Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Katarina Zadnik:
Razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri 8-letnih učencih v glasbeni šoli
Tatjana Pretnar:
Medkulturna analiza stališč učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Urška Emeršič:
Motivacijska naravnanost zaposlenih v varstveno-delovnih centrih
MSc theses (90)
Suzana Žunko-Vogrinc:
Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Ana Tomažič Cigoj:
Izgorelost na delovnem mestu mobilnega učitelja za dodatno strokovno pomoč
Maja Prašnikar:
Potrebe staršev in vzgojiteljev po podpori specialnega in rehabilitacijskega pedagoga pri delu z otroki s posebnimi potrebami v vrtcu
Anja Tkalec:
Pripovedovanje zgodbe petletnih otrok z avtistično motnjo
Leonida Novak:
Stališča razrednih učiteljev o verbalni komunikaciji v prvem in drugem triletju osnovne šole
Tea Suhoveršnik:
Anksioznost in njeni dejavniki tveganja pri osnovnošolcih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja z vidika staršev
Igor Lorger:
Poklicni stres pri učiteljih v osnovni šoli
Nina Petrič:
Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika o motnjah požiranja pri bolnikih z rakom glave in vratu
Saša Širnik:
Učinkovitost zapomnitve informacij z uporabo slovenskega znakovnega jezika pri slišečih učencih
Daša Peganc:
Ugotavljanje stresa predšolskih otrok v javnih vrtcih in programih s prilagojenim izvajanjem ter dodatno strokovno pomočjo
Tina Mrhar:
Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s sladkorno boleznijo tipa 2
Polona Lotrič:
Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s poškodbo hrbtenjače
Lucija Rakovec:
Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja
Jana Kruh:
Zgodnje odkrivanje disleksije
Neža Zdešar:
Stališča učiteljev in učencev do vključevanja sodobne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Anamarija Erčulj:
Vpliv učnih sredstev na razumevanje likovnih pojmov pri pouku likovne umetnosti v osnovni šoli
Marlene Zorjan:
Vpliv organizacije vzgojno-izobraževalnega procesa likovne umetnosti na dosežke učencev
Maja Purkat:
Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
Sara Češarek:
Telesna aktivnost in kvaliteta življenja oseb s slepoto in slabovidnostjo
Janja Jakša:
Vizualizacija in likovna artikulacija pri srednješolcih
Manca Herlec:
Trajnost znanja likovnih pojmov
Anita Tkalec:
Subjektivna ocena kakovosti življenja oseb s cerebralno paralizo
Valentina Gartner:
Računalniška pismenost in koncept lastnega ocenjevanja znanja učencev prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Mateja Turičnik:
Razvijanje bralnih in pisnih zmožnosti pri četrtošolcih
Maja Godec:
Stres in izgorelost pri zaposlenih v centrih za usposabljanje, delo in varstvo
Maja Jakob:
Obravnava deklice z avtističnimi motnjami in težjo motnjo v duševnem razvoju po metodi Floortime
Eva Tomažin:
Povezovanje med programi predšolske vzgoje
Tamara Novak:
Spolna edukacija odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v stanovanjski enoti
Barbara Močnik:
Pogledi staršev in strokovnih delavcev na proces zgodnje obravnave otrok s posebnimi potrebami
Anja Dovečar:
Samopodoba specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v primerjavi z učitelji razrednega pouka
Alisa Kovačevič:
Govorna razumljivost odraslih oseb z Downovim sindromom
Alja Lečnik:
Ozaveščanje mladostnikov z zmerno motnjo v duševnem razvoju o spolnosti
Nuša Merzdovnik:
Izgorelost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na delovnem mestu na Koroškem in v Velenju
Ana Simončič:
Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Polona Kreže:
Odnosi in interakcije med otroki z motnjami v duševnem razvoju in tretješolci
Irena Podjed:
Potrebe žalujočih otrok v osnovni šoli
Anja Vidmar:
Številske in prostorske predstave pri učencih z gibalno oviranostjo in lažjimi motnjami v duševnem razvoju
Leja Mehmedovič:
Zaznamovanost učenca zaradi dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
Lara Hodej:
Vpliv poučevanja metakognitivnih bralnih strategij s pomočjo psa na bralno anksioznost in bralno razumevanje učencev
Karin Franko:
Vpliv likovnega ustvarjanja na izboljšanje samopodobe osebe s poškodbo možganov
Mateja Balanč:
Ugotavljanje kakovosti življenja oseb s pridobljeno možgansko poškodbo
Katarina Fijavž:
Pismenost učencev 8. In 9. Razredov z motnjami branja in pisanja v primerjavi z učenci brez motenj branja in pisanja
Neža Sluga:
Zlorabe oseb z motnjami v duševnem razvoju
Nina Pavlin:
Pojmovanja motečega vedenja pri specialnih pedagogih
Tamara Donaj:
Poklicno izgorevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu z osebami z motnjami v duševnem razvoju
Tjaša Mežnaršič:
Medosebni odnosi mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju v primerjavi z odnosi normativnih mladostnikov
Anja Kleinberger:
Vpliv socialnih iger na socialno strukturo razreda v tretjem obdobju osnovne šole prilagojenega programa z nižjim izobrazbenim standardom
Nika Kikelj:
Subjektivna ocena kvalitete življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Katja Širca:
Motivacija in učinki prostovoljstva pri osnovnošolskih učencih prostovoljcih
Neja Janet:
Omogočanje soudeležbe otrok v razvojnih oddelkih slovenskih vrtcev pri prehranjevanju in počitku
Ana Potočnik:
Subjektivna ocena kakovosti življenja žensk z multiplo sklerozo
Danica Zec:
Pomoč z likovno umetnostjo osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi čustveno-vedenjskimi težavami
Lara Likar:
Sporočanje diagnoze Downovega sindroma otroka materam v prenatalnem in/ali postnatalnem obdobju
Špela Ravnikar:
Merske karakteristike slovenskega prevoda vprašalnika "The Swal-QOL"
Urška Golčman:
Vloga razrednika pri delu z otroki s posebnimi potrebami v osnovni šoli in njegov profesionalni razvoj
Vesna Turičnik:
Dejavniki poklicnega stresa
Anja Šepec:
Razlike pri soočanju med očeti in materami ob rojstvu otroka z downovim sindromom
Ajda Ratković:
Preverjanje merskih lastnosti slovenske priredbe Quality of Communication Life Scale za populacijo oseb z nevrogenimi motnjami komunikacije
Ingrid Vrabl:
Model podpore na delovnem mestu pri osebi z Aspergerjevim sindromom
Vojka Vrečič:
Doživljanje stresa specialnega in rehabilitacijskega pedagoga v Pomurju
Urška Celarc:
Izzivi odraščanja pri mladostnikih z Aspergerjevim sindromom
Bernarda Rozman:
Načrtovanje prihodnosti družin oseb s težjimi motnjami v duševnem razvoju z vidika sorojencev
Maja Vatovec:
Doživljanje izzivov starševstva in sodelovanje z učitelji v kontekstu otrokove motnje pozornosti in hiperaktivnosti
Ajda Podobnik:
Mnenje vzgojiteljev o dejavnostih v naravnem okolju z otroki s posebnimi potrebami
Nikola Milošević:
Stališča učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v Sloveniji in na Češkem
Blaž Vozelj:
Vpliv duhovnega življenja na celovito kvaliteto življenja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Tamara Benko:
Merske karakteristike BTNS - Butt testa neverbalnega sklepanja
Ana Deutsch Sodnik:
Vključevanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v športno-gibalne aktivnosti kot preventiva poklicnemu stresu
Janja Sečkar:
Samopodoba učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v primerjavi z vrstniki brez težav
Veronika Grebenc:
Osebnostne značilnosti specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na njihovem delovnem mestu
Blažka Gaberc:
Spodbujanje razvoja fonološkega zavedanja s pomočjo glasbenih dejavnosti po Edgarju Willemsu
Barbara Vindiš Bratušek:
Pripadnost izvajalcev dodatne strokovne pomoč matičnim institucijam
Nena Tomelj Bobnar:
Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Ana Vidmar:
Odgovornost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov za uspeh učencev s posebnimi potrebami
Petra Povirk:
Pojmovanje učnih sposobnosti, samoučinkovitost in pripis atribucij učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Maruša Loboda:
Raven razvitosti izvršilnih funkcij pri predšolskih otrocih
Mateja Juršević:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Nives Vogrinec:
Vpliv kognitivnega treninga na kognitivno funkcioniranje odrasle osebe po nezgodni poškodbi glave v postakutnem obdobju
Ines Fridrih:
Vpliv tehnik sproščanja na delo specialnega in rehabilitacijskega pedagoga
Patricija Rajković:
Delovna motivacija in delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Petra Jeršin:
Stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v času epidemije Covid-19 glede na delovno mesto
Barbara Polajžer:
Poklicni stres specialnih in rehabilitacijskih pedagogov v razvojnih ambulantah in mobilni specialno pedagoški službi
Manca Koprivšek:
Proces sprejemanja pri starših otrok s posebnimi potrebami
Nika Kokolj:
Spodbujanje zgodnje pismenosti v vrtčevskem okolju pri slišečih ter gluhih in naglušnih otrocih
Brina Biličič Gorišek:
Stres in rezilientnost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri delu med pandemijo covid-19
Doroteja Terihaj:
Socialna anksioznost pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Špela Kuhar:
Delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov na različnih delovnih mestih
Alja Roudi:
Vpliv stresa na poklicno izgorelost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov, zaposlenih na osnovnih šolah v Murski Soboti
Urška Nabergoj:
Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika o izkušnjah s komunikacijo po laringektomiji
Neža Bernik:
Veljavnost in zanesljivost slovenskega prevoda vprašalnika Voice Handicap Index-9 International (VHI-9i)
BSc theses (59)
Petra Pibernik:
Čustvena inteligentnost in osebnostna dimenzija ekstravertnost-introvertnost otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Anja Svetin:
Strategije in načini pomoči otroku s selektivnim mutizmom v vrtcu in šoli
Višnja Gladović:
Mnenje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o vplivu družine na otroka s posebnimi potrebami
Monika Radivojević:
Pojav agresivnosti pri otrocih z lažjo in zmerno motnjo v duševnem razvoju
Nina Lorger:
Sodelovanje med šolo in starši kot element kakovosti šole
Mateja Breznar:
Uporaba socialnih iger na osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Jasna Zabrič:
Ustvarjalnost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Judita Rupnik:
Ocenjevanje branja pri odraslih po poškodbi možganov
Tjaša Strgar:
Ustreznost usmeritve v program in prešolanje učencev
Janja Lokošek:
Razumevanje, prepoznavanje in razvijanje nadarjenosti pri otrocih s slepoto in slabovidnostjo
Bernarda Varžič:
Obravnava otrok z Downovim sindromom v predšolskem obdobju
Mirjam Šuštar Peterka:
Povezanost vidikov vzgoje in učnih težav otrok v osnovni šoli
Jasmina Furdi:
Uporaba funkcionalne ocene vedenja pri otroku z ADHD in znižanimi kognitivnimi potenciali
Sabrina Cirman:
Risbe otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Sara Terlević:
Pomoč z likovno umetnostjo za osebe z motnjo v duševnem razvoju
Sandra Pušar:
Socializacija otrok s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Barbara Miholič:
Prostočasne aktivnosti odraslih oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Blanka Colnerič:
Osebnostne poteze otrok z motnjo v duševnem razvoju
Tanja Klavž:
Pogledi slovenskih in španskih študentk na izobraževanje za delo specialnih in rehabilitacijskih pedagoginj
Mateja Gračner:
Medkulturna primerjava stališč učencev do sošolcev s posebnimi potrebami in sociometrični status učencev s posebnimi potrebami v razredu
Lea Komat:
Samospoštovanje pri paraolimpijcih
Anja Zlatečan:
Samopodoba učencev osnovne šole s prilagojenim programom v primerjavi z učenci redne osnovne šole
Ana Resman:
Spolnost mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Zorica Rucheton:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do težav s spominom pri učencih s posebnimi potrebami
Olga Pogačnik Janežič:
Izgorelost in dejavniki stresa pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih, ki izvajajo dodatno strokovno pomoč
Manuela Makovec:
Uporaba komunikacijske matrike pri predšolskem otroku s cerebralno paralizo
Anja Jakopič:
Usposobljenost vzgojiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami v rednih oddelkih vrtcev
Simona Kovačič:
Vidiki učiteljev do inkluzivne prakse v osnovnih šolah v Savinjski dolini
Tina Maček:
Socialna integracija v različnih šolskih programih
Alenka Korun:
Vidno zaznavanje deklice z Rettovim sindromom – študija primera
Katarina Marinko Jenko:
Neuspešni nadarjeni otroci
Tanja Jamnik:
Tesnoba pri starših otrok z dodatno strokovno pomočjo
Dijana Crnić:
Psihološke značilnosti oseb s Prader-Willijevim sindromom ter primerjava s psihološkimi značilnostmi oseb z Downovim sindromom
Tina Krivec:
Spolno nasilje med mladostniki z zmerno motnjo v duševnem razvoju v institucijah
Sara Sagadin:
Stališča ravnateljev do specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Janja Gosarič:
Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
Karmen Močnik:
Učiteljevo poznavanje in izvajanje prilagoditev pri poučevanju in preverjanju znanja učencev z disleksijo in dispraksijo
