Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Florina Erbeli: Latentna struktura branja v angleškem jeziku pri učencih s težavami bralnega razumevanja in učencih brez teh težav
  2. Gabrijela Nagode: Napovedni dejavniki pisne zmožnosti slovenskih šestošolcev v angleščini
  3. Alma Žero: Kompetence učiteljev angleškega jezika pri poučevanju učencev s specifičnimi učnimi težavami

Magistrska dela (50)

  1. Mija Selič: Sodelovalno učenje pri tujem in maternem jeziku v prvem triletju osnovne šole
  2. Vanja Guček: Uporaba didaktičnega pristopa celostnega telesnega odziva v drugem triletju osnovne šole
  3. Ana Markovčić: Povezanost med slušnim razumevanjem in uporabo slikanice pri pouku angleščine v tretjem razredu osnovne šole
  4. Nika Žibert: Vpliv glasbenega izobraževanja v javnih glasbenih šolah na izgovarjavo izbranih samoglasnikov v angleškem jeziku
  5. Urška Pust: Risanke in učenje angleščine kot tujega jezika
  6. Tina Župan: Značilnosti angleških pisnih besedil slovenskih šestošolcev
  7. Ana Bolčina: Zaznave specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o njihovi usposobljenosti za nudenje dodatne strokovne pomoči učencem in dijakom z disleksijo pri angleščini
  8. Zala Šeme: Evalvacija distraktorjev, uporabljenih pri slušnih nalogah izbirnega tipa nacionalnega preverjanja znanja iz angleščine v 6. razredu osnovne šole
  9. Tina Valter: Povezanost med tekočnostjo branja in zunanjimi dejavniki slovenskih šestošolcev pri angleščini kot tujem jeziku
  10. Teja Černe: Evropska priporočila za učenje tujih jezikov in njihova vrednost v osnovni šoli montessori
  11. Anna Roversi: Jezikovne zmožnosti učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji in v zamejstvu v Italiji
  12. Petra Žitko: Odnos med učno samoregulacijo pri učenju angleščine in dosežki učencev šestega razreda osnovne šole na nacionalnem preverjanju znanja iz angleščine
  13. Lucija Rakovec: Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja
  14. Tina Lavrič: Odnos med jezikovno učljivostjo in učno motiviranostjo učencev 5. razreda osnovne šole pri angleščini
  15. Pavlica Žanet: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleškega jezika v petem razredu osnovne šole
  16. Barbara Železnik: Povezanost gledanja risank v angleškem jeziku in znanja angleškega besedišča učencev 6. razreda osnovne šole
  17. Alma Lončar: Povezanost med gibalnimi aktivnostmi in znanjem angleščine pri učencih 4. razreda osnovne šole
  18. Špela Vovk: Zaznave študentov o njihovem znanju angleščine pri uporabi metode poslušanje ob branju
  19. Laura Koren: Vključevanje matematičnih vsebin v pouk angleščine v prvem razredu po metodi CLIL
  20. Zala Klopčič: Učenci 6. razreda osnovne šole kot različni profili bralcev v angleščini
  21. Maja Trunkelj: Trening angleščine pri učencih z disleksijo
  22. Ida Štimec: Spletna gradiva in aplikacije pri poučevanju in učenju angleščine v petem razredu osnovne šole
  23. Tadeja Deželan: Bralno razumevanje angleščine pri učencih 6. razreda z disleksijo in brez disleksije s slušnim medijem vnosa
  24. Anja Praček: Anksioznost učencev 6. razreda osnovne šole pri pouku angleščine kot tujega jezika v povezavi z njihovo učno uspešnostjo
  25. Tjaša Kordež: Analiza pisnih preizkusov znanja učiteljev angleščine v 5. razredu osnovne šole
  26. Neja Šimenc: Povezanost med bralnim razumevanjem in tekočnostjo branja ter med bralnim razumevanjem in zunanjimi dejavniki slovenskih šestošolcev pri angleščini kot tujem jeziku
  27. Lucija Slapničar: Povezanost med dosežki bralnega razumevanja in medijem posredovanja besedila v angleščini pri slovenskih šestošolcih
  28. Alja Premože: Vpliv učiteljeve povratne informacije na učenčevo bralno samopodobo v tujem jeziku
  29. Sabina Krajnik: The correlation between student achievements in English as a foreign language and the use of ICT in teaching English as a foreign language in Slovenia and in the Netherlands in 11- and 12-year old students
  30. Ana Kogovšek: Zaznave slovenskih osnovnošolcev o njihovi raznojezični zmožnosti
  31. Li Yuanjiayue: Izboljševanje poučevanja kitajščine v skupini dijakov po metodah pomoči z umetnostjo
  32. Lara Miklavc: Trening fonoloških in ortografskih zmožnosti v angleščini za učenca z disleksijo
  33. Maja Kovič: Trening vodenega branja v angleščini z učenci z disleksijo
  34. Rebeka Androjna: Povezanost med dostopnostjo do besedil v tiskani in elektronski obliki in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih v regiji Posavje
  35. Klavdija Lekan: Povezanost med bralno-napisovalno zmožnostjo v slovenščini kot maternim jezikom in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih glede na način besedilnega vnosa
  36. Jan Gačnik: Vloga delovnega spomina in vrst nalog slušnega razumevanja v angleščini pri slovenskih šestošolcih
  37. Petra Mišmaš: Poučevanje izbranih matematičnih vsebin v tujem jeziku po pristopu CLIL v 3. razredu
  38. Nina Kostrevc: Raznojezična in raznokulturna zmožnost staršev v slovenskem izobraževalnem prostoru
  39. Lea Šprah: Disleksija pri učencih, ki se izobražujejo v angleškem jeziku
  40. Ana Šuštar: Razvoj bralnega razumevanja po modelu "sodelovalnega strateškega branja" pri učenki z disleksijo
  41. Julija Barle, Katja Hudolin, Katja Žlebir: Analiza digitalnih spretnosti učencev 6. razredov in uvajanje računalniško podprtega preverjanja znanja angleščine v osnovne šole
  42. Maruša Mlekuž: Pogoji za uveljavitev ekstenzivnega bralnega programa v angleščini na osnovnih šolah jugovzhodne regije
  43. Klavdija Melinc: Integracija angleščine v pouk spoznavanja okolja z elementi konvergentne pedagogike
  44. Katja Breznikar: Stališče osnovnošolskih učiteljev do večjezičnosti
  45. Julija Bric: Oblikovanje kriterijev za pridobitev jezikovne izkaznice na osnovnih šolah
  46. Adriana Porovne: Zaznave učiteljev angleščine na razredni stopnji o izobraževanju na daljavo
  47. Claudia Štrok: Učenci priseljenci - prepoznavanje posebnih potreb in nudenje pomoči
  48. Uma Mehora Fidler: Ekstenzivno branje v angleščini in razredne knjižnice v drugi triadi osnovne šole
  49. Sara Pačnik: Tesnobnost in volja do sporazumevanja pri angleščini kot tujem jeziku pri študentih 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani
  50. Maja Podgoršek: Razvijanje večjezičnosti v osnovnih in srednjih šolah v povezavi z referenčnim okvirjem za pluralistične pristope k jezikom in kulturam

