Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (1)
Dragotin Kardoš:
Metode za doseganje dodane vrednosti pri procesiranju naravoslovno-tehničnih informacij
Diplomska dela (5)
Lea Janežič:
Vpliv izvedbe eksperimentalne učne enote na kakovost in trajnost znanja
Petra Janc Vidic:
Problemsko učenje kemije
Rahela Žagar:
Učenje s pomočjo e-učnih enot
Andraž Renko:
Izkustveno učenje pri pouku kemije
Martina Hribovšek:
Izkustveno uvajanje naravoslovnih pojmov v vrtcu
Druga dela (3)
Margareta Vrtačnik, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec:
Zemljevidi kemijskih reakcij
Mojca Juriševič, Margareta Vrtačnik, Marek Kwiatkowski, Nataša Gros:
The interplay of students' motivational orientations, their chemistry achievements and their perception of learning with the hands-on approach to visible spectrometry
Saša A. Glažar, Barbara Bajd, Mara Cotič, Mojca Čepič, Iztok Devetak, Danica Dolničar, Vesna Ferk Savec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Mojca Juriševič, Janez Vogrinc, Margareta Vrtačnik, Milena Valenčič Zuljan:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin