Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (30)
Maja Jurgalič:
Postopno uvajanje otrok v vrtec in vključevanje očetov v uvajanje
Doris Barat:
Kaznovalna praksa naravoslovnih učiteljev na SESGŠ Kranj
Špela Frantar:
Soočanje z delom na daljavo na osnovni šoli Škofja Loka Mesto
Neža Hočevar:
Možnosti otrok za tvegano igro v Sloveniji
Meta Oblak:
Vzgojno delovanje vrtca
Ela Reven:
Ideja pametne pedagogike in didaktična vrednost aplikacij pri poučevanju geometrije na predmetni stopnji osnovne šole
Tjaša Gabršček:
Poučevanje na daljavo
Anka Krašna:
Mnenje učencev o igranju nasilnih igric in medvrstniškem nasilju
Špela Kosmač:
Stališča vzgojiteljic do uvajanja elementov montessori v delo z otroki
Špela Filipič:
Ustanovitev zasebnega glasbenega vrtca z elementi koncepta Reggio Emilia
Maja Podlesnik:
Sodobno očetovstvo v vrtcu
Jana Pintar:
Vpliv kompetenc na samoiniciativno preoblikovanje dela vzgojiteljic predšolskih otrok
Ida Ažbe:
Pogledi učiteljev na preprečevanje in zmanjševanje nasilja
Jana Zajc:
Mnenja učencev o vzgojnih stilih in avtoriteti učiteljev v sodobni osnovni šoli
Melani Vrbec:
Prepoznavanje medvrstniškega nasilja med učenci 9. razreda osnovnih šol prekmurske regije
Timeja Kragolnik Račnik:
Vpeljevanje elementov Reggio Emilia koncepta v Vrtcu Gornji Grad
Ana Suhadolnik:
Različni pristopi izvajanja ur oddelčne skupnosti na predmetni stopnji osnovne šole
Anja Bervar:
Vloga vzgojiteljice pri spodbujanju moralnega razvoja predšolskih otrok
Ajda Premrl:
Pogledi učiteljev na sodelovanje s starši
Mateja Turk:
Kolegialne hospitacije kot dejavnik spodbujanja profesionalnega razvoja vzgojiteljev
Maruša Bukovec:
Vloga učitelja v izobraževalnem modelu demokratičnega izobraževanja
Manca Hribar:
Aktivno učenje na predmetni stopnji osnovne šole
Darja Marn:
Sodelovanje očetov pri vzgoji predšolskih otrok
Špela Primar:
Tveganje in varnost pri igri predšolskih otrok
Eva Pušenjak:
Kompetence učitelja začetnika za sodelovanje s starši
Sanja Tomšič:
Zasebni vrtec z obogatitveno ponudbo na področju gibanja
Kelly Avsenik Hanson, Estera Burgar:
Koncept pomoči z umetnostjo v predšolskem obdobju
Elena Mishevska:
Vloga učitelja pri delu z učenci z disgrafijo v osnovni šoli
Nika Drnovšek:
Odnosi pedagoških delavcev do otrok priseljencev v slovenskih javnih vrtcih
Nuša Kirn:
Odzivi učiteljev in staršev učencev OŠ Brinje Grosuplje na medvrstniško nasilje
BSc theses (94)
Marjetka Perc:
Vpliv vzgojiteljice na socialni razvoj otroka v dnevni rutini
Sanja Trupi:
Uvajanje otroka v vrtec
Mojca Simonič:
Igre in igrače skozi čas
Nika Bregar:
Priprava pedagoške delavnice v muzeju za predšolske otroke
Tjaša Bandelj:
Primerjava počitka in spanja v javnem in Montessori vrtcu
Sandra Mlakar:
Družina in vrtec kot partnerja pri vzgoji predšolskih otrok
Gaja Ramšak:
Igra z LEGO kockami v predšolskem obdobju
Sara Pavlin:
Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in preprečevanju nasilja nad otroki
Simona Žebovec:
Vloga očeta v družini
Sara Jeras:
Kaznovanje v vrtcu
Nina Jančigaj:
Sodelovanje s starši v času epidemije
Jerneja Dimc:
Primerjava kakovosti in dnevne rutine v slovenskih in španskih vrtcih
Lara Vošnjak:
Pogledi študentov Pedagoške fakultete v Ljubljani na praktično pedagoško usposabljanje
Barbara Čuk:
Vloga vzgojitelja pri prepoznavanju in ukrepanju v primerih nasilja v družini
Anja Rebolj:
Pogled vzgojitelja na medkulturno vzgojo
Marja Grebenc:
Poučevanje branja in pisanja po metodi Marie Montessori
Lucija Merdavs:
Kako obravnavamo temo smrt v vrtcu
Urša Tomažič:
Prepoznavanje in preprečevanje trpinčenja otrok v vrtcu
Mojca Katrašnik:
Vloga vzgojitelja v bolnišničnem oddelku
Jan Lőrinc:
Sodelovanje s starši na dvojezičnem območju v Vrtcu Lendava
Zala Šuštaršič:
Vloga vzgojitelja pri igri otrok v 1. starostnem obdobju
Nataša Klopčič:
Vloga vzgojitelja pri razvijanju močnih področij v predšolskem obdobju
Anja Sečnik:
Otrok kot kompetentno bitje in aktivni član družbe
Hana Šemrl:
Vzgojitelj v 1. razredu osnovne šole
Tinkara Konc:
Pomen igre v neohumanističnem mednarodnem vrtcu na Danskem: Sunrise international preschool
Tina Jerala:
Otroške igre nekoč in danes
Klavdija Kovačič:
Vloga vzgojitelja pri vpeljavi medijske vzgoje na področju umetnosti
Anita Brodarič:
Nasilje nad otroki in otrokove pravice
Tadeja Zupančič:
Vloga mame v družini skozi čas
Alja Šolman:
Vloga vzgojiteljice pri aktivnem učenju otrok
Manca Rogelj:
Primerjava vloge vzgojiteljice pri izvajanju določenih elementov dnevne rutine v javnem in waldorfskem vrtcu
Urška Cetinski:
Vključevanje preteklosti v življenje in delo vrtca
Mateja Pellis:
Vloga vzgojitelja pri oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad predšolskih otrok
Klavdija Longar:
Vključevanje lokalne tradicije v življenje in delo vrtca
Janja Kump:
Priljubljenost igrač in igra predšolskih otrok
Tadeja Kokot:
Vpliv staršev na življenje in delo vrtca
Larisa Bračič:
Življenje in delo v vrtcu Danijelov Levček
Nina Prokofjev Voga:
Primerjava dnevne rutine med slovenskim in belgijskim vrtcem
Jasmina Peterle:
Vloga očeta pri vzgoji predšolskega otroka
Katarina Seliger:
Sodelovanje Vzgojno-varstvene enote pri Osnovni šoli Horjul s Centrom starejših občanov Horjul
Timeja Kragolnik Račnik:
Pogledi vzgojitelja na dejavnike prikritega kurikuluma v vrtcu
Tina Nemanič:
Spanje in počitek otrok v vrtcu
Romana Janežič:
Vloga vzgojitelja pri izvajanju jezikovne vzgoje v javnem vrtcu in vrtcu Montessori
Tjaša Konda:
Primerjava vloge vzgojitelja v Sloveniji in na Portugalskem
Tajda Ivanc:
Vloga vzgojitelja pri vpeljavi NTC-dejavnosti
Jožica Frankovič:
Postavljanje mej otrokom v vrtcu
Valentina Poljak:
Prepoznavanje trpinčenja med otroki in ravnanje vzgojiteljev
Kristina Levstik:
Profesionalni razvoj pedagoških delavcev v vrtcu
Petra Obadič:
Kakovost v slovenskih vrtcih
Manca Zore:
Partnerstvo kot način sodelovanja med vzgojitelji in starši
Manca Oražem:
Pomen sprostitvenih dejavnosti v vrtcu
Manca Trošt:
Kako ustanoviti zasebni vrtec z dvojezičnim programom?
Maša Šeme:
Primerjava dnevne rutine v slovenskem in finskem mednarodnem vrtcu
Anja Pirc:
Primerjava sodelovanja javnega in zasebnega vrtca z institucijami v lokalni skupnosti
Barbara Domanjko:
Vključevanje vsebin o prvi pomoči v proces izobraževanja bodočih vzgojiteljev
Jana Zajc:
Vzpostavljanje discipline v sodobni osnovni šoli
Ana Suhadolnik:
Vloga razrednika na predmetni stopnji osnovne šole
Manca Janežič:
Vloga vzgojitelja pri spodbujanju otrokovega moralnega razvoja
Nina Mazi:
Uvajanje otrok v vrtec med ukrepi za preprečevanje COVID-19
Manca Jarc:
Dnevna rutina v Vrtcu Kolezija
Ana Obal:
Pravopisna ozaveščenost vzgojiteljev v pomurskih vrtcih in njihov pogled na lasten profesionalni razvoj na jezikovnem področju
Petra Janša:
Razlogi za izbor javnega ali montessori vrtca
Ana Zaman:
Vloga igre in igrač v javnem in waldorfskem vrtcu
Petra Grabljevec:
Učenje skozi igro v igralnici in gozdu
Klara Malovrh:
Vrtec na prostem
Julija Jazbinšek Jenko:
Seznanjenost vzgojitelja z ukrepi prve pomoči pri predšolskem otroku
Tanja Žura:
Vloga vzgojitelja pri medijskem opismenjevanju predšolskega otroka
Nina Šink:
Primerjava dnevne rutine v slovenskem in norveškem zasebnem vrtcu
Lucija Vrankar:
Vzgojno ukrepanje v vrtcu
Petra Berčič:
Modeli sodelovanja med starši in strokovnimi delavci v vrtcih
Kasandra Štebe:
Profesionalni razvoj učitelja biologije in gospodinjstva
Karin Zakrajšek:
Postopno uvajanje otrok v vrtec
Simona Jakob:
Sodelovanje s starši ob uvajanju otrok v vrtec
Maruša Centrih:
Pogledi staršev na uvajanje otroka v vrtec
Martina Ugovšek:
Vloga vzgojitelja pri obravnavi teme družina v vrtcu
Ema Stanonik:
Preživljanje prostega časa v predšolskem obdobju
Maja Podlesnik:
Vloga predšolskega otroka v različnih vzgojnih konceptih in vzgojnih pristopih
Ana Rigler:
Aktivno učenje in participacija otrok v vrtcu
Blažka Mivšek:
Otroci iz skupine Muzikalčki spoznajo čebele in čebelarstvo
Vesna Gostiša:
Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja vzgojiteljev predšolskih otrok
Veronika Arčan:
Primerjava vzgojnega ukrepanja v javnem, Montessori in Waldorfskem vrtcu
Metka Grum:
Položaj otroka in staršev v družinah včasih in danes
Neža Knific:
Razlogi staršev za vpis otroka v gozdni vrtec
Taja Zajc:
Vzgojiteljevo vključevanje otrok v oblikovanje kotičkov v igralnici
Veronika Groznik:
Analiza obstoječih programov predšolske vzgoje z vidika novejših pristopov dela z otroki
Katja Poljanšek:
Prisotnost in uporaba nestrukturiranih materialov v vrtcu
Helena Pevec:
Vloga vzgojitelja ob pojavu trme v predšolskem obdobju
Lea Simonič:
Vloga vzgojitelja pri uporabi vzgojne metode spodbujanja v predšolskem obdobju
Irena Mokranjac Omahen:
Otroci v prvem razredu izkustveno spoznajo koliščarje in njihovo kulturo
Anja Potočnik:
Sodelovanje s starši ob vstopu v vrtec v drugem starostnem obdobju
Patricija Breznik:
Primerjava vloge vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti predšolskih otrok v Sloveniji in na Finskem
Kaja Miladić:
Vloga vzgojitelja pri razvijanju socialnih veščin učencev v prvem razredu
Tina Rovšek:
Primerjava sodelovanja s starši med slovenskim in norveškim vrtcem
Špela Žibert:
Mnenje vzgojiteljev o vzgojnih stilih staršev predšolskih otrok
Other documents (18)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Preschool teachers about introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak:
Alternativni vzgojni koncepti
Janja Skarlovnik:
Mnenje vzgojiteljev o vplivih gozdne pedagogike na otroke
Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar:
Vrtec in lokalno okolje: priročnik
Sanja Berčnik, Tatjana Devjak:
Vrtec in lokalna skupnost v luči kakovosti izvajanja predšolske vzgoje: slovenski vrtci in koncept Reggio Emilia
Staš Dobrila, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Parent kindergarten cooperation in the light of special pedagogical principles of Reggio Emilia concept
Žana Flander, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Including elements of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Jaka Gorišek, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Srečko Devjak:
Introducing special educational principles of Reggio Emilia concept in Slovene curriculum for preschool education
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Uvod
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik:
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
In-service teacher education and training: motives, objectives and evaluation
Sanja Berčnik:
Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju
Sanja Berčnik, Tatjana Devjak:
Sodelovanje med starši in vzgojitelji v različnih konceptih predšolske vzgoje
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik:
Parents' views on preshool care and education in local community
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Vesna Podgornik:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru
Anita Filipaj:
Mnenja vzgojiteljev in staršev glede uporabe medijev v predšolskem obdobju
Mateja Dagarin Fojkar, Sanja Berčnik:
Akademsko pisanje pri poučevanju raziskovalne integritete