Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (30)

  1. Maja Jurgalič: Postopno uvajanje otrok v vrtec in vključevanje očetov v uvajanje
  2. Doris Barat: Kaznovalna praksa naravoslovnih učiteljev na SESGŠ Kranj
  3. Špela Frantar: Soočanje z delom na daljavo na osnovni šoli Škofja Loka Mesto
  4. Neža Hočevar: Možnosti otrok za tvegano igro v Sloveniji
  5. Meta Oblak: Vzgojno delovanje vrtca
  6. Ela Reven: Ideja pametne pedagogike in didaktična vrednost aplikacij pri poučevanju geometrije na predmetni stopnji osnovne šole
  7. Tjaša Gabršček: Poučevanje na daljavo
  8. Anka Krašna: Mnenje učencev o igranju nasilnih igric in medvrstniškem nasilju
  9. Špela Kosmač: Stališča vzgojiteljic do uvajanja elementov montessori v delo z otroki
  10. Špela Filipič: Ustanovitev zasebnega glasbenega vrtca z elementi koncepta Reggio Emilia
  11. Maja Podlesnik: Sodobno očetovstvo v vrtcu
  12. Jana Pintar: Vpliv kompetenc na samoiniciativno preoblikovanje dela vzgojiteljic predšolskih otrok
  13. Ida Ažbe: Pogledi učiteljev na preprečevanje in zmanjševanje nasilja
  14. Jana Zajc: Mnenja učencev o vzgojnih stilih in avtoriteti učiteljev v sodobni osnovni šoli
  15. Melani Vrbec: Prepoznavanje medvrstniškega nasilja med učenci 9. razreda osnovnih šol prekmurske regije
  16. Timeja Kragolnik Račnik: Vpeljevanje elementov Reggio Emilia koncepta v Vrtcu Gornji Grad
  17. Ana Suhadolnik: Različni pristopi izvajanja ur oddelčne skupnosti na predmetni stopnji osnovne šole
  18. Anja Bervar: Vloga vzgojiteljice pri spodbujanju moralnega razvoja predšolskih otrok
  19. Ajda Premrl: Pogledi učiteljev na sodelovanje s starši
  20. Mateja Turk: Kolegialne hospitacije kot dejavnik spodbujanja profesionalnega razvoja vzgojiteljev
  21. Maruša Bukovec: Vloga učitelja v izobraževalnem modelu demokratičnega izobraževanja
  22. Manca Hribar: Aktivno učenje na predmetni stopnji osnovne šole
  23. Darja Marn: Sodelovanje očetov pri vzgoji predšolskih otrok
  24. Špela Primar: Tveganje in varnost pri igri predšolskih otrok
  25. Eva Pušenjak: Kompetence učitelja začetnika za sodelovanje s starši
  26. Sanja Tomšič: Zasebni vrtec z obogatitveno ponudbo na področju gibanja
  27. Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar: Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju
  28. Elena Mishevska: Vloga učitelja pri delu z učenci z disgrafijo v osnovni šoli
  29. Nika Drnovšek: Odnosi pedagoških delavcev do otrok priseljencev v slovenskih javnih vrtcih
  30. Nuša Kirn: Odzivi učiteljev in staršev učencev OŠ Brinje Grosuplje na medvrstniško nasilje

Diplomska dela (95)

  1. Marjetka Perc: Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini
  2. Sanja Trupi: Uvajanje otroka v vrtec
  3. Mojca Simonič: Igre in igrače skozi čas
  4. Nika Bregar: Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke
  5. Tjaša Bandelj: Primerjava počitka in spanja v javnem in Montessori vrtcu
  6. Sandra Mlakar: Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok
  7. Gaja Ramšak: Igra z LEGO kockami v predšolskem obdobju
  8. Sara Pavlin: Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otroki
  9. Simona Žebovec: Vloga očeta v družini
  10. Sara Jeras: Kaznovanje v vrtcu
  11. Nina Jančigaj: Sodelovanje s starši v času epidemije
  12. Jerneja Dimc: Primerjava kakovosti in dnevne rutine v slovenskih in španskih vrtcih
  13. Lara Vošnjak: Pogledi študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani na praktično pedagoško usposabljanje
  14. Barbara Čuk: Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in ukrepanju v primerih nasilja v družini
  15. Anja Rebolj: Pogled vzgojitelja na medkulturno vzgojo
  16. Marja Grebenc: Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
  17. Lucija Merdavs: Kako obravnavamo temo smrt v vrtcu
  18. Urša Tomažič: Prepoznavanje in preprečevanje trpinčenja otrok v vrtcu
  19. Mojca Katrašnik: Vloga vzgojitelja v bolnišničnem oddelku
  20. Jan Lőrinc: Sodelovanje s starši na dvojezičnem območju v Vrtcu Lendava
  21. Zala Šuštaršič: Vloga vzgojitelja pri igri otrok v 1. starostnem obdobju
  22. Nataša Klopčič: Vloga vzgojitelja pri razvijanju močnih področij v predšolskem obdobju
  23. Anja Sečnik: Otrok kot kompetentno bitje in aktivni član družbe
  24. Hana Šemrl: Vzgojitelj v 1. razredu osnovne šole
  25. Tinkara Konc: Pomen igre v neohumanističnem mednarodnem vrtcu na Danskem: Sunrise international preschool
  26. Tina Jerala: Otroške igre nekoč in danes
  27. Klavdija Kovačič: Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti
  28. Anita Brodarič: Nasilje nad otroki in otrokove pravice
  29. Tadeja Zupančič: Vloga mame v družini skozi čas
  30. Alja Šolman: Vloga vzgojiteljice pri aktivnem učenju otrok
  31. Manca Rogelj: Primerjava vloge vzgojiteljice pri izvajanju določenih elementov dnevne rutine v javnem in waldorfskem vrtcu
  32. Urška Cetinski: Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca
  33. Mateja Pellis: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad predšolskih otrok
  34. Klavdija Longar: Vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca
  35. Janja Kump: Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok
  36. Tadeja Kokot: Vpliv staršev na življenje in delo vrtca
  37. Larisa Bračič: Življenje in delo v vrtcu Danijelov Levček
  38. Nina Prokofjev Voga: Primerjava dnevne rutine med slovenskim in belgijskim vrtcem
  39. Jasmina Peterle: Vloga očeta pri vzgoji predšolskega otroka
  40. Katarina Seliger: Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul
  41. Timeja Kragolnik Račnik: Pogledi vzgojitelja na dejavnike prikritega kurikuluma v vrtcu
  42. Tina Nemanič: Spanje in počitek otrok v vrtcu
  43. Romana Janežič: Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
  44. Tjaša Konda: Primerjava vloge vzgojitelja v Sloveniji in na Portugalskem
  45. Tajda Ivanc: Vloga vzgojitelja pri vpeljavi NTC-dejavnosti
  46. Jožica Frankovič: Postavljanje mej otrokom v vrtcu
  47. Valentina Poljak: Prepoznavanje trpinčenja med otroki in ravnanje vzgojiteljev
  48. Kristina Levstik: Profesionalni razvoj pedagoških delavcev v vrtcu
  49. Petra Obadič: Kakovost v slovenskih vrtcih
  50. Manca Zore: Partnerstvo kot način sodelovanja med vzgojitelji in starši
  51. Manca Oražem: Pomen sprostitvenih dejavnosti v vrtcu
  52. Manca Trošt: Kako ustanoviti zasebni vrtec z dvojezičnim programom?
  53. Maša Šeme: Primerjava dnevne rutine v slovenskem in finskem mednarodnem vrtcu
  54. Anja Pirc: Primerjava sodelovanja javnega in zasebnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
  55. Barbara Domanjko: Vključevanje vsebin o prvi pomoči v proces izobraževanja bodočih vzgojiteljev
  56. Jana Zajc: Vzpostavljanje discipline v sodobni osnovni šoli
  57. Ana Suhadolnik: Vloga razrednika na predmetni stopnji osnovne šole
  58. Manca Janežič: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju otrokovega moralnega razvoja
  59. Nina Mazi: Uvajanje otrok v vrtec med ukrepi za preprečevanje COVID-19
  60. Manca Jarc: Dnevna rutina v Vrtcu Kolezija
  61. Ana Obal: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
  62. Petra Janša: Razlogi za izbor javnega ali montessori vrtca
  63. Ana Zaman: Vloga igre in igrač v javnem in waldorfskem vrtcu
  64. Petra Grabljevec: Učenje skozi igro v igralnici in gozdu
  65. Klara Malovrh: Vrtec na prostem
  66. Julija Jazbinšek Jenko: Seznanjenost vzgojitelja z ukrepi prve pomoči pri predšolskem otroku
  67. Tanja Žura: Vloga vzgojitelja pri medijskem opismenjevanju predšolskega otroka
  68. Nina Šink: Primerjava dnevne rutine v slovenskem in norveškem zasebnem vrtcu
  69. Lucija Vrankar: Vzgojno ukrepanje v vrtcu
  70. Petra Berčič: Modeli sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v vrtcih
  71. Kasandra Štebe: Profesionalni razvoj učitelja biologije in gospodinjstva
  72. Karin Zakrajšek: Postopno uvajanje otrok v vrtec
  73. Simona Jakob: Sodelovanje s starši ob uvajanju otrok v vrtec
  74. Maruša Centrih: Pogledi staršev na uvajanje otroka v vrtec
  75. Martina Ugovšek: Vloga vzgojitelja pri obravnavi teme družina v vrtcu
  76. Ema Stanonik: Preživljanje prostega časa v predšolskem obdobju
  77. Maja Podlesnik: Vloga predšolskega otroka v različnih vzgojnih konceptih in vzgojnih pristopih
  78. Ana Rigler: Aktivno učenje in participacija otrok v vrtcu
  79. Blažka Mivšek: Otroci iz skupine Muzikalčki spoznajo čebele in čebelarstvo
  80. Vesna Gostiša: Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja vzgojiteljev predšolskih otrok
  81. Veronika Arčan: Primerjava vzgojnega ukrepanja v javnem, Montessori in Waldorfskem vrtcu
  82. Metka Grum: Položaj otroka in staršev v družinah včasih in danes
  83. Neža Knific: Razlogi staršev za vpis otroka v gozdni vrtec
  84. Taja Zajc: Vzgojiteljevo vključevanje otrok v oblikovanje kotičkov v igralnici
  85. Veronika Groznik: Analiza obstoječih programov predšolske vzgoje z vidika novejših pristopov dela z otroki
  86. Katja Poljanšek: Prisotnost in uporaba nestrukturiranih materialov v vrtcu
  87. Helena Pevec: Vloga vzgojitelja ob pojavu trme v predšolskem obdobju
  88. Lea Simonič: Vloga vzgojitelja pri uporabi vzgojne metode spodbujanja v predšolskem obdobju
  89. Irena Mokranjac Omahen: Otroci v prvem razredu izkustveno spoznajo koliščarje in njihovo kulturo
  90. Anja Potočnik: Sodelovanje s starši ob vstopu v vrtec v drugem starostnem obdobju
  91. Patricija Breznik: Primerjava vloge vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti predšolskih otrok v Sloveniji in na Finskem
  92. Kaja Miladić: Vloga vzgojitelja pri razvijanju socialnih veščin učencev v prvem razredu
  93. Tina Rovšek: Primerjava sodelovanja s starši med slovenskim in norveškim vrtcem
  94. Špela Žibert: Mnenje vzgojiteljev o vzgojnih stilih staršev predšolskih otrok
  95. Nika Blažič: Pomen gozdne pedagogike v vrtcu za trajnostni razvoj

Druga dela (18)

  1. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  2. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Preschool teachers about introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  3. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak: Alternativni vzgojni koncepti
  4. Janja Skarlovnik: Mnenje vzgojiteljev o vplivih gozdne pedagogike na otroke
  5. Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar: Vrtec in lokalno okolje: priročnik
  6. Sanja Berčnik, Tatjana Devjak: Vrtec in lokalna skupnost v luči kakovosti izvajanja predšolske vzgoje: slovenski vrtci in koncept Reggio Emilia
  7. Staš Dobrila, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
  8. Žana Flander, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  9. Jaka Gorišek, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  10. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Uvod
  11. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  12. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: In-service teacher education and training: motives, objectives and evaluation
  13. Sanja Berčnik: Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju
  14. Sanja Berčnik, Tatjana Devjak: Sodelovanje med starši in vzgojitelji v različnih konceptih predšolske vzgoje
  15. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Parents' views on preshool care and education in local community
  16. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
  17. Anita Filipaj: Mnenja vzgojiteljev in staršev glede uporabe medijev v predšolskem obdobju
  18. Mateja Dagarin Fojkar, Sanja Berčnik: Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete