Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Marica Žveglič:
Raba informacijsko-komunikacijskih tehnologij za doseganje ciljev pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Zoran Božič:
Poezija Franceta Prešerna v srednješolskih učbenikih in njena recepcija
Maja Šebjanič Oražem:
Vloga obdobja pripravništva pri pridobivanju kompetenc za poučevanje slovenščine
Jožica Jožef-Beg:
Razvijanje ključnih zmožnosti pri književnem pouku v gimnaziji
Magistrska dela (1)
Andreja Kogovšek:
Sprejemanje literarnih besedil v različnih skupinah dijakov
Diplomska dela (4)
Tadeja Oblak:
Priprava geografsko-slovenistične ekskurzije v zadnjem triletju osnovne šole
Ksenja Grešak:
Delovanje bralnih skupin v Mestni knjižnici Ljubljana
Simona Laknar Strahinić:
Informacijska in didaktična vrednost beril za 9. razred osnovne šole
Adelina Kofol:
Ocenjevanje znanja pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Druga dela (8)
Boža Krakar-Vogel:
Didaktična namembnost literarnih besedil v Toporišičevih učbenikih SKJ 1-4
Boža Krakar-Vogel:
Spodbujanje literarne recepcije v vzgoji in izobraževanju
Boža Krakar-Vogel:
Razvijanje kulturne zmožnosti pri pouku slovenščine
Boža Krakar-Vogel:
Sodobna slovenska književnost v gimnazijskem učbeniku Branja 1 kot spodbuda za branje literarne klasike
Boža Krakar-Vogel:
Vrste kurikularnega branja in odzivi kurikularnih bralcev
Boža Krakar-Vogel:
Obravnava književnosti reformacije kot didaktični izziv
Boža Krakar-Vogel:
Književnost pri eksterni maturi iz slovenščine
Boža Krakar-Vogel:
Recepcija odlomka v primerjavi z recepcijo kratke pripovedi pri književnem pouku