Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (30)
Maja Jurgalič:
Postopno uvajanje otrok v vrtec in vključevanje očetov v uvajanje
Doris Barat:
Kaznovalna praksa naravoslovnih učiteljev na SESGŠ Kranj
Špela Frantar:
Soočanje z delom na daljavo na osnovni šoli Škofja Loka Mesto
Neža Hočevar:
Možnosti otrok za tvegano igro v Sloveniji
Meta Oblak:
Vzgojno delovanje vrtca
Ela Reven:
Ideja pametne pedagogike in didaktična vrednost aplikacij pri poučevanju geometrije na predmetni stopnji osnovne šole
Tjaša Gabršček:
Poučevanje na daljavo
Anka Krašna:
Mnenje učencev o igranju nasilnih igric in medvrstniškem nasilju
Špela Kosmač:
Stališča vzgojiteljic do uvajanja elementov montessori v delo z otroki
Špela Filipič:
Ustanovitev zasebnega glasbenega vrtca z elementi koncepta Reggio Emilia
Maja Podlesnik:
Sodobno očetovstvo v vrtcu
Jana Pintar:
Vpliv kompetenc na samoiniciativno preoblikovanje dela vzgojiteljic predšolskih otrok
Ida Ažbe:
Pogledi učiteljev na preprečevanje in zmanjševanje nasilja
Jana Zajc:
Mnenja učencev o vzgojnih stilih in avtoriteti učiteljev v sodobni osnovni šoli
Melani Vrbec:
Prepoznavanje medvrstniškega nasilja med učenci 9. razreda osnovnih šol prekmurske regije
Timeja Kragolnik Račnik:
Vpeljevanje elementov Reggio Emilia koncepta v Vrtcu Gornji Grad
Ana Suhadolnik:
Različni pristopi izvajanja ur oddelčne skupnosti na predmetni stopnji osnovne šole
Anja Bervar:
Vloga vzgojiteljice pri spodbujanju moralnega razvoja predšolskih otrok
Ajda Premrl:
Pogledi učiteljev na sodelovanje s starši
Mateja Turk:
Kolegialne hospitacije kot dejavnik spodbujanja profesionalnega razvoja vzgojiteljev
Maruša Bukovec:
Vloga učitelja v izobraževalnem modelu demokratičnega izobraževanja
Manca Hribar:
Aktivno učenje na predmetni stopnji osnovne šole
Darja Marn:
Sodelovanje očetov pri vzgoji predšolskih otrok
Špela Primar:
Tveganje in varnost pri igri predšolskih otrok
Eva Pušenjak:
Kompetence učitelja začetnika za sodelovanje s starši
Sanja Tomšič:
Zasebni vrtec z obogatitveno ponudbo na področju gibanja
Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar:
Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju
Elena Mishevska:
Vloga učitelja pri delu z učenci z disgrafijo v osnovni šoli
Nika Drnovšek:
Odnosi pedagoških delavcev do otrok priseljencev v slovenskih javnih vrtcih
Nuša Kirn:
Odzivi učiteljev in staršev učencev OŠ Brinje Grosuplje na medvrstniško nasilje
Diplomska dela (95)
Marjetka Perc:
Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini
Sanja Trupi:
Uvajanje otroka v vrtec
Mojca Simonič:
Igre in igrače skozi čas
Nika Bregar:
Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke
Tjaša Bandelj:
Primerjava počitka in spanja v javnem in Montessori vrtcu
Sandra Mlakar:
Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok
Gaja Ramšak:
Igra z LEGO kockami v predšolskem obdobju
Sara Pavlin:
Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otroki
Simona Žebovec:
Vloga očeta v družini
Sara Jeras:
Kaznovanje v vrtcu
Nina Jančigaj:
Sodelovanje s starši v času epidemije
Jerneja Dimc:
Primerjava kakovosti in dnevne rutine v slovenskih in španskih vrtcih
Lara Vošnjak:
Pogledi študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani na praktično pedagoško usposabljanje
Barbara Čuk:
Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in ukrepanju v primerih nasilja v družini
Anja Rebolj:
Pogled vzgojitelja na medkulturno vzgojo
Marja Grebenc:
Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
Lucija Merdavs:
Kako obravnavamo temo smrt v vrtcu
Urša Tomažič:
Prepoznavanje in preprečevanje trpinčenja otrok v vrtcu
Mojca Katrašnik:
Vloga vzgojitelja v bolnišničnem oddelku
Jan Lőrinc:
Sodelovanje s starši na dvojezičnem območju v Vrtcu Lendava
Zala Šuštaršič:
Vloga vzgojitelja pri igri otrok v 1. starostnem obdobju
Nataša Klopčič:
Vloga vzgojitelja pri razvijanju močnih področij v predšolskem obdobju
Anja Sečnik:
Otrok kot kompetentno bitje in aktivni član družbe
Hana Šemrl:
Vzgojitelj v 1. razredu osnovne šole
Tinkara Konc:
Pomen igre v neohumanističnem mednarodnem vrtcu na Danskem: Sunrise international preschool
Tina Jerala:
Otroške igre nekoč in danes
Klavdija Kovačič:
Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti
Anita Brodarič:
Nasilje nad otroki in otrokove pravice
Tadeja Zupančič:
Vloga mame v družini skozi čas
Alja Šolman:
Vloga vzgojiteljice pri aktivnem učenju otrok
Manca Rogelj:
Primerjava vloge vzgojiteljice pri izvajanju določenih elementov dnevne rutine v javnem in waldorfskem vrtcu
Urška Cetinski:
Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca
Mateja Pellis:
Vloga vzgojitelja pri oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad predšolskih otrok
Klavdija Longar:
Vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca
Janja Kump:
Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok
Tadeja Kokot:
Vpliv staršev na življenje in delo vrtca
Larisa Bračič:
Življenje in delo v vrtcu Danijelov Levček
Nina Prokofjev Voga:
Primerjava dnevne rutine med slovenskim in belgijskim vrtcem
Jasmina Peterle:
Vloga očeta pri vzgoji predšolskega otroka
Katarina Seliger:
Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul
Timeja Kragolnik Račnik:
Pogledi vzgojitelja na dejavnike prikritega kurikuluma v vrtcu
Tina Nemanič:
Spanje in počitek otrok v vrtcu
Romana Janežič:
Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
Tjaša Konda:
Primerjava vloge vzgojitelja v Sloveniji in na Portugalskem
Tajda Ivanc:
Vloga vzgojitelja pri vpeljavi NTC-dejavnosti
Jožica Frankovič:
Postavljanje mej otrokom v vrtcu
Valentina Poljak:
Prepoznavanje trpinčenja med otroki in ravnanje vzgojiteljev
Kristina Levstik:
Profesionalni razvoj pedagoških delavcev v vrtcu
Petra Obadič:
Kakovost v slovenskih vrtcih
Manca Zore:
Partnerstvo kot način sodelovanja med vzgojitelji in starši
Manca Oražem:
Pomen sprostitvenih dejavnosti v vrtcu
Manca Trošt:
Kako ustanoviti zasebni vrtec z dvojezičnim programom?
