Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (26)
Adrijana Černič:
Pogledi učiteljev in učna gradiva za pouk na prostem pri učni vsebini snovi od 1. do 5. Razreda osnovne šole
Manca Oblak:
Soba pobega pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu osnovne šole
Tina Jeraj:
Naravoslovni spodrsljaji v animiranih filmih in risankah
Neža Iglič:
Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
Anja Stroj:
Didaktične igre in igrače v prvih razredih mestnih in podeželskih osnovnih šol
Alja Vencelj:
Poučevanje svetlobe z različnimi vrstami didaktičnih iger v 3. razredu osnovne šole
Viktorija Simončič:
Zasnova in evalvacija didaktičnih iger za poučevanje tematskih sklopov snovi in svetloba pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
Sabina Zaleznik:
Oblikovanje in evalvacija aktivnosti za pouk naravoslovja na prostem v petem razredu osnovne šole
Maja Zalaznik:
Poučevanje zvoka z didaktičnimi igrami v 2. razredu osnovne šole
Urša Kisovec:
Uporaba metode didaktične igre pri obravnavi učne vsebine svetloba v 3. razredu osnovne šole
Barbara Jazbinšek:
Uporaba spektroskopa pri poučevanju svetlobe in barv v četrtem razredu osnovne šole
Nejc Plankar:
Računalniška didaktična igra pri naravoslovju za učence od 1. do 5. razreda osnovne šole
Lara Podberšič:
Didaktične igre na temo svetloba pri naravoslovju in fiziki v osnovni šoli
Tamara Gartner:
Računalniška in namizna didaktična igra pri poučevanju orientacije in smeri neba v 3. razredu osnovne šole
Neja Tkalec:
Raziskovanje in poučevanje sodobnih učnih vsebin v osnovni šoli - Kayev pojav
Monika Semič:
Ocenjevanje eksperimentalnega dela učencev pri pouku fizike v osnovni šoli
Staša Hribar:
Razumevanje osnovnih astronomskih pojmov pri učencih 4. razreda osnovne šole
Eva Bevk:
Poučevanje učne vsebine temperatura in toplota v 5. razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
Kaja Slokar:
Interpretacija izbranih naravoslovnih pojavov s strani učencev drugega triletja osnovne šole
Mija Lavrič:
Uporaba učnega pripomočka »Utripač« pri pouku učne vsebine električni tok v 6. in 9. razredu osnovne šole
Valentina Červek:
Učenje in povezovanje izbranih fizikalnih vsebin ob uporabi škatlastega sončnega kuhališča v 9. razredu osnovne šole
Sara Bajželj:
Poučevanje kroženja vode z didaktičnimi igrami v 5. razredu osnovne šole
Nastja Breznikar:
Didaktična igra z elementi tvegane igre pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu osnovne šole
Alenka Gerjolj:
Sončno kuhališče kot učni pripomoček pri pouku fizike
Manca Pleško:
Izvedba eksperimentov pri pouku fizike z uporabo aplikacije Phyphox
Iza Pristavec:
Uporaba slikanic pri poučevanju tematskega sklopa Čas pri pouku spoznavanja okolja v drugem razredu osnovne šole
BSc theses (5)
Neja Tkalec:
Raziskovanje Kayevega pojava kot aktivnost za osnovnošolce
Katja Debevec:
Uporaba infrardeče kamere pri obravnavi pojmov toplota in temperatura v 5. razredu OŠ
Katja Ševo:
Spoznavanje lune s pomočjo didaktičnih iger v drugi starostni skupini predšolskih otrok
Medina Alagić:
Pregled uspešnosti reševanja izbranih fizikalnih nalog raziskave TIMSS z vidika tematike, kognitivne stopnje in strukture nalog v primerjavi z nalogami v učbenikih in delovnih zvezkih
Janja Rogelj:
Dejavnosti z vodo v skupini predšolskih otrok
Other documents (27)
Book of abstracts
Katarina Susman, Maja Pečar:
Aktivnosti o svetlobi in barvah pripouku naravoslovnih vsebin
Katarina Susman, Maja Pečar:
Barve svetlobe ali igra luči skozi oči naravoslovca
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
It seems easy to float, but is it really?
Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič:
Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
Katarina Susman, Jure Bajc, Jelmer Renema, Irena Drevenšek Olenik, Celia Voetmann:
Spread of show physics in Europe
Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič:
A teaching unit on liquid crystals
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič:
Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič:
Phase transitions in the frame of mechanical model
Katarina Susman:
Verižni eksperiment
Katarina Susman, Saša Ziherl:
Sončno kuhališče
Katarina Susman, Gregor Torkar:
Zakaj lastovke jeseni odletijo in se spomladi vrnejo?
Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
Katarina Susman, David Rihtaršič:
How to observe electric current and resistance?
Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar:
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
Jerneja Pavlin, Katarina Susman:
Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
Ines Novak:
Odzivi učencev na didaktične igre pri obravnavi gibanja pri predmetu Spoznavanje okolja
Katarina Susman:
Tekoči kristali
Jerneja Pavlin, Katarina Susman:
Prepoznavanje primanjkljajev v znanju kot osnova za oblikovanje didaktičnih iger v naravoslovju
Tina Jeraj, Katarina Susman:
Uporaba animiranih filmov in risank pri poučevanju naravoslovnih tematik
Katarina Susman, Saša Ziherl, Jure Bajc:
Ten years of the project Chain experiment
Katarina Susman, Saša Ziherl:
Ali je pozimi Zemlja najbolj oddaljena od Sonca?
Jerneja Pavlin, Nastja Kastelec, Katarina Susman:
Kdaj voda zavre?
Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič:
Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman:
Dotik narave 7
Irena Hergan, Alenka Žerovnik, Katarina Susman:
Projekt APOLE spodbuja igro v naravi
Katarina Susman, Matej Vošnjak, Jerneja Pavlin:
Evaluating the development of pre-service primary school teachers’ competences in the context of a student-centred science visits course