Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (3)
Florina Erbeli:
Latentna struktura branja v angleškem jeziku pri učencih s težavami bralnega razumevanja in učencih brez teh težav
Gabrijela Nagode:
Napovedni dejavniki pisne zmožnosti slovenskih šestošolcev v angleščini
Alma Žero:
Kompetence učiteljev angleškega jezika pri poučevanju učencev s specifičnimi učnimi težavami
MSc theses (50)
Mija Selič:
Sodelovalno učenje pri tujem in maternem jeziku v prvem triletju osnovne šole
Vanja Guček:
Uporaba didaktičnega pristopa celostnega telesnega odziva v drugem triletju osnovne šole
Ana Markovčić:
Povezanost med slušnim razumevanjem in uporabo slikanice pri pouku angleščine v tretjem razredu osnovne šole
Nika Žibert:
Vpliv glasbenega izobraževanja v javnih glasbenih šolah na izgovarjavo izbranih samoglasnikov v angleškem jeziku
Urška Pust:
Risanke in učenje angleščine kot tujega jezika
Tina Župan:
Značilnosti angleških pisnih besedil slovenskih šestošolcev
Ana Bolčina:
Zaznave specialnih in rehabilitacijskih pedagogov o njihovi usposobljenosti za nudenje dodatne strokovne pomoči učencem in dijakom z disleksijo pri angleščini
Zala Šeme:
Evalvacija distraktorjev, uporabljenih pri slušnih nalogah izbirnega tipa nacionalnega preverjanja znanja iz angleščine v 6. razredu osnovne šole
Tina Valter:
Povezanost med tekočnostjo branja in zunanjimi dejavniki slovenskih šestošolcev pri angleščini kot tujem jeziku
Teja Černe:
Evropska priporočila za učenje tujih jezikov in njihova vrednost v osnovni šoli montessori
Anna Roversi:
Jezikovne zmožnosti učencev 5. razreda osnovne šole v Sloveniji in v zamejstvu v Italiji
Petra Žitko:
Odnos med učno samoregulacijo pri učenju angleščine in dosežki učencev šestega razreda osnovne šole na nacionalnem preverjanju znanja iz angleščine
Lucija Rakovec:
Odnos staršev do učenja angleščine v prvem obdobju osnovnega šolanja
Tina Lavrič:
Odnos med jezikovno učljivostjo in učno motiviranostjo učencev 5. razreda osnovne šole pri angleščini
Pavlica Žanet:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleškega jezika v petem razredu osnovne šole
Barbara Železnik:
Povezanost gledanja risank v angleškem jeziku in znanja angleškega besedišča učencev 6. razreda osnovne šole
Alma Lončar:
Povezanost med gibalnimi aktivnostmi in znanjem angleščine pri učencih 4. razreda osnovne šole
Špela Vovk:
Zaznave študentov o njihovem znanju angleščine pri uporabi metode poslušanje ob branju
Laura Koren:
Vključevanje matematičnih vsebin v pouk angleščine v prvem razredu po metodi CLIL
Zala Klopčič:
Učenci 6. razreda osnovne šole kot različni profili bralcev v angleščini
Maja Trunkelj:
Trening angleščine pri učencih z disleksijo
Ida Štimec:
Spletna gradiva in aplikacije pri poučevanju in učenju angleščine v petem razredu osnovne šole
Tadeja Deželan:
Bralno razumevanje angleščine pri učencih 6. razreda z disleksijo in brez disleksije s slušnim medijem vnosa
Anja Praček:
Anksioznost učencev 6. razreda osnovne šole pri pouku angleščine kot tujega jezika v povezavi z njihovo učno uspešnostjo
Tjaša Kordež:
Analiza pisnih preizkusov znanja učiteljev angleščine v 5. razredu osnovne šole
Neja Šimenc:
Povezanost med bralnim razumevanjem in tekočnostjo branja ter med bralnim razumevanjem in zunanjimi dejavniki slovenskih šestošolcev pri angleščini kot tujem jeziku
Lucija Slapničar:
Povezanost med dosežki bralnega razumevanja in medijem posredovanja besedila v angleščini pri slovenskih šestošolcih
Alja Premože:
