Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (26)

  1. Adrijana Černič: Pogledi učiteljev in učna gradiva za pouk na prostem pri učni vsebini snovi od 1. do 5. Razreda osnovne šole
  2. Manca Oblak: Soba pobega pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu osnovne šole
  3. Tina Jeraj: Naravoslovni spodrsljaji v animiranih filmih in risankah
  4. Neža Iglič: Uporaba didaktične igre pri poučevanju naravoslovnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  5. Anja Stroj: Didaktične igre in igrače v prvih razredih mestnih in podeželskih osnovnih šol
  6. Alja Vencelj: Poučevanje svetlobe z različnimi vrstami didaktičnih iger v 3. razredu osnovne šole
  7. Viktorija Simončič: Zasnova in evalvacija didaktičnih iger za poučevanje tematskih sklopov snovi in svetloba pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. razredu osnovne šole
  8. Sabina Zaleznik: Oblikovanje in evalvacija aktivnosti za pouk naravoslovja na prostem v petem razredu osnovne šole
  9. Maja Zalaznik: Poučevanje zvoka z didaktičnimi igrami v 2. razredu osnovne šole
  10. Urša Kisovec: Uporaba metode didaktične igre pri obravnavi učne vsebine svetloba v 3. razredu osnovne šole
  11. Barbara Jazbinšek: Uporaba spektroskopa pri poučevanju svetlobe in barv v četrtem razredu osnovne šole
  12. Nejc Plankar: Računalniška didaktična igra pri naravoslovju za učence od 1. do 5. razreda osnovne šole
  13. Lara Podberšič: Didaktične igre na temo svetloba pri naravoslovju in fiziki v osnovni šoli
  14. Tamara Gartner: Računalniška in namizna didaktična igra pri poučevanju orientacije in smeri neba v 3. razredu osnovne šole
  15. Neja Tkalec: Raziskovanje in poučevanje sodobnih učnih vsebin v osnovni šoli - Kayev pojav
  16. Monika Semič: Ocenjevanje eksperimentalnega dela učencev pri pouku fizike v osnovni šoli
  17. Staša Hribar: Razumevanje osnovnih astronomskih pojmov pri učencih 4. razreda osnovne šole
  18. Eva Bevk: Poučevanje učne vsebine temperatura in toplota v 5. razredu osnovne šole z didaktičnimi igrami
  19. Kaja Slokar: Interpretacija izbranih naravoslovnih pojavov s strani učencev drugega triletja osnovne šole
  20. Mija Lavrič: Uporaba učnega pripomočka »Utripač« pri pouku učne vsebine električni tok v 6. in 9. razredu osnovne šole
  21. Valentina Červek: Učenje in povezovanje izbranih fizikalnih vsebin ob uporabi škatlastega sončnega kuhališča v 9. razredu osnovne šole
  22. Sara Bajželj: Poučevanje kroženja vode z didaktičnimi igrami v 5. razredu osnovne šole
  23. Nastja Breznikar: Didaktična igra z elementi tvegane igre pri pouku naravoslovja in tehnike v 4. razredu osnovne šole
  24. Alenka Gerjolj: Sončno kuhališče kot učni pripomoček pri pouku fizike
  25. Manca Pleško: Izvedba eksperimentov pri pouku fizike z uporabo aplikacije Phyphox
  26. Iza Pristavec: Uporaba slikanic pri poučevanju tematskega sklopa Čas pri pouku spoznavanja okolja v drugem razredu osnovne šole

BSc theses (5)

  1. Neja Tkalec: Raziskovanje Kayevega pojava kot aktivnost za osnovnošolce
  2. Katja Debevec: Uporaba infrardeče kamere pri obravnavi pojmov toplota in temperatura v 5. razredu OŠ
  3. Katja Ševo: Spoznavanje lune s pomočjo didaktičnih iger v drugi starostni skupini predšolskih otrok
  4. Medina Alagić: Pregled uspešnosti reševanja izbranih fizikalnih nalog raziskave TIMSS z vidika tematike, kognitivne stopnje in strukture nalog v primerjavi z nalogami v učbenikih in delovnih zvezkih
  5. Janja Rogelj: Dejavnosti z vodo v skupini predšolskih otrok

Other documents (27)

  1. Book of abstracts
  2. Katarina Susman, Maja Pečar: Aktivnosti o svetlobi in barvah pripouku naravoslovnih vsebin
  3. Katarina Susman, Maja Pečar: Barve svetlobe ali igra luči skozi oči naravoslovca
  4. Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: It seems easy to float, but is it really?
  5. Jerneja Pavlin, Katarina Susman, Mojca Čepič: Does conceptual understanding of density increase with the level of education?
  6. Katarina Susman, Jure Bajc, Jelmer Renema, Irena Drevenšek Olenik, Celia Voetmann: Spread of show physics in Europe
  7. Saša Ziherl, Katarina Susman, Mojca Čepič, Jerneja Pavlin, Saša A. Glažar, Nataša Vaupotič: A teaching unit on liquid crystals
  8. Katarina Susman, Saša Ziherl, Jerneja Pavlin, Mojca Čepič: Concepts of density and buoyancy in eighth grade of primary school
  9. Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Saša Ziherl, Maja Pečar, Mojca Čepič: Phase transitions in the frame of mechanical model
  10. Katarina Susman: Verižni eksperiment
  11. Katarina Susman, Saša Ziherl: Sončno kuhališče
  12. Katarina Susman, Gregor Torkar: Zakaj lastovke jeseni odletijo in se spomladi vrnejo?
  13. Saša Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Mojca Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Naravoslovje
  14. Katarina Susman, David Rihtaršič: How to observe electric current and resistance?
  15. Andrej Šorgo, Saša A. Glažar, Iztok Devetak, Mojca Čepič, Katarina Susman, Maja Pečar: Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi
  16. Jerneja Pavlin, Katarina Susman: Didaktične igre v naravoslovju - izbirni predmet
  17. Ines Novak: Odzivi učencev na didaktične igre pri obravnavi gibanja pri predmetu Spoznavanje okolja
  18. Katarina Susman: Tekoči kristali
  19. Jerneja Pavlin, Katarina Susman: Prepoznavanje primanjkljajev v znanju kot osnova za oblikovanje didaktičnih iger v naravoslovju
  20. Tina Jeraj, Katarina Susman: Uporaba animiranih filmov in risank pri poučevanju naravoslovnih tematik
  21. Katarina Susman, Saša Ziherl, Jure Bajc: Ten years of the project Chain experiment
  22. Katarina Susman, Saša Ziherl: Ali je pozimi Zemlja najbolj oddaljena od Sonca?
  23. Jerneja Pavlin, Nastja Kastelec, Katarina Susman: Kdaj voda zavre?
  24. Mojca Čepič, Saša Ziherl, Jure Bajc, Katarina Susman, Jerneja Pavlin, Nataša Vaupotič: Physics and nature - a new course for the first year students of physics education
  25. Iztok Devetak, Lovro Rozman, Maja Sopotnik, Katarina Susman: Dotik narave 7
  26. Irena Hergan, Alenka Žerovnik, Katarina Susman: Projekt APOLE spodbuja igro v naravi
  27. Katarina Susman, Matej Vošnjak, Jerneja Pavlin: Evaluating the development of pre-service primary school teachers’ competences in the context of a student-centred science visits course