Maša Šeme:
Primerjava dnevne rutine v slovenskem in finskem mednarodnem vrtcu
Anja Pirc:
Primerjava sodelovanja javnega in zasebnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
Barbara Domanjko:
Vključevanje vsebin o prvi pomoči v proces izobraževanja bodočih vzgojiteljev
Jana Zajc:
Vzpostavljanje discipline v sodobni osnovni šoli
Ana Suhadolnik:
Vloga razrednika na predmetni stopnji osnovne šole
Manca Janežič:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju otrokovega moralnega razvoja
Nina Mazi:
Uvajanje otrok v vrtec med ukrepi za preprečevanje COVID-19
Manca Jarc:
Dnevna rutina v Vrtcu Kolezija
Ana Obal:
Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
Petra Janša:
Razlogi za izbor javnega ali montessori vrtca
Ana Zaman:
Vloga igre in igrač v javnem in waldorfskem vrtcu
Petra Grabljevec:
Učenje skozi igro v igralnici in gozdu
Klara Malovrh:
Vrtec na prostem
Julija Jazbinšek Jenko:
Seznanjenost vzgojitelja z ukrepi prve pomoči pri predšolskem otroku
Tanja Žura:
Vloga vzgojitelja pri medijskem opismenjevanju predšolskega otroka
Nina Šink:
Primerjava dnevne rutine v slovenskem in norveškem zasebnem vrtcu
Lucija Vrankar:
Vzgojno ukrepanje v vrtcu
Petra Berčič:
Modeli sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v vrtcih
Kasandra Štebe:
Profesionalni razvoj učitelja biologije in gospodinjstva
Karin Zakrajšek:
Postopno uvajanje otrok v vrtec
Simona Jakob:
Sodelovanje s starši ob uvajanju otrok v vrtec
Maruša Centrih:
Pogledi staršev na uvajanje otroka v vrtec
Martina Ugovšek:
Vloga vzgojitelja pri obravnavi teme družina v vrtcu
Ema Stanonik:
Preživljanje prostega časa v predšolskem obdobju
Maja Podlesnik:
Vloga predšolskega otroka v različnih vzgojnih konceptih in vzgojnih pristopih
Ana Rigler:
Aktivno učenje in participacija otrok v vrtcu
Blažka Mivšek:
Otroci iz skupine Muzikalčki spoznajo čebele in čebelarstvo
Vesna Gostiša:
Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja vzgojiteljev predšolskih otrok
Veronika Arčan:
Primerjava vzgojnega ukrepanja v javnem, Montessori in Waldorfskem vrtcu
Metka Grum:
Položaj otroka in staršev v družinah včasih in danes
Neža Knific:
Razlogi staršev za vpis otroka v gozdni vrtec
Taja Zajc:
Vzgojiteljevo vključevanje otrok v oblikovanje kotičkov v igralnici
Veronika Groznik:
Analiza obstoječih programov predšolske vzgoje z vidika novejših pristopov dela z otroki
Katja Poljanšek:
Prisotnost in uporaba nestrukturiranih materialov v vrtcu
Helena Pevec:
Vloga vzgojitelja ob pojavu trme v predšolskem obdobju
Lea Simonič:
Vloga vzgojitelja pri uporabi vzgojne metode spodbujanja v predšolskem obdobju
Irena Mokranjac Omahen:
Otroci v prvem razredu izkustveno spoznajo koliščarje in njihovo kulturo
Anja Potočnik:
Sodelovanje s starši ob vstopu v vrtec v drugem starostnem obdobju
Patricija Breznik:
Primerjava vloge vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti predšolskih otrok v Sloveniji in na Finskem
Kaja Miladić:
Vloga vzgojitelja pri razvijanju socialnih veščin učencev v prvem razredu
Tina Rovšek:
Primerjava sodelovanja s starši med slovenskim in norveškim vrtcem
Špela Žibert:
Mnenje vzgojiteljev o vzgojnih stilih staršev predšolskih otrok
Nika Blažič:
Pomen gozdne pedagogike v vrtcu za trajnostni razvoj
Druga dela (18)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Preschool teachers about introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak:
Alternativni vzgojni koncepti
Janja Skarlovnik:
Mnenje vzgojiteljev o vplivih gozdne pedagogike na otroke
Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar:
Vrtec in lokalno okolje: priročnik
Sanja Berčnik, Tatjana Devjak:
Vrtec in lokalna skupnost v luči kakovosti izvajanja predšolske vzgoje: slovenski vrtci in koncept Reggio Emilia
Staš Dobrila, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
Žana Flander, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Jaka Gorišek, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Uvod
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
In-service teacher education and training: motives, objectives and evaluation
Sanja Berčnik:
Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju
Sanja Berčnik, Tatjana Devjak:
Sodelovanje med starši in vzgojitelji v različnih konceptih predšolske vzgoje
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Parents' views on preshool care and education in local community
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
Anita Filipaj:
Mnenja vzgojiteljev in staršev glede uporabe medijev v predšolskem obdobju
Mateja Dagarin Fojkar, Sanja Berčnik:
Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete