Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (26)

  1. Maja Jurgalič: Postopno uvajanje otrok v vrtec in vključevanje očetov v uvajanje
  2. Doris Barat: Kaznovalna praksa naravoslovnih učiteljev na SESGŠ Kranj
  3. Špela Frantar: Soočanje z delom na daljavo na osnovni šoli Škofja Loka Mesto
  4. Neža Hočevar: Možnosti otrok za tvegano igro v Sloveniji
  5. Meta Oblak: Vzgojno delovanje vrtca
  6. Ela Reven: Ideja pametne pedagogike in didaktična vrednost aplikacij pri poučevanju geometrije na predmetni stopnji osnovne šole
  7. Tjaša Gabršček: Poučevanje na daljavo
  8. Anka Krašna: Mnenje učencev o igranju nasilnih igric in medvrstniškem nasilju
  9. Špela Kosmač: Stališča vzgojiteljic do uvajanja elementov montessori v delo z otroki
  10. Špela Filipič: Ustanovitev zasebnega glasbenega vrtca z elementi koncepta Reggio Emilia
  11. Jana Pintar: Vpliv kompetenc na samoiniciativno preoblikovanje dela vzgojiteljic predšolskih otrok
  12. Ida Ažbe: Pogledi učiteljev na preprečevanje in zmanjševanje nasilja
  13. Jana Zajc: Mnenja učencev o vzgojnih stilih in avtoriteti učiteljev v sodobni osnovni šoli
  14. Melani Vrbec: Prepoznavanje medvrstniškega nasilja med učenci 9. razreda osnovnih šol prekmurske regije
  15. Timeja Kragolnik Račnik: Vpeljevanje elementov Reggio Emilia koncepta v Vrtcu Gornji Grad
  16. Ana Suhadolnik: Različni pristopi izvajanja ur oddelčne skupnosti na predmetni stopnji osnovne šole
  17. Anja Bervar: Vloga vzgojiteljice pri spodbujanju moralnega razvoja predšolskih otrok
  18. Ajda Premrl: Pogledi učiteljev na sodelovanje s starši
  19. Mateja Turk: Kolegialne hospitacije kot dejavnik spodbujanja profesionalnega razvoja vzgojiteljev
  20. Maruša Bukovec: Vloga učitelja v izobraževalnem modelu demokratičnega izobraževanja
  21. Manca Hribar: Aktivno učenje na predmetni stopnji osnovne šole
  22. Darja Marn: Sodelovanje očetov pri vzgoji predšolskih otrok
  23. Špela Primar: Tveganje in varnost pri igri predšolskih otrok
  24. Eva Pušenjak: Kompetence učitelja začetnika za sodelovanje s starši
  25. Sanja Tomšič: Zasebni vrtec z obogatitveno ponudbo na področju gibanja
  26. Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar: Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju

BSc theses (85)

  1. Marjetka Perc: Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini
  2. Sanja Trupi: Uvajanje otroka v vrtec
  3. Mojca Simonič: Igre in igrače skozi čas
  4. Nika Bregar: Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke
  5. Sandra Mlakar: Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok
  6. Gaja Ramšak: Igra z LEGO kockami v predšolskem obdobju
  7. Sara Pavlin: Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otroki
  8. Simona Žebovec: Vloga očeta v družini
  9. Sara Jeras: Kaznovanje v vrtcu
  10. Nina Jančigaj: Sodelovanje s starši v času epidemije
  11. Jerneja Dimc: Primerjava kakovosti in dnevne rutine v slovenskih in španskih vrtcih
  12. Lara Vošnjak: Pogledi študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani na praktično pedagoško usposabljanje
  13. Barbara Čuk: Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in ukrepanju v primerih nasilja v družini
  14. Anja Rebolj: Pogled vzgojitelja na medkulturno vzgojo
  15. Marja Grebenc: Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
  16. Lucija Merdavs: Kako obravnavamo temo smrt v vrtcu
  17. Urša Tomažič: Prepoznavanje in preprečevanje trpinčenja otrok v vrtcu
  18. Mojca Katrašnik: Vloga vzgojitelja v bolnišničnem oddelku
  19. Jan Lőrinc: Sodelovanje s starši na dvojezičnem območju v Vrtcu Lendava
  20. Zala Šuštaršič: Vloga vzgojitelja pri igri otrok v 1. starostnem obdobju
  21. Nataša Klopčič: Vloga vzgojitelja pri razvijanju močnih področij v predšolskem obdobju
  22. Anja Sečnik: Otrok kot kompetentno bitje in aktivni član družbe
  23. Hana Šemrl: Vzgojitelj v 1. razredu osnovne šole
  24. Tinkara Konc: Pomen igre v neohumanističnem mednarodnem vrtcu na Danskem: Sunrise international preschool
  25. Tina Jerala: Otroške igre nekoč in danes
  26. Klavdija Kovačič: Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti
  27. Anita Brodarič: Nasilje nad otroki in otrokove pravice
  28. Tadeja Zupančič: Vloga mame v družini skozi čas
  29. Alja Šolman: Vloga vzgojiteljice pri aktivnem učenju otrok
  30. Manca Rogelj: Primerjava vloge vzgojiteljice pri izvajanju določenih elementov dnevne rutine v javnem in waldorfskem vrtcu
  31. Urška Cetinski: Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca
  32. Mateja Pellis: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad predšolskih otrok
  33. Klavdija Longar: Vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca
  34. Janja Kump: Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok
  35. Tadeja Kokot: Vpliv staršev na življenje in delo vrtca
  36. Larisa Bračič: Življenje in delo v vrtcu Danijelov Levček
  37. Nina Prokofjev Voga: Primerjava dnevne rutine med slovenskim in belgijskim vrtcem
  38. Jasmina Peterle: Vloga očeta pri vzgoji predšolskega otroka
  39. Katarina Seliger: Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul
  40. Timeja Kragolnik Račnik: Pogledi vzgojitelja na dejavnike prikritega kurikuluma v vrtcu
  41. Tina Nemanič: Spanje in počitek otrok v vrtcu
  42. Romana Janežič: Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
  43. Tjaša Konda: Primerjava vloge vzgojitelja v Sloveniji in na Portugalskem
  44. Tajda Ivanc: Vloga vzgojitelja pri vpeljavi NTC-dejavnosti
  45. Jožica Frankovič: Postavljanje mej otrokom v vrtcu
  46. Valentina Poljak: Prepoznavanje trpinčenja med otroki in ravnanje vzgojiteljev
  47. Kristina Levstik: Profesionalni razvoj pedagoških delavcev v vrtcu
  48. Petra Obadič: Kakovost v slovenskih vrtcih
  49. Manca Zore: Partnerstvo kot način sodelovanja med vzgojitelji in starši
  50. Manca Oražem: Pomen sprostitvenih dejavnosti v vrtcu
  51. Manca Trošt: Kako ustanoviti zasebni vrtec z dvojezičnim programom?
  52. Maša Šeme: Primerjava dnevne rutine v slovenskem in finskem mednarodnem vrtcu
  53. Anja Pirc: Primerjava sodelovanja javnega in zasebnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
  54. Barbara Domanjko: Vključevanje vsebin o prvi pomoči v proces izobraževanja bodočih vzgojiteljev
  55. Jana Zajc: Vzpostavljanje discipline v sodobni osnovni šoli
  56. Ana Suhadolnik: Vloga razrednika na predmetni stopnji osnovne šole
  57. Manca Janežič: Vloga vzgojitelja pri spodbujanju otrokovega moralnega razvoja
  58. Nina Mazi: Uvajanje otrok v vrtec med ukrepi za preprečevanje COVID-19
  59. Manca Jarc: Dnevna rutina v Vrtcu Kolezija
  60. Ana Obal: Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
  61. Petra Janša: Razlogi za izbor javnega ali montessori vrtca
  62. Ana Zaman: Vloga igre in igrač v javnem in waldorfskem vrtcu
  63. Petra Grabljevec: Učenje skozi igro v igralnici in gozdu
  64. Klara Malovrh: Vrtec na prostem
  65. Julija Jazbinšek Jenko: Seznanjenost vzgojitelja z ukrepi prve pomoči pri predšolskem otroku
  66. Tanja Žura: Vloga vzgojitelja pri medijskem opismenjevanju predšolskega otroka
  67. Nina Šink: Primerjava dnevne rutine v slovenskem in norveškem zasebnem vrtcu
  68. Lucija Vrankar: Vzgojno ukrepanje v vrtcu
  69. Petra Berčič: Modeli sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v vrtcih
  70. Kasandra Štebe: Profesionalni razvoj učitelja biologije in gospodinjstva
  71. Karin Zakrajšek: Postopno uvajanje otrok v vrtec
  72. Simona Jakob: Sodelovanje s starši ob uvajanju otrok v vrtec
  73. Maruša Centrih: Pogledi staršev na uvajanje otroka v vrtec
  74. Martina Ugovšek: Vloga vzgojitelja pri obravnavi teme družina v vrtcu
  75. Ema Stanonik: Preživljanje prostega časa v predšolskem obdobju
  76. Maja Podlesnik: Vloga predšolskega otroka v različnih vzgojnih konceptih in vzgojnih pristopih
  77. Ana Rigler: Aktivno učenje in participacija otrok v vrtcu
  78. Blažka Mivšek: Otroci iz skupine Muzikalčki spoznajo čebele in čebelarstvo
  79. Vesna Gostiša: Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja vzgojiteljev predšolskih otrok
  80. Veronika Arčan: Primerjava vzgojnega ukrepanja v javnem, Montessori in Waldorfskem vrtcu
  81. Metka Grum: Položaj otroka in staršev v družinah včasih in danes
  82. Neža Knific: Razlogi staršev za vpis otroka v gozdni vrtec
  83. Taja Zajc: Vzgojiteljevo vključevanje otrok v oblikovanje kotičkov v igralnici
  84. Veronika Groznik: Analiza obstoječih programov predšolske vzgoje z vidika novejših pristopov dela z otroki
  85. Katja Poljanšek: Prisotnost in uporaba nestrukturiranih materialov v vrtcu

Other documents (22)

  1. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  2. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
  3. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curricuclum [i. e. curriculum] for preschool education
  4. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Preschool teachers about introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  5. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak: Alternativni vzgojni koncepti
  6. Janja Skarlovnik: Mnenje vzgojiteljev o vplivih gozdne pedagogike na otroke
  7. Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar: Vrtec in lokalno okolje: priročnik
  8. Sanja Berčnik, Tatjana Devjak: Vrtec in lokalna skupnost v luči kakovosti izvajanja predšolske vzgoje: slovenski vrtci in koncept Reggio Emilia
  9. Staš Dobrila, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
  10. Žana Flander, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  11. Jaka Gorišek, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak: Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  12. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Uvod
  13. Sanja Berčnik: Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju
  14. Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik: Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
  15. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: In-service teacher education and training: motives, objectives and evaluation
  16. Sanja Berčnik: Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju
  17. Sanja Berčnik, Tatjana Devjak: Sodelovanje med starši in vzgojitelji v različnih konceptih predšolske vzgoje
  18. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
  19. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik: Parents' views on preshool care and education in local community
  20. Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
  21. Anita Filipaj: Mnenja vzgojiteljev in staršev glede uporabe medijev v predšolskem obdobju
  22. Mateja Dagarin Fojkar, Sanja Berčnik: Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete