje in učnih težav otrok v osnovni šoli
  13. Jasmina Furdi: Uporaba funkcionalne ocene vedenja pri otroku z ADHD in znižanimi kognitivnimi potenciali
  14. Sabrina Cirman: Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  15. Sara Terlević: Pomoč z likovno umetnostjo za osebe z motnjo v duševnem razvoju
  16. Sandra Pušar: Socializacija otrok s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
  17. Barbara Miholič: Prostočasne aktivnosti odraslih oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  18. Blanka Colnerič: Osebnostne poteze otrok z motnjo v duševnem razvoju
  19. Tanja Klavž: Pogledi slovenskih in španskih študentk na izobraževanje za delo specialnih in rehabilitacijskih pedagoginj
  20. Mateja Gračner: Medkulturna primerjava stališč učencev do sošolcev s posebnimi potrebami in sociometrični status učencev s posebnimi potrebami v razredu
  21. Lea Komat: Samospoštovanje pri paraolimpijcih
  22. Anja Zlatečan: Samopodoba učencev osnovne šole s prilagojenim programom v primerjavi z učenci redne osnovne šole
  23. Ana Resman: Spolnost mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  24. Zorica Rucheton: Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do težav s spominom pri učencih s posebnimi potrebami
  25. Olga Pogačnik Janežič: Izgorelost in dejavniki stresa pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih, ki izvajajo dodatno strokovno pomoč
  26. Manuela Makovec: Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskem otroku s cerebralno paralizo
  27. Anja Jakopič: Usposobljenost vzgojiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
  28. Simona Kovačič: Vidiki učiteljev do inkluzivne prakse v osnovnih šolah v Savinjski dolini
  29. Tina Maček: Socialna integracija v različnih šolskih programih
  30. Alenka Korun: Vidno zaznavanje deklice z Rettovim sindromom – študija primera
  31. Katarina Marinko Jenko: Neuspešni nadarjeni otroci
  32. Tanja Jamnik: Tesnoba pri starših otrok z dodatno strokovno pomočjo
  33. Dijana Crnić: Psihološke značilnosti oseb s Prader-Willijevim sindromom ter primerjava s psihološkimi značilnostmi oseb z Downovim sindromom
  34. Tina Krivec: Spolno nasilje med mladostniki z zmerno motnjo v duševnem razvoju v institucijah
  35. Sara Sagadin: Stališča ravnateljev do specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  36. Janja Gosarič: Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
  37. Karmen Močnik: Učiteljevo poznavanje in izvajanje prilagoditev pri poučevanju in preverjanju znanja učencev z disleksijo in dispraksijo
  38. Mojca Žgajnar: Delo specialnega in rehabilitacijskega pedagoga in vpliv na njegovo družino
  39. Nika Wesenschegg: Vključevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju v družbeno okolje Šaleške doline
  40. Barbara Tuljak: Spolnost in osebe z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  41. Ksenija Leber: Proces socializacije osebe s kombinacijo motenj avtističnega spektra in zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  42. Kaja Vidic: Vpliv nadomestne komunikacije na vedenje (študija primera)
  43. Nina Aupič: Čebelarjenje v Varstveno delovnem centru Črnomelj
  44. Vanda Zorec: Sindrom izgorevanja pri zaposlenih v zavodih za varstvo in usposabljanje
  45. Darja Eržen: Stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v mobilnih službah in v osnovnih šolah s prilagojenim programom
  46. Nadja Vulić: Etični kodeks specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in dileme v šoli
  47. Meta Bevk Vončina: Prosti čas učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  48. Blažka Merkac: Senzomotorična integracija otroka z nerazvito strukturo corpus callosum in delecijo 1q43 kromosoma
  49. Petra Hlačar: Matere otrok s posebnimi potrebami - aktivne članice društev
  50. Alisa Krajnc: Psihosocialni vidiki izgube vida
  51. Ana Simončič: Čustvena inteligentnost pri nadarjenih učencih
  52. Natalija Sagadin: Sorojenci v družini z otrokom s posebnimi potrebami
  53. Blanka Jerman: Spomin po nezgodni možganski poškodbi
  54. Maja Purkat: Učenci z levkemijo in njihovo ponovno vključevanje v šolo
  55. Nika Škorjanc: Poklicni stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih -kaj je in kako ga zmanjšujemo
  56. Lara Likar: Igra in igrače otrok z zmerno, s težjo, težko motnjo v duševnem razvoju
  57. Petra Podlogar: Socialna anksioznost pri učencih z govornimi motnjami
  58. Tjaša Prelog: Dvojna diagnoza
  59. Aleksandra Soklič: Psihološke značilnosti oseb po težki poškodbi glave

Druga dela (19)

  1. Tjaša Filipčič, Vedrana Sember, Maja Pajek, Janez Jerman: Quality of life and physical activity of persons with spinal cord injury
  2. Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman: Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
  3. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir: The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
  4. Stojan Kostanjevec, Janez Jerman, Verena Koch: The effects of nutrition education on 6th graders knowledge of nutrition in nine-year primary schools in Slovenia
  5. Janez Jerman: Stres pri strokovnih delavcih v vzgojnoizobraževalnih in prevzgojnih zavodih
  6. Erna Žgur, Janez Jerman: Therapists' and teachers' views on the effects of hippotherapy
  7. Sandra Pušar, Dejan Paliska, Rudi Čop, Daša Fabjan, Samo Drobne: Izbira lokacije za postavitev geomagnetnega observatorija v Sloveniji
  8. Natalija Sagadin: Položaj in potrebe sorojencev, ki imajo brata ali sestro s posebnimi potrebami
  9. Mojca Dolar Borštnar: Samopodoba mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju v povezavi s socialnimi dejavniki
  10. Petra Podlogar: Prepoznavnost nevladnih organizacij v Sloveniji med strokovnjaki v šolstvu, ki se ukvarjajo z osebami s posebnimi potrebami
  11. Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar: Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
  12. Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman: KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
  13. Irena Adlešič, Janez Jerman: Primerjava samopodobe nadarjenih učencev in njihovih vrstnikov
  14. Stojan Kostanjevec, Verena Koch, Janez Jerman: Formal nutrition education and nutrition knowledge of 6th graders in nine-year primary schools in Slovenia
  15. Marjanca Kos, Janez Jerman: Preschool children learning about the origin of food, on local farms and in the preschool garden
  16. Anja Božič, Katarina Habe, Janez Jerman: Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih
  17. Vesna Rakef: Likovni motiv kot izhodišče za razvoj kritičnega vrednotenja likovnih del
  18. Marjanca Kos, Janez Jerman: Gardening activities at school and their impact on childrenʼs knowledge and attitudes to the consumption of garden vegetables
  19. Uršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan: Understanding analytical drawings of preschool children