Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Gregor Pfajfar:
The gap between buyers and sellers and its influence on conflict within international distribution channels
Druga dela (3)
Gregor Pfajfar, Aviv Shoham, Agnieszka Małecka, Maja Zalaznik:
Value of corporate social responsibility for multiple stakeholders and social impact - relationship marketing perspective
Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham:
Systematic review of international marketing capabilities in dynamic capabilities view – calibrating research on international dynamic marketing capabilities
Gregor Pfajfar, Maciej Mitręga, Aviv Shoham:
International dynamic marketing capabilities