Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (14)
Katja Šuštar:
Model učenja po sistemu »Nikola Tesla« v luči teorij učenja in znanstvenih spoznanj
Anja Podgoršek Rožanc:
Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezika
Simona Oberč:
Avtonomija učencev pri pouku nemščine v gimnazijskem programu
Sanita Jušić:
Sodelovanje učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učenci z učnimi težavami
Maruša Pirnat:
Refleksija s pomočjo video povratne informacije in njen prispevek k profesionalnemu razvoju osnovnošolskih učiteljev
Nataša Anderlič:
Usposobljenost srednješolskih učiteljev za preverjanje in ocenjevanje znanja učencev s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami
Meta Brečić:
Vodenje procesa refleksije pri učenju za medkulturnost v mednarodnih usposabljanjih mladinskih delavcev
Katja Kregar:
Jaz mediator - kako postati dober mediator?
Andreja Linec:
Uporaba didaktičnih iger v raznolikih učnih okoljih
Katarina Lednik:
Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Tjaša Govedič:
Supervizija strokovnih delavcev pri izobraževanju ranljivih skupin odraslih
Tamara Pepelnik:
Motivacija starejših odraslih za samostojno učenje in neformalno izobraževanje
Eva Žvikart:
Učna motivacija učencev, ki se izobražujejo na domu
Patricija Finster:
Metakognitivne in afektivne učne strategije študentov španščine
BSc theses (25)
Mojca Podpadec:
Poučevanje in vloga učitelja geografije pri delu s slepimi in slabovidnimi učenci
Petra Potočnik:
Izkustveno učenje pri pouku geografije v gimnaziji
Alenka Grad:
Samopodoba gibalno oviranih mladostnikov
Nina Suša:
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Tinka Fric:
Razvijanje učnih strategij na OŠ Žužemberk
Mateja Lavrinec:
Timsko delo in profesionalni razvoj učiteljev
Maja Petek Tomšič:
Individualne razlike v učnih stilih osnovnošolcev
Marjana Pirc:
Izražanje ustvarjalnosti osnovnošolskih učencev
Manja Cegnar:
Učenci s hiperkinetičnim sindromom v osnovni šoli
Gaja Pettzelt:
Spodbujanje ustvarjalnosti pri višješolskih študentih na izobraževalnem zavodu Hera
Petra Koblar:
Spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku
Urška Kužner:
Evalvacija dela z učenci z disleksijo na osnovni šoli
Miša Mohar:
Nasilje učencev in staršev nad učitelji
Izabela Bastar:
Šola kot učeča se skupnost
Teja Loparec:
Vloga supervizije pri profesionalnem in osebnostnem razvoju učiteljev
Tina Brecelj:
Stres in izgorelost pri učiteljih bolnišničnih oddelkov osnovnih šol
Anja Kragelj:
Empatija in odnos do empatije pri izobraževalcih odraslih
Aleša Draginc:
Motivacija srednješolcev za razvijanje socialnih veščin v okviru neformalnega izobraževanja
Sandra Hazdovac:
Viri pomoči družinam otrok z motnjo avtističnega spektra
Anja Koudila:
Stališča učencev osnovnih šol do otrok z motnjami v duševnem razvoju
Suzana Krančan:
Mnenja osnovnošolskih učiteljev o sodelovalnem in tekmovalnem učenju
Alenka Praper:
Pojmovanja učenja, znanja in poučevanja pri študentih tehnično-naravoslovnih in humanistično-družboslovnih programov
Petra Romih:
Branje in bralna motivacija dijakov
Vlasta Sevčnikar:
Poslušanje kot pomembna komunikacijska dejavnost v osnovni šoli
Nina Štraser:
Razvijanje čustvene inteligentnosti pri učencih v osnovnih šolah koroške regije
Other documents (2)
Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar:
ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ
Barbara Šteh, Petra Gregorčič Mrvar:
A lesson on mutual collaboration for school counsellors, principals, and teachers given by the COVID-19 Pandemic in Slovenia