Mojca Žgajnar:
Delo specialnega in rehabilitacijskega pedagoga in vpliv na njegovo družino
Nika Wesenschegg:
Vključevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju v družbeno okolje Šaleške doline
Barbara Tuljak:
Spolnost in osebe z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Ksenija Leber:
Proces socializacije osebe s kombinacijo motenj avtističnega spektra in zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Kaja Vidic:
Vpliv nadomestne komunikacije na vedenje (študija primera)
Nina Aupič:
Čebelarjenje v Varstveno delovnem centru Črnomelj
Vanda Zorec:
Sindrom izgorevanja pri zaposlenih v zavodih za varstvo in usposabljanje
Darja Eržen:
Stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih v mobilnih službah in v osnovnih šolah s prilagojenim programom
Nadja Vulić:
Etični kodeks specialnih in rehabilitacijskih pedagogov in dileme v šoli
Meta Bevk Vončina:
Prosti čas učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Blažka Merkac:
Senzomotorična integracija otroka z nerazvito strukturo corpus callosum in delecijo 1q43 kromosoma
Petra Hlačar:
Matere otrok s posebnimi potrebami - aktivne članice društev
Alisa Krajnc:
Psihosocialni vidiki izgube vida
Ana Simončič:
Čustvena inteligentnost pri nadarjenih učencih
Natalija Sagadin:
Sorojenci v družini z otrokom s posebnimi potrebami
Blanka Jerman:
Spomin po nezgodni možganski poškodbi
Maja Purkat:
Učenci z levkemijo in njihovo ponovno vključevanje v šolo
Nika Škorjanc:
Poklicni stres pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih -kaj je in kako ga zmanjšujemo
Lara Likar:
Igra in igrače otrok z zmerno, s težjo, težko motnjo v duševnem razvoju
Petra Podlogar:
Socialna anksioznost pri učencih z govornimi motnjami
Tjaša Prelog:
Dvojna diagnoza
Aleksandra Soklič:
Psihološke značilnosti oseb po težki poškodbi glave
Other documents (19)
Tjaša Filipčič, Vedrana Sember, Maja Pajek, Janez Jerman:
Quality of life and physical activity of persons with spinal cord injury
Darija Skubic, Blažka Gaberc, Janez Jerman:
Supportive development of phonological awareness through musical activities according to Edgar Willems
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Janez Jerman, Stanislav Košir:
The temperamental characteristic of extraversion in Slovenian preschool children who stutter
Stojan Kostanjevec, Janez Jerman, Verena Koch:
The effects of nutrition education on 6th graders knowledge of nutrition in nine-year primary schools in Slovenia
Janez Jerman:
Stres pri strokovnih delavcih v vzgojnoizobraževalnih in prevzgojnih zavodih
Erna Žgur, Janez Jerman:
Therapists' and teachers' views on the effects of hippotherapy
Sandra Pušar, Dejan Paliska, Rudi Čop, Daša Fabjan, Samo Drobne:
Izbira lokacije za postavitev geomagnetnega observatorija v Sloveniji
Natalija Sagadin:
Položaj in potrebe sorojencev, ki imajo brata ali sestro s posebnimi potrebami
Mojca Dolar Borštnar:
Samopodoba mladostnikov z lažjo motnjo v duševnem razvoju v povezavi s socialnimi dejavniki
Petra Podlogar:
Prepoznavnost nevladnih organizacij v Sloveniji med strokovnjaki v šolstvu, ki se ukvarjajo z osebami s posebnimi potrebami
Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar:
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
Jerneja Novšak Brce, Damjana Kogovšek, Stanislav Košir, Martine Vanryckeghem, Janez Jerman:
KiddyCAT© - test odnosa do lastnega govora pri predšolskih otrocih, ki jecljajo
Irena Adlešič, Janez Jerman:
Primerjava samopodobe nadarjenih učencev in njihovih vrstnikov
Stojan Kostanjevec, Verena Koch, Janez Jerman:
Formal nutrition education and nutrition knowledge of 6th graders in nine-year primary schools in Slovenia
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Preschool children learning about the origin of food, on local farms and in the preschool garden
Anja Božič, Katarina Habe, Janez Jerman:
Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih
Vesna Rakef:
Likovni motiv kot izhodišče za razvoj kritičnega vrednotenja likovnih del
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Gardening activities at school and their impact on childrenʼs knowledge and attitudes to the consumption of garden vegetables
Uršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan:
Understanding analytical drawings of preschool children