Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Suzana Pulec Lah: Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo

Magistrska dela (20)

  1. Manca Šoštarić: Vloga učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri soustvarjanju individualiziranega programa
  2. Ana Leban: Grafomotorična in pravopisna ustreznost pisanja pri učencih s težavami pozornosti in hiperaktivnosti
  3. Maja Purkat: Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
  4. Špela Poljanec: Stališča vzgojiteljev o individualiziranem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami
  5. Anja Pavlin: Individualizirani program podpore in pomoči za učenca z Aspergerjevim sindromom
  6. Patricija Drašček: Samozagovorniške spretnosti učencev s primanjkljaji na posameznem področju učenja v procesu soustvarjanja individualiziranega programa
  7. Mojca Paradiž: Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  8. Valentina Zadravec: Individualizirani program kot priložnost za formativno spremljanje napredka učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  9. Sarah Horvat: Metakognitivni trening reševanja matematičnih besedilnih nalog pri učencih z znaki ADHD in učnimi težavami pri matematiki
  10. Maja Vatovec: Doživljanje izzivov starševstva in sodelovanje z učitelji v kontekstu otrokove motnje pozornosti in hiperaktivnosti
  11. Vanja Hanžekovič: Učinkovitost specialno pedagoških diagnostičnih preizkusov pisanja za prepoznavanje učencev s težavami pri pisanju ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  12. Matic Mur: Čuječnost v okviru izvajanja dodatne strokovne pomoči za učence in dijake z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
  13. Valentina Božič: Stališča predmetnih učiteljev do inkluzivne vzgoje in izobraževanja
  14. Nena Tomelj Bobnar: Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
  15. Tjaša Cvetko: Mnenja staršev in strokovnih delavcev o sodelovanju staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu individualizirane pomoči in podpore
  16. Eva Arko: Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
  17. Mateja Juršević: Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  18. Klara Kavčič: Zmanjševanje avtoagresije in učenje prilagoditvenega vedenja po načelih pristopa ABA pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra in motnjo v duševnem razvoju
  19. Nika Bašelj: Pojmovanja in stališča do individualiziranega programa pri izvajalcih dodatne strokovne pomoči v redni osnovni šoli
  20. Kaja Jelinič: Duševno zdravje pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja od šestega do devetega razreda osnovne šole

Diplomska dela (13)

  1. Tadeja Klobučar: Uporaba pravljice pri specialno pedagoški dejavnosti - socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  2. Mateja Breznar: Uporaba socialnih iger na osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
  3. Jasmina Furdi: Uporaba funkcionalne ocene vedenja pri otroku z ADHD in znižanimi kognitivnimi potenciali
  4. Anja Bervar: Stališča strokovnih delavcev v vrtcu do otrok s posebnimi potrebami
  5. Barbara Bogdanić Petek: Učinki skupinske obravnave po načelih kognitivno-vedenjske ter gibalno-plesne terapije za otroke z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  6. Tamara Novak: Znanje in prepričanja vzgojiteljev o motnji pozornosti in hiperaktivnosti
  7. Katja Slamnik: Vpliv pomanjkanja pozornosti na grafomotoriko predšolskega otroka
  8. Maja Škrubej Novak: Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
  9. David Stergar: Individualiziran program v posebnem programu vzgoje in izobraževanja - dober načrt dela ali le zakonska zahteva
  10. Mojca Jereb Šifrar: Razumevanje in doživljanje dodatne strokovne pomoči med učenci v osnovni šoli
  11. Nataša Kozel: Starši – enakovredni partnerji v procesu uresničevanja individualiziranega programa za učence s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  12. Nataša Jokan: Nadarjeni študentje z motnjami pozornosti in hiperaktivnostjo
  13. Anja Pavlin: Veščine neodvisnega življenja mladostnikov z ADHD

Druga dela (6)

  1. Suzana Pulec Lah, Andreja Trtnik Herlec, Mojca Vrhovski Mohorič: Practising inclusion in Slovenia
  2. Suzana Pulec Lah: Navodila za izvedbo izbirnega dela prakse študentov 4. letnika
  3. Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna: Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
  4. Suzana Pulec Lah, Marija Velikonja: Učenci z učnimi težavami. Izbrane teme
  5. Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna: Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
  6. Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah: Implementing a systemic approach of an inclusive school practice