Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (26)
Adrijana Černič:
Pogledi učiteljev in učna gradiva za pouk na prostem pri učni vsebini snovi od 1. do 5. Razreda osnovne šole
Manca Oblak:
Soba pobega pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu osnovne šole
Tina Jeraj:
Naravoslovni spodrsljaji v animiranih filmih in risankah
Neža Iglič:
Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Anja Stroj:
Didaktične igre in igrače v prvih razredih mestnih in podeželskih osnovnih šol
Alja Vencelj:
Poučevanje svetlobe z različnimi vrstami didaktičnih iger v 3. razredu osnovne šole
Viktorija Simončič:
Zasnova in evalvacija didaktičnih iger za poučevanje tematskih sklopov snovi in svetloba pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
Sabina Zaleznik:
Oblikovanje in evalvacija aktivnosti za pouk naravoslovja na prostem v petem razredu osnovne šole
Maja Zalaznik:
Poučevanje zvoka z didaktičnimi igrami v 2. razredu osnovne šole
Urša Kisovec:
Uporaba metode didaktične igre pri obravnavi učne vsebine svetloba v 3. razredu osnovne šole
Barbara Jazbinšek:
Uporaba spektroskopa pri poučevanju svetlobe in barv v četrtem razredu osnovne šole
Nejc Plankar:
Računalniška didaktična igra pri naravoslovju za učence od 1. do 5. razreda osnovne šole
Lara Podberšič:
Didaktične igre na temo svetloba pri naravoslovju in fiziki v osnovni šoli
Tamara Gartner:
Računalniška in namizna didaktična igra pri poučevanju orientacije in smeri neba v 3. razredu osnovne šole
Neja Tkalec:
Raziskovanje in poučevanje sodobnih učnih vsebin v osnovni šoli - Kayev pojav
Monika Semič:
Ocenjevanje eksperimentalnega dela učencev pri pouku fizike v osnovni šoli
Staša Hribar:
Razumevanje osnovnih astronomskih pojmov pri učencih 4. razreda osnovne šole
Eva Bevk:
Poučevanje učne vsebine temperatura in toplota v 5. razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
Kaja Slokar:
Interpretacija izbranih naravoslovnih pojavov s strani učencev drugega triletja osnovne šole
Mija Lavrič:
Uporaba učnega pripomočka »Utripač« pri pouku učne vsebine električni tok v 6. in 9. razredu osnovne šole
Valentina Červek:
Učenje in povezovanje izbranih fizikalnih vsebin ob uporabi škatlastega sončnega kuhališča v 9. razredu osnovne šole
Sara Bajželj:
Poučevanje kroženja vode z didaktičnimi igrami v 5. razredu osnovne šole
Nastja Breznikar:
Didaktična igra z elementi tvegane igre pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu osnovne šole
Alenka Gerjolj:
Sončno kuhališče kot učni pripomoček pri pouku fizike
Manca Pleško:
Izvedba eksperimentov pri pouku fizike z uporabo aplikacije Phyphox
Iza Pristavec:
Uporaba slikanic pri poučevanju tematskega sklopa Čas pri pouku spoznavanja okolja v drugem razredu osnovne šole
Diplomska dela (5)
Neja Tkalec:
Raziskovanje Kayevega pojava kot aktivnost za osnovnošolce
Katja Debevec:
Uporaba infrardeče kamere pri obravnavi pojmov toplota in temperatura v 5. razredu OŠ
Katja Ševo:
Spoznavanje lune s pomočjo didaktičnih iger v drugi starostni skupini predšolskih otrok
Medina Alagić:
Pregled uspešnosti reševanja izbranih fizikalnih nalog raziskave TIMSS z vidika tematike, kognitivne stopnje in strukture nalog v primerjavi z nalogami v učbenikih in delovnih zvezkih
Janja Rogelj:
Dejavnosti z vodo v skupini predšolskih otrok
Druga dela (27)
Book of abstracts
Katarina Susman, Maja Pečar:
Aktivnosti o svetlobi in barvah pripouku naravoslovnih vsebin
Katarina Susman, Maja Pečar:
Barve svetlobe ali igra luči skozi oči naravoslovca
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
It seems easy to float, but is it really?
Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič:
Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
Katarina Susman, Jure Bajc, Jelmer Renema, Irena Drevenšek Olenik, Celia Voetmann:
Spread of show physics in Europe
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič:
Phase transitions in the frame of mechanical model
Katarina Susman:
Verižni eksperiment
Katarina Susman, Saša Ziherl:
Sončno kuhališče
Katarina Susman, Gregor Torkar:
Zakaj lastovke jeseni odletijo in se spomladi vrnejo?
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Katarina Susman, David Rihtaršič:
How to observe electric current and resistance?
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Jerneja Pavlin, Katarina Susman:
Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
Ines Novak:
Odzivi učencev na didaktične igre pri obravnavi gibanja pri predmetu Spoznavanje okolja
Katarina Susman:
Tekoči kristali
Jerneja Pavlin, Katarina Susman:
Prepoznavanje primanjkljajev v znanju kot osnova za oblikovanje didaktičnih iger v naravoslovju
Tina Jeraj, Katarina Susman:
Uporaba animiranih filmov in risank pri poučevanju naravoslovnih tematik
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jure Bajc:
Ten years of the project Chain experiment
Katarina Susman, Saša Ziherl:
Ali je pozimi Zemlja najbolj oddaljena od Sonca?
Jerneja Pavlin, Nastja Kastelec, Katarina Susman:
Kdaj voda zavre?
Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič:
Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman:
Dotik narave 7
Irena Hergan, Alenka Žerovnik, Katarina Susman:
Projekt APOLE spodbuja igro v naravi
Katarina Susman, Matej Vošnjak, Jerneja Pavlin:
Evaluating the development of pre-service primary school teachers’ competences in the context of a student-centred science visits course