Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (14)

  1. Katja Šuštar: Model učenja po sistemu »Nikola Tesla« v luči teorij učenja in znanstvenih spoznanj
  2. Anja Podgoršek Rožanc: Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezika
  3. Simona Oberč: Avtonomija učencev pri pouku nemščine v gimnazijskem programu
  4. Sanita Jušić: Sodelovanje učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učenci z učnimi težavami
  5. Maruša Pirnat: Refleksija s pomočjo video povratne informacije in njen prispevek k profesionalnemu razvoju osnovnošolskih učiteljev
  6. Nataša Anderlič: Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami
  7. Meta Brečić: Vodenje procesa refleksije pri učenju za medkulturnost v mednarodnih usposabljanjih mladinskih delavcev
  8. Katja Kregar: Jaz mediator - kako postati dober mediator?
  9. Andreja Linec: Uporaba didaktičnih iger v raznolikih učnih okoljih
  10. Katarina Lednik: Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
  11. Tjaša Govedič: Supervizija strokovnih delavcev pri izobraževanju ranljivih skupin odraslih
  12. Tamara Pepelnik: Motivacija starejših odraslih za samostojno učenje in neformalno izobraževanje
  13. Eva Žvikart: Učna motivacija učencev, ki se izobražujejo na domu
  14. Patricija Finster: Metakognitivne in afektivne učne strategije študentov španščine

Diplomska dela (25)

  1. Mojca Podpadec: Poučevanje in vloga učitelja geografije pri delu s slepimi in slabovidnimi učenci
  2. Petra Potočnik: Izkustveno učenje pri pouku geografije v gimnaziji
  3. Alenka Grad: Samopodoba gibalno oviranih mladostnikov
  4. Nina Suša: Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  5. Tinka Fric: Razvijanje učnih strategij na OŠ Žužemberk
  6. Mateja Lavrinec: Timsko delo in profesionalni razvoj učiteljev
  7. Maja Petek Tomšič: Individualne razlike v učnih stilih osnovnošolcev
  8. Marjana Pirc: Izražanje ustvarjalnosti osnovnošolskih učencev
  9. Manja Cegnar: Učenci s hiperkinetičnim sindromom v osnovni šoli
  10. Gaja Pettzelt: Spodbujanje ustvarjalnosti pri višješolskih študentih na izobraževalnem zavodu Hera
  11. Petra Koblar: Spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku
  12. Urška Kužner: Evalvacija dela z učenci z disleksijo na osnovni šoli
  13. Miša Mohar: Nasilje učencev in staršev nad učitelji
  14. Izabela Bastar: Šola kot učeča se skupnost
  15. Teja Loparec: Vloga supervizije pri profesionalnem in osebnostnem razvoju učiteljev
  16. Tina Brecelj: Stres in izgorelost pri učiteljih bolnišničnih oddelkov osnovnih šol
  17. Anja Kragelj: Empatija in odnos do empatije pri izobraževalcih odraslih
  18. Aleša Draginc: Motivacija srednješolcev za razvijanje socialnih veščin v okviru neformalnega izobraževanja
  19. Sandra Hazdovac: Viri pomoči družinam otrok z motnjo avtističnega spektra
  20. Anja Koudila: Stališča učencev osnovnih šol do otrok z motnjami v duševnem razvoju
  21. Suzana Krančan: Mnenja osnovnošolskih učiteljev o sodelovalnem in tekmovalnem učenju
  22. Alenka Praper: Pojmovanja učenja, znanja in poučevanja pri študentih tehnično-naravoslovnih in humanistično-družboslovnih programov
  23. Petra Romih: Branje in bralna motivacija dijakov
  24. Vlasta Sevčnikar: Poslušanje kot pomembna komunikacijska dejavnost v osnovni šoli
  25. Nina Štraser: Razvijanje čustvene inteligentnosti pri učencih v osnovnih šolah koroške regije

Druga dela (2)

  1. Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar: ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ
  2. Barbara Šteh, Petra Gregorčič Mrvar: A lesson on mutual collaboration for school counsellors, principals, and teachers given by the COVID-19 Pandemic in Slovenia