Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

BSc theses (18)

  1. Anja Klanjšek: Idejna zasnova preureditve in ekonomska analiza križišča cest R1-221 in R1-223 v Trbovljah
  2. Jure Rupnik: Stopnja tveganja na glavnih državnih cestah po metodologiji EuroRAP
  3. Sara Kocjančič: Analiza prometnih nesreč v predorih na slovenskih avtocestah in hitrih cestah ter predlogi za njihovo odpravo
  4. Breda Tomšič: Primerjava podatkov o prometnih nesrečah med policijsko in zdravstveno statistično bazo podatkov
  5. Aljaž Zajamšek: Nadgradnja zapisnika o ogledu prometne nesreče
  6. Rok Podržaj: Uporaba različne mehanizacije pri vzdrževanju vodotokov
  7. Blaž Škrbec: Preureditev križišča Čolnišče na državni cest v Zagorju ob Savi
  8. Katja Pešec: Rangiranje cest po metodologiji EuroRAP
  9. Primož Glavan: Operativno planiranje izvajanja zemeljskih del pri projektih v cestogradnji
  10. Maja Sokolič: Določitev potreb po površinah za mirujoči promet v nakupovalnih središčih
  11. Žan Gominšek: "Parkiraj in se pelji" parkirišča
  12. Tine Trobec: Analiza skupnih voženj dnevnih migrantov z osebnimi vozili na slovenskih avtocestah
  13. Klemen Filipič: Primerjava uspešnosti naprav in ukrepov za umerjanje prometa
  14. Damjan Prnaver: Povečanje preglednosti in zaznavnosti križišč
  15. Martin Česnik: Razvoj voznega cikla za urbano območje Ljubljane na osnovi dejanskih meritev
  16. Tadej Dragan: Novi pristopi pri analiziranju prometne varnosti
  17. Peter Hrovat: Prometna varnost po mnenju udeležencev v prometu v Republiki Sloveniji
  18. Igor Nikolič: Analiza prometne varnosti ceste G2-103/1009 Plave-Solkan po metodi RSI

Other documents (3)

  1. Klemen Filipič, Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Monika Ivančič Fajfar: Vrtec in lokalno okolje: priročnik
  2. Peter Lipar, Jure Kostanjšek, Marijan Žura: Uporaba prostorske statistike za določevanje zgostitev prometnih nesreč
  3. Martin Česnik, Darija Skubic: Razvoj in uporaba vseh čutil, spodbujanje in omogočanje vseh oblik izražanja: jezikovno izražanje v pedagoškem pristopu Reggio Emilia