Vpliv učiteljeve povratne informacije na učenčevo bralno samopodobo v tujem jeziku
Sabina Krajnik:
The correlation between student achievements in English as a foreign language and the use of ICT in teaching English as a foreign language in Slovenia and in the Netherlands in 11- and 12-year old students
Ana Kogovšek:
Zaznave slovenskih osnovnošolcev o njihovi raznojezični zmožnosti
Li Yuanjiayue:
Izboljševanje poučevanja kitajščine v skupini dijakov po metodah pomoči z umetnostjo
Lara Miklavc:
Trening fonoloških in ortografskih zmožnosti v angleščini za učenca z disleksijo
Maja Kovič:
Trening vodenega branja v angleščini z učenci z disleksijo
Rebeka Androjna:
Povezanost med dostopnostjo do besedil v tiskani in elektronski obliki in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih v regiji Posavje
Klavdija Lekan:
Povezanost med bralno-napisovalno zmožnostjo v slovenščini kot maternim jezikom in bralnim razumevanjem v angleščini pri šestošolcih glede na način besedilnega vnosa
Jan Gačnik:
Vloga delovnega spomina in vrst nalog slušnega razumevanja v angleščini pri slovenskih šestošolcih
Petra Mišmaš:
Poučevanje izbranih matematičnih vsebin v tujem jeziku po pristopu CLIL v 3. razredu
Nina Kostrevc:
Raznojezična in raznokulturna zmožnost staršev v slovenskem izobraževalnem prostoru
Lea Šprah:
Disleksija pri učencih, ki se izobražujejo v angleškem jeziku
Ana Šuštar:
Razvoj bralnega razumevanja po modelu "sodelovalnega strateškega branja" pri učenki z disleksijo
Julija Barle, Katja Hudolin, Katja Žlebir:
Analiza digitalnih spretnosti učencev 6. razredov in uvajanje računalniško podprtega preverjanja znanja angleščine v osnovne šole
Maruša Mlekuž:
Pogoji za uveljavitev ekstenzivnega bralnega programa v angleščini na osnovnih šolah jugovzhodne regije
Klavdija Melinc:
Integracija angleščine v pouk spoznavanja okolja z elementi konvergentne pedagogike
Katja Breznikar:
Stališče osnovnošolskih učiteljev do večjezičnosti
Julija Bric:
Oblikovanje kriterijev za pridobitev jezikovne izkaznice na osnovnih šolah
Adriana Porovne:
Zaznave učiteljev angleščine na razredni stopnji o izobraževanju na daljavo
Claudia Štrok:
Učenci priseljenci - prepoznavanje posebnih potreb in nudenje pomoči
Uma Mehora Fidler:
Ekstenzivno branje v angleščini in razredne knjižnice v drugi triadi osnovne šole
Sara Pačnik:
Tesnobnost in volja do sporazumevanja pri angleščini kot tujem jeziku pri študentih 1. letnika Pedagoške fakultete v Ljubljani
Maja Podgoršek:
Razvijanje večjezičnosti v osnovnih in srednjih šolah v povezavi z referenčnim okvirjem za pluralistične pristope k jezikom in kulturam
BSc theses (20)
Anja Ržišnik:
Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
Dunja Bregar:
Motivacija predšolskih otrok za učenje angleškega jezika
Marjeta Lavrinšek:
Vsebinsko in jezikovno celostno učenje angleščine v prvem obdobju osnovne šole
Valentina Nemanič:
Primerjalna analiza opismenjevanja v Angliji in Sloveniji
Sanja Hribar:
Uporaba slikanic pri poučevanju angleščine v 1. in 2. triletju osnovne šole
Katarina Hrastnik:
Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole s pomočjo elementov pedagogike Montessori
Tamara Bodlaj:
Bralna pismenost v angleškem jeziku učencev 5. razreda osnovne šole
Nina Bevec:
Lutka pri poučevanju angleškega jezika v prvem triletju
Nina Špruk:
Učenje in poučevanje angleščine kot tujega jezika v osnovni šoli v EU
Anja Reya:
Poučevanje angleščine v predšolskem obdobju
Tina Žniderič:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje angleščine v vrtcu
Irena Mejač:
Motivacija za učenje angleščine v drugi triadi
Katarina Kilibarda:
Poučevanje angleščine v osnovni šoli
Tjaša Skumavec:
Uvajanje angleščine v predšolsko obdobje: primerjava med vrtcem v Španiji in slovenskim vrtcem v Ljubljani
Urša Filipič:
Upoštevanje učnega okolja pri prilagajanju poučevanja angleščine za učence z disleksijo
Anita Kočevar:
Uporaba videoposnetkov v angleščini pri pouku kemije v 9. razredu osnovne šole
Tamara Jenko:
Močna področja pri enojezičnih in dvojezičnih prvošolcih
Manca Kladnik:
Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron
Ajda Premrl:
Vloga igrifikacije in jezika pri učenju kemijskih vsebin v osnovni šoli
Lara Ogorevc:
Učenje tujih jezikov v predšolskem obdobju - sistematični pregled literature
Other documents (22)
Karmen Pižorn, Mihaela Brumen:
Evropske smernice za učenje tujih jezikov na predšolski in razredni stopnji osnovne šole
Karmen Pižorn:
Učiteljeva povratna informacija in učenje
Karmen Pižorn, Milena Košak Babuder:
Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
Karmen Pižorn:
Skladnja angleškega jezika
Alma Žero, Karmen Pižorn:
Prepričanja dodiplomskih in magistrskih študentov glede disleksije: posledice za začetno izobraževanje učiteljev tujih jezikov
Florina Erbeli, Karmen Pižorn:
Reading ability, reading fluency and ortographic skills : the case of L1 Slovene English as a foreign language students
Karmen Pižorn:
Tujezikovni standardi - prijatelji ali sovražniki?
Karmen Pižorn:
Učinki učiteljeve pisne povratne korektivne informacije pri razvijanju pisne zmožnosti v tujem jeziku
Saša Jazbec, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar, Katica Pevec Semec, Neva Šečerov, Mihaela Brumen, Natalija Ulčnik:
Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
Ana Kump:
Znanje angleščine 11/12 letnih učencev v Sloveniji in na Danskem
Anja Klemenčič:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje tujega jezika v Sloveniji
Mojca Juriševič, Karmen Pižorn:
Young foreign language learners' motivation - a Slovenian experience
Florina Erbeli, Karmen Pižorn:
Assessment modifications in L2 reading competence for Slovene English as a foreign language students with specific reading differences
Florina Erbeli, Karmen Pižorn:
Reading ability, reading fluency and ortographic skills
Mihaela Zavašnik Arčnik, Karmen Pižorn:
Povratni učinek nacionalnih tujejezikovnih preizkusov
Florina Erbeli, Karmen Pižorn:
Struktura bralne zmožnosti v angleščini kot tujem jeziku
Florina Erbeli, Karmen Pižorn:
Metoda ponavljajočega branja pri pouku angleščine kot tujega jezika pri slovenskih sedmošolcih
Janez Vogrinc, Iztok Devetak, Tatjana Devjak, Janez Krek, Saša Glažar, Vesna Ferk Savec, Robert Potočnik, Karmen Pižorn, Vesna Štemberger, Jurij Selan:
Contemporary topics in education IV: part I
Tina Matić, Tina Rozmanič, Alja Lipavic Oštir, Karmen Pižorn, Mateja Dagarin Fojkar:
Z jeziki do spoštovanja različnosti, koristi za možgane in zagotavljanja miru: Zaključna konferenca projekta Jeziki štejejo 2022: zbornik povzetkov: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in preko spleta, Zoom (hibridna konferenca); 26.-27. september 2022
Alenka Rot Vrhovec, Špela Arhar Holdt, Karmen Pižorn, Lara Godec Soršak:
Popravljanje pisnih besedil učencev/dijakov
Andreja Retelj, Karmen Pižorn:
Editorial
Tina Rozmanič, Ana Kogovšek, Žan Korošec, Karmen Pižorn:
Slovenian primary school pupils’ perception of plurilingual competence