Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Ana Logar:
Opredelitev in vrednotenje dejavnikov, ki vplivajo na učinkovitost eksperimentalnega dela pri učenju in poučevanju kemije
Petra Starbek:
Uporaba multimedijskih učnih pripomočkov pri poučevanju genetike ter njihov vpliv na razumevanje in pomnenje snovi ter motiviranost dijakov
MSc theses (10)
Ivana Prem:
Uporaba učnih strategij pri učenju iz e-virov in učni dosežki
Lucija Brecelj:
Pozornost in delovni spomin pri učencih z različno ravnjo fizične aktivnosti
Leja Lampret:
Stališča do organizacije življenja, vzgoje in izobraževanja ter načina dela v domu za učence s posebnimi potrebami
Teo Ferfolja:
Povezanost prekomerne uporabe spleta z odlašanjem in strategijami samoregulacije
Vesna Šušteršič:
Socialna vključenost slepih in slabovidnih
Doris Maljevac Novak:
Zaznana samoučinkovitost vzgojiteljev v vzgojnih zavodih in stanovanjskih skupinah
Kaja Korošec:
Razlike v doživljanju vaje pri uspešnih in manj uspešnih študentih glasbe
Jasna Lalić:
Značilnosti timskega dela, samoučinkovitost in delovna zavzetost vzgojiteljev
Nika Kamnik:
Uspešnost inkluzije otrok priseljencev v osnovne šole
Hana Hiršman:
Navezanost na starše, vrstnike, samopodoba in uspešnost nadarjenih učencev, učencev z DSP in njihovih vrstnikov brez statusa
BSc theses (1)
Janja Zdešar:
Stres pri učiteljih biologije
Other documents (14)
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj:
Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learning
Helena Črne-Hladnik, Cirila Peklaj, Katarina Košmelj, Aleš Hladnik, Branka Javornik:
Assessment of Slovene secondary school students' attitudes to biotechnology interms of usefulness, moral acceptability and risk perception
Janja Zdešar:
Stres pri učiteljih biologije
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Milena Valenčič Zuljan, Mara Cotič, Samo Fošnarič, Cirila Peklaj, Janez Vogrinc:
Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
Sonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj:
Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategij
Lidija Magajna, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, Gabi Čačinovič Vogrinčič, Ksenija Bregar Golobič, Marija Kavkler, Simona Tancig:
Učne težave v osnovni šoli : problemi, perspektive, priporočila
Ana Logar, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec:
Effectiveness of student learning during experimental work in primary school
Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan:
Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
Helena Črne-Hladnik, Aleš Hladnik, Branka Javornik, Katarina Košmelj, Cirila Peklaj:
Is judgement of biotechnological ethical aspects related to high school students' knowledge?
Ivana Prem, Cirila Peklaj:
The use of learning strategies in e-learning and achievement
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Mojca Orel, Cirila Peklaj, Vesna Ferk Savec:
Exploring teachers’ technological pedagogical content knowledge as an indicator for the planning of in-service teacher training in chemistry education