Diplomska dela (20)

  1. Anja Ržišnik: Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
  2. Dunja Bregar: Motivacija predšolskih otrok za učenje angleškega jezika
  3. Marjeta Lavrinšek: Vsebinsko in jezikovno celostno učenje angleščine v prvem obdobju osnovne šole
  4. Valentina Nemanič: Primerjalna analiza opismenjevanja v Angliji in Sloveniji
  5. Sanja Hribar: Uporaba slikanic pri poučevanju angleščine v 1. in 2. triletju osnovne šole
  6. Katarina Hrastnik: Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole s pomočjo elementov pedagogike Montessori
  7. Tamara Bodlaj: Bralna pismenost v angleškem jeziku učencev 5. razreda osnovne šole
  8. Nina Bevec: Lutka pri poučevanju angleškega jezika v prvem triletju
  9. Nina Špruk: Učenje in poučevanje angleščine kot tujega jezika v osnovni šoli v EU
  10. Anja Reya: Poučevanje angleščine v predšolskem obdobju
  11. Tina Žniderič: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje angleščine v vrtcu
  12. Irena Mejač: Motivacija za učenje angleščine v drugi triadi
  13. Katarina Kilibarda: Poučevanje angleščine v osnovni šoli
  14. Tjaša Skumavec: Uvajanje angleščine v predšolsko obdobje: primerjava med vrtcem v Španiji in slovenskim vrtcem v Ljubljani
  15. Urša Filipič: Upoštevanje učnega okolja pri prilagajanju poučevanja angleščine za učence z disleksijo
  16. Anita Kočevar: Uporaba videoposnetkov v angleščini pri pouku kemije v 9. razredu osnovne šole
  17. Tamara Jenko: Močna področja pri enojezičnih in dvojezičnih prvošolcih
  18. Manca Kladnik: Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron
  19. Ajda Premrl: Vloga igrifikacije in jezika pri učenju kemijskih vsebin v osnovni šoli
  20. Lara Ogorevc: Učenje tujih jezikov v predšolskem obdobju - sistematični pregled literature

Druga dela (22)

  1. Karmen Pižorn, Mihaela Brumen: Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole
  2. Karmen Pižorn: Učiteljeva povratna informacija in učenje
  3. Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder: Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
  4. Karmen Pižorn: Skladnja angleškega jezika
  5. Alma Žero, Karmen Pižorn: Prepričanja dodiplomskih in magistrskih študentov glede disleksije: posledice za začetno izobraževanje učiteljev tujih jezikov
  6. Florina Erbeli, Karmen Pižorn: Reading ability, reading fluency and ortographic skills : the case of L1 Slovene English as a foreign language students
  7. Karmen Pižorn: Tujezikovni standardi - prijatelji ali sovražniki?
  8. Karmen Pižorn: Učinki učiteljeve pisne povratne korektivne informacije pri razvijanju pisne zmožnosti v tujem jeziku
  9. Saša Jazbec, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar, Katica Pevec Semec, Neva Šečerov, Mihaela Brumen, Natalija Ulčnik: Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
  10. Ana Kump: Znanje angleščine 11/12 letnih učencev v Sloveniji in na Danskem
  11. Anja Klemenčič: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje tujega jezika v Sloveniji
  12. Mojca Juriševič, Karmen Pižorn: Young foreign language learners' motivation - a Slovenian experience
  13. Florina Erbeli, Karmen Pižorn: Assessment modifications in L2 reading competence for Slovene English as a foreign language students with specific reading differences
  14. Florina Erbeli, Karmen Pižorn: Reading ability, reading fluency and ortographic skills
  15. Mihaela Zavašnik Arčnik, Karmen Pižorn: Povratni učinek nacionalnih tujejezikovnih preizkusov
  16. Florina Erbeli, Karmen Pižorn: Struktura bralne zmožnosti v angleščini kot tujem jeziku
  17. Florina Erbeli, Karmen Pižorn: Metoda ponavljajočega branja pri pouku angleščine kot tujega jezika pri slovenskih sedmošolcih
  18. Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan: Contemporary topics in education IV: part I
  19. Tina Matić, Tina Rozmanič, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar: Z jeziki do spoštovanja različnosti, koristi za možgane in zagotavljanja miru: Zaključna konferenca projekta Jeziki štejejo 2022: zbornik povzetkov: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in preko spleta, Zoom (hibridna konferenca); 26.-27. september 2022
  20. Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak: Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
  21. Andreja Retelj, Karmen Pižorn: Editorial
  22. Tina Rozmanič, Ana Kogovšek, Žan Korošec, Karmen Pižorn: Slovenian primary school pupils’ perception of plurilingual competence