Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (14)
Katja Šuštar:
Model učenja po sistemu »Nikola Tesla« v luči teorij učenja in znanstvenih spoznanj
Anja Podgoršek Rožanc:
Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezika
Simona Oberč:
Avtonomija učencev pri pouku nemščine v gimnazijskem programu
Sanita Jušić:
Sodelovanje učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učenci z učnimi težavami
Maruša Pirnat:
Refleksija s pomočjo video povratne informacije in njen prispevek k profesionalnemu razvoju osnovnošolskih učiteljev
Nataša Anderlič:
Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami
Meta Brečić:
Vodenje procesa refleksije pri učenju za medkulturnost v mednarodnih usposabljanjih mladinskih delavcev
Katja Kregar:
Jaz mediator - kako postati dober mediator?
Andreja Linec:
Uporaba didaktičnih iger v raznolikih učnih okoljih
Katarina Lednik:
Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Tjaša Govedič:
Supervizija strokovnih delavcev pri izobraževanju ranljivih skupin odraslih
Tamara Pepelnik:
Motivacija starejših odraslih za samostojno učenje in neformalno izobraževanje
Eva Žvikart:
Učna motivacija učencev, ki se izobražujejo na domu
Patricija Finster:
Metakognitivne in afektivne učne strategije študentov španščine
Diplomska dela (25)
Mojca Podpadec:
Poučevanje in vloga učitelja geografije pri delu s slepimi in slabovidnimi učenci
Petra Potočnik:
Izkustveno učenje pri pouku geografije v gimnaziji
Alenka Grad:
Samopodoba gibalno oviranih mladostnikov
Nina Suša:
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Tinka Fric:
Razvijanje učnih strategij na OŠ Žužemberk
Mateja Lavrinec:
Timsko delo in profesionalni razvoj učiteljev
Maja Petek Tomšič:
Individualne razlike v učnih stilih osnovnošolcev
Marjana Pirc:
Izražanje ustvarjalnosti osnovnošolskih učencev
Manja Cegnar:
Učenci s hiperkinetičnim sindromom v osnovni šoli
Gaja Pettzelt:
Spodbujanje ustvarjalnosti pri višješolskih študentih na izobraževalnem zavodu Hera
Petra Koblar:
Spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku
Urška Kužner:
Evalvacija dela z učenci z disleksijo na osnovni šoli
Miša Mohar:
Nasilje učencev in staršev nad učitelji
Izabela Bastar:
Šola kot učeča se skupnost
Teja Loparec:
Vloga supervizije pri profesionalnem in osebnostnem razvoju učiteljev
Tina Brecelj:
Stres in izgorelost pri učiteljih bolnišničnih oddelkov osnovnih šol
Anja Kragelj:
Empatija in odnos do empatije pri izobraževalcih odraslih
Aleša Draginc:
Motivacija srednješolcev za razvijanje socialnih veščin v okviru neformalnega izobraževanja
Sandra Hazdovac:
Viri pomoči družinam otrok z motnjo avtističnega spektra
Anja Koudila:
Stališča učencev osnovnih šol do otrok z motnjami v duševnem razvoju
Suzana Krančan:
Mnenja osnovnošolskih učiteljev o sodelovalnem in tekmovalnem učenju
Alenka Praper:
Pojmovanja učenja, znanja in poučevanja pri študentih tehnično-naravoslovnih in humanistično-družboslovnih programov
Petra Romih:
Branje in bralna motivacija dijakov
Vlasta Sevčnikar:
Poslušanje kot pomembna komunikacijska dejavnost v osnovni šoli
Nina Štraser:
Razvijanje čustvene inteligentnosti pri učencih v osnovnih šolah koroške regije
Druga dela (2)
Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar:
ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ
Barbara Šteh, Petra Gregorčič Mrvar:
A lesson on mutual collaboration for school counsellors, principals, and teachers given by the COVID-19 Pandemic in Slovenia