Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Suzana Pulec Lah:
Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Magistrska dela (20)
Manca Šoštarić:
Vloga učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri soustvarjanju individualiziranega programa
Ana Leban:
Grafomotorična in pravopisna ustreznost pisanja pri učencih s težavami pozornosti in hiperaktivnosti
Maja Purkat:
Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
Špela Poljanec:
Stališča vzgojiteljev o individualiziranem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami
Anja Pavlin:
Individualizirani program podpore in pomoči za učenca z Aspergerjevim sindromom
Patricija Drašček:
Samozagovorniške spretnosti učencev s primanjkljaji na posameznem področju učenja v procesu soustvarjanja individualiziranega programa
Mojca Paradiž:
Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Valentina Zadravec:
Individualizirani program kot priložnost za formativno spremljanje napredka učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Sarah Horvat:
Metakognitivni trening reševanja matematičnih besedilnih nalog pri učencih z znaki ADHD in učnimi težavami pri matematiki
Maja Vatovec:
Doživljanje izzivov starševstva in sodelovanje z učitelji v kontekstu otrokove motnje pozornosti in hiperaktivnosti
Vanja Hanžekovič:
Učinkovitost specialno pedagoških diagnostičnih preizkusov pisanja za prepoznavanje učencev s težavami pri pisanju ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Matic Mur:
Čuječnost v okviru izvajanja dodatne strokovne pomoči za učence in dijake z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
Valentina Božič:
Stališča predmetnih učiteljev do inkluzivne vzgoje in izobraževanja
Nena Tomelj Bobnar:
Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Tjaša Cvetko:
Mnenja staršev in strokovnih delavcev o sodelovanju staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu individualizirane pomoči in podpore
Eva Arko:
Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Mateja Juršević:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Klara Kavčič:
Zmanjševanje avtoagresije in učenje prilagoditvenega vedenja po načelih pristopa ABA pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra in motnjo v duševnem razvoju
Nika Bašelj:
Pojmovanja in stališča do individualiziranega programa pri izvajalcih dodatne strokovne pomoči v redni osnovni šoli
Kaja Jelinič:
Duševno zdravje pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja od šestega do devetega razreda osnovne šole
Diplomska dela (13)
Tadeja Klobučar:
Uporaba pravljice pri specialno pedagoški dejavnosti - socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Mateja Breznar:
Uporaba socialnih iger na osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Jasmina Furdi:
Uporaba funkcionalne ocene vedenja pri otroku z ADHD in znižanimi kognitivnimi potenciali
Anja Bervar:
Stališča strokovnih delavcev v vrtcu do otrok s posebnimi potrebami
Barbara Bogdanić Petek:
Učinki skupinske obravnave po načelih kognitivno-vedenjske ter gibalno-plesne terapije za otroke z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Tamara Novak:
Znanje in prepričanja vzgojiteljev o motnji pozornosti in hiperaktivnosti
Katja Slamnik:
Vpliv pomanjkanja pozornosti na grafomotoriko predšolskega otroka
Maja Škrubej Novak:
Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
David Stergar:
Individualiziran program v posebnem programu vzgoje in izobraževanja - dober načrt dela ali le zakonska zahteva
Mojca Jereb Šifrar:
Razumevanje in doživljanje dodatne strokovne pomoči med učenci v osnovni šoli
Nataša Kozel:
Starši – enakovredni partnerji v procesu uresničevanja individualiziranega programa za učence s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Nataša Jokan:
Nadarjeni študentje z motnjami pozornosti in hiperaktivnostjo
Anja Pavlin:
Veščine neodvisnega življenja mladostnikov z ADHD
Druga dela (6)
Suzana Pulec Lah, Andreja Trtnik Herlec, Mojca Vrhovski Mohorič:
Practising inclusion in Slovenia
Suzana Pulec Lah:
Navodila za izvedbo izbirnega dela prakse študentov 4. letnika
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Suzana Pulec Lah, Marija Velikonja:
Učenci z učnimi težavami. Izbrane teme
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah:
Implementing a systemic approach of an inclusive school practice