Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Ana Logar: Opredelitev in vrednotenje dejavnikov, ki vplivajo na učinkovitost eksperimentalnega dela pri učenju in poučevanju kemije
  2. Petra Starbek: Uporaba multimedijskih učnih pripomočkov pri poučevanju genetike ter njihov vpliv na razumevanje in pomnenje snovi ter motiviranost dijakov

Magistrska dela (10)

  1. Ivana Prem: Uporaba učnih strategij pri učenju iz e-virov in učni dosežki
  2. Lucija Brecelj: Pozornost in delovni spomin pri učencih z različno ravnjo fizične aktivnosti
  3. Leja Lampret: Stališča do organizacije življenja, vzgoje in izobraževanja ter načina dela v domu za učence s posebnimi potrebami
  4. Teo Ferfolja: Povezanost prekomerne uporabe spleta z odlašanjem in strategijami samoregulacije
  5. Vesna Šušteršič: Socialna vključenost slepih in slabovidnih
  6. Doris Maljevac Novak: Zaznana samoučinkovitost vzgojiteljev v vzgojnih zavodih in stanovanjskih skupinah
  7. Kaja Korošec: Razlike v doživljanju vaje pri uspešnih in manj uspešnih študentih glasbe
  8. Jasna Lalić: Značilnosti timskega dela, samoučinkovitost in delovna zavzetost vzgojiteljev
  9. Nika Kamnik: Uspešnost inkluzije otrok priseljencev v osnovne šole
  10. Hana Hiršman: Navezanost na starše, vrstnike, samopodoba in uspešnost nadarjenih učencev, učencev z DSP in njihovih vrstnikov brez statusa

Diplomska dela (1)

  1. Janja Zdešar: Stres pri učiteljih biologije

Druga dela (14)

  1. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj: Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
  2. Helena Črne-Hladnik, Cirila Peklaj, Katarina Košmelj, Aleš Hladnik, Branka Javornik: Assessment of Slovene secondary school students' attitudes to biotechnology interms of usefulness, moral acceptability and risk perception
  3. Janja Zdešar: Stres pri učiteljih biologije
  4. Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
  5. Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj: Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
  6. Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc: Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  7. Sonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj: Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
  8. Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig: Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
  9. Ana Logar, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec: Effectiveness of student learning during experimental work in primary school
  10. Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan: Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
  11. Helena Črne-Hladnik, Aleš Hladnik, Branka Javornik, Katarina Košmelj, Cirila Peklaj: Is judgement of biotechnological ethical aspects related to high school students' knowledge?
  12. Ivana Prem, Cirila Peklaj: The use of learning strategies in e-learning and achievement
  13. Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj: What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
  14. Mojca Orel, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec: Exploring teachers’ technological pedagogical content knowledge as an indicator for the planning of in-service teacher training in chemistry education