Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Suzana Pulec Lah:
Dejavniki učiteljeve usposobljenosti za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
MSc theses (20)
Manca Šoštarić:
Vloga učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri soustvarjanju individualiziranega programa
Ana Leban:
Grafomotorična in pravopisna ustreznost pisanja pri učencih s težavami pozornosti in hiperaktivnosti
Maja Purkat:
Prehod otrok s posebnimi potrebami iz vrtca v šolo
Špela Poljanec:
Stališča vzgojiteljev o individualiziranem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami
Anja Pavlin:
Individualizirani program podpore in pomoči za učenca z Aspergerjevim sindromom
Patricija Drašček:
Samozagovorniške spretnosti učencev s primanjkljaji na posameznem področju učenja v procesu soustvarjanja individualiziranega programa
Mojca Paradiž:
Stališča predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Valentina Zadravec:
Individualizirani program kot priložnost za formativno spremljanje napredka učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Sarah Horvat:
Metakognitivni trening reševanja matematičnih besedilnih nalog pri učencih z znaki ADHD in učnimi težavami pri matematiki
Maja Vatovec:
Doživljanje izzivov starševstva in sodelovanje z učitelji v kontekstu otrokove motnje pozornosti in hiperaktivnosti
Vanja Hanžekovič:
Učinkovitost specialno pedagoških diagnostičnih preizkusov pisanja za prepoznavanje učencev s težavami pri pisanju ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Matic Mur:
Čuječnost v okviru izvajanja dodatne strokovne pomoči za učence in dijake z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
Valentina Božič:
Stališča predmetnih učiteljev do inkluzivne vzgoje in izobraževanja
Nena Tomelj Bobnar:
Usposobljenost študentov magistrskega programa, smeri poučevanje na razredni stopnji, za poučevanje učencev z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo
Tjaša Cvetko:
Mnenja staršev in strokovnih delavcev o sodelovanju staršev otrok s posebnimi potrebami v procesu individualizirane pomoči in podpore
Eva Arko:
Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Mateja Juršević:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Klara Kavčič:
Zmanjševanje avtoagresije in učenje prilagoditvenega vedenja po načelih pristopa ABA pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra in motnjo v duševnem razvoju
Nika Bašelj:
Pojmovanja in stališča do individualiziranega programa pri izvajalcih dodatne strokovne pomoči v redni osnovni šoli
Kaja Jelinič:
Duševno zdravje pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja od šestega do devetega razreda osnovne šole
BSc theses (13)
Tadeja Klobučar:
Uporaba pravljice pri specialno pedagoški dejavnosti - socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Mateja Breznar:
Uporaba socialnih iger na osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom
Jasmina Furdi:
Uporaba funkcionalne ocene vedenja pri otroku z ADHD in znižanimi kognitivnimi potenciali
Anja Bervar:
Stališča strokovnih delavcev v vrtcu do otrok s posebnimi potrebami
Barbara Bogdanić Petek:
Učinki skupinske obravnave po načelih kognitivno-vedenjske ter gibalno-plesne terapije za otroke z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Tamara Novak:
Znanje in prepričanja vzgojiteljev o motnji pozornosti in hiperaktivnosti
Katja Slamnik:
Vpliv pomanjkanja pozornosti na grafomotoriko predšolskega otroka
Maja Škrubej Novak:
Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
David Stergar:
Individualiziran program v posebnem programu vzgoje in izobraževanja - dober načrt dela ali le zakonska zahteva
Mojca Jereb Šifrar:
Razumevanje in doživljanje dodatne strokovne pomoči med učenci v osnovni šoli
Nataša Kozel:
Starši – enakovredni partnerji v procesu uresničevanja individualiziranega programa za učence s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Nataša Jokan:
Nadarjeni študentje z motnjami pozornosti in hiperaktivnostjo
Anja Pavlin:
Veščine neodvisnega življenja mladostnikov z ADHD
Other documents (6)
Suzana Pulec Lah, Andreja Trtnik Herlec, Mojca Vrhovski Mohorič:
Practising inclusion in Slovenia
Suzana Pulec Lah:
Navodila za izvedbo izbirnega dela prakse študentov 4. letnika
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih: projekt ESS 1 (Posodobitev študijskih programov PeF - UL 2005-2006)
Suzana Pulec Lah, Marija Velikonja:
Učenci z učnimi težavami. Izbrane teme
Marija Kavkler, Mojca Vrhovski Mohorič, Suzana Pulec Lah, Lidija Magajna:
Zaključno poročilo o opravljenem delu, izhodiščih in vsebinskih predlogih
Simona Tancig, Marija Kavkler, Suzana Pulec Lah:
Implementing a systemic approach of an inclusive school practice