Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Sanja Kostanjšek:
Iskanje identitete v literarnem ustvarjanju Ferija Lainščka
Breda Marušič, Alojzija Zupan Sosič:
Dramatizacija sodobnega slovenskega romana
Barbara Jarh Ciglar:
Ženska in družba v sodobnem slovenskem romanu
Magistrska dela (28)
Manuela Polanc:
Tesnoba in nelagodje pri literarni interpretaciji v gimnazijah
Špela Derčar:
McCarthyjeva Cesta in Blatnikove Luknje
Ana Jarc:
Ekokritika v znanstveni fantastiki
Vesna Liponik:
Antropomorfizacija: kritična analiza (ne)tropa
Tanja Hozner:
Homoerotika v najnovejši slovenski pripovedi (2010-2016)
Mateja Grahovac:
Razlike in podobnosti v recepciji zvočne in tradicionalne knjige na primeru romana Óštrigéca Marjana Tomšiča
Urška Slavec:
Vpliv otroške travme na literarne osebe v sodobnem slovenskem romanu
Maša Vertelj:
Vzporednice med magičnim realizmom in fantastiko v romanih Sto let samote in Ki jo je megla prinesla
Nika Žunič:
Odraščanje v sodobnem romanu: problematika raziskovanja pripovednih čustev in empatije
Amadea Kovič:
Ženska v sodobnem slovenskem romanu 3. tisočletja
Leja Veldin:
Lik zaljubljenca v sodobnem romanu
Mateja Lupšina:
Podobe družin v sodobnem slovenskem romanu
Ana Žunič:
Med dvomom in iskanjem smisla v pokrajinski fantastiki
Lara Rojc:
Vpliv vojne na povojno generacijo v romanih Da me je strah? in Prišleki
Albina Čeplak:
Posilstvo v sodobnem romanu
Žiga Kovač:
Ateizem: literarni zgodovinski pregled
Mateja Bilavčić:
Šibkost moških literarnih oseb
Mateja Bremec:
Phänomen der Ironie - Die Ironie in den Werken von Vitomil Zupan und Thomas Mann
Karolina Zgaga:
Pripovedni postopki v sodobnih romanih na temo duševnih motenj
Maja Jakša:
Disfunkcionalna družina v Sloveniji in sodobnem romanu
Klara Širovnik:
Uveljavljanje sodobnega slovenskega avtorja
Ana Rakovec:
Metamorfoza drugosti v sodobnem slovenskem romanu
Alja Primožič:
Začetki in konci pripovedi v romanih, ki tematizirajo razpad SFRJ
Danijela Sitar:
Spodbujanje branja literarnih besedil kot vloga sodobne literarne kritike
Ajda Sokler:
O napovedovalcu
Tea Turnšek:
Seksualnost in politična represija v romanih Levitan in Preden se znoči
Katja Brodarič:
Starost v romanih Težka voda, Starec in jaz, No te veré morir in Memoria de mis putas tristes
Urša Gruden:
Otroštvo in mladostništvo v izbranih sodobnih slovenskih in latinskoameriških romanih
Diplomska dela (47)
Jana Cerinšek:
Analiza in primerjava protagonistk v Cankarjevi Gospe Judit in Gospe sodnikovi Leopolda Alasa »Clarína«
Katja Brodarič:
Otroštvo v romanih Jaz sam Sarivala Sosiča in Tišine Karle Suarez
Živa Mestek:
Analiza ženskih literarnih likov v romanih Vitomila Zupana
Karla Ana Dolenc:
Motiv transspolnosti na podlagi primerjave romanov Suzane Tratnik in Lei Minga
Ana Medvešček:
Soodvisnost etične komponente in naracije na primerih Camusovega Tujca in Zupanovega Klementa
Ula Matek:
Partizanska zgodba v slovenskem vojnem romanu
Teja Hafner:
Motiv homofobije in transfobije v romanih Suzane Tratnik in Zuzane Brabcové
Dušan Dovč:
Govorna blokada v sodobnem romanu
Danijel Dolinar:
Literarna oseba v izjemnih življenjskih okoliščinah Zupanovega romana Menuet za kitaro
Mateja Bremec:
Ironija v romanih V. Zupana, F. Célina in H. Millerja
Anja Cevzar:
Romana Tekoči trak (2015) ter Barbara in Krištof (2016) Petra Rezmana
Manja Arnšek:
Materinjenje v romanih Otroške stvari in Otroštvo
Anika Lutman:
Ženske v kriminalnem romanu: Cimre Maje Novak in Umor na Orient ekspresu Agathe Christie
Petruša Golja:
Socialno obrobje in empatija v Cankarjevem romanu Hiša Marije Pomočnice in Hauptmannovi drami Hannele gre v nebesa
Katja Zver:
Subjektivna izkušnja časa in prostora v Udarcih usode Amarja Samba in V visoki travi Gabriele Babnik
Žiga Kovač:
Novi ateizem
Ana Jarc:
Odnos do živali v romanih Hiša Marije Pomočnice in Zadnji človek
Julija Buh:
Neljubeča mati
Irena Verbič:
Odvisnost od ljubezenskih razmerij v sodobnem romanu
Gea Gregorič:
Vloga matere v sodobnem slovenskem romanu
Tjaša Abazović, Matevž Kos:
Camusov Tujec in Človek na obeh straneh stene Zorka Simčiča
Eva Frankol:
Anatomija čustvovanja I. in roman Potovanje na konec pomladi Vitomila Zupana
Neža Brezovnik:
Nezanesljivi pripovedovalec v treh sodobnih slovenskih romanih
Amadeja Ancelj:
Ženska v sodobnem slovenskem romanu
Nina Bele:
Misterij žene in Njeno življenje Zofke Kveder
Anja Markelc:
Primerjava treh mladinskih problemskih romanov o motnjah hranjenja: Debeluška, Punčka v ogledalu in Zamrznjeni dekleti
Rebeka Lebinger:
Homoseksualnost v Družinskih parabolah Gojmirja Polajnarja in Družinskem plesu Davida Leavitta
Patricija Berglez:
Koncept nadčloveka v romanih Gospa Judit in Klement Ivana Cankarja in Vitomila Zupana
Ema Kravanja:
Prežihovi samorastniki od novele do filma, od pankrtske matere do herojinje
Ana Rakovec:
Vloga karnevalizacije v romanu Vitomila Zupana Potovanje na konec pomladi
Monika Podlogar:
Jezikovno vprašanje v sodobnem romanu na avstrijskem Koroškem
Nina Javoršek:
Represivnost heteronormativnosti v Družinskih parabolah Gojmirja Poljanarja in Večnem vojnem stanju Urške Sterle
Sara Ban:
Nasilje v sodobnem slovenskem romanu
Valentina Ambrožič:
Razumevanje spolne drugačnosti v sodobnem romanu
Tamara Klepec:
Družina v sodobnem slovenskem romanu
Maruša Jaklič:
Vampir v romanih Drakula, Vampir z Gorjancev in Volčje noči
Eva Ule:
Materinstvo in avtonomija ženske v romanih Gospa Judit Ivana Cankarja in Materinstvo Sheile Heti
Kristina Godec:
Klasični in sodobni kriminalni roman – preobrazbe žanra
Ingrid Gnus:
Socialna neenakost in položaj žensk v romanih Hiša Marije Pomočnice, Na klancu in Križ na gori Ivana Cankarja
Julija Planinšič:
Lik babice v sodobnem romanu
Veronika Berce:
Bolezen v romanih Esej o slepoti in Da me je strah?
Ajda Pajnič:
Družbena kritika v antiutopičnih romanih Filio ni doma in Ptičja hiša
Selma Skenderović:
Vprašanje identitete v kratki pripovedi Z. Kneževića, V. Lemaić in V. Vekića
Barbara Pintar:
Volčje noči in Grad
Lia Luša:
Tabu teme v kratki pripovedi Mojce Kumerdej
Ajda Robas:
Etika v znanstveni fantastiki na primeru romanov Enderjeva igra in Iksion
Nina Zorman:
Motiv nasilja v romanih Hiša Marije Pomočnice in Deklina zgodba
Druga dela (16)
Alojzija Zupan Sosič:
Literarna interpretacija pesmi Tine Kozin in Braneta Mozetiča
Alojzija Zupan Sosič:
Prihodnost literarne interpretacije
Alojzija Zupan Sosič:
Etika partizanov v sodobnem slovenskem romanu
Alojzija Zupan Sosič:
Družina v sodobnem slovenskem romanu
Alojzija Zupan Sosič:
Kolonizacija slovenske literarne zgodovine
Alojzija Zupan Sosič:
Ljubezen v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi
Alojzija Zupan Sosič:
Ljubezen v dveh romanih Ivana Cankarja
Alojzija Zupan Sosič:
Novosti v treh romanih Ivana Cankarja
Alojzija Zupan Sosič:
Prekmurje v sodobnem slovenskem romanu
Alojzija Zupan Sosič:
Drugačnost v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi
Alojzija Zupan Sosič:
Dramske prvine v sodobnem slovenskem romanu
Alojzija Zupan Sosič:
Transrealizem - nova literarna smer sodobnega slovenskega romana
Mojca Nidorfer, Alojzija Zupan Sosič:
Program Slovenščina na tujih univerzah kot del infrastrukture slovenščine in slovenistike
Alojzija Zupan Sosič:
Skrivnost v kratki prozi Draga Jančarja
Alojzija Zupan Sosič:
Podobe v kratki pripovedi Ivanke Hergold
Alojzija Zupan Sosič:
Potovati, potovati!